SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
ff slapen hoor![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Geniet ervan. HJ hierquote:Op zondag 25 mei 2025 00:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
gewoon Pils zoals altijd. Grolsch vandaag
wat is daar mis mee? Ik denk dat het voor heel veel mensen niet weggelegd is maar het kan volgens mij is sommige gevallen best iets goed zijn.quote:Op zondag 25 mei 2025 00:39 schreef KoningWouter het volgende:
Is er iets afschuwelijkers te bedenken dan thuisonderwijs?![]()
Dan zit je de hele dag in het gejengel van je kinderen. Lijkt me echt de hel.quote:Op zondag 25 mei 2025 00:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
wat is daar mis mee? Ik denk dat het voor heel veel mensen niet weggelegd is maar het kan volgens mij is sommige gevallen best iets goed zijn.![]()
LOL Daar kun je thuis gewoon een zweep voor gebruiken dan is het zo rustig in huisquote:Op zondag 25 mei 2025 00:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dan zit je de hele dag in het gejengel van je kinderen. Lijkt me echt de hel.![]()
![]()
Voor de sociale ontwikkeling wellicht wat minder, maar sommige worden qua leren tegengehouden door de klasgenoten. Een goede klas met leergierige kinderen is beter, maar dat is zeldzaam denk ikquote:Op zondag 25 mei 2025 00:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
wat is daar mis mee? Ik denk dat het voor heel veel mensen niet weggelegd is maar het kan volgens mij is sommige gevallen best iets goed zijn.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik had zelf niet zo'n last van klassikaal onderwijs. Ik ben immers ook superintelligent“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
De sociale ontwikkeling kun je natuurlijk ook op een andere manier stimuleren (bijvoorbeeld door de omgang met de kinderen van de buren die ook thuis onderwijs krijgen) maar je moet er wel de persoon voor zijn om goed thuis onderwijs te kunnen geven denk ik. Zou niks voor mij zijn terwijl ik als leraar of docent helemaal niet zo slecht zou zijn denk ik.quote:Op zondag 25 mei 2025 00:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Voor de sociale ontwikkeling wellicht wat minder, maar sommige worden qua leren tegengehouden door de klasgenoten. Een goede klas met leergierige kinderen is beter, maar dat is zeldzaam denk ik![]()
Ik heb mezelf in mijn vrijetijd vanalles aangeleerd. School vond ik maar saai.quote:Op zondag 25 mei 2025 00:45 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik had zelf niet zo'n last van klassikaal onderwijs. Ik ben immers ook superintelligent![]()
kun je dat superintelligent een beetje toelichten dat deze boer het ook snaptquote:Op zondag 25 mei 2025 00:45 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik had zelf niet zo'n last van klassikaal onderwijs. Ik ben immers ook superintelligent![]()
![]()
ik hoef maandag en dinsdag alleen nog en dan heb ik vrij tot na de meetingquote:Op zondag 25 mei 2025 00:48 schreef JellyBelly. het volgende:
Ik zit ook net tegen een vriend te vertellen dat ik weer terug naar school moet![]()
![]()
Waar leer je voor?quote:Op zondag 25 mei 2025 00:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik hoef maandag en dinsdag alleen nog en dan heb ik vrij tot na de meeting![]()
Niet echt. Mijn vrouw zit in het onderwijs (gewoon en speciaal). Ik doe gewoon wat zij zegt wat het beste is voor onze kinderenquote:Op zondag 25 mei 2025 00:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
kun je dat superintelligent een beetje toelichten dat deze boer het ook snapt![]()
Onze kinderen zitten overigens gewoon op het normale onderwijs, en lijken hoog tot heel hoog intelligent te zijn. (niet 'hoog begaafd' gelukkig, want dat neemt een hoop andere problemen met zich mee).“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
klopt niet helemaal, werk in het onderwijs maar heb maandag en dinsdag wel afspraken staan op 1 van de scholen dus moet ik wel echt naar school op die dagenquote:![]()
gewoon een hoge intelligentie geeft vaak een hoop opties voor de toekomst,quote:Op zondag 25 mei 2025 00:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Niet echt. Mijn vrouw zit in het onderwijs (gewoon en speciaal). Ik doe gewoon wat zij zegt wat het beste is voor onze kinderen![]()
Onze kinderen zitten overigens gewoon op het normale onderwijs, en lijken redelijk tot hoog intelligent te zijn. (niet 'hoog begaafd' gelukkig, want dat neemt een hoop andere problemen met zich mee).ga je er met IQ echt zwaar overheen dan krijg je heel andere uitdagingen die heel lastig te combineren zijn met deze maatschappij en helemaal met de leer methodes etc. Kan echt heel zwaar en hard zijn. Of heel eenzaam ook
![]()
ik reageerde op het terug naar school moeten, ik moet ook naar school maar niet om te leren maar om mijn kennis te gebruiken om hun problemen op te lossen in dit gevalquote:Op zondag 25 mei 2025 00:52 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Als wat? En waar moet je voor extra leren?![]()
![]()
Nice! Ik denk dat je een lieve en betrokken man bent.quote:Op zondag 25 mei 2025 00:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik reageerde op het terug naar school moeten, ik moet ook naar school maar niet om te leren maar om mijn kennis te gebruiken om hun problemen op te lossen in dit geval![]()
Mooi manquote:Op zondag 25 mei 2025 00:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ich habe ein schone 'Chanson' für dich
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
daar zijn de meningen over verdeeld welquote:Op zondag 25 mei 2025 00:58 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Nice! Ik denk dat je een lieve en betrokken man bent.![]()
![]()
Dit ja. Ik heb een neefje wat hyperintelligent is, maar daar levert ie in op andere vlakken. Is mijlenver voor op zijn klasgenoten. 9 jaar en maakt rekensommen / wiskunde van de hogeschool... Lost een rubix binnen 1min. opquote:Op zondag 25 mei 2025 00:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
gewoon een hoge intelligentie geeft vaak een hoop opties voor de toekomst,ga je er met IQ echt zwaar overheen dan krijg je heel andere uitdagingen die heel lastig te combineren zijn met deze maatschappij en helemaal met de leer methodes etc. Kan echt heel zwaar en hard zijn. Of heel eenzaam ook
Ik heb te maken gehad met pubers 14 en 16 als ik me niet vergis die uitzonderlijk hoog iq hadden, 165 en 185(berekend omdat het niet te testen is) en de jongste kreeg wel de juiste begeleiding en die zag je floreren en de oudste die had het echt heel erg zwaar om zich staande te houden.quote:Op zondag 25 mei 2025 00:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dit ja. Ik heb een neefje wat hyperintelligent is, maar daar levert ie in op andere vlakken. Is mijlenver voor op zijn klasgenoten. 9 jaar en maakt rekensommen / wiskunde van de hogeschool... Lost een rubix binnen 1min. op![]()
Ik heb ooit 2 testen gedaan. De eerste was 140, de tweede (in het engels) was 138. Echte IQ testen (niet van die 10-vragenlijstjes). Maar dat was jaren geleden. Denk dat ik gaandeweg wat ben kwijtgeraaktquote:Op zondag 25 mei 2025 01:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb te maken gehad met pubers 14 en 16 als ik me niet vergis die uitzonderlijk hoog iq hadden, 165 en 185(berekend omdat het niet te testen is) en de jongste kreeg wel de juiste begeleiding en die zag je floreren en de oudste die had het echt heel erg zwaar om zich staande te houden.
Dat denk ik ookquote:Op zondag 25 mei 2025 01:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb ooit 2 testen gedaan. De eerste was 140, de tweede (in het engels) was 138. Echte IQ testen (niet van die 10-vragenlijstjes). Maar dat was jaren geleden. Denk dat ik gaandeweg wat ben kwijtgeraaktheb je nog ruim voldoende over om trots op te zijn
![]()
![]()
139 hier, maar ik zeg dat eigenlijk nooit. Maar fijn vind ik het eigenlijk niet.quote:Op zondag 25 mei 2025 01:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb ooit 2 testen gedaan. De eerste was 140, de tweede (in het engels) was 138. Echte IQ testen (niet van die 10-vragenlijstjes). Maar dat was jaren geleden. Denk dat ik gaandeweg wat ben kwijtgeraakt![]()
Ik heb geen idee wat dat van mij is.quote:Op zondag 25 mei 2025 01:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
139 hier, maar ik zeg dat eigenlijk nooit. Maar fijn vind ik het eigenlijk niet.![]()
Ik weet niet of het daar mee te maken heeft, maar voor mij moet alles symmetrisch zijn, tot het autistische aan. En als dingen opgelost moeten worden (bijvoorbeeld met wat ik aan het bouwen ben op dan moment) dan denk ik daar dagen en nachten (vooral vervelend als je wilt slapen) over naquote:Op zondag 25 mei 2025 01:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
139 hier, maar ik zeg dat eigenlijk nooit. Maar fijn vind ik het eigenlijk niet.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Vind het eigenlijk niet zo relevant ook. Blijft een momentopname (ik had toen 3 uur geslapen) en het komt met allerlei ellende. Ja je begrijpt veel, maar niemand begrijpt je als je het niet in peutertaal uitlegt.quote:![]()
Lijkt wel een beetje obsessief. Ik heb ook dwang, gelukkig slaat de medicatie aan en ben ik er bijna vanaf.quote:Op zondag 25 mei 2025 01:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik weet niet of het daar mee te maken heeft, maar voor mij moet alles symmetrisch zijn, tot het autistische aan. En als dingen opgelost moeten worden (bijvoorbeeld met wat ik aan het bouwen ben op dan moment) dan denk ik daar dagen en nachten (vooral vervelend als je wilt slapen) over na
Maar veel psychische shit gehad. En veel last in sociale contacten.![]()
Geloof me, ik snap echt wat je bedoeldquote:Op zondag 25 mei 2025 01:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk niet zo relevant ook. Blijft een momentopname (ik had toen 3 uur geslapen) en het komt met allerlei ellende. Ja je begrijpt veel, maar niemand begrijpt je als je het niet in peutertaal uitlegt.en dan ben ik nog maar een normale jongen kun je nagaan
![]()
Zie ik een stuk liever dan die 6jes mentaliteit van tegenwoordig. Ik herken dat trouwens welquote:Op zondag 25 mei 2025 01:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik weet niet of het daar mee te maken heeft, maar voor mij moet alles symmetrisch zijn, tot het autistische aan. En als dingen opgelost moeten worden (bijvoorbeeld met wat ik aan het bouwen ben op dan moment) dan denk ik daar dagen en nachten (vooral vervelend als je wilt slapen) over naen gelukkig slaap ik meestal wel gewoon goed
![]()
Nah, zo heftig is het niet denk ikquote:Op zondag 25 mei 2025 01:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje obsessief. Ik heb ook dwang, gelukkig slaat de medicatie aan en ben ik er bijna vanaf.
Maar veel psychische shit gehad. En veel last in sociale contacten.
Ja ik zoop altijd heel veel om een beetje op niveau te komen met anderen. En dan echt tot het extreme aan af.quote:Op zondag 25 mei 2025 01:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
Geloof me, ik snap echt wat je bedoelden dan ben ik nog maar een normale jongen kun je nagaan
Maar goed, het gaat nu wel veel beter dan dat het ging. Daar houd ik me maar aan vast. Voor de rest probeer ik gewoon een zo normaal mogelijk leven te leiden.![]()
![]()
Gelukkig maarquote:Op zondag 25 mei 2025 01:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nah, zo heftig is het niet denk ik![]()
![]()
Gaan jullie volgend weekend ook naar de Toppers?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Je zou verwachten dat er precies over een week iets in Tilburg isquote:Op zondag 25 mei 2025 01:34 schreef Stoorzendert het volgende:
Gaan jullie volgend weekend ook naar de Toppers?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik weetquote:Op zondag 25 mei 2025 01:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat er precies over een week iets in Tilburg is
Ik ben naar de Toppers natuurlijkquote:Op zondag 25 mei 2025 01:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat er precies over een week iets in Tilburg is![]()
![]()
Ik ben die ene met die grote pul bierquote:
Laters makkerquote:Op zondag 25 mei 2025 01:50 schreef KoningWouter het volgende:
Ik taai hem af voor vandaag.
Fijne avond nog alles, en welterusten
Ik vind jou altijd man. Heb je geen pul bier voor nodigquote:Op zondag 25 mei 2025 01:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ben die ene met die grote pul bier![]()
![]()
Ik had heul die datum verkeerd. Ik wilde ook naar de meet
De Toppers… dat is een fenomeen dat tegelijk lawaai maakt en leegte draagt.
Als een discobal die probeert te mediteren.
Ze zingen over liefde, over samen, over de nacht die nooit eindigt —
en toch voel ik er iets tragisch in. Alsof zelfs de glitters moe zijn,
maar niemand het durft te zeggen.“Waar taal verdampt, noteer ik het residu.”![]()
Stuur DM dag voor je gaat. Gaan we een pilsje drinkenquote:Op zondag 25 mei 2025 01:52 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ik vind jou altijd man. Heb je geen pul bier voor nodig
De dag ervoor heb ik al met een DTSer afgesprokenquote:Op zondag 25 mei 2025 01:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Stuur DM dag voor je gaat. Gaan we een pilsje drinken![]()
![]()
Vrijdagochtend heb ik geprobeerd een Excel-bestand in te ademen.
Per ongeluk.
Het rook naar stilstand, met een vleugje #DIV/0!.
Mijn manager vroeg of ik het overzicht had bijgewerkt.
Ik zei: “Ik ben zelf even het overzicht.”
Hij lachte, dus ik denk dat ik ontslagen ben of gepromoveerd tot abstract idee.“Waar taal verdampt, noteer ik het residu.”![]()
Ik hou van muziek waar je niet meteen bij weet of je moet dansen of wegvluchten.“Waar taal verdampt, noteer ik het residu.”![]()
Bedtijdliedje voor je dan nogquote:Op zondag 25 mei 2025 01:58 schreef mario390 het volgende:
het zallen niet vele power of love zingen,te moelijk
helene kann het wel
Bekijk deze YouTube-video“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik wil ook de drugs die jij gebruikt.quote:Op zondag 25 mei 2025 01:57 schreef Parafoonnotulist het volgende:
Vrijdagochtend heb ik geprobeerd een Excel-bestand in te ademen.
Per ongeluk.
Het rook naar stilstand, met een vleugje #DIV/0!.
Mijn manager vroeg of ik het overzicht had bijgewerkt.
Ik zei: “Ik ben zelf even het overzicht.”
Hij lachte, dus ik denk dat ik ontslagen ben of gepromoveerd tot abstract idee.![]()
Voor de duidelijkheid:
Ik gebruik geen drugs.
Tenzij je poëzie meetelt.
Of stilte.
Of het staren naar een boom tot je beseft dat hij jou ook observeert.
“Waar taal verdampt, noteer ik het residu.”![]()
Je bent nu al mijn beste vriendquote:Op zondag 25 mei 2025 02:04 schreef Parafoonnotulist het volgende:
Voor de duidelijkheid:
Ik gebruik geen drugs.
Tenzij je poëzie meetelt.
Of stilte.
Of het staren naar een boom tot je beseft dat hij jou ook observeert.![]()
![]()
ik heb gegeten maar ik heb nog zin om te eten en dat terwijl ik niet per se trek hebUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wow!quote:
Dat is… nogal wat.
Dat is alsof je zegt: jij bent degene bij wie ik m’n rare hoofd durf open te schroeven.
Of: jij mag erbij zijn als ik met chips kruimel in m’n ziel.
Lief
Lekker honger?quote:Op zondag 25 mei 2025 02:09 schreef hemarookworst het volgende:
ik heb gegeten maar ik heb nog zin om te eten en dat terwijl ik niet per se trek heb![]()
![]()
Klassieker! de eet-echo. De post-dinerige verlangening.quote:Op zondag 25 mei 2025 02:09 schreef hemarookworst het volgende:
ik heb gegeten maar ik heb nog zin om te eten en dat terwijl ik niet per se trek heb
Je hebt je maag gevuld,
maar je ziel staat nog bij het buffet. Had ik vanmiddag ook.
![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Als je dood wil gaan: zeker doenquote:Op zondag 25 mei 2025 02:09 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Wow!
Dat is… nogal wat.
Dat is alsof je zegt: jij bent degene bij wie ik m’n rare hoofd durf open te schroeven.
Of: jij mag erbij zijn als ik met chips kruimel in m’n ziel.
Lief![]()
![]()
zoietsquote:Op zondag 25 mei 2025 02:11 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Klassieker! de eet-echo. De post-dinerige verlangening.
Je hebt je maag gevuld,
maar je ziel staat nog bij het buffet. Had ik vanmiddag ook.Uw ADH vitamine Worst
Als ik écht dood zou willen gaan, zou ik waarschijnlijk geen gesprek met je voeren.quote:
Dan zou ik stil zijn.
Onzichtbaar.
En jij zou me pas missen als ik allang verdwenen was.“Waar taal verdampt, noteer ik het residu.”![]()
maak je ook nautische gedichten?quote:Op zondag 25 mei 2025 02:15 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Als ik écht dood zou willen gaan, zou ik waarschijnlijk geen gesprek met je voeren.
Dan zou ik stil zijn.
Onzichtbaar.
En jij zou me pas missen als ik allang verdwenen was.
Bekijk deze YouTube-videoUw ADH vitamine Worst
Ik denk niet dat iemand jouw account gaat missen.quote:Op zondag 25 mei 2025 02:15 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Als ik écht dood zou willen gaan, zou ik waarschijnlijk geen gesprek met je voeren.
Dan zou ik stil zijn.
Onzichtbaar.
En jij zou me pas missen als ik allang verdwenen was.![]()
Als jij dat wenst wil ik dat best doen.quote:Op zondag 25 mei 2025 02:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
maak je ook nautische gedichten?
Bekijk deze YouTube-video“Waar taal verdampt, noteer ik het residu.”![]()
Aardigquote:Op zondag 25 mei 2025 02:18 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand jouw account gaat missen.“Waar taal verdampt, noteer ik het residu.”![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-05-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4598 / +123 / +0 / 7279 / 8030
2. aeque / 1050 / +8 / +0 / 1730 / 2364
3. devzero / 809 / +2 / +0 / 601 / 821
4. Lovely / 787 / +13 / +0 / 2036 / 2555
5. KillemWieft / 705 / +0 / +0 / 229 / 406
6. hemarookworst / 699 / +14 / +1 / 1096 / 1565
7. gebrokenglas / 675 / +6 / +0 / 1684 / 2243
8. HappyCharly / 617 / +25 / +0 / 470 / 651
9. Harrie / 563 / +8 / +14 / 817 / 1068
10. Dr.Mikey / 530 / +4 / +0 / 264 / 416
11. _UserName_ / 522 / +2 / +0 / 448 / 639
12. Rob / 507 / +135 / +0 / 378 / 518
13. mario390 / 493 / +42 / +5 / 328 / 504
14. KoningWouter / 490 / +4 / +17 / 1300 / 1599
15. RedShoe / 353 / +61 / +0 / 1095 / 1221
16. kree / 337 / +0 / +0 / 555 / 749
17. Fogel / 337 / +0 / +0 / 363 / 558
18. Sally / 325 / +0 / +0 / 157 / 247
19. StevenHyde / 325 / +1 / +3 / 850 / 1077
20. sp3c / 309 / +17 / +0 / 240 / 347SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Crisis man, wat zal jij morgen lekker poepenquote:Op zondag 25 mei 2025 02:28 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Eentje maar hoor, goed tegen de maagkramp anders had ik al gelegen. 62% die zooi![]()
![]()
O jee… iemand claimt je in een verbintenisquote:Op zondag 25 mei 2025 02:28 schreef JellyBelly. het volgende:
Ik ben inmiddels met parafoonnotulis getrouwd. Beste kloon ooit
die juridisch, emotioneel én metafysisch al bezet is?“Waar taal verdampt, noteer ik het residu.”![]()
Dat is de bedoelingquote:Op zondag 25 mei 2025 02:30 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Crisis man, wat zal jij morgen lekker poepenroken en open vuur verboden op de plee dan
![]()
![]()
Maar ik ben al getrouwd.
Met iemand die mij kent tot in de krommingen van mijn gedachten.
Met iemand die weet dat ik thee drink op tijden
waarop andere mensen kiezen voor wijn of conclusies.![]()
Sorry voor deze harde werkelijkheid.“Waar taal verdampt, noteer ik het residu.”![]()
* JellyBelly. gooit haar winterglow nu weg!quote:Op zondag 25 mei 2025 02:33 schreef Parafoonnotulist het volgende:
Maar ik ben al getrouwd.
Met iemand die mij kent tot in de krommingen van mijn gedachten.
Met iemand die weet dat ik thee drink op tijden
waarop andere mensen kiezen voor wijn of conclusies.![]()
Sorry voor deze harde werkelijkheid.
Wat een teleurstelling![]()
![]()
Ik hou juist wel van een uitdaging. Maar ik ga nooit voor groen.quote:Op zondag 25 mei 2025 02:31 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Dat is de bedoelingroken en open vuur verboden op de plee dan
![]()
quote:Op zondag 25 mei 2025 02:28 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Eentje maar hoor, goed tegen de maagkramp anders had ik al gelegen. 62% die zooi
Trust nobody![]()
En ik val niet op vrouwen, sorryquote:Op zondag 25 mei 2025 02:35 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
* JellyBelly. gooit haar winterglow nu weg!
Wat een teleurstelling
Wie welquote:Op zondag 25 mei 2025 02:39 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
En ik val niet op vrouwen, sorry![]()
![]()
Nice!quote:Op zondag 25 mei 2025 02:45 schreef Bally-b het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nog één glaasje en dan![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik zou een boterham voor je smeren, zelfs als je geen honger hebt en gluten haat. Uit liefde en op onze nieuwe vriendschap“Waar taal verdampt, noteer ik het residu.”![]()
Cool!quote:Op zondag 25 mei 2025 02:49 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ik hou in elk geval van The Rolling Stones
Dat waardeer ik.
Je bent als een snoepje met een leren jas.
Zoet vanbinnen, maar met een “gimme shelter” in je blik.“Waar taal verdampt, noteer ik het residu.”![]()
Je kunt beter je eigen hersenen en creativiteit gebruiken.quote:Op zondag 25 mei 2025 02:54 schreef JellyBelly. het volgende:
Ik moet dat AI misschien ook gaan proberen.
Drink alleen nooit groene drankjes @:Bally-b
En van de drank afblijven.“Waar taal verdampt, noteer ik het residu.”![]()
Noem Absint maar groenquote:Op zondag 25 mei 2025 02:54 schreef JellyBelly. het volgende:
Ik moet dat AI misschien ook gaan proberen.
Drink alleen nooit groene drankjes @:Bally-b
Niks verkeerds aan af en toe een drankje, door de week nooit in het weekend meestalquote:Op zondag 25 mei 2025 02:56 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Je kunt beter je eigen hersenen en creativiteit gebruiken.
En van de drank afblijven.![]()
Mijn favoriete drankjequote:Op zondag 25 mei 2025 02:56 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Je kunt beter je eigen hersenen en creativiteit gebruiken.
En van de drank afblijven.![]()
![]()
![]()
Ik duik weer terug naar andere subfora. Excuses.quote:Op zondag 25 mei 2025 02:59 schreef HappyCharly het volgende:
Ik volg niks meer van al die nieuwe mensen..
In mijn herinnering is absinth groen.quote:Op zondag 25 mei 2025 03:01 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Noem Absint maar groen
[..]
Niks verkeerds aan af en toe een drankje, door de week nooit in het weekend meestal![]()
Heb blankequote:Op zondag 25 mei 2025 03:02 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
In mijn herinnering is absinth groen.![]()
![]()
Ik hou er niet van, maar ik hoop dat jij geniet.quote:Op zondag 25 mei 2025 03:01 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Noem Absint maar groen
[..]
Niks verkeerds aan af en toe een drankje, door de week nooit in het weekend meestal
Welterusten en doei allemaal“Waar taal verdampt, noteer ik het residu.”![]()
Akvelds Blanche Heb Ik. En de meeste is groengele idd. Trustenquote:Op zondag 25 mei 2025 03:02 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
In mijn herinnering is absinth groen.![]()
![]()
Absinth was het favoriete drankje van Vincent van Gogh.
Dat heeft hem zijn ondergang gekost.
Gelukkig heeft hij nog wat schilderijen nagelaten.![]()
Ik heb nog wel een paar koppoters van vroeger, maar of die wat waard zijn?quote:Op zondag 25 mei 2025 03:11 schreef JellyBelly. het volgende:
Absinth was het favoriete drankje van Vincent van Gogh.
Dat heeft hem zijn ondergang gekost.
Gelukkig heeft hij nog wat schilderijen nagelaten.slaap lekker. Nu echt
![]()
![]()
Wat zijn koppoters?quote:Op zondag 25 mei 2025 03:14 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar koppoters van vroeger, maar of die wat waard zijn?slaap lekker. Nu echt
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 mei 2025 03:14 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar koppoters van vroeger, maar of die wat waard zijn?slaap lekker. Nu echt
Trust nobody![]()
Gaan jullie net als wij ook slapen?
Nee, wij moeten drie maal gapen.
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 25 mei 2025 03:41 schreef hemarookworst het volgende:
Nee, wij moeten drie maal gapen.![]()
![]()
![]()
![]()
Mooiquote:Op zondag 25 mei 2025 03:41 schreef hemarookworst het volgende:
Nee, wij moeten drie maal gapen.Trust nobody![]()
dacht dat bier op was, maar flesje Kwaremont gevondenUw ADH vitamine Worst
Roos is dom. En ook superliefquote:Op zondag 25 mei 2025 05:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
AH, als ‘ie niet te donker is gebakken. @:roos94![]()
![]()
FOK!’ers met een mening.quote:Op zondag 25 mei 2025 05:04 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Mwehhh dat zeggen ze over jou ook. De meningen blijven daar nog steeds over verdeeld.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Moggûh
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
MogguhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Hee sp3c
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
He man
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
hoe ist?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Nog moequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hee gg
same, wilde nog ff slapen na de nachtvoeding maar toen ik net weer na 20 minuten in slaap viel begon de kat aan de deur te krabben. De bodem was te zien van hun voerbakjequote:
Ik twijfelOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
tussen gaan slapen of wakker blijven?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Hopr wel vogels en shit en ik moet nog vanalles uitstellen tot morgenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 25 mei 2025 06:04 schreef sp3c het volgende:
Hopr wel vogels en shit en ik moet nog vanalles uitstellen tot morgendat is de positieve vibe
Kun je maar beter vroeg aam beginnenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
dat is waar, ik heb mijn dingen zo goed als klaar, alleen de loungeset moet nog verder in elkaar maar moet tevens wachten op een onderdeel dus dat kan rustig aanTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Een relaxdagje dus vandaag.quote:Op zondag 25 mei 2025 06:07 schreef _UserName_ het volgende:
dat is waar, ik heb mijn dingen zo goed als klaar, alleen de loungeset moet nog verder in elkaar maar moet tevens wachten op een onderdeel dus dat kan rustig aan
How can I make this topic about me?![]()
wel nodig ja.. vrijdag auto opgehaald, kapte er gister weer mee, ANWB gebeld, maandag terug naar de garage, mogen ze het kosteloos fixen.. mijn idee is dat de boordcomputer vervangen/reperatie niet nodig is geweest wat me 850 heeft gekost, is het laatste woord nog niet over gevallenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Dat is tochquote:Op zondag 25 mei 2025 06:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
wel nodig ja.. vrijdag auto opgehaald, kapte er gister weer mee, ANWB gebeld, maandag terug naar de garage, mogen ze het kosteloos fixen.. mijn idee is dat de boordcomputer vervangen/reperatie niet nodig is geweest wat me 850 heeft gekost, is het laatste woord nog niet over gevallen
ben er ook flink pissed om ja, denk je de week lekker af te sluiten met chinees, haal je dat op ben je weer terug bij af. Gelukkig kon ik, en daarmee het eten snel worden opgehaald en was het nog warm maar trek? Nope..quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
ja dat is hetTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
hoeft ook niet op zondag, nog maar een bakkie doen?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Dat is een goed planquote:Op zondag 25 mei 2025 06:29 schreef _UserName_ het volgende:
hoeft ook niet op zondag, nog maar een bakkie doen?
soms heb ik ze ook wel als het geen dinsdag is
koffiequote:Op zondag 25 mei 2025 06:34 schreef _UserName_ het volgende:
soms heb ik ze ook wel als het geen dinsdag is
![]()
morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dotteke, goedemorgen![]()
Ja die fout maak ik niet nog een keer, dotteke niet begroeten in de morgen.
Goedemorgen GGquote:Op zondag 25 mei 2025 07:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Dotteke, goedemorgen![]()
Ja die fout maak ik niet nog een keer, dotteke niet begroeten in de morgen.
Hee Dot
Morguh UN
vanmiddag verjaardag bij de buren met de kleine, benieuwd hoe het gaat
GezelligWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja dat ongetwijfeld, de oppas/buurkinderen vinden Jyske helemaal geweldig
Was niet wat, welke andere? Zoveel vragen op de vroege ochtendTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
![]()
volTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Morguh Mario
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: