Nee, meneer had zware voetenquote:Op maandag 26 mei 2025 20:28 schreef Rodgrod het volgende:
Op basis van het filmpje kan je niet helemaal zeggen dat het nou echt een moedwillige actie is.
Hij had nog veel meer slachtoffers kunnen maken als die had gewild hoor op basis van dat filmpje. Maar goed misschien is het niet de meest handige terroristquote:Op maandag 26 mei 2025 20:33 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Nee, meneer had zware voeten
Denk iemand van dit forum. Die vaccinmafklapper wellicht.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:32 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
what the fok what the fok hoor ik in het filmpje
Alsof wij het fijne ervan al weten.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:32 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
English Chavsquote:Op maandag 26 mei 2025 20:32 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Mwa, de auto gaat niet hard, maar hij zoekt wel bewust de menigte op lijkt het hoor.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:28 schreef Rodgrod het volgende:
Op basis van het filmpje kan je niet helemaal zeggen dat het nou echt een moedwillige actie is.
auto rijdt in op grote groep voetbalsporters in Barcelonaquote:
Er gebeurd amper wat ja. Met die snelheid? Maar lijkt inderdaad wel bewust, alleen dan heeft ie wel gefaald, dus wat z'n doel was... Ik weet het niet.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Mwa, de auto gaat niet hard, maar hij zoekt wel bewust de menigte op lijkt het hoor.
Ja als je liever ziet dat politie en hulpverlening een dader doelwit laat worden van een publieke lynchpartij zou ik een bananenrepubliek zoeken om te gaan wonenquote:
Lang niet onhandig genoeg om de erebokaal van de heren van de mislukte Glasgow Airport-aanslag af te pakken.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:35 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Hij had nog veel meer slachtoffers kunnen maken als die had gewild hoor op basis van dat filmpje. Maar goed misschien is het niet de meest handige terrorist
quote:Michael Kerr chose to run toward the attackers despite already being out of the airport and with his family and car. He exchanged punches with one of the attackers, losing several teeth in the melee and breaking his leg.[60]
Alex McIlveen, a taxi driver, saw what was unfolding and after approaching one of the men, famously kicked the terrorist so hard in the groin that he tore a tendon in his own foot.[61]
Het gros van de terroristen zijn sowieso niet de meest effectieve gelukkigquote:Op maandag 26 mei 2025 20:35 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Hij had nog veel meer slachtoffers kunnen maken als die had gewild hoor op basis van dat filmpje. Maar goed misschien is het niet de meest handige terrorist
Alleen in een bananenrepubliek komt de politie aan je deur kloppen als je iets gemeens op sociale media post. Maw het past prima daarquote:Op maandag 26 mei 2025 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als je liever ziet dat politie en hulpverlening een dader doelwit laat worden van een publieke lynchpartij zou ik een bananenrepubliek zoeken om te gaan wonen
Lekker inhoudelijk op de post gereageerd manquote:Op maandag 26 mei 2025 21:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Alleen in een bananenrepubliek komt de politie aan je deur kloppen als je iets gemeens op sociale media post. Maw het past prima daar
Dit is toch UK en niet VS?quote:Op maandag 26 mei 2025 21:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Alleen in een bananenrepubliek komt de politie aan je deur kloppen als je iets gemeens op sociale media post. Maw het past prima daar
In het VK word je gearresteerd als je in stilte zit te bidden. En nee ik maak geen grapquote:
Ik denk dat ze hem probeerden tegen te houden.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:03 schreef OmniRocket het volgende:
Meneer in paniek. Handig dat al die supporters dat verergeren door agressief te doen.
Dat snap ik ook niet helemaal. Zou eventueel ook nog kunnen dat het publiek de auto (die daar om wat voor reden dan ook stond) begon te belagen/bespringen en de bestuurder in paniek uit de menigte wilde wegkomen.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:10 schreef OmniRocket het volgende:
Hoe komt die auto daar dan?
Dat is de grote vraag.
Dit is gewoon een reguliere straat, staan genoeg andere auto's. Dit lijkt meer een in paniek geraakte Engelsman. Dan nog steeds compleet debiel om mensen neer te maaien. Hopelijk geen doden.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:10 schreef OmniRocket het volgende:
Hoe komt die auto daar dan?
Dat is de grote vraag.
Kon hij niet remmen, dan?quote:Op maandag 26 mei 2025 21:20 schreef Stupidisco het volgende:
Uiteindelijk 'gewoon' iemand die erg ongeduldig was
[ x ]
Lijkt het inderdaad wel op. Mensen sloegen tegen z'n auto. Hij probeerde nog even achteruit. Lukte niet. Poogt weer naar voren te gaan, iemand doet vervolgens z'n deur open, hij trekt 'm dicht en geeft gas. Paniekerig en/of gefrustreerd.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:20 schreef Stupidisco het volgende:
Uiteindelijk 'gewoon' iemand die erg ongeduldig was
[ x ]
Nee, ik snap er ook niks van, die bestuurder ziet toch wel dat het daar te druk is om te rijden?quote:Op maandag 26 mei 2025 21:28 schreef -Deluzion- het volgende:
" De politie van Merseyside meldde dat de verdachte een 53-jarige blanke Britse man is, afkomstig uit de omgeving van Liverpool.
Een verklaring van de politie luidt: "We behandelen momenteel meldingen van een verkeersongeval in het centrum van Liverpool. We werden iets na 18:00 uur vandaag, maandag 26 mei, gecontacteerd na meldingen dat een auto in botsing was gekomen met meerdere voetgangers op Water Street. De auto stopte op de locatie en een man werd aangehouden."
Natasha Rinaldi vertelt aan Sky News: "Het was zo luid. Mensen klonken wanhopig.
En toen keken we uit het raam en zagen we dat de auto mensen had aangereden.
Daarna begonnen mensen achter de bestuurder aan te rennen en probeerden ze de auto te beschadigen. De politie deed er alles aan om de boel af te sluiten en mensen weg te duwen.
We hoorden alleen maar geschreeuw en geschreeuw. We waren erg in de war.
Sommige van mijn vrienden waren daar beneden en de auto was zo dicht bij hen. Het was een vreselijk tafereel, niemand had dit verwacht."
Ze zegt dat "mensen de auto hadden gestopt" en op het raam klopten "en probeerden met de bestuurder te praten".
"Mensen waren erg boos en geschokt, en toen greep de politie in. En daarna hoorden we de ambulances aankomen," voegt ze toe.
"We begrijpen nog steeds niet wat er gebeurd is, hoe het gebeurd is, waarom het gebeurd is. We weten het niet."
Er moet wel even expliciet vermeld worden dat het een blanke man is. Om niet telkens in herhaling te hoeven vervallen ....quote:Op maandag 26 mei 2025 21:28 schreef -Deluzion- het volgende:
" De politie van Merseyside meldde dat de verdachte een 53-jarige blanke Britse man is, afkomstig uit de omgeving van Liverpool.
Een verklaring van de politie luidt: "We behandelen momenteel meldingen van een verkeersongeval in het centrum van Liverpool. We werden iets na 18:00 uur vandaag, maandag 26 mei, gecontacteerd na meldingen dat een auto in botsing was gekomen met meerdere voetgangers op Water Street. De auto stopte op de locatie en een man werd aangehouden."
Natasha Rinaldi vertelt aan Sky News: "Het was zo luid. Mensen klonken wanhopig.
En toen keken we uit het raam en zagen we dat de auto mensen had aangereden.
Daarna begonnen mensen achter de bestuurder aan te rennen en probeerden ze de auto te beschadigen. De politie deed er alles aan om de boel af te sluiten en mensen weg te duwen.
We hoorden alleen maar geschreeuw en geschreeuw. We waren erg in de war.
Sommige van mijn vrienden waren daar beneden en de auto was zo dicht bij hen. Het was een vreselijk tafereel, niemand had dit verwacht."
Ze zegt dat "mensen de auto hadden gestopt" en op het raam klopten "en probeerden met de bestuurder te praten".
"Mensen waren erg boos en geschokt, en toen greep de politie in. En daarna hoorden we de ambulances aankomen," voegt ze toe.
"We begrijpen nog steeds niet wat er gebeurd is, hoe het gebeurd is, waarom het gebeurd is. We weten het niet."
Ik denk niet dat er in beginsel opzet in het spel is en dat de man met z'n auto daar per ongeluk terecht is gekomen, aangezien alles afgezet was.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, ik snap er ook niks van, die bestuurder ziet toch wel dat het daar te druk is om te rijden?
Mooi dat ze benadrukken dat het om een witte Brit gaatquote:
In de 90s reden autos niet door menigtes. Menigtes liepen door autosquote:Op maandag 26 mei 2025 21:32 schreef DrDentz het volgende:
Kan me niet herinneren dat we in de 90s altijd dit soort shit hadden
Ja dat doen ze natuurlijk omdat anders mensen zoals jij stampvoetend en schuimbekkend hele tirades gaan houden.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:34 schreef matspontius het volgende:
[..]
Er moet wel even expliciet vermeld worden dat het een blanke man is. Om niet telkens in herhaling te hoeven vervallen ....
Wil nog steeds weten wat zijn motivatie was om dit te doenquote:Op maandag 26 mei 2025 21:43 schreef Bugno3 het volgende:
We kunnen dit topic gelukkig snel afronden. Gewoon onhandig van deze meneer.
De politie had best even iets later ter plaatse kunnen komen.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als je liever ziet dat politie en hulpverlening een dader doelwit laat worden van een publieke lynchpartij zou ik een bananenrepubliek zoeken om te gaan wonen
Ja? Ook nu het een blanke Brit blijkt te zijn?quote:Op maandag 26 mei 2025 21:52 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De politie had best even iets later ter plaatse kunnen komen.
Ja want dat was immers al bekend op het moment dat ik die post maakte slimpie.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja? Ook nu het een blanke Brit blijkt te zijn?
Dit melden ze erbij omdat het bijzonder is, a-typische dader, hoor je niet zoveel.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:34 schreef matspontius het volgende:
[..]
Er moet wel even expliciet vermeld worden dat het een blanke man is. Om niet telkens in herhaling te hoeven vervallen ....
En wat heeft dat precies voor toegevoegde waarde als we een dader publiekelijk executeren?quote:Op maandag 26 mei 2025 22:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ja want dat was immers al bekend op het moment dat ik die post maakte slimpie.
Er is op 1 van die filmpjes te zien dat hij volgens mij wel een paar flinke klappen krijgt te verwerken..quote:Op maandag 26 mei 2025 21:52 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De politie had best even iets later ter plaatse kunnen komen.
Inmiddels al 3 keer door niet-booslims incidenten met auto's die door menigten heen ploegen in een maand tijd. Nog los van de niet booslim die laatst een stuk of 18 mensen neerstak. Het zijn verwarrende tijden.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja dat doen ze natuurlijk omdat anders mensen zoals jij stampvoetend en schuimbekkend hele tirades gaan houden.
Zodra huidskleur expliciet niet wordt vermeld weten we wat het is.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:36 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Mooi dat ze benadrukken dat het om een witte Brit gaat
Je verwacht het nietquote:Op maandag 26 mei 2025 22:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inmiddels al 3 keer door niet-booslims incidenten met auto's die door menigten heen ploegen in een maand tijd. Nog los van de niet booslim die laatst een stuk of 18 mensen neerstak. Het zijn verwarrende tijden.
Als het andersom is is het 'discriminatie' om het wel te benoemen.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja dat doen ze natuurlijk omdat anders mensen zoals jij stampvoetend en schuimbekkend hele tirades gaan houden.
Kranten melden nieuws. Dat het een keer een blanke is, is natuurlijk ook wel nieuws.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit melden ze erbij omdat het bijzonder is, a-typische dader, hoor je niet zoveel.
Drie keer deze maand. Of is het traditie om dat de doen in mei als blanke. Mijn soort koppelt er geen specifieke maand aan namelijk.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kranten melden nieuws. Dat het een keer een blanke is, is natuurlijk ook wel nieuws.
quote:Op maandag 26 mei 2025 21:34 schreef Zoddie het volgende:
Geen voorbedachte rade lijkt het, iemand die uit angst of plotselinge woede om de menigte plankgas gaf.
Owww ok stel je voor als bij de eerste persoon aanrijding overvalt hem opeens de twijvel? Hij had het zich voordat hij begon anders voorgesteld?quote:Op maandag 26 mei 2025 20:35 schreef Rodgrod het volgende:
Was het een Mercedes?quote:Op maandag 26 mei 2025 20:16 schreef Ali_boo het volgende:
Bij de huldiging van voetbalclub Liverpool in het centrum van de stad is een auto op voetgangers ingereden. Dat gebeurde iets na 18.00 uur (lokale tijd), toen tienduizenden mensen de winst van de club in de Premier League vierden.
De auto zou ter plekke zijn gestopt. De politie zegt de bestuurder, een man, te hebben aangehouden en is in grote getale aanwezig. De omgeving is afgezet.
Onduidelijk is hoeveel mensen er zijn aangereden. Een verslaggever van de BBC zegt drie gewonden met een ambulance afgevoerd te hebben gezien.
Tienduizenden supporters waren de straat op gegaan om de landstitel van hun club te vieren. De spelers, onder wie de Nederlanders Virgil van Dijk, Cody Gakpo en Ryan Gravenberch, gingen voor de huldiging met een open bus door de straten van de stad. Het team wordt gecoacht door Arne Slot.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-liverpool~abdbc49c/
[ x ]
Dit inderdaad. Uitzondering op de regel. Oh hij is wit, laten we dat maar vermelden om de reguliere speculaties te voorkomen.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit melden ze erbij omdat het bijzonder is, a-typische dader, hoor je niet zoveel.
Iemand rijdt moedwillig in op een feestvierende menigte, daarbij ben je je maar al te bewust dat je een ander dodelijk kunt verwonden. Dan verdien je ook gewoon een goed pak slaag.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En wat heeft dat precies voor toegevoegde waarde als we een dader publiekelijk executeren?
Nog even een mogelijk onschuldiger motief totaal negerend
Dan hadden ze hem gewoon "man" moeten noemen en het gebrul van X users en Fok!users maar even voor lief moeten nemen.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als het andersom is is het 'discriminatie' om het wel te benoemen.
Aldus de domme gans die direct over god is groot dacht te moeten beginnen.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:34 schreef matspontius het volgende:
[..]
- goed pak slaagquote:Op maandag 26 mei 2025 22:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Iemand rijdt moedwillig in op een feestvierende menigte, daarbij ben je je maar al te bewust dat je een ander dodelijk kunt verwonden. Dan verdien je ook gewoon een goed pak slaag.
Ga slapen maat. Dit is de wallen niet waard.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:22 schreef Coco het volgende:
[..]
- goed pak slaag
- executeren
Bijna hetzelfde.
Ik heb het nooit gehad over executeren vriendelijke vriend.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:22 schreef Coco het volgende:
[..]
- goed pak slaag
- executeren
Bijna hetzelfde.
Normaal gesproken zal het niet bij een pak slaag blijven als mensen vermoeden dat het een terrorist isquote:Op maandag 26 mei 2025 23:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gehad over executeren vriendelijke vriend.
Jawel, of denk je dat zoiets bij 'een goed pak slaag' blijft?quote:Op maandag 26 mei 2025 23:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gehad over executeren vriendelijke vriend.
Dus je zit zo maar weer aannames te maken en probeert mij die woorden in de mond te drukken..quote:Op maandag 26 mei 2025 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Normaal gesproken zal het niet bij een pak slaag blijven als mensen vermoeden dat het een terrorist is
Ja prima ventquote:Op maandag 26 mei 2025 23:38 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dus je zit zo maar weer aannames te maken en probeert mij die woorden in de mond te drukken..
3x in een maand tijdquote:Op maandag 26 mei 2025 20:46 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
auto rijdt in op grote groep voetbalsporters in Barcelona
15 mei 2025
https://www.nu.nl/316793/(...)%2Fwww.google.com%2F
Auto rijdt in op voetbalfans tijdens ongeregeldheden in Parijs
8 mei 2025
https://www.nu.nl/316563/(...)heden-in-parijs.html
Ik zou ook wegrijden, voordat ze je uit de auto sleurenquote:Getuigen zeggen dat de bestuurder door de menigte reed en meerdere mensen raakte en toen even stopte. Toen de menigte het voertuig aanviel en de ramen begon in te slaan, gaf de bestuurder opnieuw gas en reed hij nog meer mensen omver.
Staaltje journalistiek vakmanschap van het AD…quote:De politie verzocht het publiek niet te speculeren, maar weinig wijst op een geplande daad.
Een Ford Galaxy wordt door vervoersbedrijf Uber gebruikt. Nam een chauffeur, naarstig wachtend op een kans om de drukste dag van het jaar ten volle te benutten, een fatale gok om zijn plek van bestemming te kunnen bereiken? Alcohol en verdovende middelen zouden evengoed een rol kunnen hebben gespeeld.
Al behandeld.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:28 schreef MMaRsu het volgende:
Fijn dat ze op nu.nl dit keer wel de huidskleur benoemen, gebeurt bij andere situaties niet???
Waarom nu wel
Niet gelezen, ik benoem het gewoonquote:
Niet specifiek nu waar ze zich als een slang in allerlei bochten wringen om maar de privacy van daders te beschermen. Zelfs als de politie een volledige dader beschrijving heeft uitgegeven.quote:
Misschien wel meer dan 3x, dit is wat ik zelf heb vernomen zonder te zoeken.quote:
Het is allemaal wat hequote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:28 schreef DjVero het volgende:
Hmmm...was er al vermeld dat het een blanke man betreft dit keer?
Dat is nog eens wat anders dan:quote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:56 schreef de_boswachter het volgende:
53 JARIGE BRITSE BLANKE MAN
Moet even overal vermeld worden.
En riep geen Allahoe akbarquote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is nog eens wat anders dan:
'Er is nog niets bekend over de verdachte ..'
'Er niets bekend over de motieven'
'De politie heeft nog niets vrijgegeven over de dader'
En het is trouwens een witte man hè, het woord 'blank' zou zogenaamd racistische ondertonen hebben volgens sommigen.
Ik ben een smerige racistquote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is nog eens wat anders dan:
'Er is nog niets bekend over de verdachte ..'
'Er niets bekend over de motieven'
'De politie heeft nog niets vrijgegeven over de dader'
En het is trouwens een witte man hè, het woord 'blank' zou zogenaamd racistische ondertonen hebben volgens sommigen.
Dat was hij dus wel, er was drugs in het spel, volgens de bronnen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
Als deze meneer niet onder invloed was, mag hij zijn weg gewoon weer vervolgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |