Die van het Hotel zelf?quote:Op zondag 25 mei 2025 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is de beste site om een hotel te boeken?
Oke, anders gevraagd,quote:Op zondag 25 mei 2025 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die van het Hotel zelf?
Niet flauw bedoeld.. zoek eerst de deal, mail dan het hotel zelf.
Zal waarschijnlijk wel kloppen, ik ben wat te lui om nadat ik booking.com gebruikt heb nog verder te zoekenquote:Op zondag 25 mei 2025 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die van het Hotel zelf?
Niet flauw bedoeld.. zoek eerst de deal, mail dan het hotel zelf.
Ah op die fiets, daar kan ik je niet mee helpen.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, anders gevraagd,
welke site is handig om hotels te zoeken?
Gemak dient de mens.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk wel kloppen, ik ben wat te lui om nadat ik booking.com gebruikt heb nog verder te zoeken
Ben wel nieuwsgierig of je zo dan echt geld kan besparen maar net niet genoegquote:
Booking dusquote:
Ja, het moet je ding zijnquote:Op zondag 25 mei 2025 22:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben wel nieuwsgierig of je zo dan echt geld kan besparen maar net niet genoeg
En een grotere kans dat je er terecht kanquote:Op zondag 25 mei 2025 22:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, het moet je ding zijn
Ik zie het meer als de persoonlijke benadering, contact met het hotel, en vaak zijn ze een stuk blijer met rechtstreekse boekingen.
Fijn dat het de goede kant op gaat met je dochter! Mooi dat het ziekenhuis zo meedenkt en moeder en dochter wel bij elkaar laat zijnquote:Op zondag 25 mei 2025 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Antibiotica doet goed zijn werk, de koorts is weer gezakt en de bloeddruk is ook weer wat lager, gisteravond heeft mijn dochter nog wel een lichte koortsstuip gehad, zo sneu allemaal. De kleine ziet een beetje geel, dus ligt sinds vanmiddag onder de blauwe lamp, wel fijn dat dat allemaal op hun eigen kamer gebeurd, zo stond de couveuse ook naast het bed van mijn dochter, allemaal fijn bij elkaar
Precies! Méér karma puntenquote:Op zondag 25 mei 2025 22:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En een grotere kans dat je er terecht kan
neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |