Ja en? Iedereen maakt weleens een fout. En het is maar een prac.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
en dat moet dan de wereldkampioen worden dit jaar
Bonk.quote:
Misschien was ie geschrokken?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jezus Verstappen
Klonk echt als een meid met dat hoge stemmetje
Kan. Maar het klonk wel grappig.quote:
MATE!quote:
Maakt niet uit. Hij moet toch manlijk blijven klinken, volgens Chevy.quote:
SO DANGEROUS!quote:
Hier leg je me echt woorden in de mond.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Hij moet toch manlijk blijven klinken, volgens Chevy.
Band tussen het rood witte en het gele stuk steen denk ik? Om die rotatie te krijgen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:30 schreef Nober het volgende:
Brundle staat, al een tijdje, bij de chicane waar 't mis ging voor Hadjar uit te leggen hoe ze de curb gebruiken om de bocht te nemen.
It's fine.quote:
Zit meer in.quote:
Dus Max kan nog 5/6 tiende sneller.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Sebastiaan Blekemolen: scheelt maar 2 tienden tussen Yuki en Max
Nou eerder 0.121 vriend.
Max deed dat in VT1, zag er niet slecht uit.quote:
Even relaxen.quote:
Was wel leuk om te horenquote:
Wat voor type muziek zou er bij horen?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:44 schreef Starflyer het volgende:
Traffic paradise. Lijkt me een goede titel voor een lied.
Hip hop natuurlijk. Coolio.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat voor type muziek zou er bij horen?
paradise city guns n rosesquote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit inderdaad.quote:
De nieuwe Leclerc.quote:
Wat heeft ie gedaan?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Yuki doet het goed vandaag
Al is hij wel onderwerp van onderzoek van de FIA.
Amerikanen weten totaal niet waar Monaco ligt, maar statistieken zouden ze toch goed moeten hebben, daar gooien ze je dood meequote:
Ik mis het antwoordquote:
Yellow flag infringementquote:
*zwaait met vlagquote:
No wayquote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:01 schreef ZaZoe het volgende:
Vrees niet Max staat er morgen weer gewoon bij
Heel waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:01 schreef ZaZoe het volgende:
Vrees niet Max staat er morgen weer gewoon bij
start, rondje 1 naar binnen naar softs, rondje 2 naar binnen naar hard. Uitrijden.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:07 schreef Nober het volgende:
LEC doet een stint op hard maar met een 2 stopplicht gaat er niemand die harde band gebruiken!?
Hadden ze de baan niet afgesloten.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:12 schreef franske19 het volgende:
[..]
Verstappen amper een vrije ronde kunnen pushen. Elke keer verkeer.
Zucht.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hadden ze de baan niet afgesloten.
Ik weet niet of het een goed teken is als Yuki dichtbij zit.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:26 schreef Nebelwerfer het volgende:
Yuki binnen duizendsten. Alles prima dus !
Je bent zellufquote:
🤨quote:
Ook echt alsof Colapinto daar iets van zietquote:
Wow.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:38 schreef Starflyer het volgende:
10 plekken straf voor Bearman voor het inhalen van Sainz tijdens de rode vlag.
https://www.fia.com/syste(...)ly_with_red_flag.pdf
Je hebt mod dienst tijdens de GP, he??quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt hè, zelfs ik weet waarom er geen reden tot zorg is.
Ik gebruik deze race meestal om op de bank even bij te slapen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:29 schreef raptorix het volgende:
Elke F1 fan zou deze optocht moeten boycotten, zelfs Paul Ricard is leuker.
sow!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:38 schreef Starflyer het volgende:
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:38 schreef Starflyer het volgende:
Je staat niet alleen.quote:
(als het goed is) nu inclusief geluidquote:
ik kan niet zien of dat paneel nu rood of geel isquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
(als het goed is) nu inclusief geluid
[ afbeelding ]
Ik zie geen rode vlag maar ik ben tantoe blind. Ik zie een gele vlag maar hij heeft weinig tijd. Zoveel doet hij toch niet fout?
Eerst is er een fysieke witte vlag voor Sainz.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie geen rode vlag maar ik ben tantoe blind. Ik zie een gele vlag maar hij heeft weinig tijd. Zoveel doet hij toch niet fout?
Het is rood want het is een rode vlag.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan niet zien of dat paneel nu rood of geel is
gut je meent hetquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is rood want het is een rode vlag.
Jij kwam ermeequote:
nee ik deed een observatiequote:
Een observatie begint meestal niet met de woorden "ik kan niet zien"quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ik deed een observatie
maar jij moet er weer een plasje over doen
bla blaquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een observatie begint meestal niet met de woorden "ik kan niet zien"
En hoe zit het dan met de coureurs die Piastri inhaalden onder rood?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:38 schreef Starflyer het volgende:
Ik leg gewoon iets uit. Word dan niet zo boos zeg.quote:
je zit gewoon te mansplainenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik leg gewoon iets uit. Word dan niet zo boos zeg.
Piastri was slachtofferquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:37 schreef quo_ het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met de coureurs die Piastri inhaalden onder rood?
Niet zo vreemd toch. Staffen voor het negeren van gele of rode vlaggen zijn altijd zwaar.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:55 schreef Zorro het volgende:
10 plekken voor dit en Stroll komt weg met 1 plek terwijl die hem gewoon vol voor Leclerc in zijn snelle ronde gooit
Op z'n stuur wel, hij reageerde niet echt snel.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt maar dit is wel heel extreemquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:01 schreef franske19 het volgende:
[..]
Niet zo vreemd toch. Staffen voor het negeren van gele of rode vlaggen zijn altijd zwaar.
Na de touché met de barrier was Piastri weer onderweg op de baan. Wel zonder voorvleugel maar toch gewoon rijdend.quote:
Maar Stroll is dan ook veel rijker.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:55 schreef Zorro het volgende:
10 plekken voor dit en Stroll komt weg met 1 plek terwijl die hem gewoon vol voor Leclerc in zijn snelle ronde gooit
De belangrijkste sessie is morgen, qualifying championship.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:29 schreef raptorix het volgende:
Elke F1 fan zou deze optocht moeten boycotten, zelfs Paul Ricard is leuker.
Oh eens, maar het heeft gewoon weinig met racen te maken, wat misschien wel een idee is om er net zoals met Wielrennen een tijdrit van bijvoorbeeld 5 rondes van te maken.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:48 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
De belangrijkste sessie is morgen, qualifying championship.
Monaco gaat nooit weg, het is het belangrijkste netwerkevenement van de mensen die de bonnetjes betalen.
Voor de racers zelf is het juiste de meest intense race van het jaar en heeft het juist veel met racen te maken.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 04:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Oh eens, maar het heeft gewoon weinig met racen te maken, wat misschien wel een idee is om er net zoals met Wielrennen een tijdrit van bijvoorbeeld 5 rondes van te maken.
Gejank over Monaco bestaat al langer dan vorig jaar. Het is alleen maar erger geworden door de instroom van nieuwe fans die alles minder dan een DRS festijn slecht vinden. Het TikTok volk dat continu prikkeling nodig heeft.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:06 schreef THEFXR het volgende:
Vorige jaar hebben ze de F1 in kwaad daglicht gezet, een optocht op een SC tempo, waarbij sommige ook nog uit de bocht vlogen vanwege te lage banden temperatuur.
Dit hebben ze collectief gedaan, geen enkele poging tot inhalen.
Dit jaar moet het een echte race worden anders komt de F1 en zeker MBS onder zwaar vuur te liggen.
Dat de bolides van tegenwoordig 30cm breder zijn bevordert het inhalen ook al niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gejank over Monaco bestaat al langer dan vorig jaar. Het is alleen maar erger geworden door de instroom van nieuwe fans die alles minder dan een DRS festijn slecht vinden. Het TikTok volk dat continu prikkeling nodig heeft.
Als je wat meer spektakel wilt kun je het beste F2 of F3 kijken. Daar zie je ook nog wel regelmatig van die onbeholpen mislukte inhaalacties.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gejank over Monaco bestaat al langer dan vorig jaar. Het is alleen maar erger geworden door de instroom van nieuwe fans die alles minder dan een DRS festijn slecht vinden. Het TikTok volk dat continu prikkeling nodig heeft.
Monaco is nooit echt van het inhalen geweestquote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat de bolides van tegenwoordig 30cm breder zijn bevordert het inhalen ook al niet.
Daar gaat het niet over.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nieuwe fans en tiktok volk heeft niks met de optocht van vorige jaar te maken.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik reageer toch echt op een post waar het over vorig jaar gaat.
Jij zegt toch dat vorig jaar niet geholpen heeft? Mijn punt is dat het daarvoor ook al ellende was. Blijft toch lastig, begrijpend lezen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Nieuwe fans en tiktok volk heeft niks met de optocht van vorige jaar te maken.
Dat heet een mening. Blijft moeilijk om dat te respecteren blijkbaar.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En de race van Monaco heeft ook niet per sé wat te maken met MBS toch? Want die race reden ze in 1929 ook alquote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Nieuwe fans en tiktok volk heeft niks met de optocht van vorige jaar te maken.
Nee, je snapt het niet vorige jaar reden ze geen race tempo/tijden. Daar gaat het over.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij zegt toch dat vorig jaar niet geholpen heeft? Mijn punt is dat het daarvoor ook al ellende was. Blijft toch lastig, begrijpend lezen.
Het gaat niet om de race structuur zelf, maar om het non race tempo wat ze vorige reden.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En de race van Monaco heeft ook niet per sé wat te maken met MBS toch? Want die race reden ze in 1929 ook al
Dat was logisch gevolg van die vroege rode vlag waardoor je gratis bandenwissel kreeg. Dan is het niet in je belang om te pushen helaas.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het gaat niet om de race structuur zelf, maar om het non race tempo wat ze vorige reden.
Dat hoeft niet voor het hele veld te gelden.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat was logisch gevolg van die vroege rode vlag waardoor je gratis bandenwissel kreeg. Dan is het niet in je belang om te pushen helaas.
Gaat volgend jaar allemaal veranderen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat de bolides van tegenwoordig 30cm breder zijn bevordert het inhalen ook al niet.
Ze worden geen 30cm smaller. Hooguit 10cm.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gaat volgend jaar allemaal veranderen.
Net zo breed?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gaat volgend jaar allemaal veranderen.
Kleiner iig. Werkt sowieso mee.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze worden geen 30cm smaller. Hooguit 10cm.
op zondag welquote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja op zaterdag hoef ik niet te werken.
quote:
Colapinto is nog niet gecrasht.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:34 schreef greysbones het volgende:
wie o wie
gaat een rode vlag veroorzaken
Ook niet nodig.quote:
Dat zou idd kunnenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gister had Max in sessie 2 teveel onderstuur. Dus waarschijnlijk gaan ze weer naar de afstelling van sessie 1.
Ze hadden dingen uitgeprobeerd en dat was niet je van het. Max was zelf nog best optimistisch ondanks dat.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:40 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Nah, gisteren was niet echt denderend bij Max
Of gaat vliegen. Dat was wel epic.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:44 schreef greysbones het volgende:
kijken of Lewis weer de muur raakt vandaag
voor hij vloog raakte hij de muurquote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of gaat vliegen. Dat was wel epic.
Kijk jij daar maar even goed naar ja!quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:44 schreef greysbones het volgende:
kijken of Lewis weer de muur raakt vandaag
Scheelt zo goed als niets met Lawson op het moment hoor..quote:
Op zich geen verkeerde tijd dit.quote:
Oh nou sorry hoorquote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Scheelt zo goed als niets met Lawson op het moment hoor..
Enge shot.quote:
Dag banden.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:51 schreef greysbones het volgende:
lando 2 sneller rondes achter elkaar
zonder cooldown
Op de mediums ook echt he.quote:
Hij kan moeilijk boos worden als het zijn eigen fout wasquote:
En fout toegeeftquote:
Amper hoor; 'not ideal'quote:
Gaan ze nog wel proberen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:58 schreef greysbones het volgende:
kan de RBR ook op die softs deze tijden rijden
Of valium in het water van McLarenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:58 schreef Nattekat het volgende:
Ok, wie heeft er Red Bull in het kraanwater van RBR gedaan?
fout van die ander, door op die plek Yuki tegen te komen. Daar kon Yuki niet echt aan de kant.quote:
en stilstaan mag nietquote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
fout van die ander, door op die plek Yuki tegen te komen. Daar kon Yuki niet echt aan de kant.
Daar kan die ander echt geen reet aan doenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
fout van die ander, door op die plek Yuki tegen te komen. Daar kon Yuki niet echt aan de kant.
Water??quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wat zit er in die mediums man.
Must be the water?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wat zit er in die mediums man.
Yuki reed daar al. die andere kwam daar later aan. Fout van de achter op komer.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar kan die ander echt geen reet aan doen
Yuki reed langzaam en Ocon zat in een hot. Yuki moet dus op een of andere manier zorgen dat die geen block vormt.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Yuki reed daar al. die andere kwam daar later aan. Fout van de achter op komer.
Dat gaat straks tussen Ferrari en McLaren.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit wordt Leclerc vs. Max voor pole?
McLaren is vrij zwak hier lijkt hetquote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:04 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat gaat straks tussen Ferrari en McLaren.
quote:
Beetje te blij voor de gap met Albonquote:
Maar hoeveel brandstof hebben ze mee, ik verwacht ze zeker voorin straks.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
McLaren is vrij zwak hier lijkt het
We houden hoop!quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:09 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Maar hoeveel brandstof hebben ze mee, ik verwacht ze zeker voorin straks.
hoeveel brandstof zit er nu inquote:
Ja, dat kan ik niet zien.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel brandstof zit er nu in
dat is de vraag
Even de peilstok pakken.quote:
De softs nog even inrijden.quote:
of gewoon op de mediums qualificerenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De softs nog even inrijden.
Zou wel een stunt zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
of gewoon op de mediums qualificeren
na die muur gisteren rijdt hij niet meer lekkerquote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:18 schreef Jane het volgende:
Krijg het idee dat Monaco niet Piastri's favoriete circuit is.
Hopelijk veel sets over dan.quote:
Nog niet.quote:
Ferrari gaat best lekker nu.quote:
voornamelijk Lecquote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ferrari gaat best lekker nu.
Goede jinx wel.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hamilton is het daar niet mee eens.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zie het. Zonde.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hamilton is het daar niet mee eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |