Ligt die nog in China?quote:Op zondag 25 mei 2025 21:20 schreef KoningWouter het volgende:
Mis gewoon weer een lego steentje in mijn set
Nope, dit is merk lego. Heb al nieuwe besteld maar komt pas over een week. Gelukkig zit hij aan de buitenkant dus druk ik hem er straks gewoon op.quote:
Ah okquote:Op zondag 25 mei 2025 21:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, dit is merk lego. Heb al nieuwe besteld maar komt pas over een week. Gelukkig zit hij aan de buitenkant dus druk ik hem er straks gewoon op.
waar ga je allemaal heenquote:Op zondag 25 mei 2025 21:21 schreef Fogel het volgende:
* Fogel is de zomervakantie een beetje bij elkaar aan het klikken
Parijs (quote:
was dat duurquote:Op zondag 25 mei 2025 21:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, dit is merk lego. Heb al nieuwe besteld maar komt pas over een week. Gelukkig zit hij aan de buitenkant dus druk ik hem er straks gewoon op.
beetje rond de kerk zeg maarquote:Op zondag 25 mei 2025 21:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Parijs (), Brussel, weekje Nederland, Kopenhagen.
Nope is gratis.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:25 schreef Rob het volgende:
[..]
was dat duurVaak zijn onderdelen duurder dan een complete set
Zoiets. En vriendin doet moeilijk omdat ze niet via New York naar Parijs wil vliegen.quote:
Hey Robquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-05-2025 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ja werd geapt 🤣quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |