Het heeft te maken met een schrijver van erg toffe boekenquote:
Okay , nooit van gehoord, weer wat geleerd.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Het heeft te maken met een schrijver van erg toffe boeken
“Wat is het antwoord op het leven, het universum en alles?”quote:
quote:Op zondag 25 mei 2025 21:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Het heeft te maken met een schrijver van erg toffe boeken
Wat is de vraag?quote:Op zondag 25 mei 2025 21:19 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
“Wat is het antwoord op het leven, het universum en alles?”
Wil de echte adhd-er nu opstaan?quote:
Nog even een paar jaar geduld en het is uitgerekendquote:Op zondag 25 mei 2025 21:30 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Dat weet niemand. Maar wel het antwoord.
AI?quote:Op zondag 25 mei 2025 21:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog even een paar jaar geduld en het is uitgerekend
quote:Op zondag 25 mei 2025 12:56 schreef Lovely het volgende:
Gefeliciteerd @:Deisyymet de geboorte van je kleindochter
Thanks!quote:
Paarquote:Op zondag 25 mei 2025 21:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog even een paar jaar geduld en het is uitgerekend
quote:
Antibiotica doet goed zijn werk, de koorts is weer gezakt en de bloeddruk is ook weer wat lager, gisteravond heeft mijn dochter nog wel een lichte koortsstuip gehad, zo sneu allemaal. De kleine ziet een beetje geel, dus ligt sinds vanmiddag onder de blauwe lamp, wel fijn dat dat allemaal op hun eigen kamer gebeurd, zo stond de couveuse ook naast het bed van mijn dochter, allemaal fijn bij elkaarquote:
Er wordt goed voor ze gezorgd.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Antibiotica doet goed zijn werk, de koorts is weer gezakt en de bloeddruk is ook weer wat lager, gisteravond heeft mijn dochter nog wel een lichte koortsstuip gehad, zo sneu allemaal. De kleine ziet een beetje geel, dus ligt sinds vanmiddag onder de blauwe lamp, wel fijn dat dat allemaal op hun eigen kamer gebeurd, zo stond de couveuse ook naast het bed van mijn dochter, allemaal fijn bij elkaar
Ze zijn daar echt in goede handen, heel fijnquote:Op zondag 25 mei 2025 21:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Er wordt goed voor ze gezorgd.En fijn dat het allemaal de goede kant op gaat.
Wat fijnquote:Op zondag 25 mei 2025 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn daar echt in goede handen, heel fijn
quote:Op zondag 25 mei 2025 10:11 schreef Deisyy het volgende:
Vrijdagmorgen is mijn kleindochter geboren, er waren wat complicaties dus ze liggen nog in het ziekenhuis. Mijn dochter is nog wel ziek, maar met de kleine gaat het nu goed
Oma Deisyyquote:Op zondag 25 mei 2025 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn daar echt in goede handen, heel fijn
Haha die kende ik nietquote:
Wij hadden die LPquote:
Die van het Hotel zelf?quote:Op zondag 25 mei 2025 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is de beste site om een hotel te boeken?
Oke, anders gevraagd,quote:Op zondag 25 mei 2025 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die van het Hotel zelf?
Niet flauw bedoeld.. zoek eerst de deal, mail dan het hotel zelf.
Zal waarschijnlijk wel kloppen, ik ben wat te lui om nadat ik booking.com gebruikt heb nog verder te zoekenquote:Op zondag 25 mei 2025 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die van het Hotel zelf?
Niet flauw bedoeld.. zoek eerst de deal, mail dan het hotel zelf.
Ah op die fiets, daar kan ik je niet mee helpen.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, anders gevraagd,
welke site is handig om hotels te zoeken?
Gemak dient de mens.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk wel kloppen, ik ben wat te lui om nadat ik booking.com gebruikt heb nog verder te zoeken
Ben wel nieuwsgierig of je zo dan echt geld kan besparen maar net niet genoegquote:
Booking dusquote:
Ja, het moet je ding zijnquote:Op zondag 25 mei 2025 22:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben wel nieuwsgierig of je zo dan echt geld kan besparen maar net niet genoeg
En een grotere kans dat je er terecht kanquote:Op zondag 25 mei 2025 22:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, het moet je ding zijn
Ik zie het meer als de persoonlijke benadering, contact met het hotel, en vaak zijn ze een stuk blijer met rechtstreekse boekingen.
Fijn dat het de goede kant op gaat met je dochter! Mooi dat het ziekenhuis zo meedenkt en moeder en dochter wel bij elkaar laat zijnquote:Op zondag 25 mei 2025 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Antibiotica doet goed zijn werk, de koorts is weer gezakt en de bloeddruk is ook weer wat lager, gisteravond heeft mijn dochter nog wel een lichte koortsstuip gehad, zo sneu allemaal. De kleine ziet een beetje geel, dus ligt sinds vanmiddag onder de blauwe lamp, wel fijn dat dat allemaal op hun eigen kamer gebeurd, zo stond de couveuse ook naast het bed van mijn dochter, allemaal fijn bij elkaar
Precies! Méér karma puntenquote:Op zondag 25 mei 2025 22:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En een grotere kans dat je er terecht kan
neequote:
Zijn dit al je Catan dorpjes?quote:
Welke is het dichtst bij het Walhalla?quote:
Die is voor jouquote:
Je krijgt van mij 1 roddelkaart.quote:
Niet meer nodig dankjequote:
Ik zaghet ja:D Je post een aparte verzameling, een paar kende ikquote:Op zondag 25 mei 2025 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bedankt Pullo, door die kamelen is mijn algo weer aan het steigeren![]()
Ik reed ooit een prachtig paardje dat Ramona heette, dat dan weer wel. En ze danste beter als ik![]()
Bekijk deze YouTube-video
Hotel Californiaquote:Op zondag 25 mei 2025 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke is het dichtst bij het Walhalla?
De Maas lonktquote:Op zondag 25 mei 2025 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
Ligt weer eens iemand in het water,
Sireneconcert weer aanwezig dus
Ik wil Barteljorisstraatquote:
"Je bagage is gestolen. Dief! Je betaalt 100 euro aan de persoon in de hut naast jou."quote:
Je kent het Walhalla niet?quote:
Ik snap je wel. Dat is een leuk straatjequote:
Schoonvegen is niet genoeg!quote:Op zondag 25 mei 2025 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik snap je wel. Dat is een leuk straatje
Nog niet. Ik leef nogquote:
Ja je wint er niet mee maar ik vond dat de bestequote:Op zondag 25 mei 2025 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik snap je wel. Dat is een leuk straatje
Met Monopoly wilde ik ook altijd de straten waar ik de meeste binding mee hebquote:Op zondag 25 mei 2025 22:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja je wint er niet mee maar ik vond dat de beste
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op zondag 25 mei 2025 22:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja je wint er niet mee maar ik vond dat de beste
5 in het gevang en 1 op bezoekquote:
Het Walhalla is hier 10 miniten lopen vandaanquote:
Die heeft het goed voor elkaarquote:Op zondag 25 mei 2025 22:53 schreef pullup het volgende:
[..]
5 in het gevang en 1 op bezoekEn een dubbel hotel op Barteljorisstraat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |