Extra aanwijzingen voor dit topic:quote:Het project, opgezet in 2022, heeft tot doel tienduizenden conservatieven te rekruteren om huidige federale ambtenaren te vervangen – die sommige Republikeinen karakteriseren als onderdeel van de 'deep state' – en om de doelstellingen van de volgende Republikeinse president te bevorderen. Het gaat uit van een vergaande interpretatie van de theorie van de unitaire uitvoerende macht, een omstreden interpretatie van artikel II van de grondwet van de Verenigde Staten die ervan uitgaat dat de president bij zijn inauguratie absolute zeggenschap over de uitvoerende macht verkrijgt.
Project 2025 beoogt diepgaande veranderingen binnen de overheid, met name het economisch en sociaal beleid en de rol van de federale overheid en haar agentschappen. In het plan wordt voorgesteld de financiering voor het ministerie van Justitie te verlagen, de FBI en het ministerie van Binnenlandse Veiligheid (DHS) te ontmantelen, de regelgeving op het gebied van milieu en klimaatverandering sterk te verminderen ten gunste van de winning van fossiele brandstoffen, het ministerie van Handel op te heffen en de onafhankelijkheid van federale agentschappen zoals de Federal Communications Commission (FCC) en de Federal Trade Commission (FTC) te beëindigen.
Harris zou niet de meest charismatische president ooit zijn geweest maar die had gewoon het prima beleid van Biden voortgezet. Trump daarentegen is een randdebiel die zich laat omringen door slippendragers en nog dommere debielen en zijn beleid pakt nu al desastreus uit.quote:Op maandag 26 mei 2025 17:08 schreef Repentless het volgende: [..] Dat mag je vinden. Het is slechts gissen hoe de VS er onder Harris nu voor zou staan. Toegegeven, op de korte termijn (na vijf maanden) waarschijnlijk veel minder ingrijpende veranderingen dan nu het geval is. En op basis daarvan zou het zo kunnen zijn dat dat een minder slechte huidige situatie had opgeleverd. Maar ik denk dat Trump over de gehele termijn simpelweg de minder slechte optie was. En ja, daar kan ik volledig naast zitten. We zullen het zien.
Jij verwacht echt dat de VS uiteindelijk beter uit deze shitzooi komt met Trump?quote:Op maandag 26 mei 2025 17:08 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat mag je vinden.
Het is slechts gissen hoe de VS er onder Harris nu voor zou staan. Toegegeven, op de korte termijn (na vijf maanden) waarschijnlijk veel minder ingrijpende veranderingen dan nu het geval is. En op basis daarvan zou het zo kunnen zijn dat dat een minder slechte huidige situatie had opgeleverd.
Maar ik denk dat Trump over de gehele termijn simpelweg de minder slechte optie was. En ja, daar kan ik volledig naast zitten. We zullen het zien.
Dat lijkt me niet, tijdens haar campagne lag de focus vooral op de slechtste kanten van Biden's beleid, plus nog wat extra populistische nonsens in een wanhopige poging Trump-stemmers te paaien. Zij is ook een stuk minder bestand tegen interne politieke druk vanuit de extreme vleugels van de partij, Biden weerde zich best kranig daartegen in de eerste helft van zijn presidentschap. Harris is veel meer een prototype elite-Democraat, ze komt uit Calfornia zelfs.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Harris zou niet de meest charismatische president ooit zijn geweest maar die had gewoon het prima beleid van Biden voortgezet.
Que?quote:Op maandag 26 mei 2025 20:28 schreef MoreDakka het volgende:
Trump maakt het nu nog veel erger en dat zal zijn legacy zijn, Harris had niet veel anders gedaan.
Je stelt nogmaals dat Trump een minder slechte optie was, maar zou je alsnog kunnen vertellen op welke punten Harris het nóg minder had gedaan?quote:Op maandag 26 mei 2025 17:08 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat mag je vinden.
Het is slechts gissen hoe de VS er onder Harris nu voor zou staan. Toegegeven, op de korte termijn (na vijf maanden) waarschijnlijk veel minder ingrijpende veranderingen dan nu het geval is. En op basis daarvan zou het zo kunnen zijn dat dat een minder slechte huidige situatie had opgeleverd.
Maar ik denk dat Trump over de gehele termijn simpelweg de minder slechte optie was. En ja, daar kan ik volledig naast zitten. We zullen het zien.
Nu ben ik nooit fan van een politicus en dus ook niet van Harris. Toch is het wel vreemd dat men allerlei 'slechte dingen' benoemt als 'slechte dingen', maar niets concreets. Dan de bewering dat ook Harris 5 triljoen extra schulden zou maken en het net zo zou doen, terwijl Donnie daarnaast ook nog eens bondgenoten in het harnas jaagt, de economie om zeep helpt, Amerikaanse burgers oppakt, mensen met een andere mening laat oppakken, elke dag een kinderachtige scheldtirade afsteekt, zegt van alles verstand te hebben terwijl hij nergens aantoont ook maar ergens verstand van te hebben etc.quote:
quote:Op maandag 26 mei 2025 21:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nu ben ik nooit fan van een politicus en dus ook niet van Harris. Toch is het wel vreemd dat men allerlei 'slechte dingen' benoemt als 'slechte dingen', maar niets concreets.
Dit is concreet.quote:Dat lijkt me niet, tijdens haar campagne lag de focus vooral op de slechtste kanten van Biden's beleid, plus nog wat extra populistische nonsens in een wanhopige poging Trump-stemmers te paaien. Zij is ook een stuk minder bestand tegen interne politieke druk vanuit de extreme vleugels van de partij, Biden weerde zich best kranig daartegen in de eerste helft van zijn presidentschap. Harris is veel meer een prototype elite-Democraat, ze komt uit Calfornia zelfs.
Als Harris er had gezeten dan hadden de Republikeinen in het Congres er tenminste nog een probleem van gemaakt.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:28 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, tijdens haar campagne lag de focus vooral op de slechtste kanten van Biden's beleid, plus nog wat extra populistische nonsens in een wanhopige poging Trump-stemmers te paaien. Zij is ook een stuk minder bestand tegen interne politieke druk vanuit de extreme vleugels van de partij, Biden weerde zich best kranig daartegen in de eerste helft van zijn presidentschap. Harris is veel meer een prototype elite-Democraat, ze komt uit Calfornia zelfs.
Zowel Trump als Harris hebben lak aan de problemen veroorzaakt door de absurde ontploffing van overheidsuitgaven na corona, veroorzaakt door beleid van zowel Trump als Biden. Trump maakt het nu nog veel erger en dat zal zijn legacy zijn, Harris had niet veel anders gedaan.
Zelf had ik om verschillende redenen (vrouw, kleur, leeftijd, opleiding, invoelingsvermogen, "rechtsgevoel", democraat) meer dan graag gezien dat een Harris wel tot President zou zijn gekozen.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:47 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Met andere woorden, jij denkt dat als Harris nu aan het roer stond, de VS er nóg slechter voor had gestaan dan nu?
Waarom lees je niet gewoon wat er staat? Ik vergeleek Harris met Biden. Daarnaa vergeleek ik Trump met een hypothetische Harris op het specifieke punt van overheidsuitgaven, waar geen van beiden ook maar enige echte aandacht aan besteden/zouden besteden.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:10 schreef Vis1980 het volgende:
De slechtste president ooit, maakt van alles een zooitje en verbreekt alle wetten, waaronder die van eigen financieel gewin tijdens het 'uitvoeren' van zijn ambt. En dan beweren dat iemand met een eerdere hoge functie (waarbij je ook sterk in je schoenen moet staan) het sowieso slechter had gedaan. En dat is dan gebaseerd op...
Allicht, oppositie is oppositie. Sommige Republikeinen maken er nu ook nog steeds een probleem van, maar ze zijn te klein in aantal. De macht van Trump en zijn extreme vleugel is niet absoluut binnen de partij, maar wel groot genoeg om toch zonder al te grote compromissen Trump's agenda door het Huis te drukken. Of dat in de Senaat ook gaat lukken moeten we nog zien, maar die kans is toch wel vrij groot ben ik bang.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als Harris er had gezeten dan hadden de Republikeinen in het Congres er tenminste nog een probleem van gemaakt.
quote:Fiscal restraints don’t seem to be a priority of either presidential candidate, but policies advanced by former President Trump could add more red ink to the federal debt compared to those favored by Vice President Harris.
The Committee for a Responsible Federal Budget said it analyzed every major policy proposal from the two candidates under different scenarios. Harris’ proposals would add $3.5 trillion to the national debt through fiscal year 2035 under the group’s central or mainline estimate, while Trump would add $7.5 trillion. The group evaluated both candidates on debt-reducing actions such as raising tax revenue and debt-increasing measures such as new spending.
Some of Harris’ more costly proposals include expanding the child tax credit; increasing federal spending for housing and health care; lowering taxes on tips; boosting tax breaks for child care and education; spending more on border enforcement and extending expiring tax breaks for households earning less than $400,000 per year.
Trump’s costlier proposals include tax cuts for corporations, increased military spending, higher outlays for border security and ending the taxation of tip income, overtime pay and Social Security benefits.
The group also evaluated low-cost and high-cost scenarios. While the numbers change, Trump would account for relatively more spending, less tax revenue and higher interest expenses than Harris under all scenarios.
Een bijzondere constatering, aangezien de inflation reduction act ervoor heeft gezorgd dat de VS sneller de inflatie onder de teugel had en de economie op de rails dan de rest van de wereld.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:28 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, tijdens haar campagne lag de focus vooral op de slechtste kanten van Biden's beleid, plus nog wat extra populistische nonsens in een wanhopige poging Trump-stemmers te paaien. Zij is ook een stuk minder bestand tegen interne politieke druk vanuit de extreme vleugels van de partij, Biden weerde zich best kranig daartegen in de eerste helft van zijn presidentschap. Harris is veel meer een prototype elite-Democraat, ze komt uit Calfornia zelfs.
Zowel Trump als Harris hebben lak aan de problemen veroorzaakt door de absurde ontploffing van overheidsuitgaven na corona, veroorzaakt door beleid van zowel Trump als Biden. Trump maakt het nu nog veel erger en dat zal zijn legacy zijn, Harris had niet veel anders gedaan.
De Inflation Reduction Act had juist een negatief effect op de inflatie, die naam is gewoon gekozen uit politieke overwegingen. Ik zeg ook niet dat de grote uitgaven tijdens corona niet nodig waren om de economie te redden, integendeel. Je kunt er gewoon niet omheen dat zulke dingen wel direct leiden tot meer inflatie, op dat moment is de tradeoff vrij duidelijk. Maar corona is voorbij, geen van beide partijen is op welke manier dan ook geïnteresseerd in het terugdringen van de geëxplodeerde uitgaven.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Een bijzondere constatering, aangezien de inflation reduction act ervoor heeft gezorgd dat de VS sneller de inflatie onder de teugel had en de economie op de rails dan de rest van de wereld.
Nogmaals: ik doel op de lange termijn-effecten van een volledig presidentschap.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:59 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je stelt nogmaals dat Trump een minder slechte optie was, maar zou je alsnog kunnen vertellen op welke punten Harris het nóg minder had gedaan?
Even gekeken:quote:Op maandag 26 mei 2025 21:48 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
De Inflation Reduction Act had juist een negatief effect op de inflatie, die naam is gewoon gekozen uit politieke overwegingen. Ik zeg ook niet dat de grote uitgaven tijdens corona niet nodig waren om de economie te redden, integendeel. Je kunt er gewoon niet omheen dat zulke dingen wel direct leiden tot meer inflatie, op dat moment is de tradeoff vrij duidelijk. Maar corona is voorbij, geen van beide partijen is op welke manier dan ook geïnteresseerd in het terugdringen van de geëxplodeerde uitgaven.
Als je niet kunt lezen houdt het op.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Even gekeken:
De inflatiepercentages in de VS voor de jaren 2019 tot en met 2024 waren als volgt:
2019: 1,8%
2020: 1,2%
2021: 4,7%
2022: 8,0%
2023: 4,1%
2024: 2,9%
Je hebt gelijk, hij is niet gedaald na Corona![]()
Dit is, gezien alles wat men over de man wist of had kúnnen weten, een op zijn minst opzienbarende stelling. Wat er nu aan de hand is, was volkomen voorspelbaar.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:49 schreef Repentless het volgende:
[..]
De zwevende kiezer weegt alle plussen en minnen tussen beide kandidaten af en kiest dan degene waarvan ze denken dat die over het algemeen de beste (of misschien minst slechte) optie is voor hun dagelijks leven voor de komende vier jaar. Ik geloof niet dat men zo masochistisch is dat men weet dat Trump op alle vlakken de slechtere optie is, maar voor de lol toch op hem stemt.
Dit staat er:quote:Op maandag 26 mei 2025 22:00 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Als je niet kunt lezen houdt het op.
Je ziet echter dat de inflatie flink daalde,quote:De Inflation Reduction Act had juist een negatief effect op de inflatie
Nogmaals, leer begrijpend lezen. Een negatief effect op inflatie is niet hetzelfde als 'inflatie gaat omhoog'.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dit staat er:
[..]
Je ziet echter dat de inflatie flink daalde,
Wat is er zo opzienbarend aan? Waarom heeft Trump in jouw optiek dan gewonnen?quote:Op maandag 26 mei 2025 22:04 schreef V. het volgende:
[..]
Dit is, gezien alles wat men over de man wist of had kúnnen weten, een op zijn minst opzienbarende stelling. Wat er nu aan de hand is, was volkomen voorspelbaar.
Ja die extreme vleugel in de Democratische partij die het leven van gewone mensen beter willen maken, ongekend!quote:Op maandag 26 mei 2025 20:28 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het is een mooi rijtje, maar:quote:Op maandag 26 mei 2025 21:49 schreef Repentless het volgende:
Hogere inflatie
- Hogere rente
- Sterker oplopende staatsschuld
- Meer ongewenste overheidsbemoeienis
- Meer immigratieproblematiek
- Minder energie-onafhankelijkheid en daardoor hogere energieprijzen
De staatsschuld is nog nooit zo hoog opgelopen en zoals hierboven al aangeven, meer dan twee keer zo snel dan onder Harris.quote:Economists expect higher inflation, national deficits and interest rates under former President Trump’s proposed agenda than under policies proposed by Vice President Harris, a new survey by The Wall Street Journal finds.
In the survey conducted Oct. 4-8, 68 percent of respondents said they think inflation would rise faster under a second Trump term than if Harris were to become president — up 12 percentage points from when the outlet asked in July.
By contrast, the Journal said 12 percent of those surveyed thought inflation would be higher if Harris assumed the Oval Office, and the rest “saw no material difference between the candidates.”
Additionally, 65 percent of economists said they saw Trump’s policies adding more to the nation’s deficits compared to Harris’s policy agenda. The figure marks a 14 point jump from the Journal’s July survey.
Minder ongewenste overheidsbemoeienis is ook een leuke, ik heb niet het idee dat Trump de overheid minder laat bemoeien, integendeel.quote:The Committee for a Responsible Federal Budget said it analyzed every major policy proposal from the two candidates under different scenarios. Harris’ proposals would add $3.5 trillion to the national debt through fiscal year 2035 under the group’s central or mainline estimate, while Trump would add $7.5 trillion. The group evaluated both candidates on debt-reducing actions such as raising tax revenue and debt-increasing measures such as new spending.
Meer immigratieproblematiek:quote:As the Trump administration shrinks the government, its control over the US economy and society is increasing
Het is precies voorspeld hoe het zou gaan lopen met Trump's plannen, die direct uit project 2025 komen. Dat is geen kwestie van 'volkomen verkeerd uitpakken' het was toch echt duidelijk wat je zou krijgen als Trump zou winnen. Veel mensen dachten alleen dat alleen een ander daar last van zou krijgen en werden behoorlijk beinvloedt door de dagelijkse leugens van meneer en daar omheen hangend liegfestijn aan fake news.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:49 schreef Repentless het volgende:
Dat is het prima mogelijk dat dat volkomen verkeerd of anders dan gedacht uitpakt en het achteraf geen goede keuze is geweest. Of niet, en is het ondanks de downsides van een volledige termijn in vergelijking wel de beste keus geweest die je op dat moment kon maken. De tijd zal het leren.
Kennelijk willen Amerikanen graag een corrupte aanrander met een grote bek in het Witte Huis.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:12 schreef Repentless het volgende:
[..]
Wat is er zo opzienbarend aan? Waarom heeft Trump in jouw optiek dan gewonnen?
Vooral door wat jij afschrijft als reden: tegen hun eigen belang stemmen omdat het fijn voelt om je haat bevestigd te zien door een man die een hekel heeft aan links, aan vrouwen, aan mensen met een kleurtje, aan mensen die anders zijn. Omdat je dom genoeg bent om te denken dat het jou allemaal niet gaat raken. Want hij is tenminste geen fatsoensrakker, hij zegt het gewoon.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:12 schreef Repentless het volgende:
[..]
Wat is er zo opzienbarend aan? Waarom heeft Trump in jouw optiek dan gewonnen?
De inflatie in de VS is lager dan hier.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:06 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nogmaals, leer begrijpend lezen. Een negatief effect op inflatie is niet hetzelfde als 'inflatie gaat omhoog'.
Daarnaast is inflatie slechts een red herring, het onderwerp is de enorm gestegen overheidsuitgaven.
Ik denk dat ondertussen wel duidelijk is dat heel Trumps campagne gebaseerd is op luchtkastelen. Mensen hebben gestemd op 'm omdat hij kosten omlaag zou brengen, omdat hij het land veiliger zou maken, omdat hij "America First" zou werken. Als die "Big Beautiful Bill" er doorheen komt gaan er nog wel meer mensen tegenin.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:49 schreef Repentless het volgende:
[..]
De zwevende kiezer weegt alle plussen en minnen tussen beide kandidaten af en kiest dan degene waarvan ze denken dat die over het algemeen de beste (of misschien minst slechte) optie is voor hun dagelijks leven voor de komende vier jaar. Ik geloof niet dat men zo masochistisch is dat men weet dat Trump op alle vlakken de slechtere optie is, maar voor de lol toch op hem stemt.
Dat is het prima mogelijk dat dat volkomen verkeerd of anders dan gedacht uitpakt en het achteraf geen goede keuze is geweest. Of niet, en is het ondanks de downsides van een volledige termijn in vergelijking wel de beste keus geweest die je op dat moment kon maken. De tijd zal het leren.
Ik vraag me altijd af waar al die stemmers van dit type toch steeds weer uit het niets vandaan komen, wanneer ik dit soort verklaringen over verkiezingsuitslagen binnen een periode van vier jaar lees.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:53 schreef V. het volgende:
[..]
Vooral door wat jij afschrijft als reden: tegen hun eigen belang stemmen omdat het fijn voelt om je haat bevestigd te zien door een man die een hekel heeft aan vrouwen, aan mensen met een kleurtje, aan mensen die anders zijn. Omdat je dom genoeg bent om te denken dat het jou allemaal niet gaat raken. Want hij is tenminste geen fatsoensrakker, hij zegt het gewoon.
Maar het is allemaal gezegd. Door hem, zijn trawanten, mensen die ervoor waarschuwden.
Allemaal gezegd, niet geluisterd.
Was de Democratische partij dan zo geweldig? Nee, maar met twee vingers in de neus en de handen op de rug gebonden wel.een betere optie dan dit psychotische, vleesgeworden morele vacuüm.
Je denkt dat dit bij Harris slechter zou zijn? Hoe dan? Trump bemoeit zich met universiteiten, bedrijven zelfs in Europa, bondgenoten, advocatenkantoren, hollywood, de centrale bank, popsterren als Bruce Springsteen of Taylor Swift etcetera. Verwacht je dat Harris direct Amerika tot een communistische heilstaat zou hebben uitgeroepen ofzo?quote:Op maandag 26 mei 2025 21:49 schreef Repentless het volgende:
[..]
Nogmaals: ik doel op de lange termijn-effecten van een volledig presidentschap.
Een aantal:
- Hogere inflatie
- Hogere rente
- Sterker oplopende staatsschuld
- Meer ongewenste overheidsbemoeienis
- Meer immigratieproblematiek
- Minder energie-onafhankelijkheid en daardoor hogere energieprijzen
De kunst van fake news blijven herhalen en mensen een vijand aansmeren. Het is een eeuwenoud concept. En van Kooten en De Bie hebben ook al laten zien, decennia terug, hoe mensen bij veel negativiteit zich bij een boze beweging kunnen aansluiten.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:24 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waar al die stemmers van dit type toch steeds weer uit het niets vandaan komen, wanneer ik dit soort verklaringen over verkiezingsuitslagen binnen een periode van vier jaar lees.
Trump is van 2017 tot 2021 president geweest. Al die vreselijke kiezers die uitsluitend vanuit de door jou hierboven beschreven motieven hebben gestemd, konden dus vier jaar hun lol op. Maar dan verdwijnen die kiezers in de swing states blijkbaar ineens en kan Biden daardoor president worden. Of ze hadden er even geen zin in.
Ondanks dat het dan allemaal veel beter gaat voor iedereen, komt die groep vier jaar later blijkbaar ineens weer massaal terug om tegen hun eigenbelang te stemmen.
Het gebrek aan vertrouwen van de consument en daarbij de grote hoeveelheden mensen die hun baan, huis en hulp kwijtraken gaat op de lange termijn nog erger uitpakken.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:33 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Je denkt dat dit bij Harris slechter zou zijn? Hoe dan? Trump bemoeit zich met universiteiten, bedrijven zelfs in Europa, bondgenoten, advocatenkantoren, hollywood, de centrale bank, popsterren als Bruce Springsteen of Taylor Swift etcetera. Verwacht je dat Harris direct Amerika tot een communistische heilstaat zou hebben uitgeroepen ofzo?
Hoge inflatie is beleid dat Trump letterlijk nastreeft als doel. Hetzelfde met de staatsschuld. Het belastingplan dat ze presenteren gaat die schuld gigantisch op laten lopen en dan hebben we het nog niet over wat het krimpen van de economie ermee gaat doen.
Even een vraag, moet je die laatste cijfers bij elkaar optellen (dus 10,8%) of is het een gemiddelde?quote:Op maandag 26 mei 2025 21:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Even gekeken:
De inflatiepercentages in de VS voor de jaren 2019 tot en met 2024 waren als volgt:
2019: 1,8%
2020: 1,2%
2021: 4,7%
2022: 8,0%
2023: 4,1%
2024: 2,9%
Je hebt gelijk, hij is niet gedaald na Corona![]()
Inflatie tijdens Trump:
Januari 2025: 3,3%
Februari 2025: 3,8%
Maart 2025: 3,7%
Die laatste 3 is de inflatie ten opzichte van dezelfde maanden in 2024.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 02:25 schreef Hawk234 het volgende:
[..]
Even een vraag, moet je die laatste cijfers bij elkaar optellen (dus 10,8%) of is het een gemiddelde?
Okay dus dit is gewoon een kinderachtige manier om vooral maar tegen de vorige regering te zijn?quote:“This Sheriff is a victim of an overzealous Biden Department of Justice, and doesn’t deserve to spend a single day in jail,” Trump claimed in a Monday Truth Social post.
"He is a wonderful person, who was persecuted by the Radical Left 'monsters,' and 'left for dead.' This is why I, as President of the United States, see fit to end his unfair sentence, and grant Sheriff Jenkins a FULL and Unconditional Pardon. He will NOT be going to jail tomorrow, but instead will have a wonderful and productive life," Trump added.
In March, under the Trump administration, Jenkins was sentenced to 10 years in federal prison for "accepting over $75,000 in bribes in exchange for appointing numerous Northern Virginia businessmen as auxiliary deputy sheriffs within his department," according to a release from the US attorney's office for the Western District of Virginia.
Nee, in Trump wereld is het aannemen van steekpenningen legaal, evenals corruptie.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:37 schreef Gunner het volgende:
Trump announces pardon for former Virginia sheriff convicted of federal bribery charges
[..]
Okay dus dit is gewoon een kinderachtige manier om vooral maar tegen de vorige regering te zijn?
Daar is een gifje voor.
Oh ja sorry, my bad.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, in Trump wereld is het aannemen van steekpenningen legaal, evenals corruptie.
Klopt ja. Maar wil je scammen voor geld dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:40 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga denk ik maar een of andere crypto scam opzetten gericht op Amerikanen en Amerikaanse VPN en registratie. Lijkt me dat dit compleet legaal is daar.
Een gouden toiletpot is duur, weet je?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Klopt ja. Maar wil je scammen voor geld dan?
In de eurozone stelt men de inflatie voor jan/feb/maart 2025 op 2,2-2,6 %quote:Op maandag 26 mei 2025 21:53 schreef Wantie het volgende:
Inflatie tijdens Trump:
Januari 2025: 3,3%
Februari 2025: 3,8%
Maart 2025: 3,7%
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |