Jeeeeejquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hihi ik vind het niet erg om met jou verward te worden hoor!
Breng me nu niet op ideeënquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:42 schreef StevenHyde het volgende:
Nu moet amy niet ook een UI kiezen van een waterfiets. Je kent haar he
Uh ohquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Breng me nu niet op ideeën
Maar ik heb geen waterfiets ui
quote:
quote:
Dat ligt er maar aan wie er is Meestal is er voor iedereen een vriendelijk praatjequote:
Tuurlijk mag dat.quote:
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of zal ik deze ombouwen naar UI?
[ afbeelding ]
Gewoon achter je laptop leggen of op de stoel naast jequote:Op donderdag 22 mei 2025 12:49 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga me even voorbereiden (koffie zetten en bastognekoeken uit het zicht halen) voor 2 meetings vanaf 13u
Haha doe maar niet. Ik ben ook niet van steen he!quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of zal ik deze ombouwen naar UI?
[ afbeelding ]
Ik vind het leuk voor jou als je er helemaal inzitquote:
Doos ligt bovenop de kast waar kinderen van onder de 150cm niet op kunnen kijkenquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon achter je laptop leggen of op de stoel naast je
quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha doe maar niet. Ik ben ook niet van steen he!
Slim bekeken welquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Doos ligt bovenop de kast waar kinderen van onder de 150cm niet op kunnen kijken
Thats what sh......quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk voor jou als je er helemaal inzit
Ik had helemaal niet door dat het zo dubbelzinnig opgevat kon worden.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Thats what sh......
Ik doe hetzelfde als @:Gebrokenglas vanochtend en doe maar wat backspace
FOCUSquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:57 schreef StevenHyde het volgende:
Ok ok en nu weer mijn serieuze gezicht op voor de meeting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |