Amateurquote:Op zondag 25 mei 2025 20:38 schreef hemarookworst het volgende:
ik kap nu maar met alcohol, want morgen geen thuiswerken
Ik pak er nog een paar want morgen middag pas werkenquote:Op zondag 25 mei 2025 20:38 schreef hemarookworst het volgende:
ik kap nu maar met alcohol, want morgen geen thuiswerken
Flink oefenenquote:Op zondag 25 mei 2025 20:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben nooit de zuipkampioen geweest
Wel de worstkampioenquote:Op zondag 25 mei 2025 20:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben nooit de zuipkampioen geweest
mijn worstconsumptie valt nog best tegen eerlijk gezegdquote:
Je tranceconsumptie danquote:Op zondag 25 mei 2025 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mijn worstconsumptie valt nog best tegen eerlijk gezegd
Geen zin in Microsoft?quote:Op zondag 25 mei 2025 20:43 schreef Shii het volgende:
Ik kreeg net telefoon uit India, maar niet opgenomen.
Gemiste kansquote:Op zondag 25 mei 2025 21:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Was telefoontje via WA met een foto van een mooie dame. Maar nee, toch maar niet.
Shall I fix it for you? Please install this software and accept me controlling your computer.quote:
Grote kansquote:Op zondag 25 mei 2025 21:07 schreef Rob het volgende:
misschien was het wel een lekker ding die haar miljoenen met je wilde delen
Waar was je het meest verbaasd over, dat je een dochter had of dat ze een nieuw telefoonnummer had?quote:Op zondag 25 mei 2025 21:08 schreef Koen66 het volgende:
Ik kreeg ook een keer een WhatsApp bericht van mijn dochter dat ze een nieuw telefoonnummer had
Denk toch dat nieuwe tel nrquote:Op zondag 25 mei 2025 21:08 schreef Shii het volgende:
[..]
Waar was je het meest verbaasd over, dat je een dochter had of dat ze een nieuw telefoonnummer had?
Ik geef toe dat ik best vaak dingen mis maar een hele dochter compleet missen gaat zelfs voor mij wat verquote:Op zondag 25 mei 2025 21:08 schreef Shii het volgende:
[..]
Waar was je het meest verbaasd over, dat je een dochter had of dat ze een nieuw telefoonnummer had?
Je weet maar nooit he of ze toch binnenkort niet op de stoep staat, hallo papa.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik best vaak dingen mis maar een hele dochter compleet missen gaat zelfs voor mij wat ver
Dan ben ik ook wel benieuwd naar d'r moederquote:Op zondag 25 mei 2025 21:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Je weet maar nooit he of ze toch binnenkort niet op de stoep staat, hallo papa.
Verrassingquote:Op zondag 25 mei 2025 21:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Je weet maar nooit he of ze toch binnenkort niet op de stoep staat, hallo papa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |