abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217763471
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 21:02 schreef R_Nest het volgende:

[..]
Wegrennen bij een beetje tegengas, dat doet TS ook maar dan richting de drank.
Ik weet niet waarom je zegt dat ik bij een beetje tegengas aan de drank ga.. dat heeft heel andere redenen. Dat staat compleet los van het FOK! forum ook. En je reactie naar hem toe is ook flauw en incorrect. Hij ging weg omdat hij gewoon weg kan gaan en merkt dat wat hij zegt (en wat hij zegt is correct en logisch) hier niet gewaardeerd wordt.
Elke reactie die hij gaf was doordacht, correct/netjes en behulpzaam
pi_217763511
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 16:36 schreef r_one het volgende:

[..]
Ja, tabee :W
Waarom ben je hier trots op? Hij reageerde juist heel correct, meedenkend, en jij lijkt er blij mee te zijn dat die persoon weggaat vanwege het uiten van je eigen overtuigingen..

Ongeveer de enige persoon die wat normaal reageert pesten jullie weg.. Hoe denken jullie?
pi_217763565
Dit is wel een van de betere qua verslavingszorg

https://www.trubendorffer.nl/
pi_217763627
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 22:33 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ik ben bij Solutions geweest maar daar vroegtijdig weggelaten. Die mensen die daar in behandeling zijn zijn gek. Auto-rijden onder invloed, feesten tot je bewusteloos raakt, na werktijd in de horeca je zo suf drinken dat je het niet merkt dat een collega op de wc zit te overdosen. Die mensen daar dachten dat ik loog over mijn situatie (alleen 's avonds drinken o.a.) en dat ik hen demotiveerde etc. doordat ik loog. Die mensen die daar zitten hebben geen grenzen en daar paste ik helemaal niet tussen gelukkig.
Ah, het "zij zijn veel erger dan ik". Je eet dagenlang niet en drinkt wel vodka, je vrouw en kinderen zijn bij je weg door de drank, dat is gewoon een keiharde verslaving, waar niet zoveel aan te downplayen is.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_217764037
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 22:41 schreef Masberum het volgende:

[..]
Waarom ben je hier trots op? Hij reageerde juist heel correct, meedenkend, en jij lijkt er blij mee te zijn dat die persoon weggaat vanwege het uiten van je eigen overtuigingen..

Ongeveer de enige persoon die wat normaal reageert pesten jullie weg.. Hoe denken jullie?
Waarom reageer je alleen op deze twee posts (die gaan over een andere user) en niet op de posters die reageren op zaken die jij hier deelt en waar je dit topic voor opende?

Topics openen met vragen/problemen en dan alleen ingaan op bijzaken lijkt mij weinig zinvol.

Zelf denk ik dat ik bijvoorbeeld in dit topic correct reageer. Hoe zie jij dat?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_217764043
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 22:41 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ik groet 'm slechts omdat-ie zei dat-ie er vandoor ging.

Zijn keus. Van mij had-ie gerust nog een tijdje mogen blijven.
quote:
Dat zei je eerder ook over mij.

En ik pestte niet, ik benoemde slechts wat feiten.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_217764044
Maar nu je er toch bent, zou je mijn vraag nog kunnen/willen beantwoorden?
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 22:31 schreef r_one het volgende:
Vraagje: zou je wel van de alcohol af WILLEN?
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 00:00 schreef r_one het volgende:
Ik gooi 'm even in de herhaling.

@:TS:
[..]

.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_217764561
Je zegt zelf al dat alcohol meer kapot maakt dan je lief is, het is niet echt een juiste coping om in te zetten.
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
pi_217764753
We kunnen hier advies geven tot we een ons wegen, dat doen we al vele topics lang bij TS maar hij zal zelf de stap moeten nemen dat kunnen wij niet voor hem doen.
Hij lijkt gewoon niet te willen op welke manier je hem ook benadert en dan houdt het simpelweg gewoon op
De verslaving wint gewoon hier , overduidelijk
Jammer maar wel waar
  dinsdag 27 mei 2025 @ 09:42:36 #85
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217765050
Als TS ruzie maakt met iedereen, dan hoeft hij ook niet naar hun adviezen te luisteren.

Ik heb nog hoop dat er wel iets binnenkomt.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 09:48:47 #86
194233 Friday12
Originele kloon
pi_217765100
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 08:58 schreef Cupfighter het volgende:
We kunnen hier advies geven tot we een ons wegen, dat doen we al vele topics lang bij TS maar hij zal zelf de stap moeten nemen dat kunnen wij niet voor hem doen.
Hij lijkt gewoon niet te willen op welke manier je hem ook benadert en dan houdt het simpelweg gewoon op
De verslaving wint gewoon hier , overduidelijk
Jammer maar wel waar
Hij zoekt 1 iemand die met hem meepraat om het voor zichzelf goed te praten en dan lekker verder struisvogelen
pi_217765878
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 22:36 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ik weet niet waarom je zegt dat ik bij een beetje tegengas aan de drank ga.. dat heeft heel andere redenen.
Als je weet waarom je aan de drank gaat kun je het ook oplossen, dus wat zijn dan die andere redenen dat je aan de drank gaat?
pi_217766312
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 11:25 schreef R_Nest het volgende:

[..]
Als je weet waarom je aan de drank gaat kun je het ook oplossen, dus wat zijn dan die andere redenen dat je aan de drank gaat?
Ik kan maar één reden noemen, en dat zijn niet alle anderen....
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_217770962
Geen idee of het al gezegd is ergens, maar:

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 00:16 schreef Masberum het volgende:

[..]
De kinderen zijn nog niet in staat om echt te weten wat er gaande is. Dus met hen kan ik sowieso wel goed contact hebben, zoals ik eerder ook had
Oh heus merken kinderen dat.

Toch fijn dat je beseft dat alcohol dingen kapot maakt (zie TT).
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_217773651
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 01:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zelf denk ik dat ik bijvoorbeeld in dit topic correct reageer. Hoe zie jij dat?
Ik kijk daar op de volgende manier naar:

quote:
En in dat kader wens ik TS dat hij snel op de bodem van de put belandt.
Zodat hij zijn verslaving onder ogen MOET zien en stappen kan gaan zetten naar herstel.
Je stelt wat kaders inderdaad en hoopt dat het heel slecht met me gaat zodat ik iets moet ondernemen. Wat als een verslaafde niet iets onderneemt omdat hij verslaafd is? Op de straat beland etc. Het maar hopen dat het zo slecht met iemand gaat zodat hij geen keus heeft om er op te reageren of ten onder gaat zie ik helemaal niet als goed advies, maar juist verwerpelijk advies.

Je motivatie is wellicht goed, dat je wil helpen en echt hoopt dat ik ga herstellen. Maar het verwensen van dat is ontzettend slecht, o.a. omdat je geen idee hebt of het echt gaat helpen of niet.

Als jouw wens werkelijkheid zou worden en ik zou alsnog geen uitweg zien of krijgen? Dan zou wat jij wil er alleen maar voor gezorgd hebben dat ik in nog grotere problemen zit. Ik begrijp je idee, maar dat is alleen als ik mezelf verplaats in een persoon die het eigenlijk niet echt uitmaakt en emoties de boventoon laat voeren. Niet iemand die echt wil helpen en rationeel nadenkt
pi_217773711
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 09:48 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Hij zoekt 1 iemand die met hem meepraat om het voor zichzelf goed te praten en dan lekker verder struisvogelen
Wie praatte met mij mee?
pi_217773776
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 09:42 schreef Lienekien het volgende:
Als TS ruzie maakt met iedereen, dan hoeft hij ook niet naar hun adviezen te luisteren.

Ik heb nog hoop dat er wel iets binnenkomt.
Nu verdraai je het. Ik word gewoon veel meer aangevallen dan dat er echt nuttige adviezen worden gegeven (wellicht zie je dat niet omdat de ergste reacties ook weer verwijderd worden door moderators achteraf maar bij deze). Dat ik op die aanvallen reageer verdraai jij nu alsof ik niet naar ander advies luister.

Thaddeus had bijvoorbeeld prima punten maar die hebben jullie binnen een paar posts weg weten te laten gaan.

Ik kan net zo goed zeggen dat wat jij hier zegt offtopic is en niks bijdraagt. Gewoon weer een reactie dat ik ruzie zoek en dat je hoopt dat iets binnenkomt.. dat is toch geen inhoudelijke reactie?

[ Bericht 4% gewijzigd door Masberum op 27-05-2025 22:14:44 ]
pi_217773960
quote:
Vooral niet beantwoorden @TS :N :')

Proost B:)B
.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 22:15:48 #94
194233 Friday12
Originele kloon
pi_217773984
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 21:50 schreef Masberum het volgende:

[..]
Wie praatte met mij mee?
Lees het nogmaals
  dinsdag 27 mei 2025 @ 22:18:24 #95
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217774027
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 21:55 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nu verdraai je het. Ik word gewoon veel meer aangevallen dan dat er echt nuttige adviezen worden gegeven (wellicht zie je dat niet omdat de ergste reacties ook weer verwijderd worden door moderators achteraf maar bij deze). Dat ik op die aanvallen reageer verdraai jij nu alsof ik niet naar ander advies luister.

Thaddeus had bijvoorbeeld prima punten maar die hebben jullie binnen een paar posts weg weten te laten gaan.

Ik kan net zo goed zeggen dat wat jij hier zegt offtopic is en niks bijdraagt. Gewoon weer een reactie dat ik ruzie zoek en dat je hoopt dat iets binnenkomt.. dat is toch geen inhoudelijke reactie?
Je zegt maar wat je wilt. Ik ken jouw langspeelplaat onderhand wel.

Altijd maar weer mensen verwijten dat ze je niet helpen.

Als je dan zo goed weet wat jou wel en niet helpt, waarom hier nog vragen?
pi_217774031
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:15 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Lees het nogmaals
Ja dus niemand. Als ik iemand vind die met me meepraat en ik daar extra positief op reageer dan kan je een punt hebben. Met die reactie impliceer je iets wat niet waar is. Ik zoek geen medestanders. Ontzettend slecht dat je dit zo stelt, weer 1 van de zoveelste reacties
pi_217774037
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Je zegt maar wat je wilt. Ik ken jouw langspeelplaat onderhand wel.

Altijd maar weer mensen verwijten dat ze je niet helpen.

Als je dan zo goed weet wat jou wel en niet helpt, waarom hier nog vragen?
En weer niet ontopic.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 22:20:11 #98
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217774049
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 14:06 schreef Thaddeus het volgende:
Begrijpelijk dat je het verdriet wilt dempen, maar alcohol houdt je vast in die pijn. Je geeft zelf al aan dat het geen oplossing is. Als je echt verder wilt, is het tijd om iets anders te proberen, eventueel met hulp
@Thaddeus

Kom eens terug. Masberum vond je reacties heel zinvol.
pi_217774055
En jullie stellen dat ik niet op echte vragen reageer terwijl 9 van de 10 keer het om dit soort posts gaat..
pi_217774078
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:20 schreef Masberum het volgende:
En jullie stellen dat ik niet op echte vragen reageer
Ja, wel dan?
quote:
4e x
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')