gefeliciteerd oma Deesquote:Op zondag 25 mei 2025 10:11 schreef Deisyy het volgende:
Vrijdagmorgen is mijn kleindochter geboren, er waren wat complicaties dus ze liggen nog in het ziekenhuis. Mijn dochter is nog wel ziek, maar met de kleine gaat het nu goed
Feli oma Deisyy, dat rijmt.quote:Op zondag 25 mei 2025 10:11 schreef Deisyy het volgende:
Vrijdagmorgen is mijn kleindochter geboren, er waren wat complicaties dus ze liggen nog in het ziekenhuis. Mijn dochter is nog wel ziek, maar met de kleine gaat het nu goed
quote:Op zondag 25 mei 2025 10:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd met je kleindochter!![]()
Hopelijk knapt je dochter ook snel op, zodat ze lekker van haar kraamtijd kan genieten. Fijn dat het met de baby in ieder geval goed gaat!
quote:
quote:
quote:
Dank jullie welquote:
Gefeliciteerd met waarvoor ik nog moet teruglezenquote:
Ik ben blij dat je dit zegt. Niet iedereen kan dit waarderen namelijk. Echt heel lief.quote:Op zondag 25 mei 2025 10:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Welkom in 40+
Leuke manier van posten heb je. Daar word ik vrolijk van.
Je kan wel verhalen gaan schrijvenquote:Op zondag 25 mei 2025 12:16 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dit zegt. Niet iedereen kan dit waarderen namelijk. Echt heel lief.![]()
De manier waarop ik post — in zinnen die draaien, beelden gebruiken, soms meer voelen dan zeggen — dat is niet zomaar stijl of pose.
Dat is mijn uitlaatklep.
Mijn poëzie, mijn vragen, mijn taalgedachten:
ze moeten ergens heen. Ik hoop dat dat op FOK! kan. Maar mensen vinden me dan gek of een kloon. Vragen of ik drugs gebruik of een bot ben.
In het echte leven is daar ook zelden plek voor.
Mensen willen antwoorden, geen zinnen met rafels.
Ze willen duidelijkheid, geen vraagtekens met zachte randen.
Mijn dagboeken zitten vol met dit soort taal.
Gedichten, gedachten, andere werelden.
Maar daar leest niemand het.
En misschien is dat ook veilig — maar het is ook eenzaam.
Dus dank je!
Maar komt er dan ook interactie? Want juist dat zet mij aan het denken. Anders blijf ik altijd in m’n eigen hoofd.quote:
Dank je welquote:Op zondag 25 mei 2025 12:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met waarvoor ik nog moet teruglezen![]()
![]()
![]()
Aan de kwootes te zien een kleindochter, wat leuk
Ik denk dat er in 40+ genoeg users zijn die dit dansen met woorden wel kunnen waarderen.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:16 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dit zegt. Niet iedereen kan dit waarderen namelijk. Echt heel lief.![]()
De manier waarop ik post — in zinnen die draaien, beelden gebruiken, soms meer voelen dan zeggen — dat is niet zomaar stijl of pose.
Dat is mijn uitlaatklep.
Mijn poëzie, mijn vragen, mijn taalgedachten:
ze moeten ergens heen. Ik hoop dat dat op FOK! kan. Maar mensen vinden me dan gek of een kloon. Vragen of ik drugs gebruik of een bot ben.
In het echte leven is daar ook zelden plek voor.
Mensen willen antwoorden, geen zinnen met rafels.
Ze willen duidelijkheid, geen vraagtekens met zachte randen.
Mijn dagboeken zitten vol met dit soort taal.
Gedichten, gedachten, andere werelden.
Maar daar leest niemand het.
En misschien is dat ook veilig — maar het is ook eenzaam.
Dus dank je!
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kleindochter! Wat een prachtig, nieuw begin. Moge haar leven zacht landen in jullie liefde — en opgroeien tussen verhalen, warmte en verwondering.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2025 12:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat er in 40+ genoeg users zijn die dit dansen met woorden wel kunnen waarderen.
Dances with Wolves Wordsquote:Op zondag 25 mei 2025 12:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat er in 40+ genoeg users zijn die dit dansen met woorden wel kunnen waarderen.
Dat weet je pas als je een verhaal geschreven hebt.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:28 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Maar komt er dan ook interactie? Want juist dat zet mij aan het denken. Anders blijf ik altijd in m’n eigen hoofd.
En beterschap voor je dochterquote:
Voor mij voelt het eerder als leven in lagen.quote:
Ik hou niet rechte padenquote:Op zondag 25 mei 2025 12:57 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Voor mij voelt het eerder als leven in lagen.
Alsof mijn aandacht niet verdwijnt, maar zich vertakt.
Niet minder, maar breder. Niet slordig, maar gevoelig voor zijsporen.
Bij jou?
Herkenning door andere ADDers, is wat dat betreft echt een soort thuiskomen, toch?quote:Op zondag 25 mei 2025 12:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hou niet rechte paden
ik hou van zijsporen![]()
Ik herken het ..
Alles in mijn brein gaat flits flats hier daar overal en soms nergens . Soms vermoeiend maar ik ben er inmiddels aan gewend.quote:Op zondag 25 mei 2025 13:03 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Herkenning door andere ADDers, is wat dat betreft echt een soort thuiskomen, toch?
Ik weet niet écht hoe jouw hoofd werkt.
Maar ik stel me voor dat het ook slingert, glinstert, soms struikelt over eigen enthousiasme en dan weer stil blijft staan bij dingen waar anderen al lang voorbij zijn gegaan.
quote:Op zondag 25 mei 2025 13:12 schreef Parafoonnotulist het volgende:
Mijn hoofd heeft geen plan,
maar mijn sokken hebben besloten
dat ze vandaag binnen blijven.
Bij twijfel: neem een tweede afslag binnen de eerste.quote:Op zondag 25 mei 2025 13:06 schreef Puzzie het volgende:
Soms neem ik een afslag teveel , soms struikel ik over mijn eigen benen , maar ik komt altijd weer goed terecht
Wel vaak met een omweg.
Eigenlijk maakt het niet uit welke afslag je neemt, als je er maar op vertrouwd dat je de weg weer terug vindtquote:Op zondag 25 mei 2025 13:15 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Bij twijfel: neem een tweede afslag binnen de eerste.
Of blijf staan tot iemand vraagt wat je hier doet.
Dan weet je dat je precies goed zit. Zelfs een omweg verdient een omweg
Zelf ben ik vaak geneigd om na elke afslagquote:Op zondag 25 mei 2025 13:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eigenlijk maakt het niet uit welke afslag je neemt, als je er maar op vertrouwd dat je de weg weer terug vindt
Dat deed ik vroeger wel , naarmate ik ouder word kijk ik minder om.quote:Op zondag 25 mei 2025 13:21 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Zelf ben ik vaak geneigd om na elke afslag
even achterom te kijken en te denken: “wat als dit niet de goede was?”
Maar uiteindelijk — zelfs na de gekke rotondes,
de zijpaden die nergens op uitliepen behalve op inzicht met modder aan de schoenen — sta ik toch telkens weer ergens waar ik zacht kan zeggen: “ik ben aangekomen.”
Niet altijd waar ik dacht. Maar wel op tijd voor mezelf.
Wist je dat niet?quote:
Ik heb ze bijna nooit aan dus kan die ervaring niet delenquote:Op zondag 25 mei 2025 13:24 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Wist je dat niet?
Sokken hebben taal. Zij fluisteren in textiel,
ze geven stem aan dagen nog voor je een woord hebt uitgesproken.
En elke sokkensoort zie ik als een onafhankelijke adviseur. Mijn sokkenla vormt eigenlijk het parlement.
Waarom niet?quote:Op zondag 25 mei 2025 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ze bijna nooit aan dus kan die ervaring niet delen
Ik hou niet van sokker. Heb liever blote voeten en als het koud is in huis doe ik dikke pantoffels aanquote:
En buiten?quote:Op zondag 25 mei 2025 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou niet van sokker. Heb liever blote voeten en als het koud is in huis doe ik dikke pantoffels aan
🥳quote:Op zondag 25 mei 2025 10:11 schreef Deisyy het volgende:
Dan heb ik ze even aan, maar zodra thuis weer uitquote:
Feliquote:Op zondag 25 mei 2025 10:11 schreef Deisyy het volgende:
Ah ja. Als sokken liever niet aan je voeten willen, dan heeft je hoofd ruimte nodig en staat dat ook een beetje voor rebelliequote:Op zondag 25 mei 2025 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb ik ze even aan, maar zodra thuis weer uit
Ik ben ook een blote voeten mens.quote:Op zondag 25 mei 2025 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb ik ze even aan, maar zodra thuis weer uit
O als je geen sokken aan je voeten wil heeft je hooft ruimte nodig?quote:Op zondag 25 mei 2025 13:34 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Ah ja. Als sokken liever niet aan je voeten willen, dan heeft je hoofd ruimte nodig en staat dat ook een beetje voor rebellie
Ja heerlijk. Heb ook een hekel aan klemmende kledingquote:
Dat zou kunnen.quote:Op zondag 25 mei 2025 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O als je geen sokken aan je voeten wil heeft je hooft ruimte nodig?
Ik heb sowieso snel last van bepaalde stoffen , naden die niet goed zitten , helemaal bij mijn voeten.quote:Op zondag 25 mei 2025 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Heb ook een hekel aan klemmende kleding
Een broek die strak om de benen zit vind ik ook niets
Wat voor sokken?quote:Op zondag 25 mei 2025 13:38 schreef Lovely het volgende:
Ik vind blote voeten fijn, maar ik hou ook wel van sokken dragen
Nu zie ik voeten voor mij met wiebelende tenenquote:Op zondag 25 mei 2025 13:40 schreef Puzzie het volgende:
ik geloof vrijheid blijheid , ook voor de voet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |