Lekker. Met wat zoete chilisausquote:Op maandag 26 mei 2025 21:40 schreef Blues het volgende:
@:Dr_Flash ik ken een sitostick wel
Weet niet meer hoe het smaakt.
quote:Op maandag 26 mei 2025 23:24 schreef Blues het volgende:
It's beginning to look a lot like
[ link | afbeelding ]
Vakantie
Lekker!quote:Op maandag 26 mei 2025 21:40 schreef Blues het volgende:
@:Dr_Flash ik ken een sitostick wel
Weet niet meer hoe het smaakt.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:19 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa ik droomde dat je zwanger wasen dat Kaatje en Lucky en Blues en ik de peettantes werden.
En al helemaal niet in de context van 'huisgemaakt recept voor zeep' : zie je die blokhut in de Amerikaanse heuvels al staan, met een wortelzaadjespers die op industrieel volume wortelzaadjesolie produceert ?quote:Op maandag 26 mei 2025 22:52 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Zaadjes van wortel zijn mini. Dat slaat toch nergens op om daar olie uit te gaan persen![]()
Italiaans?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 06:56 schreef sigme het volgende:
Nieuwtje heeft wel een naam hoor! Ze heet Mooitje. Ok, in een andere taal
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:19 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa ik droomde dat je zwanger wasen dat Kaatje en Lucky en Blues en ik de peettantes werden.
Hoe raad je hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daaromquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:25 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hoe raad je het![]()
Glute bridges, clam shells en crab walks. Kortom de standaard oefeningen voor heupstabiliteit. En over 3 weken terugkomen en dan evt moeilijkere varianten. Hopelijk merk ik gauw vooruitgang. Ik kijk ernaar uit om dit te fixen, want denk altijd, ik moet nog 50+ jaar met dit lijf, kan beter maar gauw genoeg de gebruiksaanwijzing op orde krijgen.
@:Lucky_Strike wat heb je überhaupt aan zo'n fysio?ze zijn er toch om een behandelplan te maken en met je uit te voeren, medeleven hoeft iemand niet fysiotherapie voor gestudeerd te hebben lijkt me.
Nee. Ja, op een randje en wij zijn na 2 uur staantafelhangen neergestort op het lage podiumpje waar de paaldans dame haar kunsten had vertoond.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:37 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat een belevenis! Maar kon je echt nergens zitten ?
Poh, doe mij maar een broodje braadworst en een biertjequote:
Zolang er ook lebkuchen met gerookte zalm is kunnen wij prima samen eten.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Poh, doe mij maar een broodje braadworst en een biertje
Heup issues boks dan maarquote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Daarom
* Lonaa heeft al jaren heup issues
De moeilijkere variant zijn de single leg glute bridges of de marching glute bridges.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |