Ik kan er vooral niks aan veranderen. Dus ik vind het interessant om te zien wat er af en toe voorbijkomt en verder zitten we gewoon de rit uit.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom in een topic over Amerikaanse politiek posten als je blijkbaar onverschillig bent?
Of een inhoudelijke reactie, ik kan mij niet voorstellen dat jij de hele dag niets zinnigs zegt op Fok! omdat het toch al geen verschil gaat maken.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:49 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Oké, als ik een verontruste reactie had gepost was er dan iets veranderd?
Ben benieuwd. M'n S&P 500 ETFs kunnen wel een zetje gebruiken.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Dit gaan we ook daadwerkelijk zien.
Een op hol geslagen bende luchthandelquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Dit gaan we ook daadwerkelijk zien.
Dan zou de kans groot zijn dat ze op Trump hebben gestemd lol.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:22 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Je zou er maar familie hebben wonen.
Ik vond dat wel komisch. Je ziet ook gelijk het verschil met een Powned. Opeens kan de interviewer gewoon mensen vinden die niet volledig wap zijn wel van een grapje houden. Ik denk dat daar veel van de weerstand van demonstraties tegenwoordig vandaan komt. De rechtse media doet altijd extreem hun best om bij zon demonstratie de meest leipe figuren te vinden en dan doen alsof dat de norm zou zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:41 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik vind het programma vaak vreselijk, maar dit was wel sterk (totdat ie mensen gaat interviewen).
Klopt maar ook dan gun je ze niet dat ze in een land leven waar hun rechten worden afgepakt. Ook dan gun je ze niet te leven onder een oligarchie, zonder rechtsstaat. Ze mogen dan een extreem domme keuze hebben gemaakt toch is het niet lachen als ze zichzelf keihard in de voet schieten. Daarbij ook voor ons aan deze kant van de oceaan is het niet chill als er een handelsoorlog komt en er keiharde afbraak is aan een van de meest belangrijke democratieen en de internationele rechtsorde.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:47 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dan zou de kans groot zijn dat ze op Trump hebben gestemd lol.
En wat is daar anders aan dan het ‘D66 rechters’ gejank hier?quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
'Activist judges', je hoort de deplorables het ook zeggen.
Het laat weer zien dat dit niet gaat stoppen voordat men in grote opstand komt.
Voor mij is dat een heel kortzichtige gedachte. Wat ze in Amerika doen heeft invloed op hoe de EU shit voor elkaar krijgt. Denk aan het groeiende fascisme dat Amerika ook probeert te voeden in Europa, ze staan erg positief tegenover alle fascisten in Europa, denk aan Meloni, AfD, Reform. Ze proberen Europa onder druk te zetten door bijvoorbeeld regulering van social media tegen te houden door te dreigen de Europese officals die daarover beslissen het leven moeilijker te maken, ze willen dat wij hun voedsel dat veel ongezonder is in onze markt toelaten. Ze verkloten het op internationaal toneel, met Oekraine en Israel (nou zou in het tweede geval Kamala dat ook doen). Door de afbraak van de doctrine dat we door samenwerken en vrijhandel rijker worden is er een grote kans op een wereldwijde economische depressie.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dit dus, vind het eerlijk gezegd belangrijker dat de EU haar shit voor elkaar heeft.
Zure druiven gegeten?quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Voor mij is dat een heel kortzichtige gedachte. Wat ze in Amerika doen heeft invloed op hoe de EU shit voor elkaar krijgt. Denk aan het groeiende fascisme dat Amerika ook probeert te voeden in Europa, ze staan erg positief tegenover alle fascisten in Europa, denk aan Meloni, AfD, Reform. Ze proberen Europa onder druk te zetten door bijvoorbeeld regulering van social media tegen te houden door te dreigen de Europese officals die daarover beslissen het leven moeilijker te maken, ze willen dat wij hun voedsel dat veel ongezonder is in onze markt toelaten. Ze verkloten het op internationaal toneel, met Oekraine en Israel (nou zou in het tweede geval Kamala dat ook doen). Door de afbraak van de doctrine dat we door samenwerken en vrijhandel rijker worden is er een grote kans op een wereldwijde economische depressie.
Je ziet dat de realiteitsontkenning en nooit verantwoordelijkheid nemen door politici besmettelijk is. Dan hebben we het er nog niet over wat een handelsoorlog en Amerika dat failliet gaat voor effecten gaan hebben op de wereld. Natuurlijk bied de ondergang van Amerika als de wereldmacht ook kansen maar het brengt ook grote risico's met zich mee bijvoorbeeld dat van oorlog.
Daarbij kan je dit argument maken van alle politiek, ze doen maar ik vind het belangrijker dat ik gelukkig ben. Maar die politiek kan daar wel invloed op hebben. Maargoed ik heb ook nog nooit iets met enige intelligentie gezegd zien worden door @:richestorags die trollt bij elk topic met deze kortzichtige instelling.
Niets.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En wat is daar anders aan dan het ‘D66 rechters’ gejank hier?
Dat de overheid actief ervan werk maakt om die D66 rechters buitenspel te zetten. Bijvoorbeeld die Abrego Garcia is nog altijd niet terug, ook al waren de rechters extreem duidelijk dat de regering dat moest regelen. Kijk ook naar de Trumpcoin of dat vliegtuig, blijkbaar mag je tegenwoordig gewoon openlijk jezelf laten omkopen elke dag een rijke crimineel een pardon geven. Trump komt ook direct uit voor zijn corruptie, gevraagd naar dat vliegtuig zegt hij letterlijk, ik zou nee kunnen zeggen als mensen me giften willen geven maar ik ben niet rijk geworden door dat te doen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En wat is daar anders aan dan het ‘D66 rechters’ gejank hier?
Dat is fijn, dan ga je naar het EU-topic. Het is net zo relevant om zoiets te zeggwn onder een bericht over GTA 6.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dit dus, vind het eerlijk gezegd belangrijker dat de EU haar shit voor elkaar heeft.
Nee volgens Capricia was het leuker discussieren als ik een persoon tag die ik noem. Weer niks te melden?/quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]. Wat krijg je daarvan, dat helden als Luigi
Tja Luigi is net als Trump een symptoom van een door en door verrot systeem. Dat hoef je van mij niet te accepteren. Ik heb vaak genoeg uitgelegd waarom het zo is. Ik walg dan weer van mensen die ontkennen dat een functionerende rechtsstaat nodig is om eigenrichting te voorkomen.quote:
Tegen jou niet zoveel. Je bent altijd zo op tilt geslagen. Alsof je continu onder spanning staat.quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nee volgens Capricia was het leuker discussieren als ik een persoon tag die ik noem. Weer niks te melden?/
Ja jij hebt zo weinig te melden dat ik me afvraag of je permanent aan de slaappillen zit.quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:36 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Tegen jou niet zoveel. Je bent altijd zo op tilt geslagen. Alsof je continu onder spanning staat.
Er is geen enkele rechtvaardiging om een laffe moordenaar een held te noemen. Geen enkele.quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:27 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Tja Luigi is net als Trump een symptoom van een door en door verrot systeem. Dat hoef je van mij niet te accepteren. Ik heb vaak genoeg uitgelegd waarom het zo is. Ik walg dan weer van mensen die ontkennen dat een functionerende rechtsstaat nodig is om eigenrichting te voorkomen.
Daarom zeg ik ook, Europa moet zijn shit voor elkaar krijgen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Voor mij is dat een heel kortzichtige gedachte. Wat ze in Amerika doen heeft invloed op hoe de EU shit voor elkaar krijgt. Denk aan het groeiende fascisme dat Amerika ook probeert te voeden in Europa, ze staan erg positief tegenover alle fascisten in Europa, denk aan Meloni, AfD, Reform. Ze proberen Europa onder druk te zetten door bijvoorbeeld regulering van social media tegen te houden door te dreigen de Europese officals die daarover beslissen het leven moeilijker te maken, ze willen dat wij hun voedsel dat veel ongezonder is in onze markt toelaten. Ze verkloten het op internationaal toneel, met Oekraine en Israel (nou zou in het tweede geval Kamala dat ook doen). Door de afbraak van de doctrine dat we door samenwerken en vrijhandel rijker worden is er een grote kans op een wereldwijde economische depressie.
Je ziet dat de realiteitsontkenning en nooit verantwoordelijkheid nemen door politici besmettelijk is. Dan hebben we het er nog niet over wat een handelsoorlog en Amerika dat failliet gaat voor effecten gaan hebben op de wereld. Natuurlijk bied de ondergang van Amerika als de wereldmacht ook kansen maar het brengt ook grote risico's met zich mee bijvoorbeeld dat van oorlog.
Daarbij kan je dit argument maken van alle politiek, ze doen maar ik vind het belangrijker dat ik gelukkig ben. Maar die politiek kan daar wel invloed op hebben. Maargoed ik heb ook nog nooit iets met enige intelligentie gezegd zien worden door @:richestorags die trollt bij elk topic met deze kortzichtige instelling.
Dit soort types dweept met dat soort figuren, net als al die idioten die Che op een voetstuk zetten, nog steeds. Zij geloven niet in democratie en rechtsstaat, maar in simpele oplossingen omdat ze die tenminste in staat zijn te begrijpen. Hangen ook vaak terroristen aan, of sekteleiders.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Er is geen enkele rechtvaardiging om een laffe moordenaar een held te noemen. Geen enkele.
Luigi is geen moordenaar hij deed aan zelfverdediging. Je hebt geen enkel argument aangevoerd waarom hij een moordenaar zou zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Er is geen enkele rechtvaardiging om een laffe moordenaar een held te noemen. Geen enkele.
https://www.theguardian.c(...)s-hospital-transfersquote:Revealed: UnitedHealth secretly paid nursing homes to reduce hospital transfers
Internal emails show, for example, that UnitedHealth supervisors gave their teams “budgets” showing how many hospital admissions they had “left” to use up on nursing home patients.
The company also monitored nursing homes that had smaller numbers of patients with “do not resuscitate” – or DNR – and “do not intubate” orders in their files. Without such orders, patients are in line for certain life-saving treatments that might lead to costly hospital stays.
In several cases identified by the Guardian, the company’s insertion of itself into nursing home emergency protocols helped delay or avert transfers for patients who could have benefited from immediate hospital care.
But in practice, the company’s tactics put pressure on facility nurses to turn over patient care decisions to UnitedHealth staffers, according to internal documents and interviews with current and former UnitedHealth medical providers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |