Ja en? Iedereen maakt weleens een fout. En het is maar een prac.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
en dat moet dan de wereldkampioen worden dit jaar
Bonk.quote:
Misschien was ie geschrokken?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jezus Verstappen
Klonk echt als een meid met dat hoge stemmetje
Kan. Maar het klonk wel grappig.quote:
MATE!quote:
Maakt niet uit. Hij moet toch manlijk blijven klinken, volgens Chevy.quote:
SO DANGEROUS!quote:
Hier leg je me echt woorden in de mond.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Hij moet toch manlijk blijven klinken, volgens Chevy.
Band tussen het rood witte en het gele stuk steen denk ik? Om die rotatie te krijgen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:30 schreef Nober het volgende:
Brundle staat, al een tijdje, bij de chicane waar 't mis ging voor Hadjar uit te leggen hoe ze de curb gebruiken om de bocht te nemen.
It's fine.quote:
Zit meer in.quote:
Dus Max kan nog 5/6 tiende sneller.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Sebastiaan Blekemolen: scheelt maar 2 tienden tussen Yuki en Max
Nou eerder 0.121 vriend.
Max deed dat in VT1, zag er niet slecht uit.quote:
Even relaxen.quote:
Was wel leuk om te horenquote:
Wat voor type muziek zou er bij horen?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:44 schreef Starflyer het volgende:
Traffic paradise. Lijkt me een goede titel voor een lied.
Hip hop natuurlijk. Coolio.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat voor type muziek zou er bij horen?
paradise city guns n rosesquote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit inderdaad.quote:
De nieuwe Leclerc.quote:
Wat heeft ie gedaan?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Yuki doet het goed vandaag
Al is hij wel onderwerp van onderzoek van de FIA.
Amerikanen weten totaal niet waar Monaco ligt, maar statistieken zouden ze toch goed moeten hebben, daar gooien ze je dood meequote:
Ik mis het antwoordquote:
Yellow flag infringementquote:
*zwaait met vlagquote:
No wayquote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:01 schreef ZaZoe het volgende:
Vrees niet Max staat er morgen weer gewoon bij
Heel waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:01 schreef ZaZoe het volgende:
Vrees niet Max staat er morgen weer gewoon bij
start, rondje 1 naar binnen naar softs, rondje 2 naar binnen naar hard. Uitrijden.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:07 schreef Nober het volgende:
LEC doet een stint op hard maar met een 2 stopplicht gaat er niemand die harde band gebruiken!?
Hadden ze de baan niet afgesloten.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:12 schreef franske19 het volgende:
[..]
Verstappen amper een vrije ronde kunnen pushen. Elke keer verkeer.
Zucht.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hadden ze de baan niet afgesloten.
Ik weet niet of het een goed teken is als Yuki dichtbij zit.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:26 schreef Nebelwerfer het volgende:
Yuki binnen duizendsten. Alles prima dus !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |