China Post?quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:00 schreef Pisces29 het volgende:
Aan dood ergeren is overdreven, maar onbekende pakketbezorgers die alleen vermelden dat de 'bezorger onderweg is' vind ik wel wat onhandig.Geen tijdsblok, niks.
Cirro parcel.quote:
Wat gruwelijk slecht geschreven.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Ergernisje van een columniste over de nieuwe reclame van Sire:
[..]
Vind het zelf ook wel een vreemd onderwerp van SIRE, er zijn zoveel andere zaken.
Ja pssssssst je mag het AD niet quotenquote:Op woensdag 2 juli 2025 12:41 schreef Eightyone het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
...jammer dat de Loden Leeuw niet meer bestaat.
Dat stuk hierboven is btw de nieuwste column van Angela de Jong: https://www.ad.nl/show/mn(...)amespotje~a689736a8/
Het is niet omdat de moderatie het niet wil dat het niet mag he...quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja pssssssst je mag het AD niet quoten
Ja daarom zei ik ook: pssssstquote:Op woensdag 2 juli 2025 14:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het is niet omdat de moderatie het niet wil dat het niet mag he...
Er kunnen kosten voor rekening van FOK! komen door zaken die achter een betaalmuur staan hier neer te zetten.
Gewoon niet meer doen.quote:
Over aso's gesproken...quote:Op maandag 30 juni 2025 15:37 schreef StateOfMind het volgende:
Aso's die hun auto op invalideparkeerplaatsen zetten, omdat die lekker dichtbij zijn.
Vrijwel altijd jonge mannen en vrouwen in dikke BMW's, Mercedessen en Audi's.
Die allemaal als een kievit lopen als ze uitstappen.
Conclusie: ben je invalide, koop een dikke auto en je kunt op wonderbaarlijke wijze opeens weer lopen
Ah ja, "jongeren".quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:34 schreef core2duo het volgende:
[..]
Over aso's gesproken...
Een groot deel van de mannelijke fatbikejeugd. Schelden, mensen intimideren, asociaal rijgedrag, spugen (stond een artikel over in het AD). Dat het menselijk wezen hiertoe in staat is. Dan ben je nog geen 15 jaar en al zo verrot. Maar ook dat we deze individuen als gelijke zien erger ik me ook aan.
De doelgroep van SBS6, PVV en ook wel VVD.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:52 schreef tong80 het volgende:
De term "gewone mensen." Ik ben niet gewoon, en weet ook niet wie er mee wordt bedoeld.
De mensen die in de illusie gelaten worden dat ze net zo rijk kunnen worden als de mensen voor wie de VVD daadwerkelijk is.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:03 schreef Eightyone het volgende:
[..]
De doelgroep van SBS6, PVV en ook wel VVD.
(Die laatsten mikken eigenlijk op rijken, maar verkopen zichzelf heel effectief en slinks als partij voor 'doe normaal'-Nederland.)
eerder sp en pvvquote:Op donderdag 3 juli 2025 12:03 schreef Eightyone het volgende:
[..]
De doelgroep van SBS6, PVV en ook wel VVD.
(Die laatsten mikken eigenlijk op rijken, maar verkopen zichzelf heel effectief en slinks als partij voor 'doe normaal'-Nederland.)
Huh?quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:28 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die voor de uitrit van een parkeergarage gaan staan. Kijken of het ze niet uitkomt en daarna mokersloom doorlopen, terwijl er 4 auto's wachten.
Het egoïsme van mensen blijft me verbazen.
quote:
Interieurontwerpster die beetje moodboards maakt weet wel even te vertellen dat de hele bouwvak opgeheven moet worden.quote:𝗗𝗲 𝗯𝗼𝘂𝘄𝘃𝗮𝗸 𝗺𝗼𝗲𝘁 𝗮𝗳𝗴𝗲𝘀𝗰𝗵𝗮𝗳𝘁 𝘄𝗼𝗿𝗱𝗲𝗻
De bouwvak staat weer bijna voor de deur. Wist je dat deze traditie al in de jaren ’30 ontstond, toen bouwvakkers collectief drie dagen zomervakantie kregen om planning en leveringen beter op elkaar af te stemmen?
Ook al is de verplichte bouwvak sinds 1981 uit de cao verdwenen, toch houden veel aannemers, interieurbouwers en toeleveranciers zich er nog steeds aan.
En dat leidt elk jaar weer tot dezelfde gevolgen:
🔴 Productiefabrieken sluiten: Meubelmakers, interieurbouwers en leveranciers gooien massaal de deuren dicht, met stilstand in de hele keten als gevolg.
🔴 Vakanties in het hoogseizoen: Bouwpersoneel móet nu in de duurste, drukste weken op vakantie. Terwijl velen misschien liever buiten het hoogseizoen op pad gaan dat is goedkoper, rustiger en flexibeler.
🔴 Verouderde traditie in een moderne wereld: In een tijd waarin projecten internationaal en digitaal doorlopen, voelt zo’n collectieve stop steeds minder logisch.
Waarom houden we deze traditie eigenlijk nog in stand? Tijd voor een flexibel systeem waarin elk bedrijf en elk team zélf bepaalt wanneer de rustmomenten vallen, of is de bouwvak juist nodig voor overzicht, planning en ontspanning?.
Je mag toch wel quoten? Volgens mij is het niet de bedoeling om hele artikelen in bijvoorbeeld een OP te zetten.quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het is niet omdat de moderatie het niet wil dat het niet mag he...
Er kunnen kosten voor rekening van FOK! komen door zaken die achter een betaalmuur staan hier neer te zetten.
de hele column werd hier geplaatst, dat is dus niet de bedoeling. Niet in een OP maar ook niet in post 123 of 187 van het topic.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je mag toch wel quoten? Volgens mij is het niet de bedoeling om hele artikelen in bijvoorbeeld een OP te zetten.
Ja ok, dat bedoelde ik ook.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
de hele column werd hier geplaatst, dat is dus niet de bedoeling. Niet in een OP maar ook niet in post 123 of 187 van het topic.
één of twee zinnen is wel genoeg als opwarmertje.quote:
Klopt, ook als een artikel niet achter een paywall staat is het trouwens niet toegestaan om zomaar in geheel over te nemen, wat betreft Nederland hoef je geen expliciet copyright te vermelden, dat heb je als auteur automatisch.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
één of twee zinnen is wel genoeg als opwarmertje.
daar zal ook een krantenboer geen reden in zien om FOK! op kosten te jagen, omdat een zin of twee juist kan zorgen dat iemand het artikel wel legaal wil gaan lezen.
Ik vind het eerder debiele architectuur. Soms met helling naar boven en dan ineens een voetpad. Door die helling geeft mening autobestuurder even iets meer gas ivm helling trekken... Dat, dat niet vaker fout gaat verbaasd me altijdquote:Op donderdag 3 juli 2025 12:28 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die voor de uitrit van een parkeergarage gaan staan. Kijken of het ze niet uitkomt en daarna mokersloom doorlopen, terwijl er 4 auto's wachten.
Het egoïsme van mensen blijft me verbazen.
Huh? Die rijden toch elektrisch?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:58 schreef Scriptascripta het volgende:
Die wagentjes van PicNic, en dan vooral als ze ‘s avonds hier in de straat komen leveren. Wat maken die dingen een klereherrie! Als ze aan komen rijden en dan ook nog als die boodschappen eruit gehaald worden. De kopjes vallen hier nog net niet uit de kast!
Niet haten opquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:58 schreef Scriptascripta het volgende:
Die wagentjes van PicNic, en dan vooral als ze ‘s avonds hier in de straat komen leveren. Wat maken die dingen een klereherrie! Als ze aan komen rijden en dan ook nog als die boodschappen eruit gehaald worden. De kopjes vallen hier nog net niet uit de kast!
Die schattige kleine wagentjes.quote:
Dat ja en het bonkt nogal als ze die kratten eruit halen. In een smalle straat galmt dat nog ff lekker door!quote:
Dat zal dan wellicht per bezorger verschillen maar van de autootjes heb ik echt nog nooit last gehad.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:16 schreef Scriptascripta het volgende:
[..]
Dat ja en het bonkt nogal als ze die kratten eruit halen. In een smalle straat galmt dat nog ff lekker door!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |