hoe kan je dat niet weten???quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:34 schreef Dotteke het volgende:
O dat was mij niet opgevallen dat je daar wat mee had behalve de meet
Jullie zitten zeker in de nacht. Grrrrrrrr is vaak een nachtbrakertquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Thats what sh......
Ik doe hetzelfde als @:Gebrokenglas vanochtend en doe maar wat backspace
straks in de andere Nachtquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jullie zitten zeker in de nacht. Grrrrrrrr is vaak een nachtbrakert
Gek he had jou niet ingeschat naar zoiets te gaan eerlijk gezegdquote:
Hey GGquote:
Ik ook niet, maar toch doe ik hetquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gek he had jou niet ingeschat naar zoiets te gaan eerlijk gezegd
O echt, het leek mij echt niets voor jou.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar toch doe ik het
als ik toch een meet ga organiseren, gelijk wat anders dan een gewone borrelplekquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, het leek mij echt niets voor jou.
Nee, volgens mij pas weer de woensdag na de pinksteren.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ha die Dotteke. moet jij nog vergaderen vandaag?
Heb jij hem georganiseerd dan?quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als ik toch een meet ga organiseren, gelijk wat anders dan een gewone borrelplek
met een lunch in het restaurant van de HEMA...quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als ik toch een meet ga organiseren, gelijk wat anders dan een gewone borrelplek
volgens mij is lunchtijd al voorbij als ik daar aan komquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
met een lunch in het restaurant van de HEMA...
A zo, je kent het dus welquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het ideetje geplant van De Nacht
ah je bedoelde de DTS meet. ja dan is het al flink in de middagquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
volgens mij is lunchtijd al voorbij als ik daar aan kom
Ga jij daar ook naar toe?quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ah je bedoelde de DTS meet. ja dan is het al flink in de middag
Ja van tvquote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 18:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dat terwijl ik eerst beetje met @:Grrrrrrrr aan het grappen was om De Nacht te bezoeken omdat ik het bij Nachtdieren had gezien
https://npo.nl/start/seri(...)1/brabant_2/afspelen
Ja jaaaaaaquote:
Oh, ik werd nieuwsgierig, maar helaas, item kan niet worden afgeapeeldquote:
Of is het jouw ui?quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:32 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heel fok kijkt tegelijkertijd naar jouw UI
huh waarom niet, bij mij doet ie hetquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik werd nieuwsgierig, maar helaas, item kan niet worden afgeapeeld
Je hebt zeker een abo?quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
huh waarom niet, bij mij doet ie het
Even geklikt, hij doet het hier ookquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
huh waarom niet, bij mij doet ie het
Ik vind raven een geweldig mens, maar die nachtdieren van haar vond ik nietsquote:
Nee ook nietquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:53 schreef hemarookworst het volgende:
@:mizzezamy doet deze het wel?
https://npo.nl/start/serie/nachtdieren/seizoen-1/brabant_2
oh kijk lekker weg laat in de avond/nacht als ik niet in slaap kan vallen vind ikquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind raven een geweldig mens, maar die nachtdieren van haar vond ik niets
Meneer de verdelger vermoed dat het eigenlijk sowieso al een ouder nest was wat al een keer verlaten was en nu weer. Enige wat hij eigenlijk heeft gedaan is met een schroevendraaier lopen steken en er kwam geen boze weps uit.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen idd. Die dacht ik zoek wel een andere plek op
ja perfect voor ons dusquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:55 schreef Dotteke het volgende:
Ben er snel even door heen gerost. Ik vind het maar een ordinaire tent. Hou daar niet zo van.
Op d ie boerderij vond ik altijd wel leukquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh kijk lekker weg laat in de avond/nacht als ik niet in slaap kan vallen vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |