Het heeft te maken met een schrijver van erg toffe boekenquote:
Okay , nooit van gehoord, weer wat geleerd.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Het heeft te maken met een schrijver van erg toffe boeken
“Wat is het antwoord op het leven, het universum en alles?”quote:
quote:Op zondag 25 mei 2025 21:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Het heeft te maken met een schrijver van erg toffe boeken
Wat is de vraag?quote:Op zondag 25 mei 2025 21:19 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
“Wat is het antwoord op het leven, het universum en alles?”
Wil de echte adhd-er nu opstaan?quote:
Nog even een paar jaar geduld en het is uitgerekendquote:Op zondag 25 mei 2025 21:30 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Dat weet niemand. Maar wel het antwoord.
AI?quote:Op zondag 25 mei 2025 21:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog even een paar jaar geduld en het is uitgerekend
quote:Op zondag 25 mei 2025 12:56 schreef Lovely het volgende:
Gefeliciteerd @:Deisyymet de geboorte van je kleindochter
Thanks!quote:
Paarquote:Op zondag 25 mei 2025 21:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog even een paar jaar geduld en het is uitgerekend
quote:
Antibiotica doet goed zijn werk, de koorts is weer gezakt en de bloeddruk is ook weer wat lager, gisteravond heeft mijn dochter nog wel een lichte koortsstuip gehad, zo sneu allemaal. De kleine ziet een beetje geel, dus ligt sinds vanmiddag onder de blauwe lamp, wel fijn dat dat allemaal op hun eigen kamer gebeurd, zo stond de couveuse ook naast het bed van mijn dochter, allemaal fijn bij elkaarquote:
Er wordt goed voor ze gezorgd.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Antibiotica doet goed zijn werk, de koorts is weer gezakt en de bloeddruk is ook weer wat lager, gisteravond heeft mijn dochter nog wel een lichte koortsstuip gehad, zo sneu allemaal. De kleine ziet een beetje geel, dus ligt sinds vanmiddag onder de blauwe lamp, wel fijn dat dat allemaal op hun eigen kamer gebeurd, zo stond de couveuse ook naast het bed van mijn dochter, allemaal fijn bij elkaar
Ze zijn daar echt in goede handen, heel fijnquote:Op zondag 25 mei 2025 21:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Er wordt goed voor ze gezorgd.En fijn dat het allemaal de goede kant op gaat.
Wat fijnquote:Op zondag 25 mei 2025 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn daar echt in goede handen, heel fijn
quote:Op zondag 25 mei 2025 10:11 schreef Deisyy het volgende:
Vrijdagmorgen is mijn kleindochter geboren, er waren wat complicaties dus ze liggen nog in het ziekenhuis. Mijn dochter is nog wel ziek, maar met de kleine gaat het nu goed
Oma Deisyyquote:Op zondag 25 mei 2025 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn daar echt in goede handen, heel fijn
Haha die kende ik nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |