Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Het moet toch spannend zijnquote:Op maandag 26 mei 2025 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
Let op, nu lijkt het of ze die verdubbelaar voor El Lul hebben ingezet, maar winnen ze alsnog
Ja die spoilers zijn meestal wat misleidend.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
Let op, nu lijkt het of ze die verdubbelaar voor El Lul hebben ingezet, maar winnen ze alsnog
Da was Greys nie!quote:Op maandag 26 mei 2025 20:21 schreef Whuzz het volgende:
@:dotteke doe's dit topic op slot en 24h ban voor Greys!
Ban vragen is een krijgen. Het verzoek voor een ban voor jou ligt achterquote:Op maandag 26 mei 2025 20:21 schreef Whuzz het volgende:
@:dotteke doe's dit topic op slot en 24h ban voor Greys!
Ofcwe moeten wachten tot morgen en krabbelt ie alsnog overeind.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
Had je iets sneller moeten zinnia wel 2 min gewacht 🤣quote:
Alsof er een extra reden nodig is om Greys te bannen?quote:
Tssssquote:Op maandag 26 mei 2025 20:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Alsof er een extra reden nodig is om Greys te bannen?
Ja die is echt niks zeggend. Zelfs als jurylid kon hij niks meer uitkramen als "Leuk om te zien"quote:Op maandag 26 mei 2025 22:15 schreef MacDeMarco het volgende:
Over dooie mussen gesproken; Die Dries Roelvink lookalike vertrekt waarschijnlijk vroegtijdig of de volgende cyclus, wat een miscast.
Ja, die is echt toneelhaak-waardig. Ik ben best voor oudere deelnemers in de show, maar dan moeten ze wel een beetje TV maken en mee doen en zich laten gelden. Voorbeeld hierin is Robert natuurlijk.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:15 schreef MacDeMarco het volgende:
Over dooie mussen gesproken; Die Dries Roelvink lookalike vertrekt waarschijnlijk vroegtijdig of de volgende cyclus, wat een miscast.
Op kijk https://www.kijk.nl/programmas/de-bondgenotenquote:Op maandag 26 mei 2025 23:08 schreef Giggio het volgende:
waar kan ik de aflevering van vandaag terugkijken?
ik neem altijd op maar de aflevering van vandaag (#156) staat in de Ziggo-gids als #155 en die was vrijdag
mijn kastje heeft die vandaag niet opgenomen omdat #155 al is uitgezonden
wil ik terugkijken krijg ik weer de aflevering van vrijdag en de herhaling van straks staat ook als #155
voor morgen #157 staat kastje weer goed
snap er nix van
Je hebt niet de optie van terugkijken?quote:Op maandag 26 mei 2025 23:08 schreef Giggio het volgende:
waar kan ik de aflevering van vandaag terugkijken?
ik neem altijd op maar de aflevering van vandaag (#156) staat in de Ziggo-gids als #155 en die was vrijdag
mijn kastje heeft die vandaag niet opgenomen omdat #155 al is uitgezonden
wil ik terugkijken krijg ik weer de aflevering van vrijdag en de herhaling van straks staat ook als #155
voor morgen #157 staat kastje weer goed
snap er nix van
ja maar dan krijg ik de aflevering van vrijdag weerquote:Op maandag 26 mei 2025 23:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je hebt niet de optie van terugkijken?
thnx!quote:Op maandag 26 mei 2025 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Op kijk https://www.kijk.nl/programmas/de-bondgenoten
Vreemd.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:40 schreef Giggio het volgende:
[..]
ja maar dan krijg ik de aflevering van vrijdag weer
er staat steeds #155 - vandaag was #156
Duidelijk een foutje van de FEBO, misschien al druk met de overgang naar streamsquote:Op dinsdag 27 mei 2025 00:21 schreef freaky40 het volgende:
Ik had hem ook opgenomen via KPN maar niets opgenomen terwijl hij wel gepland staat voor de komende afleveringen. Toen maar via de gids (met commercials) terug moeten kijken.
Dat was niet waaraan ik me stoorde. Maar het feit dat hij dan zegt: "Zo knap dat je mij tot het uiterste hebt gekregen!"quote:Op maandag 26 mei 2025 20:28 schreef greysbones het volgende:
Naaahhh Floris
Hoe kun je respect hebben voor iemand van wie je wint
Da kannie
Vreselijkquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat was niet waaraan ik me stoorde. Maar het feit dat hij dan zegt: "Zo knap dat je mij tot het uiterste hebt gekregen!"
Of iets van die strekking.
Echt dat ventje is zo vol van zichzelf, zum kotzen.
Lijkt me sterk, dit is iets van KPN en heeft niets met SBS te maken.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Duidelijk een foutje van de FEBO, misschien al druk met de overgang naar streams
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |