SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik had @JustinK ik mis je als Tt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat gaat spetterpoep gevenquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik vreet het hele pak op nondejuuu
Be aware 😎'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
je mist een smilieregenboog gewoon geef maar toeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik waarschuw mijn omgevingquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat gaat spetterpoep geven
Be aware 😎
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Tja.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar hebben we niet vee l aan een bolkje piepen
piepOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Mooi zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu moet amy niet ook een UI kiezen van een waterfiets. Je kent haar heBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
hahahaha is ze zo jaquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:42 schreef StevenHyde het volgende:
Nu moet amy niet ook een UI kiezen van een waterfiets. Je kent haar heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dit nog 3 paginas lang, dat mis je?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hihi ik vind het niet erg om met jou verward te worden hoor!quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:39 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zal een andere Ui nemen. Die van Amy is grappig
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Jeeeeejquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hihi ik vind het niet erg om met jou verward te worden hoor!
Breng me nu niet op ideeënquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:42 schreef StevenHyde het volgende:
Nu moet amy niet ook een UI kiezen van een waterfiets. Je kent haar he
Maar ik heb geen waterfiets uiIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Uh ohquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Breng me nu niet op ideeën
Maar ik heb geen waterfiets ui
quote:
Ik ga me even voorbereiden (koffie zetten en bastognekoeken uit het zicht halen) voor 2 meetings vanaf 13uBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:
Dat ligt er maar aan wie er is Meestal is er voor iedereen een vriendelijk praatjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of zal ik deze ombouwen naar UI?quote:
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Tuurlijk mag dat.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of zal ik deze ombouwen naar UI?
[ afbeelding ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Gewoon achter je laptop leggen of op de stoel naast jequote:Op donderdag 22 mei 2025 12:49 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga me even voorbereiden (koffie zetten en bastognekoeken uit het zicht halen) voor 2 meetings vanaf 13u
Haha doe maar niet. Ik ben ook niet van steen he!quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of zal ik deze ombouwen naar UI?
[ afbeelding ]
Ik vind het leuk voor jou als je er helemaal inzitquote:
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Doos ligt bovenop de kast waar kinderen van onder de 150cm niet op kunnen kijkenquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon achter je laptop leggen of op de stoel naast je
quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha doe maar niet. Ik ben ook niet van steen he!![]()
Slim bekeken welquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Doos ligt bovenop de kast waar kinderen van onder de 150cm niet op kunnen kijken
Thats what sh......quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk voor jou als je er helemaal inzit
Ik doe hetzelfde als @gebrokenglas vanochtend en doe maar wat backspace
Ik had helemaal niet door dat het zo dubbelzinnig opgevat kon worden.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Thats what sh......
Ik doe hetzelfde als @:Gebrokenglas vanochtend en doe maar wat backspace
Mijn fout haha shitwas onschuldig
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
FOCUSquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:57 schreef StevenHyde het volgende:
Ok ok en nu weer mijn serieuze gezicht op voor de meeting'' I am under no obligation to make sense to you.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: