of nu gewoon lunspauzequote:
deed je de henry lachquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:24 schreef StevenHyde het volgende:
Amy hahaha, moest lachen tijdens de meeting maar het viel gelukkig niet op
Kan ook, ik heb liever een lunchpauze danquote:
Nopequote:
heb helemaal niks met pretparken maar wil wel met @mario390 naar de nieuwe PiPiKaKaland en dan van de Klo-Rutsch gaanquote:
Ik kan alles tegelijkquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook, ik heb liever een lunchpauze dan
Geweldige naam ook pipikakalandquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb helemaal niks met pretparken maar wil wel met @:mario390 naar de nieuwe PiPiKaKaland en dan van de Klo-Rutsch gaan
en @Grrrrrrrr niet te vergetenquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:31 schreef hemarookworst het volgende:
@:mario390 kom je mee?
[ afbeelding ]
hoe kan je dat niet weten???quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:34 schreef Dotteke het volgende:
O dat was mij niet opgevallen dat je daar wat mee had behalve de meet
Jullie zitten zeker in de nacht. Grrrrrrrr is vaak een nachtbrakertquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Thats what sh......
Ik doe hetzelfde als @:Gebrokenglas vanochtend en doe maar wat backspace
straks in de andere Nachtquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jullie zitten zeker in de nacht. Grrrrrrrr is vaak een nachtbrakert
Gek he had jou niet ingeschat naar zoiets te gaan eerlijk gezegdquote:
Hey GGquote:
Ik ook niet, maar toch doe ik hetquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gek he had jou niet ingeschat naar zoiets te gaan eerlijk gezegd
O echt, het leek mij echt niets voor jou.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar toch doe ik het
als ik toch een meet ga organiseren, gelijk wat anders dan een gewone borrelplekquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, het leek mij echt niets voor jou.
Nee, volgens mij pas weer de woensdag na de pinksteren.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ha die Dotteke. moet jij nog vergaderen vandaag?
Heb jij hem georganiseerd dan?quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als ik toch een meet ga organiseren, gelijk wat anders dan een gewone borrelplek
met een lunch in het restaurant van de HEMA...quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als ik toch een meet ga organiseren, gelijk wat anders dan een gewone borrelplek
volgens mij is lunchtijd al voorbij als ik daar aan komquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
met een lunch in het restaurant van de HEMA...
A zo, je kent het dus welquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het ideetje geplant van De Nacht
ah je bedoelde de DTS meet. ja dan is het al flink in de middagquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
volgens mij is lunchtijd al voorbij als ik daar aan kom
Ga jij daar ook naar toe?quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ah je bedoelde de DTS meet. ja dan is het al flink in de middag
Ja van tvquote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 18:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dat terwijl ik eerst beetje met @:Grrrrrrrr aan het grappen was om De Nacht te bezoeken omdat ik het bij Nachtdieren had gezien
https://npo.nl/start/seri(...)1/brabant_2/afspelen
Ja jaaaaaaquote:
Oh, ik werd nieuwsgierig, maar helaas, item kan niet worden afgeapeeldquote:
Of is het jouw ui?quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:32 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heel fok kijkt tegelijkertijd naar jouw UI
huh waarom niet, bij mij doet ie hetquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik werd nieuwsgierig, maar helaas, item kan niet worden afgeapeeld
Je hebt zeker een abo?quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
huh waarom niet, bij mij doet ie het
Even geklikt, hij doet het hier ookquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
huh waarom niet, bij mij doet ie het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |