abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 mei 2025 @ 05:19:38 #226
323401 Kijkertje
met filter
pi_217794565
Leonard Leo krijgt nu de schuld :D

Trump lashes out at judges on tariffs, blames Federalist Society for bad legal advice

Stel je voor dat het Congres zou moeten beslissen over tarieven!

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Trump heeft echt geen idee hoe een democratie werkt.

[ Bericht 10% gewijzigd door Kijkertje op 30-05-2025 05:25:55 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 30 mei 2025 @ 05:34:30 #227
323401 Kijkertje
met filter
pi_217794571
Goed over nagedacht ook. Door de jacht op immigranten heeft de politie minder mankracht om zich met misdaden bezig te houden. Gaat vast goed ;(

Uit draadje:

White House pressure for increased immigration arrests strains law enforcement agencies

[ Bericht 8% gewijzigd door Kijkertje op 30-05-2025 06:04:28 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 30 mei 2025 @ 06:21:55 #228
323401 Kijkertje
met filter
pi_217794589
Het nieuwe 'merit hiring plan' voor federale medewerkers:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lqe56gezxk2d

pi_217794648
quote:
86s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 06:21 schreef Kijkertje het volgende:
Het nieuwe 'merit hiring plan' voor federale medewerkers:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lqe56gezxk2d

[ afbeelding ]
Dus loyaliteit aan de president en niet de grondwet is waar het ze vooral om gaat?
  vrijdag 30 mei 2025 @ 08:22:08 #230
136 V.
Like tears in rain...
pi_217794823
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 07:36 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Dus loyaliteit aan de president en niet de grondwet is waar het ze vooral om gaat?
Eh, DUH!!!
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217794997
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 07:36 schreef beefkeek het volgende:

[..]
De regeltjes van een grondwet zijn maar vervelend met nog meer jaknikkers en kontkussers kan Trump tenminste zonder regels winterkoning in de VS spelen. :')
pi_217795389
Bekijk deze YouTube-video

Amerikanen bereiden zich voor om het land te verlaten als het nog verder afglijdt naar een dictatuur.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_217795826
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 09:32 schreef Wantie het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Amerikanen bereiden zich voor om het land te verlaten als het nog verder afglijdt naar een dictatuur.
Dat zouden ze onder Trumps eerste termijn ook doen.
Waarom zijn dit soort mensen overigens zo zwak, een totaal gebrek aan testosteron. Je ziet het in zijn gezicht, zijn slappe kin, zijn houding, zijn manier van spreken etc.
Dit zijn niet het soort mensen waar je naar moet luisteren/advies van aan moet nemen.
pi_217795999
Waarom verlaagd maga zich altijd tot aanvallen op personen. Ik weet het wel inhoudelijk hebben ze namelijk niets om tegen met feiten onderbouwde argumenten in te brengen en met hun in door propaganda geprogrammeerde pavlov reactie menen ze hiermee een punt te maken net zoals hun grote mooie leidende voorbeelden.. :')
  vrijdag 30 mei 2025 @ 11:55:36 #235
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217796441
Het linken aan testosteron is het domste wat ik in tijden heb gelezen, en ik kom dagelijks op Fok!.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 30 mei 2025 @ 12:57:58 #236
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_217796970
Sommige mensen hebben een fascinatie voor een superieure Arische lichaamsbouw.
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 30 mei 2025 @ 13:13:50 #237
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_217797081
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 18:20 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Luigi is geen moordenaar hij deed aan zelfverdediging. Je hebt geen enkel argument aangevoerd waarom hij een moordenaar zou zijn.
Bij deze dan: hij schoot een onschuldig ongewapend iemand, die hem op geen enkele manier persoonlijk bedreigde, in de rug.

In mijn woordenboek ben je dan een moordenaar. Dat zelfverdediging noemen slaat helemaal nergens op. En wat mij betreft krijgt hij de stoel.

Vind jij Volkert van der G. Dan ook een held?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 30 mei 2025 @ 13:19:21 #238
66444 Lord_Vetinari
pi_217797112
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 11:55 schreef Vis1980 het volgende:
Het linken aan testosteron is het domste wat ik in tijden heb gelezen, en ik kom dagelijks op Fok!.
Zowel Mussolini als types als Himmler waren geobsedeerd door lichaamsbouw en fysieke kenmerken als methode voor karakterbepaling. Weten we gelijk in welke hoek we Chivaz mogen plaatsen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lord_Vetinari op 30-05-2025 14:30:24 ]
pi_217797292
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 13:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Zowel Mussolini als types als Himmler waren geobsedeerd door lichaamsbouwen fysieke kenmerken als karakterbepaling. Weten we gelijk in welke hoek we Chivaz mogen plaatsen.
Je vergeet in het lijstje gezonde mensen. Hoe iemand loopt, hoe hij kijkt etc etc zegt meer over een persoon dan wat hij zegt.
Mensen kunnen liegen maar lichaamstaal en in dit geval een gebrek aan testosteron bij Pakman zijn zaken die mij opvallen.
Doe ermee wat je wil, het valt mij gewoon op dat de meest slappe figuren kiezen voor de slachtofferrol en vluchtgedrag.
pi_217797530
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 13:37 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Je vergeet in het lijstje gezonde mensen. Hoe iemand loopt, hoe hij kijkt etc etc zegt meer over een persoon dan wat hij zegt.
Mensen kunnen liegen maar lichaamstaal en in dit geval een gebrek aan testosteron bij Pakman zijn zaken die mij opvallen.
Doe ermee wat je wil, het valt mij gewoon op dat de meest slappe figuren kiezen voor de slachtofferrol en vluchtgedrag.
Valt het je ook op dat Trump alles bij elkaar liegt?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  vrijdag 30 mei 2025 @ 14:31:21 #241
66444 Lord_Vetinari
pi_217797883
quote:

[..]
Ja hoor. Sieg Heil en zo.
  vrijdag 30 mei 2025 @ 14:40:52 #242
441440 aquawoman
Bitch please
pi_217797976
quote:

[..]
Hoe iemand loopt, hoe hij kijkt etc

Recentelijk nog goed naar Trump gekeken?
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_217797990
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 10:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Waarom zijn dit soort mensen overigens zo zwak, een totaal gebrek aan testosteron. Je ziet het in zijn gezicht, zijn slappe kin, zijn houding, zijn manier van spreken etc.
Dit zijn niet het soort mensen waar je naar moet luisteren/advies van aan moet nemen.
Bovenstaande post is puur satire
  vrijdag 30 mei 2025 @ 14:53:47 #244
66444 Lord_Vetinari
pi_217798066
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 14:43 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Bovenstaande post is puur satire
:N If only…
pi_217798163
Apart om over slappe figuren te beginnen als een held als Trump een benauwdheid krijgt van... een uitzending op TV.

https://apnews.com/articl(...)b76c31d38908bd31460e

quote:
Trump suffered ‘mental anguish’ from disputed CBS News interview with Harris, lawyer says

...

Trump’s lawyer, Edward Andrew Paltzik, said that “this led to widespread confusion and mental anguish of consumers, including plaintiffs, regarding a household name of the legacy media apparently deceptively distorting its broadcasts, and then resisting attempts to clear the public record.”
:')
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_217798607
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 13:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Bij deze dan: hij schoot een onschuldig ongewapend iemand, die hem op geen enkele manier persoonlijk bedreigde, in de rug.

In mijn woordenboek ben je dan een moordenaar. Dat zelfverdediging noemen slaat helemaal nergens op. En wat mij betreft krijgt hij de stoel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We kunnen hier denk ik over ophouden. De discussie vordert niks. Ik heb mijn visie hierop uitgelegd. Jij ook. Ik schrijf lappen tekst. Jij houdt het zwart-wit met een wat mij betreft bizarre frame.

Je vergelijkt nog maar een keer met Volkert, daar heb ik al een reactie op gegeven hier
Lord-Ronddraai in POL / [AMV] VS #1210 Happy memorial day to all the scum and radical left.
  vrijdag 30 mei 2025 @ 15:59:50 #247
66444 Lord_Vetinari
pi_217798727
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 15:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We kunnen hier denk ik over ophouden. De discussie vordert niks. Ik heb mijn visie hierop uitgelegd. Jij ook. Ik schrijf lappen tekst. Jij houdt het zwart-wit met een wat mij betreft bizarre frame.
Wat een zwamverhaal. Alsof lappen tekst een factor in juistheid zijn. Ik kan ook lappen tekst schrijven (en heb dat in mijn leven vele malen gedaan), maar dat wil niet zeggen , dat ik altijd de waarheid in pacht had. Als jij een moordenaar een held noemt en dan komt met dat hij onschuldig heeft gepleit als onderbouwing, vraag ik me hardop af, wat je voor opleiding hebt gehad, waar zoiets geaccepteerd werd. En als je van mening bent dat je mensen mag doodschieten die gewoon hun werk doen binnen de kaders van de wet van het betreffende land, puur omdat jij van mening bent dat ze iets doen, wat jij afkeurt, dan mankeert er duidelijk iets aan de ijking van je morele kompas, wat grenst aan psychose.
  vrijdag 30 mei 2025 @ 16:03:37 #248
441440 aquawoman
Bitch please
pi_217798758
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 15:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Wat een zwamverhaal. Alsof lappen tekst een factor in juistheid zijn. Ik kan ook lappen tekst schrijven (en heb dat in mijn leven vele malen gedaan), maar dat wil niet zeggen , dat ik altijd de waarheid in pacht had. Als jij een moordenaar een held noemt en dan komt met dat hij onschuldig heeft gepleit als onderbouwing, vraag ik me hardop af, wat je voor opleiding hebt gehad, waar zoiets geaccepteerd werd. En als je van mening bent dat je mensen mag doodschieten die gewoon hun werk doen binnen de kaders van de wet van het betreffende land, puur omdat jij van mening bent dat ze iets doen, wat jij afkeurt, dan mankeert er duidelijk iets aan de ijking van je morele kompas, wat grenst aan psychose.
Volgens mij ligt de waarheid ergens in het midden. Ik snap de beweegredenen van Luigi Mangione en vind de manier van werken van de grote Amerikaanse zorgverzekeraars deplorabel. Maar dat praat het plegen van een moord nog niet goed. Ik vind het zo vermoeiend dat je of helemaal aan aan de ene kant van het spectrum moet staan of aan het andere, zo lijkt het.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_217798835
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 16:03 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Volgens mij ligt de waarheid ergens in het midden. Ik snap de beweegredenen van Luigi Mangione en vind de manier van werken van de grote Amerikaanse zorgverzekeraars deplorabel. Maar dat praat het plegen van een moord nog niet goed. Ik vind het zo vermoeiend dat je of helemaal aan aan de ene kant van het spectrum moet staan of aan het andere, zo lijkt het.
Dit dus. Moord valt absoluut niet goed te praten. Maar als je kijkt naar hoe het er aan toegaat met zorgverzekeringen daar ben ik eerlijk gezegd verbaasd dat het niet eerder en vaker gebeurd is.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_217798927
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 10:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Je hebt de video duidelijk niet begrepen.
Verder slaat je opmerking over advies al helemaal nergens op.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')