SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Je moet eerst weg zijn om thuis te kunnen komen.quote:
Cool, hele prestatiequote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb over bijna 6 maanden mijn 12.5 jarig jubileum op het werk....![]()
Ja, en dat is in onze wijk zelfs.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:04 schreef Symphonic het volgende:
https://www.nu.nl/317047/(...)k-bij-duurstede.html
Brrrrr
Kijk.... dat is lekker. Staat er ook nog een leuke uitkering tegenover?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:05 schreef Fogel het volgende:
Marianne (evt Willem) is blij met de muziek vanavond, inkl het verzoekje
Nicequote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb op 1 juli mijn 28-jarig jubileum.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja, ik doe mijn best he... zaterdag vlieg ik weerquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet eerst weg zijn om thuis te kunnen komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Volgens mij niet. Ik krijg alleen taart voor de afdeling en een pen. Waarschijnlijk ook een bloemetje. Maar als het mogelijk is, heb ik liever dat dat geld naar een goed doel gaat...quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk.... dat is lekker. Staat er ook nog een leuke uitkering tegenover?
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, ik doe mijn best he... zaterdag vlieg ik weerWil ze dat niet omdat ze de VS wil boycotten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik ken nog wel een goed doel.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik krijg alleen taart voor de afdeling en een pen. Waarschijnlijk ook een bloemetje. Maar als het mogelijk is, heb ik liever dat dat geld naar een goed doel gaat...
Nee, ze vind het een omweg. Puh!quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Wil ze dat niet omdat ze de VS wil boycotten?
Dat zou ik net halen als ik tot mijn pensioen bij onze holdingmaatschappij blijf werken.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb op 1 juli mijn 28-jarig jubileum.
Dat is ook langquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb op 1 juli mijn 28-jarig jubileum.
Dat is bij ons ook volop aan de gang..... gelukkig nog niet voor mij.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is ook lang![]()
Hiervoor zat ik 11 jaar bij mijn vorige werkgever.
Dat was ook fijn, alleen al die reorganisaties waren killing
Ik was aangenomen voor een nieuwe functie, toen werd die weggehaald uit Haarlem en verplaatst naar Hilversum. En toen belde mijn oud collega dat hij een nieuwe collega zocht. En sindsdien zit ik hier.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is bij ons ook volop aan de gang..... gelukkig nog niet voor mij.
Ik zit nu aan iets meer dan 8 jaar, maar pas 4 jaar in vaste dienst.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik ben nu 21 jaar bij mijn huidige werkgever. Na mijn 25 jarig jubileum zwaai ik af.
Voordat ik mijn eerste vaste baan kreeg heb ik wel bij 3 werkgevers op detacheringsbasis gewerkt voor telkens zo'n jaar of twee. Daarna bijna 10 jaar bij mijn eerste vaste baan. Vervolgens 11 jaar bij mijn volgende vaste baan. Inmiddels alweer bijna 7 jaar bij mijn huidige werkgever, maar dat is een dochteronderneming van de holding waar ik dus al sinds april 2007 werk.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Honkvaste types zijn jullie. Ik heb iets van 8 jaar bij de ene werkgever gewerkt en toen een jaar of 6 bij de andere volgens mij
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gat in de markt: in plaats van geld voor goede doelen: geld voor Voute Doelen
Dj Vout transformeert pas tot Melting als er genoeg donaties binnen zijnquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goed bezigquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:17 schreef Fogel het volgende:
Oh, @:dj11 ik ga Metteson weer live zien in augustus
En Smashing pumpkins en Faithless, oa.
Ik heb dit jaar nog 5 concerten staan. Maar dat zijn vrij onbekende bands. Al zal Melting Overkill wel kennen...quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:17 schreef Fogel het volgende:
Oh, @:dj11 ik ga Metteson weer live zien in augustus
En Smashing pumpkins en Faithless, oa.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar nog 5 concerten staan. Maar dat zijn vrij onbekende bands. Al zal Melting Overkill wel kennen...
Hun concerten duren altijd minstens 5 uur en elk jaar brengen ze drie nieuwe albums uit?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Al zal Melting Overkill wel kennen...
Ik vond het ook altijd al overkill.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hun concerten duren altijd minstens 5 uur en elk jaar brengen ze drie nieuwe albums uit?
is dat niet Manowar?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hun concerten duren altijd minstens 5 uur en elk jaar brengen ze drie nieuwe albums uit?
2 festivals (de eerder genoemde, Pstereo. En binnenkort Trondheim Rocks met oa Iron Maiden) en 1 concert (Kaizers Orcjestra) voor mij.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar nog 5 concerten staan. Maar dat zijn vrij onbekende bands. Al zal Melting Overkill wel kennen...
Kaizers Ochestraquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
2 festivals (de eerder genoemde, Pstereo. En binnenkort Trondheim Rocks met oa Iron Maiden) en 1 concert (Kaizers Orcjestra) voor mij.
Daar kan nog meer bij
Kaizers Orchestraquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
2 festivals (de eerder genoemde, Pstereo. En binnenkort Trondheim Rocks met oa Iron Maiden) en 1 concert (Kaizers Orcjestra) voor mij.
Daar kan nog meer bij
Als ze ooit weer in NL komen wil ik daar heel graag heenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:25 schreef Fogel het volgende:
Kaizers... een collega kocht kaarten voor mij en vrie din en zei 'jullie gaan mee'![]()
Ben altijd heel moeilijk te overtuigen voor dat soort dingen
Kom gewoon naar Trondheim? Ik heb slaapplekquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ze ooit weer in NL komen wil ik daar heel graag heen
Oh ja, die hoes waarbij ik altijd aan de Tina moet denken.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mott the Hoople - Al the young dude s
Stond daar zo'n strip in?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, die hoes waarbij ik altijd aan de Tina moet denken.
Noortjequote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, die hoes waarbij ik altijd aan de Tina moet denken.
Ja, dat soort strips in ieder geval.quote:
Dat snap ik wel.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:32 schreef livelink het volgende:
Dit is het nummer waarvan ik altijd denk dat het een Beatles-nummer is.
Het is geschreven door David Bowie. En vorig jaar nog door de Pet Shop Boys gecoverd.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik als Queen liefhebber herkent de intro natuurlijk uit duizenden
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:32 schreef livelink het volgende:
Dit is het nummer waarvan ik altijd denk dat het een Beatles-nummer is.
Had zeker gekundquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Had ook een Bowie nummer kunnen zijn - o wacht//
Queen was support van Mott in Amerika en dit werd gespeeld tijdens de Freddie Tribute , vandaar de Queen opmerking van mijquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is geschreven door David Bowie. En vorig jaar nog door de Pet Shop Boys gecoverd.
Op korte termijn lukt dat niet, maar voor de toekomst hou ik het graag in mijn achterhoofdquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kom gewoon naar Trondheim? Ik heb slaapplek
In de toekomst heb ik niet genoeg plek want mijn huis gaat ober een paar maanden in de verkoop en ga wat kleins kopen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Op korte termijn lukt dat niet, maar voor de toekomst hou ik het graag in mijn achterhoofd
Kom je terug naar Nederland?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
In de toekomst heb ik niet genoeg plek want mijn huis gaat ober een paar maanden in de verkoop en ga wat kleins kopen.
Volgens mij welquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heeft hij het ook zelf uitgevoerd L
Dat klopt. Weet je de band ook?quote:
Ik heb 333 verschillende uitvoeringen van dit nummer, maar even geen idee wie dit zijnquote:
Neequote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb 333 verschillende uitvoeringen van dit nummer, maar even geen idee wie dit zijn
Welkom terug Shii.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:39 schreef Shii het volgende:
Ben er ook weer.![]()
Ik ken nog een andere uitvoering. Deze spelen we ook met onze band.
Fijn dat je toch gebleven bentquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:39 schreef Shii het volgende:
Ben er ook weer.![]()
Ik ken nog een andere uitvoering. Deze spelen we ook met onze band.
Melting draait nu een bijpassend muziekjequote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:40 schreef DJ11 het volgende:
Het worden penalty's bij Willem II - Dordrecht
Ah, dat vind ik altijd zo'n anti-climax.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:40 schreef DJ11 het volgende:
Het worden penalty's bij Willem II - Dordrecht
Ik ook, maar ja... als je ziet hoe beide ploegen voetballen, kon je tot diep in de nacht wachten op een doelpunt.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat vind ik altijd zo'n anti-climax.
Ze kunnen niet meer samen door een deur toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat werd later hun beider lijflied.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:46 schreef Shii het volgende:
Islands in the stream - Kenny Rogers en Dolly Parton
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Ze kunnen niet meer samen door een deur toch?
Ze hebben nooit samen door een deur gekund.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Ze kunnen niet meer samen door een deur toch?
Ze konden niet meer samen op hetzelfde continent leven zou een betere omschrijving zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik was dat kijken. Nu weer hierquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:52 schreef DJ11 het volgende:
Met hangen en wurgen: 5-4 voor Willem II, doordat Dordrecht de 5e penalty op de paal schiet...
Ik hoop dat Telstar ze met 6-1 afschiet.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:52 schreef DJ11 het volgende:
Met hangen en wurgen: 5-4 voor Willem II, doordat Dordrecht de 5e penalty op de paal schiet...
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoop dat Telstar ze met 6-1 afschiet.
Telstar heeft niets in de eredivisie te zoeken. Althans nog minder dan Willem II.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
George Benson wist ik wel, maar kwam niet op zijn naam. Dit is wel onbekend voor mij.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:55 schreef Melting het volgende:
Vandaag veel onbekende nummers, heb ik het idee.![]()
[ afbeelding ]
Nog minder kan bijna niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Telstar heeft niets in de eredivisie te zoeken. Althans nog minder dan Willem II.
Willem II heb ik toch nog wat nostalgische gevoelens bij. Wellicht totaal onterecht hoor.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nog minder kan bijna niet.
Beide ploegen hebben niets in de eredivisie te zoeken, dus dan maar Telstar.
Ik moet toch een beetje trouw blijven aan mijn roots.
Eerder andersom, vrees ikquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat snap ik welquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Willem II heb ik toch nog wat nostalgische gevoelens bij. Wellicht totaal onterecht hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik heb gisteren gekeken. Het is een club met een hoge gunfactor, maar dat stadion kan echt niet. Die rellen na afloop konden ook plaatsvinden omdat supporters zo het veld op konden rennen. En het stadion is zo klein, op sommige plekken is er niet eens een tribune.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat snap ik wel![]()
Maar serieus: Telstar in de eredivisie is vragen om problemen…
Dus laat Willem II dan toch nog maar een jaartje blijven daar.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:01 schreef Melting het volgende:
Ik zit nu overigens aan dit biertje. Is weer genieten.
Proost ouwe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Er moet wel veel gebeuren bij dat stadion van Telstar wil je problemen zoals gisteren voorkomen...quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat snap ik wel![]()
Maar serieus: Telstar in de eredivisie is vragen om problemen…
Dus laat Willem II dan toch nog maar een jaartje blijven daar.
Nou dat. Maar inderdaad wel een gunfactor maar ze hebben niets om het volgend seizoen waar te maken.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gekeken. Het is een club met een hoge gunfactor, maar dat stadion kan echt niet. Die rellen na afloop konden ook plaatsvinden omdat supporters zo het veld op konden rennen. En het stadion is zo klein, op sommige plekken is er niet eens een tribune.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:01 schreef Melting het volgende:
Ik zit nu overigens aan dit biertje. Is weer genieten.
Ik heb net een Leffe Ruby gepakt. Eens kijken wat het hierna wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oscar Harrisquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb net een Leffe Ruby gepakt. Eens kijken wat het hierna wordt.
Proost!quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:08 schreef Fogel het volgende:
* Fogel zit aan de Graham's LBV 2019 port
Proost!
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:08 schreef DJ11 het volgende:
Chris Andrews - Yesterday Man
(zo te horen in een latere remake)
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
* DJ11 denkt de volgende keer beter na over zijn woordkeuze
Bedoel je ginger paradise?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:10 schreef Symphonic het volgende:
Ik had vanavond een IJ ginger delight.
Die is echt lekker
Ken ik niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:10 schreef Symphonic het volgende:
Ik had vanavond een IJ ginger delight.
Die is echt lekker
Die bedoel ik…quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Bedoel je ginger paradise?
Ik vond die tegenvallen, eerlijk gezegd.
Welterusten.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:19 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo horizontaal. Tijd om te slapen.
CCR is een mooie afsluiter.
Dank Melting en een fijne avond nog
Welkomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
En varm velkomst, kollega av Fogel.quote:
Welterusten Symphonicquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:19 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo horizontaal. Tijd om te slapen.
CCR is een mooie afsluiter.
Dank Melting en een fijne avond nog
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nou nu weet Marvelous meteen wat voor slechte Muziek er uit NL komt...
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:32 schreef livelink het volgende:
Dit is mooi, maar ik ken het niet. Lijkt wel een beetje op One way wins
Als het op muziek aankomt, is Noorwegen sowieso superieur aan Nederland. Er woont maar een derde van het aantal mensen dat Nederland telt, maar er komt zo veel kwaliteit vandaan. Ik heb er in het verleden drie themashows mee gevuld. En nog steeds komt Noorse muziek regelmatig langs in mijn uitzendingen. Vanavond nog weer twee nieuwe nummers uit Noorwegen gedraaidquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nou nu weet Marvelous meteen wat voor slechte Muziek er uit NL komt...
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
WelkomDanke, takk, thank you, grazie, merci..,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan niet in het Nederlands schrijven, dus gebruik ik Google Translate. Bedankt dat ik hierbij mocht zijn. 😊quote:
Det er hyggelig at du er her og at du lytter.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:38 schreef Marvelous76 het volgende:
[..]
Ik kan niet in het Nederlands schrijven, dus gebruik ik Google Translate. Bedankt dat ik hierbij mocht zijn. 😊
Ik ken eigenlijk alleen Aha en natuurlijk wat metal bands. Maar dat is over het algemeen Black/Death en dat luister ik ook dan weer nauwelijks...quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als het op muziek aankomt, is Noorwegen sowieso superieur aan Nederland. Er woont maar een derde van het aantal mensen dat Nederland telt, maar er komt zo veel kwaliteit vandaan. Ik heb er in het verleden drie themashows mee gevuld. En nog steeds komt Noorse muziek regelmatig langs in mijn uitzendingen. Vanavond nog weer twee nieuwe nummers uit Noorwegen gedraaid
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:41 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit niet. Wellicht heet het Lady Eleanor
Kein schlechte Musik! I’m interested in hlistening to all kinds of music, and excited to hear something different (not to mention commercial-free). 😃😉quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als het op muziek aankomt, is Noorwegen sowieso superieur aan Nederland. Er woont maar een derde van het aantal mensen dat Nederland telt, maar er komt zo veel kwaliteit vandaan. Ik heb er in het verleden drie themashows mee gevuld. En nog steeds komt Noorse muziek regelmatig langs in mijn uitzendingen. Vanavond nog weer twee nieuwe nummers uit Noorwegen gedraaid
Ter ere van onze nieuwe luister Marvelousquote:
quote:
Had het nog niet gezien.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ter ere van onze nieuwe luister Marvelous
God B-sidequote:
Til ære for vår nye lytter Marvelous.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ter ere van onze nieuwe luister Marvelous
Thank you! And apologies for not being able to communicate in Dutch without Google Translate. Fortunately, you’re well versed in English. 😉quote:
Ja. nog lang voordat Televoten werd ingezetquote:
Welcome.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:45 schreef Marvelous76 het volgende:
[..]
Thank you! And apologies for not being able to communicate in Dutch without Google Translate. Fortunately, you’re well versed in English. 😉
English will do fine.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:45 schreef Marvelous76 het volgende:
[..]
Thank you! And apologies for not being able to communicate in Dutch without Google Translate. Fortunately, you’re well versed in English. 😉
Takk! 🤩quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:44 schreef Melting het volgende:
[..]
God B-side
[..]
Til ære for vår nye lytter Marvelous.
Dit is prima Engels Bos.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
My English is not so good. I can understand it well. But writing and speaking isnt that good.
Gewoon Nederlands posten, ze heeft google translatequote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
My English is not so good. I can understand it well. But writing and speaking isnt that good.
En dat ook, maar het is niet nodig op een Nedelands forum.quote:
Klopt. Maar ook een kleine moeite als reactie, maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dat ook, maar het is niet nodig op een Nedelands forum.
Dit is wat ik destijds in de drie N-uitzendingen heb gedraaid.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen Aha en natuurlijk wat metal bands. Maar dat is over het algemeen Black/Death en dat luister ik ook dan weer nauwelijks...
I prefer listening and hearing something different as well. It's also what I aim to play in my shows.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:42 schreef Marvelous76 het volgende:
[..]
Kein schlechte Musik! I’m interested in hlistening to all kinds of music, and excited to hear something different (not to mention commercial-free). 😃😉
Ik kan ze nooit uit elkaar houden.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:59 schreef MadMaster het volgende:
Nick Lowe - Half A Boy, Half A Man
Aloha!
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:59 schreef MadMaster het volgende:
Nick Lowe - Half A Boy, Half A Man
Aloha!
Alleen schenken maar niet proeven?quote:Op zondag 25 mei 2025 00:00 schreef MadMaster het volgende:
Net terug uit Leiden na weer een lange dag whisky's schenken voor 2000 man/vrouw/whatever tijdens Whisky in Leiden…
Klinkt als een vermoeiende dag. Was het wel binnen?quote:Op zondag 25 mei 2025 00:00 schreef MadMaster het volgende:
Net terug uit Leiden na weer een lange dag whisky's schenken voor 2000 man/vrouw/whatever tijdens Whisky in Leiden…
2000 is ook wel heel veel.quote:Op zondag 25 mei 2025 00:00 schreef MadMaster het volgende:
Dank uquote:Op zondag 25 mei 2025 00:01 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er weer op.
Dank allemaal voor het luisteren.
En tot de volgende keer.
[ afbeelding ]
Dankjewel!quote:Op zondag 25 mei 2025 00:01 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er weer op.
Dank allemaal voor het luisteren.
En tot de volgende keer.
[ afbeelding ]
Ja, maar toch gezellig dat je er even was.quote:
Ik heb ook wel wat geproefd uiteraard…quote:
Ik heb geen voeten meer over, maar we stonden binnen in de Hooglandsekerk…quote:Op zondag 25 mei 2025 00:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt als een vermoeiende dag. Was het wel binnen?
Gooi jij er nog wat in?quote:
Begrijpelijkquote:Op zondag 25 mei 2025 00:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, sorry. Dat trek ik nu echt niet meer na ruim 12 uur op mijn benen te hebben gestaan…
Sterkte, het is niet het meest ideale scenario rond een woningoverdracht.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:01 schreef livelink het volgende:
Ben druk geweest met mijn ouders deze week (en nog)…
Ja, dat laatste heeft me echt enorm positief verbaasd. Sowieso bleef iedereen zo ongelooflijk vriendelijk daar. Dus niet chagrijnig alsnog toestemming geven, maar gewoon aardig en netjes meedenken. Ik denk erover om ergens een positieve review te geven of om hen te mailen om te bedanken. Mag ook wel eens.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sterkte, het is niet het meest ideale scenario rond een woningoverdracht.
Wel goed om te horen dat ambtelijke molens ook nog wel eens mee willen denken en werken…
Ja, ik hoop vandaag te gaan wandelen. Mijn broertje is vandaag bij mijn ouders, dus ik neem een dagje vrij. Gisteren vanuit mijn werk meteen naar het ziekenhuis gegaan en daarna naar mijn vader. Ik was pas om 22.00 thuis. Vrijdag moet ik weer werken, dus vandaag pak ik nu toch maar even als een vrije dag voor mezelf.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Jee livelink, wat een zorgen allemaal zo bij elkaar. Vind je nog wel tijd om wat te wandelen en je hoofd een beetje leeg te maken?
Heel verstandigquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik hoop vandaag te gaan wandelen. Mijn broertje is vandaag bij mijn ouders, dus ik neem een dagje vrij. Gisteren vanuit mijn werk meteen naar het ziekenhuis gegaan en daarna naar mijn vader. Ik was pas om 22.00 thuis. Vrijdag moet ik weer werken, dus vandaag pak ik nu toch maar even als een vrije dag voor mezelf.
Wat een gedoe allemaal zeg. Je hebt het er maar druk mee. En daarnaast je eigen gezin die ook aandacht nodig heeft natuurlijk. Heel veel succes, Livelink.quote:
Dank je. Nee, helaas niet echt bij kunnen tanken. Ben vanmiddag nog naar mijn vader gegaan. Maar was toch geen wandelweer. Ik vind het echt verschrikkelijk benauwd.quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:46 schreef Shii het volgende:
@:livelink wat heftig allemaal.Ik hoop dat je vandaag een beetje bij hebt kunnen tanken.
Welkom livelink.quote:
Vast welquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom livelink.
Hoop dat de muziek je vanavond dan een beetje helpt ontspannen.
Moest even opzoeken van een softshelljas is.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is hier ook geen wandelweer, het waait enorm hard en het regent. Gelukkig kocht ik gisteren bij de kringloop een wat langere softshelljas (met capuchon) zodat ik droog boodschappen kon doen
Mooie vondst dan. Kun je er weer even tegen met dat Nederlandse weer.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Deze https://www.otto.nl/p/AKL(...)dEAQYCCABEgLYxvD_BwE
Ja, ik was erg in mijn nopjes. En dat voor ¤8quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Mooie vondst dan. Kun je er weer even tegen met dat Nederlandse weer.
Het werd ook hoog tijd (dat Nederlandse weer)quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Mooie vondst dan. Kun je er weer even tegen met dat Nederlandse weer.
Dat is geen geld.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, ik was erg in mijn nopjes. En dat voor ¤8
Ik zou me gewoon eens een keer ziekmelden.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:16 schreef livelink het volgende:
Ik moet morgen werken. Normaal hadden we altijd verplichte atv-dag de dag na Hemelvaart. Wat ik echt heerlijk vond. Maar dat was dan niet inclusief, dus dat is nu verleden tijd. Gevolg: ongeveer iedereen heeft toch gewoon vrij genomen morgen, maar ja, we moeten wel bereikbaar zijn, dus ik moet wel werken. Heb nog officieel geprotesteerd, maar was de enige die het er niet mee eens was.
Ja, ik zou het ook niet erg vinden als mijn collega's verplicht moesten werken en ik lekker vrij was.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:16 schreef livelink het volgende:
Ik moet morgen werken. Normaal hadden we altijd verplichte atv-dag de dag na Hemelvaart. Wat ik echt heerlijk vond. Maar dat was dan niet inclusief, dus dat is nu verleden tijd. Gevolg: ongeveer iedereen heeft toch gewoon vrij genomen morgen, maar ja, we moeten wel bereikbaar zijn, dus ik moet wel werken. Heb nog officieel geprotesteerd, maar was de enige die het er niet mee eens was.
'quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Robbie Neville C’est la vie (ik moest diep graven)
Maar je wist het wel.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Robbie Neville C’est la vie (ik moest diep graven)
quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
'
Ik moest ook diep graven en wist het toen nog niet. Ik ken het natuurlijk wel.
Nou datquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
'
Ik moest ook diep graven en wist het toen nog niet. Ik ken het natuurlijk wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |