Nee, meneer had zware voetenquote:Op maandag 26 mei 2025 20:28 schreef Rodgrod het volgende:
Op basis van het filmpje kan je niet helemaal zeggen dat het nou echt een moedwillige actie is.
Hij had nog veel meer slachtoffers kunnen maken als die had gewild hoor op basis van dat filmpje. Maar goed misschien is het niet de meest handige terroristquote:Op maandag 26 mei 2025 20:33 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Nee, meneer had zware voeten
Denk iemand van dit forum. Die vaccinmafklapper wellicht.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:32 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
what the fok what the fok hoor ik in het filmpje
Alsof wij het fijne ervan al weten.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:32 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
English Chavsquote:Op maandag 26 mei 2025 20:32 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Mwa, de auto gaat niet hard, maar hij zoekt wel bewust de menigte op lijkt het hoor.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:28 schreef Rodgrod het volgende:
Op basis van het filmpje kan je niet helemaal zeggen dat het nou echt een moedwillige actie is.
auto rijdt in op grote groep voetbalsporters in Barcelonaquote:
Er gebeurd amper wat ja. Met die snelheid? Maar lijkt inderdaad wel bewust, alleen dan heeft ie wel gefaald, dus wat z'n doel was... Ik weet het niet.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Mwa, de auto gaat niet hard, maar hij zoekt wel bewust de menigte op lijkt het hoor.
Ja als je liever ziet dat politie en hulpverlening een dader doelwit laat worden van een publieke lynchpartij zou ik een bananenrepubliek zoeken om te gaan wonenquote:
Lang niet onhandig genoeg om de erebokaal van de heren van de mislukte Glasgow Airport-aanslag af te pakken.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:35 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Hij had nog veel meer slachtoffers kunnen maken als die had gewild hoor op basis van dat filmpje. Maar goed misschien is het niet de meest handige terrorist
quote:Michael Kerr chose to run toward the attackers despite already being out of the airport and with his family and car. He exchanged punches with one of the attackers, losing several teeth in the melee and breaking his leg.[60]
Alex McIlveen, a taxi driver, saw what was unfolding and after approaching one of the men, famously kicked the terrorist so hard in the groin that he tore a tendon in his own foot.[61]
Het gros van de terroristen zijn sowieso niet de meest effectieve gelukkigquote:Op maandag 26 mei 2025 20:35 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Hij had nog veel meer slachtoffers kunnen maken als die had gewild hoor op basis van dat filmpje. Maar goed misschien is het niet de meest handige terrorist
Alleen in een bananenrepubliek komt de politie aan je deur kloppen als je iets gemeens op sociale media post. Maw het past prima daarquote:Op maandag 26 mei 2025 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als je liever ziet dat politie en hulpverlening een dader doelwit laat worden van een publieke lynchpartij zou ik een bananenrepubliek zoeken om te gaan wonen
Lekker inhoudelijk op de post gereageerd manquote:Op maandag 26 mei 2025 21:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Alleen in een bananenrepubliek komt de politie aan je deur kloppen als je iets gemeens op sociale media post. Maw het past prima daar
Dit is toch UK en niet VS?quote:Op maandag 26 mei 2025 21:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Alleen in een bananenrepubliek komt de politie aan je deur kloppen als je iets gemeens op sociale media post. Maw het past prima daar
In het VK word je gearresteerd als je in stilte zit te bidden. En nee ik maak geen grapquote:
Ik denk dat ze hem probeerden tegen te houden.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:03 schreef OmniRocket het volgende:
Meneer in paniek. Handig dat al die supporters dat verergeren door agressief te doen.
Dat snap ik ook niet helemaal. Zou eventueel ook nog kunnen dat het publiek de auto (die daar om wat voor reden dan ook stond) begon te belagen/bespringen en de bestuurder in paniek uit de menigte wilde wegkomen.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:10 schreef OmniRocket het volgende:
Hoe komt die auto daar dan?
Dat is de grote vraag.
Dit is gewoon een reguliere straat, staan genoeg andere auto's. Dit lijkt meer een in paniek geraakte Engelsman. Dan nog steeds compleet debiel om mensen neer te maaien. Hopelijk geen doden.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:10 schreef OmniRocket het volgende:
Hoe komt die auto daar dan?
Dat is de grote vraag.
Kon hij niet remmen, dan?quote:Op maandag 26 mei 2025 21:20 schreef Stupidisco het volgende:
Uiteindelijk 'gewoon' iemand die erg ongeduldig was
[ x ]
Lijkt het inderdaad wel op. Mensen sloegen tegen z'n auto. Hij probeerde nog even achteruit. Lukte niet. Poogt weer naar voren te gaan, iemand doet vervolgens z'n deur open, hij trekt 'm dicht en geeft gas. Paniekerig en/of gefrustreerd.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:20 schreef Stupidisco het volgende:
Uiteindelijk 'gewoon' iemand die erg ongeduldig was
[ x ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |