Dus loyaliteit aan de president en niet de grondwet is waar het ze vooral om gaat?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 06:21 schreef Kijkertje het volgende:
Het nieuwe 'merit hiring plan' voor federale medewerkers:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lqe56gezxk2d
[ afbeelding ]
Eh, DUH!!!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 07:36 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dus loyaliteit aan de president en niet de grondwet is waar het ze vooral om gaat?
De regeltjes van een grondwet zijn maar vervelend met nog meer jaknikkers en kontkussers kan Trump tenminste zonder regels winterkoning in de VS spelen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 07:36 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dus loyaliteit aan de president en niet de grondwet is waar het ze vooral om gaat?
Dat zouden ze onder Trumps eerste termijn ook doen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:32 schreef Wantie het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Amerikanen bereiden zich voor om het land te verlaten als het nog verder afglijdt naar een dictatuur.
Bij deze dan: hij schoot een onschuldig ongewapend iemand, die hem op geen enkele manier persoonlijk bedreigde, in de rug.quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:20 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Luigi is geen moordenaar hij deed aan zelfverdediging. Je hebt geen enkel argument aangevoerd waarom hij een moordenaar zou zijn.
Zowel Mussolini als types als Himmler waren geobsedeerd door lichaamsbouw en fysieke kenmerken als methode voor karakterbepaling. Weten we gelijk in welke hoek we Chivaz mogen plaatsen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:55 schreef Vis1980 het volgende:
Het linken aan testosteron is het domste wat ik in tijden heb gelezen, en ik kom dagelijks op Fok!.
Je vergeet in het lijstje gezonde mensen. Hoe iemand loopt, hoe hij kijkt etc etc zegt meer over een persoon dan wat hij zegt.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zowel Mussolini als types als Himmler waren geobsedeerd door lichaamsbouwen fysieke kenmerken als karakterbepaling. Weten we gelijk in welke hoek we Chivaz mogen plaatsen.
Valt het je ook op dat Trump alles bij elkaar liegt?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:37 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je vergeet in het lijstje gezonde mensen. Hoe iemand loopt, hoe hij kijkt etc etc zegt meer over een persoon dan wat hij zegt.
Mensen kunnen liegen maar lichaamstaal en in dit geval een gebrek aan testosteron bij Pakman zijn zaken die mij opvallen.
Doe ermee wat je wil, het valt mij gewoon op dat de meest slappe figuren kiezen voor de slachtofferrol en vluchtgedrag.
Ja hoor. Sieg Heil en zo.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:37 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je vergeet in het lijstje gezonde mensen. Hoe iemand loopt, hoe hij kijkt etc etc zegt meer over een persoon dan wat hij zegt.
Mensen kunnen liegen maar lichaamstaal en in dit geval een gebrek aan testosteron bij Pakman zijn zaken die mij opvallen.
Doe ermee wat je wil, het valt mij gewoon op dat de meest slappe figuren kiezen voor de slachtofferrol en vluchtgedrag.
Bovenstaande post is puur satirequote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat zouden ze onder Trumps eerste termijn ook doen.
Waarom zijn dit soort mensen overigens zo zwak, een totaal gebrek aan testosteron. Je ziet het in zijn gezicht, zijn slappe kin, zijn houding, zijn manier van spreken etc.
Dit zijn niet het soort mensen waar je naar moet luisteren/advies van aan moet nemen.
quote:
quote:Trump suffered ‘mental anguish’ from disputed CBS News interview with Harris, lawyer says
...
Trump’s lawyer, Edward Andrew Paltzik, said that “this led to widespread confusion and mental anguish of consumers, including plaintiffs, regarding a household name of the legacy media apparently deceptively distorting its broadcasts, and then resisting attempts to clear the public record.”
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Bij deze dan: hij schoot een onschuldig ongewapend iemand, die hem op geen enkele manier persoonlijk bedreigde, in de rug.
In mijn woordenboek ben je dan een moordenaar. Dat zelfverdediging noemen slaat helemaal nergens op. En wat mij betreft krijgt hij de stoel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We kunnen hier denk ik over ophouden. De discussie vordert niks. Ik heb mijn visie hierop uitgelegd. Jij ook. Ik schrijf lappen tekst. Jij houdt het zwart-wit met een wat mij betreft bizarre frame.
Je vergelijkt nog maar een keer met Volkert, daar heb ik al een reactie op gegeven hier
Lord-Ronddraai in POL / [AMV] VS #1210 Happy memorial day to all the scum and radical left.
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]Wat een zwamverhaal. Alsof lappen tekst een factor in juistheid zijn. Ik kan ook lappen tekst schrijven (en heb dat in mijn leven vele malen gedaan), maar dat wil niet zeggen , dat ik altijd de waarheid in pacht had. Als jij een moordenaar een held noemt en dan komt met dat hij onschuldig heeft gepleit als onderbouwing, vraag ik me hardop af, wat je voor opleiding hebt gehad, waar zoiets geaccepteerd werd. En als je van mening bent dat je mensen mag doodschieten die gewoon hun werk doen binnen de kaders van de wet van het betreffende land, puur omdat jij van mening bent dat ze iets doen, wat jij afkeurt, dan mankeert er duidelijk iets aan de ijking van je morele kompas, wat grenst aan psychose.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We kunnen hier denk ik over ophouden. De discussie vordert niks. Ik heb mijn visie hierop uitgelegd. Jij ook. Ik schrijf lappen tekst. Jij houdt het zwart-wit met een wat mij betreft bizarre frame.De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
Volgens mij ligt de waarheid ergens in het midden. Ik snap de beweegredenen van Luigi Mangione en vind de manier van werken van de grote Amerikaanse zorgverzekeraars deplorabel. Maar dat praat het plegen van een moord nog niet goed. Ik vind het zo vermoeiend dat je of helemaal aan aan de ene kant van het spectrum moet staan of aan het andere, zo lijkt het.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat een zwamverhaal. Alsof lappen tekst een factor in juistheid zijn. Ik kan ook lappen tekst schrijven (en heb dat in mijn leven vele malen gedaan), maar dat wil niet zeggen , dat ik altijd de waarheid in pacht had. Als jij een moordenaar een held noemt en dan komt met dat hij onschuldig heeft gepleit als onderbouwing, vraag ik me hardop af, wat je voor opleiding hebt gehad, waar zoiets geaccepteerd werd. En als je van mening bent dat je mensen mag doodschieten die gewoon hun werk doen binnen de kaders van de wet van het betreffende land, puur omdat jij van mening bent dat ze iets doen, wat jij afkeurt, dan mankeert er duidelijk iets aan de ijking van je morele kompas, wat grenst aan psychose.
Dit dus. Moord valt absoluut niet goed te praten. Maar als je kijkt naar hoe het er aan toegaat met zorgverzekeringen daar ben ik eerlijk gezegd verbaasd dat het niet eerder en vaker gebeurd is.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:03 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Volgens mij ligt de waarheid ergens in het midden. Ik snap de beweegredenen van Luigi Mangione en vind de manier van werken van de grote Amerikaanse zorgverzekeraars deplorabel. Maar dat praat het plegen van een moord nog niet goed. Ik vind het zo vermoeiend dat je of helemaal aan aan de ene kant van het spectrum moet staan of aan het andere, zo lijkt het.
Je hebt de video duidelijk niet begrepen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat zouden ze onder Trumps eerste termijn ook doen.
Waarom zijn dit soort mensen overigens zo zwak, een totaal gebrek aan testosteron. Je ziet het in zijn gezicht, zijn slappe kin, zijn houding, zijn manier van spreken etc.
Dit zijn niet het soort mensen waar je naar moet luisteren/advies van aan moet nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |