Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Het moet toch spannend zijnquote:Op maandag 26 mei 2025 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
Let op, nu lijkt het of ze die verdubbelaar voor El Lul hebben ingezet, maar winnen ze alsnog
Ja die spoilers zijn meestal wat misleidend.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
Let op, nu lijkt het of ze die verdubbelaar voor El Lul hebben ingezet, maar winnen ze alsnog
Da was Greys nie!quote:Op maandag 26 mei 2025 20:21 schreef Whuzz het volgende:
@:dotteke doe's dit topic op slot en 24h ban voor Greys!
Ban vragen is een krijgen. Het verzoek voor een ban voor jou ligt achterquote:Op maandag 26 mei 2025 20:21 schreef Whuzz het volgende:
@:dotteke doe's dit topic op slot en 24h ban voor Greys!
Ofcwe moeten wachten tot morgen en krabbelt ie alsnog overeind.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
Had je iets sneller moeten zinnia wel 2 min gewacht 🤣quote:
Alsof er een extra reden nodig is om Greys te bannen?quote:
Tssssquote:Op maandag 26 mei 2025 20:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Alsof er een extra reden nodig is om Greys te bannen?
Ja die is echt niks zeggend. Zelfs als jurylid kon hij niks meer uitkramen als "Leuk om te zien"quote:Op maandag 26 mei 2025 22:15 schreef MacDeMarco het volgende:
Over dooie mussen gesproken; Die Dries Roelvink lookalike vertrekt waarschijnlijk vroegtijdig of de volgende cyclus, wat een miscast.
Ja, die is echt toneelhaak-waardig. Ik ben best voor oudere deelnemers in de show, maar dan moeten ze wel een beetje TV maken en mee doen en zich laten gelden. Voorbeeld hierin is Robert natuurlijk.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:15 schreef MacDeMarco het volgende:
Over dooie mussen gesproken; Die Dries Roelvink lookalike vertrekt waarschijnlijk vroegtijdig of de volgende cyclus, wat een miscast.
Op kijk https://www.kijk.nl/programmas/de-bondgenotenquote:Op maandag 26 mei 2025 23:08 schreef Giggio het volgende:
waar kan ik de aflevering van vandaag terugkijken?
ik neem altijd op maar de aflevering van vandaag (#156) staat in de Ziggo-gids als #155 en die was vrijdag
mijn kastje heeft die vandaag niet opgenomen omdat #155 al is uitgezonden
wil ik terugkijken krijg ik weer de aflevering van vrijdag en de herhaling van straks staat ook als #155
voor morgen #157 staat kastje weer goed
snap er nix van
Je hebt niet de optie van terugkijken?quote:Op maandag 26 mei 2025 23:08 schreef Giggio het volgende:
waar kan ik de aflevering van vandaag terugkijken?
ik neem altijd op maar de aflevering van vandaag (#156) staat in de Ziggo-gids als #155 en die was vrijdag
mijn kastje heeft die vandaag niet opgenomen omdat #155 al is uitgezonden
wil ik terugkijken krijg ik weer de aflevering van vrijdag en de herhaling van straks staat ook als #155
voor morgen #157 staat kastje weer goed
snap er nix van
ja maar dan krijg ik de aflevering van vrijdag weerquote:Op maandag 26 mei 2025 23:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je hebt niet de optie van terugkijken?
thnx!quote:Op maandag 26 mei 2025 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Op kijk https://www.kijk.nl/programmas/de-bondgenoten
Vreemd.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:40 schreef Giggio het volgende:
[..]
ja maar dan krijg ik de aflevering van vrijdag weer
er staat steeds #155 - vandaag was #156
Duidelijk een foutje van de FEBO, misschien al druk met de overgang naar streamsquote:Op dinsdag 27 mei 2025 00:21 schreef freaky40 het volgende:
Ik had hem ook opgenomen via KPN maar niets opgenomen terwijl hij wel gepland staat voor de komende afleveringen. Toen maar via de gids (met commercials) terug moeten kijken.
Dat was niet waaraan ik me stoorde. Maar het feit dat hij dan zegt: "Zo knap dat je mij tot het uiterste hebt gekregen!"quote:Op maandag 26 mei 2025 20:28 schreef greysbones het volgende:
Naaahhh Floris
Hoe kun je respect hebben voor iemand van wie je wint
Da kannie
Vreselijkquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat was niet waaraan ik me stoorde. Maar het feit dat hij dan zegt: "Zo knap dat je mij tot het uiterste hebt gekregen!"
Of iets van die strekking.
Echt dat ventje is zo vol van zichzelf, zum kotzen.
Lijkt me sterk, dit is iets van KPN en heeft niets met SBS te maken.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Duidelijk een foutje van de FEBO, misschien al druk met de overgang naar streams
Leer eens PI's lezen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, dit is iets van KPN en heeft niets met SBS te maken.
Niet in mijn aflevering..quote:Op maandag 26 mei 2025 21:47 schreef freaky40 het volgende:
Nu winnen ze die wipeout opdracht, geheel onterecht want Fleuris stond gewoon met beide benen buiten de ronde ophoging
Nogmaals, dat complimenteren is prima! Gewoon 'je hebt het goed gedaan!' Maar dan zeggen: "Zo knap dat je het bijna van mij gewonnen hebt!" vind ik over de top. Misschien is Justin eigenlijk wel beter, maar was hij afgeleid door dat vallen van Floris, wat in mijn optiek eigenlijk al genoeg is om te verliezen, maar ja, schijnbaar heeft hij niet het kussen naast het blok geraakt.... Maar dit kan Justin wel bezig gehouden hebben, mentaal.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vreselijk
Als je ,iemand die het zo lang volhoudt , complimenteert
Hoe durft hij !
(Daarbij kennen ze elkaar goed en weten behoorlijk goed waar ze beide goed in zijn, wat dus ook geld voor dit spel )
Nee maar jij bent Fleuris adept...Ik zag dat wel en ben niet de enige blijkbaar in deze.quote:
Ah ja, ik zie daar inderdaad Floris op imaginaire benen op de grond staan. Dankquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:41 schreef 5thencounter het volgende:
Wat is de issue, Floor zat lekker op zijn poef en krabbelt overeind , pas veel later werd de spelregel veranderd dat de poef niet met handen aangeraakt mag worden
[ afbeelding ]
Goed argument.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee maar jij bent Fleuris adept...Ik zag dat wel en ben niet de enige blijkbaar in deze.
Volgens mij stond hij al buiten de poortquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ah ja, ik zie daar inderdaad Floris op imaginaire benen op de grond staan. Dank
Ja maarquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:41 schreef 5thencounter het volgende:
Wat is de issue, Floor zat lekker op zijn poef en krabbelt overeind , pas veel later werd de spelregel veranderd dat de poef niet met handen aangeraakt mag worden
[ afbeelding ]
Ik zeg zelf niet dat er is vals gespeeld hoor, maar het is evengoed niet te zien hoe zijn rechterhand landt.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:41 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, wij FoKers weten dat we nooit afgerekend willen worden op wat onze rechterhand allemaal doet.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:27 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik zeg zelf niet dat er is vals gespeeld hoor, maar het is evengoed niet te zien hoe zijn rechterhand landt.
Vertelquote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach, wij FoKers weten dat we nooit afgerekend willen worden op wat onze rechterhand allemaal doet.
Was er niet een BB-er deelnemer die zou zeggen: "Dat trekt op gene meter"?quote:
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Was er niet een BB-er deelnemer die zou zeggen: "Dat trekt op gene meter"?
Nou, dat treks soms dus wel meters!
Was in zo'n seizoen met belgen + nederlanders in het huis. "Dat trekt op gene meter" is volgens mij belgisch voor "Dat zou Perla zeggen", ofwel, "dat slaat nergens op"quote:
"Niet begonnen is het halve werk"quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:35 schreef KinKiJan het volgende:
Perla kwijtgeraakt met een blessure?! Die probeerde het niet eens met haar "Ok, doei!"
Het wil Robert allemaal niet zo lukkenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:38 schreef Whuzz het volgende:
Robbert: En dan moeddud weerzozijn, ik wordarzomislik van.
ok...
En moet blijbbaar een lekker wijf gecast worden de volgende cyclusquote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:39 schreef Whuzz het volgende:
Demi wordt nergens geil van in de loods.
Behalve van Joey, maar die plakt.
Dat is altijd een goed idee uiteraard.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En moet blijbbaar een lekker wijf gecast worden de volgende cyclus
Ze zoeken het daar maar uit.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
Nou
Daar komt de poging van Peter om sensueel te zijn
Ik krijg er kots neigingen van
ja wat. Mag zonder geluid hoor.quote:
dat die 3 sexloze stukken vlees... Demi, Julia en Mauw nix willen is idd een verlies voor de Showquote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zoeken het daar maar uit.
Wel langzamerhand een groot onderdeel geworden in de uitzendingen.
Dat zei mijn oma vroegerquote:
MANipulatie.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:48 schreef spapaars het volgende:
Er waren een paar kratten met ingrediënten voor elke groep, maar de Haaitjes hebben kant-en-klare bakmix?
Ben nieuw hier, voor mij is alles spannendquote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
Een hele aflevering bakken boeit allang niet meer, die act is al zo vaak opgevoerd
Geniet ervan..quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ben nieuw hier, voor mij is alles spannend
Ze hebben besteld wat ze nodig hebben qua ingredientenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:48 schreef spapaars het volgende:
Er waren een paar kratten met ingrediënten voor elke groep, maar de Haaitjes hebben kant-en-klare bakmix?
Hij gooit het suikerwater wegquote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
Die nieuwe in het bondje van Roert vreet ook geen fluit uit hè?
Ik gok erop dat naast rellen, Desmond weinig inhoud heeftquote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:50 schreef Whuzz het volgende:
Waarom zit Desmond niks te doen en gekke bekken trekken?
Ja maar zij gebruiken kant en klare bakmix, das nie eerlukkkkquote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:51 schreef Whuzz het volgende:
Roma is boos op de wereld omdat mannen beter zijn.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:52 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wel slim voor daar in de loods die preventieve vliegenspray op die taart
Dit is ongeveer het enige programma van een commerciële omroep dat ik live volg.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:01 schreef Whuzz het volgende:
Mijn god, als ik die TV-show reklames op SBS zie dan besef ik dat ik door geen TV te kijken ook echt he.le.maal niets mis.
Yup hier ook, mede omdat het gewoon leuker is om tegelijkertijd te cossen fokkenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dit is ongeveer het enige programma van een commerciële omroep dat ik live volg.
Nee, hij vond het juist mals. Denk dat dat komt door Perla's naadzweet.quote:
Ik geloof er echt geen reet vanquote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, hij vond het juist mals. Denk dat dat komt door Perla's naadzweet.
Mals.. goeie benaming voor taartquote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
huh? Zag niks anders dan normaalquote:
Ik vind de haaien winnen en de rest woestboos veel leukerquote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
De slangen met hun verdubbelaar even 500 pnt verdienen en Team Floor weer van 1 stoten is een leuk scenario .. de vossen staan te laag
Jaquote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind de haaien winnen en de rest woestboos veel leuker
Gaat 'm niet worden, de schoppende en scheldende Team Floor maakt meer kijkcijfers, dus die gaan niets winnenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind de haaien winnen en de rest woestboos veel leuker
Gewoon kopen bij de bakker en als zelf gebakken presenterenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
Heb ook wel eens de show gestolen bij m'n schoonouders met 'zelf gebakken' cake. M'n vriendin hoorde pas toen ze weg waren dat het gewoon kant-en-klare cakemix van de appie was, er hoefde alleen water bij. We lachen er nog wel eens om
Hey, ik heb 'm zelf in de oven gedaan, dus zelf gebakken was niet gelogen![]()
Bij de bakker? Gewoon bij Lidl.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon kopen bij de bakker en als zelf gebakken presenteren
Perla is altijd boosquote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:21 schreef greysbones het volgende:
Perla wordt boos
Als de haaien de punten krijgen.
Aaaaah
Toe
Scheelt dat ze al een slachtoffer hebben om weg te sturenquote:
Robert?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Scheelt dat ze al een slachtoffer hebben om weg te sturen
opvallend ookquote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:39 schreef patrick37 het volgende:
Ja hoor,gewoon tweede met een taart uit een pakje
Het is voorbij belachelijk hoe Floris en kornuiten worden voorgetrokken, al hadden ze een taart zo uit de winkel
Neergezet hadden ze nog punten gekregen.
Ben sinds dag 1 enorme fan van het programma maar het i schandalig wat daar gebeurd 🤮
Is goed mogelijk dat ze dat wel hebben gedaan.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:40 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik snap ook niet dat de andere er niks van zeggen.
Het was geen vals spel, ze mochten het zo doen als ze wilden. Je kon het zo makkelijk of moeilijk maken als je wilt. Het risico met zelf biscuit maken is groter dan uit een pakje. Het was op safe spelen en de beste keus van die 4 kerels die er totaal geen kaas van hebben gegeten. Hun eerste zelf baksel was letterlijk om te kotsenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 22:53 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Vond het apart dat niemand van de rest van de groepen aangaf bij die jury dat de haaien kant en klare mix hadden gekocht... Dan houden ze zich ineens stil... En die presentator had toch kunnen zeggen, neem aan dat hij de camera beelden al gezien had dat ze eigenlijk vals speelden?
En dan die Remy, die jury, dat die niet proeft dat het kant en klare mix is, in vergelijking met de rest die vers had... Dat is wel raar.
Het is de schuld van de FEBO het voortrekken van bondjes en klopt van geen kanten.quote:Op woensdag 28 mei 2025 00:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik lees dat er weer 'vals gespeeld' is. Je slim aan alle geldende regels houden is ook al valsspelen tegenwoordig. DBG begint bijna formule 1 te worden.
En schande, ik zag ook dat een team dat won met een verdubbbelaar blij was. Ik neem aan kamervragen morgen?
Zou ik wel terecht vinden, het gaat tenslotte om de ton, die Flo voor de 4de keer wil proberen binnen te harkenquote:Op woensdag 28 mei 2025 00:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik lees dat er weer 'vals gespeeld' is. Je slim aan alle geldende regels houden is ook al valsspelen tegenwoordig. DBG begint bijna formule 1 te worden.
En schande, ik zag ook dat een team dat won met een verdubbbelaar blij was. Ik neem aan kamervragen morgen?
Het ziet er wel naar uit dat ze bovenaan gaan eindigen. Beter ik wil Robert niet kwijtquote:Op woensdag 28 mei 2025 01:38 schreef KinKiJan het volgende:
Ah joh, voorgetrokken of niet. In de knock-outs of finale geeft Floris het waarschijnlijk toch wel weer uit handen door eigen toedoen. Stellig een feitje foutief oplepelen, of weer een DQ in de finale waardoor een ander 'zijn' code kan wegkapen en daar dan mee wint. Dat zou wel mooi zijn, maar er is geen enkele haai waarvan ik het jammer zou vinden als ie zou gaan, dus het maakt ook ergens allemaal geen hol uit.
disclaimer: deze post bevat pure speculatie met een vleugje wishfull thinking, en ja, daarbij speelt het feit dat ik niet zo'n fan ben van sommige deelnemers een grote rol in; stront gebeurt, over taste falls not to argue.![]()
Neuh die ouwe mopperkont mag er van mij ook nog wel even in blijven.quote:Op woensdag 28 mei 2025 01:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Het ziet er wel naar uit dat ze bovenaan gaan eindigen. Beter ik wil Robert niet kwijt
Ik zag het inderdaad. Ik snap niet dat mensen zulke dingen kunnen roepen. Überhaupt dat men zo'n website vol leugens aanmaakt.quote:Op woensdag 28 mei 2025 02:41 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Van Instagram van De Bondgenoten
En terecht, als we die shit moeten geloven is Esther dood, Moraima ongeneeslijk ziek en krijgen we live streams... Snap niet wat de lol van het uitgooien van zulke shitberichten is.
Vaak van die scam sites. Was bij Big Brother ook, dan moest je naar de comments om via een vage link 'meer info' te krijgen over een verzonnen nieuwsbericht. Kennelijk en helaas klikken er genoeg simpele zielen op die scamshit.quote:Op woensdag 28 mei 2025 02:45 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik zag het inderdaad. Ik snap niet dat mensen zulke dingen kunnen roepen. Überhaupt dat men zo'n website vol leugens aanmaakt.
Echt ik vond het best wel grappig, pakje bakmix nep roosjes de mislukte bovenkant wat idd op een tafelkleed leek Ja dat was expresquote:Op woensdag 28 mei 2025 02:41 schreef Cirilico het volgende:
Pff. Wat een aflevering. Stond even op het punt om deze maand niet meer af te kijken.
Wat een flutjurylid. Hij kijkt alleen naar smaak en schoonheid. Is ie twaalf ofzo? En veel meer dan 'oh lekker' en 'oh wat een mooie kleurtjes' komt ie niet. Totaal inhoudsloze kritieken. Pannenkoek.![]()
Maar wat nog erger was, waren die kwaadaardige, zelfgenoegzame, treiterige grijnzen van Floris en met name Joey. Ik kreeg daar zo de rillingen van.Die oneerbiedigheid die zij uitstraalden. Ik werd gewoon kwaad joh. Om een tv-programma.
En uitgescholden dat ik ze heb.
Ik kan Joey al sinds het begin niet uitstaan eigenlijk. Hopelijk dondert die snel op. Floris verdwijnt gelukkig al (hoogstwaarschijnlijk met een ton).
Ik ga proberen om een beetje tot rust te komen voordat ik ga slapen.
de rest is gewoon pissig dat ze het zelf niet hebben bedachtquote:Op woensdag 28 mei 2025 02:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt ik vond het best wel grappig, pakje bakmix nep roosjes de mislukte bovenkant wat idd op een tafelkleed leek Ja dat was expres, achterover liggen en hoppa 100 punten. Die lach op hun smoel snap ik helemaal.
Prachtige stunt.
We zitten in een verkeerde tijd, waar gaat dit heen,alles is tegenwoordig nep en fake alles door social media daar wordt de wereld niet de beter van.quote:Op woensdag 28 mei 2025 02:41 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Van Instagram van De Bondgenoten
En terecht, als we die shit moeten geloven is Esther dood, Moraima ongeneeslijk ziek en krijgen we live streams... Snap niet wat de lol van het uitgooien van zulke shitberichten is.
Als je al de laagste bent, heb je ook niet veel te verliezen lijkt me, ze moesten wel een kokje gokje nemenquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:40 schreef Gia het volgende:
Ik begrijp niet dat Robert die verdubbelaar had ingezet. Iedereen wist dat Perla de beste bakster was. Dus de kans om eerste te worden was niet zo groot.
Ach ja, zo heeft eenieder zijn eigen normen en waarden.quote:Op woensdag 28 mei 2025 02:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Die lach op hun smoel snap ik helemaal.![]()
dit heeft echt helemaal niets met normen en waarden te makenquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:24 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ach ja, zo heeft eenieder zijn eigen normen en waarden.
Met alle punten die er zijn te halen toch een verdubbeling, behalve met 0, dus gewoon wat pech.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:40 schreef Gia het volgende:
Ik begrijp niet dat Robert die verdubbelaar had ingezet. Iedereen wist dat Perla de beste bakster was. Dus de kans om eerste te worden was niet zo groot.
Van mij mag Robert nog wel ff blijvenquote:Op woensdag 28 mei 2025 15:05 schreef DilanoNirvana het volgende:
Robert doet gewoon waar hij zin in heeft, en vind andere altijd eigenwijs of kan er niet mee omgaan. Komt wel door hem zelf. Geen makkelijke vent.
Wordt tijd dat hij vertrekt samen met Flo Manon Roy die voert geen bal uit en zegt niks. El che mag ook vertrekken samen met de rest van de haaien.
Er zullen deze cyclus wel een paar getoneelhaakt worden, zeker Floortje heeft zijn verblijf daar ruim uitgezeten, en diverse finales verkloot.. Febo blijft geen cadeautjes geven.. en de dooie wijven mogen weg, Maut,Juul, Perma en Sloomoo dragen niet veel bij aan "spannende dingen" ( ga ik er effe vanuit dat Sloomaa uitgeneukt is met El_Geil)quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind Robert wel een leuke deelnemer, doet overal lekker aan mee, niet saai, dus die mag van mij nog wel een tijdje blijven.
Wat Roy daar doet, vraag ik me nog steeds af, geen tekst, en kan (tot nu toe weinig)
Manon mag van mij ook weg, saaie doos, die stookt en niets wil.
Ben Floris ook wel zat, op uitgekeken, moet oppassen dat hij niet bij het interieur gaat horen. Met of zonder ton, boeit me niet, als hij na deze sessie maar gaat
Finales verkloot,..quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zullen deze cyclus wel een paar getoneelhaakt worden, zeker Floortje heeft zijn verblijf daar ruim uitgezeten, en diverse finales verkloot.. Febo blijft geen cadeautjes geven.. en de dooie wijven mogen weg, Maut,Juul, Perma en Sloomoo dragen niet veel bij aan "spannende dingen" ( ga ik er effe vanuit dat Sloomaa uitgeneukt is met El_Geil)
Over stoken gesprokenquote:Op woensdag 28 mei 2025 18:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Finales verkloot,..
Mwahh tis meer wie kiest het goede nummer
En hij gaat na deze maand
Robert zal ook wel een dezer dagen ( of na deze cyclus of volgende ) vertrekken .. stoken kunnen er meer, zoals Manon al met glans heeft bewezen
quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Over stoken gesproken
https://lovereality.nl/is(...)oten-heeft-verlaten/
quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maarja wat met S. dan met A. in Turkeye had A. meer centjes dan Floris?![]()
Die ring om een ongewone vinger kan geen toeval zijnquote:Op woensdag 28 mei 2025 19:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De voortekenen waren er in de loods al
Doe's nietquote:Manon mag van mij ook weg, saaie doos, die stookt en niets wil.
Prins Albert?quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:24 schreef Hagenesie het volgende:
Senna en Albert zijn samen op vakantie. Zag een filmpje op tik tok.
Die won de finale in cyclus 13 van niemand minder dan Florisquote:
Ow, maar Senna was vloofd met Floortje? Liefde gaat door de maag en Floris zit taarten te bakken voor anderen, dus ja, dan krijg je dat.quote:
Zoek maar een foto van Albertquote:Op woensdag 28 mei 2025 19:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ow, maar Senna was vloofd met Floortje? Liefde gaat door de maag en Floris zit taarten te bakken voor anderen, dus ja, dan krijg je dat.
Julia wil geen tweede keus zijn. No worries... komt niet in mijn top-1000 voor.
Maar die zijn vrijgezel.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
Roma die durft te zeggen "dit gaat wel ver"..... zij die heeft liggen krikken met El Che![]()
![]()
Oh fijn. Nu kan ik aan mijn vriendin uitleggen dat ik GEEN piercing in mijn eikel wilquote:Op woensdag 28 mei 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoek maar een foto van Albert
Dan weet je genoeg
FTFYquote:Op woensdag 28 mei 2025 19:40 schreef spapaars het volgende:
Ché ziet er wat kabouterachti uit bij Roma.
Wat is je artiestennaam? Kan ik het in de gaten houdenquote:Op woensdag 28 mei 2025 19:40 schreef Cosima het volgende:
Wat cute zeg. Ik moet wel zeggen, als je vrienden zoekt moet je meedoen aan de bondgenoten. Ik vind het toch wel bijzonder dat zoveel oud deelnemers zoveel onderling contact nog hebben en zelfs samen op vakantie gaan. Normaal gesproken zou je zeggen dat verwatert snel of afspreken komt er niet van maar er lijkt toch iets te gebeuren in die loods waardoor je in sneltreinvaart vriendschappen opbouwt. Ik zou me bijna aanmelden.
Cosinus? Coslima? Coslama?quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat is je artiestennaam? Kan ik het in de gaten houden
Kir?quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:40 schreef Whuzz het volgende:
Oh, het is allom slettebakkedag kennelijk. wtf zat er in die taarten joh!?
Beroeps complotdenker.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:43 schreef Whuzz het volgende:
Desmond: "Zij zijn gewoon heel slim met zieltjes winnen...."
Lees: "Niemand vind mij leuk omdat ik een achterbakse eikel ben en dat is niet eerlijk!![]()
![]()
![]()
"
Dat kan pas volgende maand als de uitzendingen 1.5 uur zijn....quote:
Doet hij geloof ik nu alquote:Op woensdag 28 mei 2025 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
Floortje mag straks weer godverdomme roepen
quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:56 schreef DilanoNirvana het volgende:
Lekker man , die Floris altijd kwaad en kan het zelf altijd beter. Ga maar lekker nasr huis ik ben voor de slangen. En Romaaaaatje 🤣🤣🤣
Hij wilde zelf graag?quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:04 schreef Whuzz het volgende:
haha, Desmond vind het niet tof dat Roma met El Che neukt.
Slangen en haaien, krijg je wel gekke baby's van denk ikquote:
Haai met lange tanden.... moet die aan een beugelquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Slangen en haaien, krijg je wel gekke baby's van denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |