Ze zoeken het daar maar uit.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
Nou
Daar komt de poging van Peter om sensueel te zijn
Ik krijg er kots neigingen van
ja wat. Mag zonder geluid hoor.quote:
dat die 3 sexloze stukken vlees... Demi, Julia en Mauw nix willen is idd een verlies voor de Showquote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zoeken het daar maar uit.
Wel langzamerhand een groot onderdeel geworden in de uitzendingen.
Dat zei mijn oma vroegerquote:
MANipulatie.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:48 schreef spapaars het volgende:
Er waren een paar kratten met ingrediënten voor elke groep, maar de Haaitjes hebben kant-en-klare bakmix?
Ben nieuw hier, voor mij is alles spannendquote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
Een hele aflevering bakken boeit allang niet meer, die act is al zo vaak opgevoerd
Geniet ervan..quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ben nieuw hier, voor mij is alles spannend
Ze hebben besteld wat ze nodig hebben qua ingredientenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:48 schreef spapaars het volgende:
Er waren een paar kratten met ingrediënten voor elke groep, maar de Haaitjes hebben kant-en-klare bakmix?
Hij gooit het suikerwater wegquote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
Die nieuwe in het bondje van Roert vreet ook geen fluit uit hè?
Ik gok erop dat naast rellen, Desmond weinig inhoud heeftquote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:50 schreef Whuzz het volgende:
Waarom zit Desmond niks te doen en gekke bekken trekken?
Ja maar zij gebruiken kant en klare bakmix, das nie eerlukkkkquote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:51 schreef Whuzz het volgende:
Roma is boos op de wereld omdat mannen beter zijn.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:52 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wel slim voor daar in de loods die preventieve vliegenspray op die taart
Dit is ongeveer het enige programma van een commerciële omroep dat ik live volg.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:01 schreef Whuzz het volgende:
Mijn god, als ik die TV-show reklames op SBS zie dan besef ik dat ik door geen TV te kijken ook echt he.le.maal niets mis.
Yup hier ook, mede omdat het gewoon leuker is om tegelijkertijd te cossen fokkenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dit is ongeveer het enige programma van een commerciële omroep dat ik live volg.
Nee, hij vond het juist mals. Denk dat dat komt door Perla's naadzweet.quote:
Ik geloof er echt geen reet vanquote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, hij vond het juist mals. Denk dat dat komt door Perla's naadzweet.
Mals.. goeie benaming voor taartquote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
huh? Zag niks anders dan normaalquote:
Ik vind de haaien winnen en de rest woestboos veel leukerquote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
De slangen met hun verdubbelaar even 500 pnt verdienen en Team Floor weer van 1 stoten is een leuk scenario .. de vossen staan te laag
Jaquote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind de haaien winnen en de rest woestboos veel leuker
Gaat 'm niet worden, de schoppende en scheldende Team Floor maakt meer kijkcijfers, dus die gaan niets winnenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind de haaien winnen en de rest woestboos veel leuker
Gewoon kopen bij de bakker en als zelf gebakken presenterenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
Heb ook wel eens de show gestolen bij m'n schoonouders met 'zelf gebakken' cake. M'n vriendin hoorde pas toen ze weg waren dat het gewoon kant-en-klare cakemix van de appie was, er hoefde alleen water bij. We lachen er nog wel eens om
Hey, ik heb 'm zelf in de oven gedaan, dus zelf gebakken was niet gelogen![]()
Bij de bakker? Gewoon bij Lidl.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon kopen bij de bakker en als zelf gebakken presenteren
Perla is altijd boosquote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:21 schreef greysbones het volgende:
Perla wordt boos
Als de haaien de punten krijgen.
Aaaaah
Toe
Scheelt dat ze al een slachtoffer hebben om weg te sturenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |