abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 mei 2025 @ 21:30:39 #271
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_217666540
Maar heb je nu al een idee wat je gaat doen? Je mogelijkheden zijn niet heel uitgebreid denk ik.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 21:35:04 #272
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_217666687
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:13 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ik gaf ze juist aandacht etc. Pas als ze sliepen begon ik te drinken. Al de tijd ervoor was ik met hen ook gewoon bezig
En toch vind je de drank belangrijker dan je kinderen. Anders zat je niet in deze situatie.
En dat voelen ze. Kinderen voelen alles.
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
pi_217666772
quote:

[..]
Ik gaf ze juist aandacht etc. Pas als ze sliepen begon ik te drinken. Al de tijd ervoor was ik met hen ook gewoon bezig
En ze worden nooit wakker als je aan het drinken bent geslagen
Onverantwoord gewoon
pi_217667044
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
En toch vind je de drank belangrijker dan je kinderen. Anders zat je niet in deze situatie.
En dat voelen ze. Kinderen voelen alles.
Nee, kinderen voelen niet alles voor zover ik weet en heb gezien. Ze merken het als hun papa 's ochtends dronken is bijvoorbeeld. Maar niet als dat zo is als ze slapen. Ze merken misschien de stress tussen papa en mama.

Zelf denk ik niet dat het een kwestie is van wat je belangrijker vindt. Verslaving maakt wat belangrijk is een grijs gebied. En je mag daar tegenin gaan, zeggen dat ik geen ruggengraat heb bijvoorbeeld. Maar het is niet dat ze niet belangrijker zijn, het is meer dat je niet iets anders kan doen en er maar het beste van maakt.
pi_217667114
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:38 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
En ze worden nooit wakker als je aan het drinken bent geslagen
Onverantwoord gewoon
Toen ze wakker werden was het gewoon om naar de wc te gaan. De moeder was erbij. En ook als ze wakker worden en mij wakker maken dan kon ik nog wel gewoon de simpelste handelingen uitvoeren. Je bent niet direct versteend als je alcohol hebt gedronken
pi_217667121
quote:

[..]
En wat als een kind ziek wordt of uit bed valt en naar een dokter moet? Een ambulance bellen, oké... maar hoe wil je het kind dan emotioneel bijstaan?

En kleine potjes hebben grote oren. Kinderen zijn niet achterlijk en krijgen meer mee dan je denkt.

Hoe doe je dat in de ochtend met een kater en een jengelkind? Ben je dan net zo pittig als in dit topic?

Je kiest de drank boven je kinderen. Prima... alleen verwacht dan niet dat je juichend ontvangen wordt
  Moderator zaterdag 17 mei 2025 @ 21:49:48 #277
5428 crew  miss_sly
pi_217667159
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:46 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nee, kinderen voelen niet alles voor zover ik weet en heb gezien. Ze merken het als hun papa 's ochtends dronken is bijvoorbeeld. Maar niet als dat zo is als ze slapen. Ze merken misschien de stress tussen papa en mama.

Zelf denk ik niet dat het een kwestie is van wat je belangrijker vindt. Verslaving maakt wat belangrijk is een grijs gebied. En je mag daar tegenin gaan, zeggen dat ik geen ruggengraat heb bijvoorbeeld. Maar het is niet dat ze niet belangrijker zijn, het is meer dat je niet iets anders kan doen en er maar het beste van maakt.
Het punt is dat je wel wat anders kunt doen. Je kunt de enorm moeilijke beslissing nemen om naar een afkickkliniek te gaan. Niemand zegt dat het gemakkelijk zal zijn, maar het is wel de optie die je van je verslaving af kan helpen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_217667172
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:48 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
En wat als een kind ziek wordt of uit bed valt en naar een dokter moet? Een ambulance bellen, oké... maar hoe wil je het kind dan emotioneel bijstaan?

En kleine potjes hebben grote oren. Kinderen zijn niet achterlijk en krijgen meer mee dan je denkt.

Hoe doe je dat in de ochtend met een kater en een jengelkind? Ben je dan net zo pittig als in dit topic?

Je kiest de drank boven je kinderen. Prima... alleen verwacht dan niet dat je juichend ontvangen wordt
Ik heb nooit echt een kater. Ik breng ze naar school en dan ga ik weer slapen als ik thuis ben. Ook zijn het geen jengelkinderen, 's ochtends viel altijd wel mee. Ik zie mezelf trouwens niet als pittig, ik denk dat de reacties dat vooral zijn.
pi_217667208
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:48 schreef Masberum het volgende:

[..]
Toen ze wakker werden was het gewoon om naar de wc te gaan. De moeder was erbij. En ook als ze wakker worden en mij wakker maken dan kon ik nog wel gewoon de simpelste handelingen uitvoeren. Je bent niet direct versteend als je alcohol hebt gedronken
Maar nu is mama er niet meer bij en sta je er alleen voor, wat als de handelingen minder simpel zijn, als ouder moet je altijd stand by zijn voor actie
  Moderator zaterdag 17 mei 2025 @ 21:51:14 #280
5428 crew  miss_sly
pi_217667210
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:50 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ik heb nooit echt een kater. Ik breng ze naar school en dan ga ik weer slapen als ik thuis ben. Ook zijn het geen jengelkinderen, 's ochtends viel altijd wel mee. Ik zie mezelf trouwens niet als pittig, ik denk dat de reacties dat vooral zijn.
Moet je niet werken?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_217667216
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het punt is dat je wel wat anders kunt doen. Je kunt de enorm moeilijke beslissing nemen om naar een afkickkliniek te gaan. Niemand zegt dat het gemakkelijk zal zijn, maar het is wel de optie die je van je verslaving af kan helpen.
Ik ben daar geweest en dat heeft niks geholpen. Ben daar ook vroegtijdig van ontslagen. Die mensen daar waren gestoord, gingen onder invloed rijden, compleet dronken werkgeversfeestjes. Dat soort dingen doe ik niet.
pi_217667254
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Moet je niet werken?
Nee ik heb een import/export bedrijf wat zichzelf regelt.
pi_217667267
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:50 schreef Masberum het volgende:

[..]
En dat noem jij een normale, veilige, gezonde situatie? Het is knap hoe jij dit alles goed praat voor jezelf...

Wat voor jeugd heb jijzelf gehad? (En die vraag is oprecht bedoeld)
pi_217667598
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
En dat noem jij een normale, veilige, gezonde situatie? Het is knap hoe jij dit alles goed praat voor jezelf...

Wat voor jeugd heb jijzelf gehad? (En die vraag is oprecht bedoeld)
Oke aangezien het oprecht is bedoeld. Toen ik 7 was kreeg mijn moeder borstkanker. Na 3 jaar lang heeft ze het net overleefd. Vlak nadat ze 'genezen' was overleed mijn zusje op 8 jarige leeftijd. Ik werd daarna gepest omdat ik waarschijnlijk ander gedrag ging vertonen. Situatie thuis was niet fijn. Ouders gingen scheiden later. Ik langstudeerder om wat extra te genieten van het studentenleven. Zo nog wel wat details die ik weggelaten heb. Maar daarna ging het wel goed, alleen ben ik wel alcoholverslaafd, wat me niet verbaast als ik er vanuit een derde persoon naar kijk.

En ja als ik naar andere mensen kijk, hoe alert ik dan om 8:00 ben is meer dan andere mensen die niks hebben gedronken de dag ervoor. En nee dat is niet overdreven, gefantaseerd ofzo. Ik let meer op mijn omgeving dan de meeste mensen van wat ik zie in de praktijk
  zaterdag 17 mei 2025 @ 22:02:11 #285
319979 Fok-it
All is well
pi_217667647
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 22:01 schreef Masberum het volgende:

[..]
Oke aangezien het oprecht is bedoeld. Toen ik 5 was kreeg mijn moeder borstkanker. Na 3 jaar lang heeft ze het net overleefd. Vlak nadat ze 'genezen' was overleed mijn zusje op 6 jarige leeftijd.
Voor iemand die kanker heeft gefaked hier: hoe denk je dat dit wordt aangenomen door ons?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_217667700
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 22:02 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Voor iemand die kanker heeft gefaked hier: hoe denk je dat dit wordt aangenomen door ons?
Wat maakt mij dat uit? Ik ben hier niet om jou te overtuigen. En je hoeft niet te praten voor anderen
pi_217668021
quote:

[..]
Oke aangezien het oprecht is bedoeld. Toen ik 7 was kreeg mijn moeder borstkanker. Na 3 jaar lang heeft ze het net overleefd. Vlak nadat ze 'genezen' was overleed mijn zusje op 8 jarige leeftijd. Ik werd daarna gepest omdat ik waarschijnlijk ander gedrag ging vertonen. Situatie thuis was niet fijn. Ouders gingen scheiden later. Ik langstudeerder om wat extra te genieten van het studentenleven. Zo nog wel wat details die ik weggelaten heb. Maar daarna ging het wel goed, alleen ben ik wel alcoholverslaafd, wat me niet verbaast als ik er vanuit een derde persoon naar kijk.

En ja als ik naar andere mensen kijk, hoe alert ik dan om 8:00 ben is meer dan andere mensen die niks hebben gedronken de dag ervoor. En nee dat is niet overdreven, gefantaseerd ofzo. Ik let meer op mijn omgeving dan de meeste mensen van wat ik zie in de praktijk
Pittig, dat geef ik toe,
Bagatelliseer je verslaving niet
Wel goed dat ik nu ook lees dat je jezelf ook alcohol verslaafd vindt
pi_217668035
quote:

[..]
Oke aangezien het oprecht is bedoeld. Toen ik 5 was kreeg mijn moeder borstkanker. Na 3 jaar lang heeft ze het net overleefd. Vlak nadat ze 'genezen' was overleed mijn zusje op 6 jarige leeftijd. Ik werd daarna gepest omdat ik waarschijnlijk ander gedrag ging vertonen. Situatie thuis was niet fijn. Ouders gingen scheiden later. Ik langstudeerder om wat extra te genieten van het studentenleven. Zo nog wel wat details die ik weggelaten heb. Maar daarna ging het wel goed, alleen ben ik wel alcoholverslaafd, wat me niet verbaast als ik er vanuit een derde persoon naar kijk.
Ik vind het echt heel erg om te lezen. Het raakt me. En ik begrijp je houding wel beter. *;

Zulke dingen hebben ontzettend veel invloed op de emotionele ontwikkeling van een kind (jij dus). En het beïnvloed ook je kansen in het leven.

Heb je hier wel eens goede gesprekken over gevoerd? Ik bedoel niet perse een hulpverlener; een goede vriend of partner is net zo goed.

Heb je jezelf wel kans gegeven om te helen en verwerken. En dan zonder verdoving van drank? Het is zo jammer dat je na een slechte start jezelf nu kansen ontneemt. Ook kansen naar je kinderen toe. Ik gun je heus een goede band, alleen tja... kinderen zijn kwetsbaar en afhankelijk

Jij bent het mannelijke voorbeeld uiteindelijk...
pi_217668659
quote:

[..]
(ik heb je post geliked omdat ik het mooi vind hoe je je nu kwetsbaar opstelt)

@dikgedrukt: als je alcoholverslaafd bent, gaat het niet "wel goed"..

Vraagje: zou je wel van de alcohol af WILLEN?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_217668721
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:51 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ik ben daar geweest en dat heeft niks geholpen. Ben daar ook vroegtijdig van ontslagen. Die mensen daar waren gestoord, gingen onder invloed rijden, compleet dronken werkgeversfeestjes. Dat soort dingen doe ik niet.
Heb je het nou over het personeel van een afkickkliniek? :o
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_217668933
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 22:32 schreef r_one het volgende:

[..]
Heb je het nou over het personeel van een afkickkliniek? :o
Nee de mensen die daar waren die hun verhalen vertelden. Die waren echt ziek in hun hoofd. Gingen met drugs op autorijden. Het personeel was ook niet geweldig. Je mag dan zogenaamd zonder judgement je verhaal vertellen maar zodra iemand zegt (net als hier op het forum) dat je een slechte vader bent dan word er niet ingegrepen. Althans daar niet bij Solutions, ik weet niet hoe het gaat bij andere afkickklinieken. Maar dan vertel je je verhaal gewoon eerlijk en word je alsnog aangevallen terwijl ze juist in een soort van machine achtige manier zeggen dat ze je niet gaan veroordelen. Die mensen daar zijn behoorlijk ziek zoals ik ernaar kijk
pi_217669043
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 22:31 schreef r_one het volgende:

[..]
(ik heb je post geliked omdat ik het mooi vind hoe je je nu kwetsbaar opstelt)

@:dikgedrukt: als je alcoholverslaafd bent, gaat het niet "wel goed"..

Zonder geinen. Vrijwel alle levende wezens gaan dood voordat ze uberhaupt 1 jaar worden.
Het idee dat het wel goed gaat of niet goed is puur gebaseerd op de gemiddelde levensverwachting.
100.000 jaar geleden werd men 35 jaar oud. Ik doe het ontzettend goed wat dat betreft.
Waarom moet iedereen altijd maar het maximum bereiken? Ten koste van levensplezier
pi_217669106
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 22:40 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nee de mensen die daar waren die hun verhalen vertelden. Die waren echt ziek in hun hoofd. Gingen met drugs op autorijden. Het personeel was ook niet geweldig. Je mag dan zogenaamd zonder judgement je verhaal vertellen maar zodra iemand zegt (net als hier op het forum) dat je een slechte vader bent dan word er niet ingegrepen. Althans daar niet bij Solutions, ik weet niet hoe het gaat bij andere afkickklinieken. Maar dan vertel je je verhaal gewoon eerlijk en word je alsnog aangevallen terwijl ze juist in een soort van machine achtige manier zeggen dat ze je niet gaan veroordelen. Die mensen daar zijn behoorlijk ziek zoals ik ernaar kijk
Dat de patiënten er ziek zijn snap ik (je zit er immers niet voor niks) maar ik mag toch hopen dat de behandelaars professioneel genoeg zijn om aan ieders herstel te werken? Daar hoort uiteraard ook het benoemen van het probleem bij, iets met zachte heelmeesters en stinkende wonden.
.
pi_217669141
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 22:44 schreef Masberum het volgende:

[..]
Zonder geinen. Vrijwel alle levende wezens gaan dood voordat ze uberhaupt 1 jaar worden.
Het idee dat het wel goed gaat of niet goed is puur gebaseerd op de gemiddelde levensverwachting.
100.000 jaar geleden werd men 35 jaar oud. Ik doe het ontzettend goed wat dat betreft.
Waarom moet iedereen altijd maar het maximum bereiken? Ten koste van levensplezier
Mooi. Maar dat is geen antwoord op mijn vraag.
.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 23:27:10 #295
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_217670283
Klinkt allemaal alsof je een gesprek met de POH-GGZ moet gaan voeren. Die kunnen je verder helpen. Dat er het een en ander ten grondslag ligt aan je alcoholverslaving is wel duidelijk. Voor jezelf en je kinderen alleen maar beter om daar hulp bij te zoeken. Hoeft niet gelijk een afkickkliniek te zijn.
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
pi_217670759
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 22:44 schreef Masberum het volgende:

[..]
Hoeveel plezier heb jij nu in je leven?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_217671221
Ik gooi 'm even in de herhaling.

@TS:

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 22:31 schreef r_one het volgende:
.
pi_217671350
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 00:00 schreef r_one het volgende:
Ik gooi 'm even in de herhaling.

@:TS:
[..]

pi_217671374
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 00:05 schreef ReplaR het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Sssssst, doe nou niet, het is 20:00 geweest
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
pi_217672697
Omgangsregeling af proberen te spreken. Lukt dat met haar niet, dan via de rechter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')