SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ssssssssstquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken over die ettelijke duizenden posts over dat ledematenhandeltje
Heet klimaat en de hele dag wiet ruikenquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoop echt dat ze dat terugdraaien want zit constant in die stinklucht van mensen
ik had voor dat ik naar NL ging wat gezegd tegen een jongen toen we aan ons ontbijt zaten. Man die lucht was zo sterk dat we gewoon 2ehands stoned werden.quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:48 schreef rival het volgende:
[..]
Heet klimaat en de hele dag wiet ruiken
oh gisteren iets verkeerd getild?quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Potver. Last van m'n rug vandaag joh pfffffff
Nee ook niks raars in bed gedaan. Gewoon opgestaan en dan ben ik wel vaker wat stram maar vandaag is het ineens veel erger.quote:
hier droog hoor, maar ik gaf een cryptische omschrijving van waar ik heen moet qua werkquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het regent hierof ja, een paar verdwaalde druppels tot nu toe
Amsterdam in de zomerquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:48 schreef rival het volgende:
[..]
Heet klimaat en de hele dag wiet ruiken
Hopen dat ze bij die ambassade er niet achter komen dat je net in Japan bent geweest balliequote:In Japanse winkels mogen consumenten nog maar één zak rijst per persoon kopen. Er is namelijk een groot tekort aan rijst. Dat komt onder meer door slecht weer en importheffingen. Maar ook toeristen in het land krijgen de schuld.
Met gratiesj pislucht erbij.quote:
Snap ik wel ja.quote:
Ze laat overal een spoor van hongersnood achter.quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat ze bij die ambassade er niet achter komen dat je net in Japan bent geweest ballie
quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had voor dat ik naar NL ging wat gezegd tegen een jongen toen we aan ons ontbijt zaten. Man die lucht was zo sterk dat we gewoon 2ehands stoned werden.
Zei die dat ik niet in die emotie moest zitten met zijn stonede kutkop
Had gisteren van die harsspikkels of wat het ook zijn op de ruit, ook een halve tank ruitenwisservloeistof op losgelaten om het een beetje weg te krijgenquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had wat druppels onderweg. Vervolgens mijn ruitenwisser gebruikt. Nou daar werd het niet beter van.
ja hebben ze al gezien aan de stempelsquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat ze bij die ambassade er niet achter komen dat je net in Japan bent geweest ballie
Kan je wat van lerenquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had voor dat ik naar NL ging wat gezegd tegen een jongen toen we aan ons ontbijt zaten. Man die lucht was zo sterk dat we gewoon 2ehands stoned werden.
Zei die dat ik niet in die emotie moest zitten met zijn stonede kutkop
oh man stomme kuthippiequote:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh man stomme kuthippie
nou goed. gaan nu geruchten dat ze misschien gaan verplichten dat je een medical certficate nodig hebt om wiet te roken. Maar ja dan is er nog steeds geen handhaving
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 09:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Terwijl we net een paar uur ervoor onze 1e prijs van een vorige keer aan het opeten waren, en ook onze 2e prijs van de vorige keer aan het opeten waren, kregen we de 1e prijs in de handen geduwd.
Jaja we hadden weer gewonnen bij de pubquiz.
Max 13 graden vandaag en morgenquote:Op donderdag 22 mei 2025 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij doet het![]()
ja beetje fris wel in huis
Jasje aan!quote:
Goed voor de grond.quote:
Success met het verkrijgen van je visum.quote:Op donderdag 22 mei 2025 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij doet het![]()
ja beetje fris wel in huis
oh dankjequote:Op donderdag 22 mei 2025 09:35 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Success met het verkrijgen van je visum.
Misschien kan ze asiel aanvragen omdat het onmenselijk koud voor haar is in Nederland.quote:Op donderdag 22 mei 2025 09:35 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Success met het verkrijgen van je visum.
Ja ben een klimaatvluchtelingquote:Op donderdag 22 mei 2025 09:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kan ze asiel aanvragen omdat het onmenselijk koud voor haar is in Nederland.
Nee, de grond is nog droger dan de grappen van Herman Finkers.quote:
Jaquote:Op donderdag 22 mei 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
hoe lang heeft het hier nou niet geregend?
Die zaten gewoon in T-shirt waarschijnlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
vond het gister avond zo koud buiten, kwam ik thuis zag ik dat die vissers er met die min 10 nog zaten. Ze hebben er tot 0100 gezeten
ja zomerjasje aanquote:Op donderdag 22 mei 2025 09:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Die zaten gewoon in T-shirt waarschijnlijk.
Kun je na gaan wat een hele bui doet!quote:Op donderdag 22 mei 2025 09:38 schreef Donna het volgende:
2 druppen gehad vanochtend. Was wel even lekker, de geur ook!
Hopelijk vanavond en morgenavond even droog als ik moet helpen bij de avondvierdaagse.
Te lang.quote:Op donderdag 22 mei 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
Sinds maart ofzo?quote:Op donderdag 22 mei 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
Hier net.quote:
Verdampt al in de luchtquote:Op donderdag 22 mei 2025 09:52 schreef essnhills het volgende:
Er was in april ofzo een dagje dat het op veel plekken best lang regende
Maar dat ging hier ook grotendeels langs. Het was de hele dag "over 30 minuten gaat het langere tijd regenen" en dan kwam er niks
Wij hebben begin mei een dag gehad dat ik in een hagelbui zat en mijn vriendin appte die hemelsbreed 600meter verderop woont en daar was het hartstikke droog. En daarna helemaal niks meer, ook geen spetters.quote:Op donderdag 22 mei 2025 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
Het was ook echt een buitje van niets, paar spetters.
Oeps!quote:CHONGJIN - De tewaterlating door de Noord-Koreaanse marine van een nieuwe torpedobootjager is woensdag helemaal misgegaan, meldt het Zuid-Koreaanse staatspersbureau Yonhap. Het schip gleed scheef van de helling, waardoor de achtersteven de bodem raakte en zware schade opliep, terwijl de voorsteven aan land bleef.
De plechtigheid in de haven van Chongjin, aan de Japanse Zee, werd bijgewoond door de Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un. Hij sprak na afloop van een „misdaad, veroorzaakt door ongelofelijke roekeloosheid, onverantwoordelijkheid en een onwetenschappelijk empirisme dat de grenzen van het denkbare overschrijdt en niet kan worden getolereerd.”
Ja, lijkt me wel. Executie door mortiergranaten of zo.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
worden weer een paar voor vermoord zeker
quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, lijkt me wel. Executie door mortiergranaten of zo.
Hoelang ben je nu weg?quote:Op donderdag 22 mei 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wel goed voor de planten dat ze weer even terug is.
Deze dus maar dan niet van die kleine lullige dingenquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze dus maar dan niet van die kleine lullige dingen
https://www.leukerecepten.nl/recepten/mini-sandwiches-met-brie/
En dan had ik hem opgeslagen op Pinterest en krijg je allemaal andere lekkere dingen voorgesteld
quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze dus maar dan niet van die kleine lullige dingen
https://www.leukerecepten.nl/recepten/mini-sandwiches-met-brie/
En dan had ik hem opgeslagen op Pinterest en krijg je allemaal andere lekkere dingen voorgesteld
Dat zijn wel de best belegde broodjes.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Het pleurt er wel steeds uit als ik een hap neem.
Neenquote:Op donderdag 22 mei 2025 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zijn wel de best belegde broodjes.
die pleur kost geld. En de kans dat godinnetje er überhaupt staat, laat staan in luchtige zomerkledij, is nul.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom geen HETE koffie? En waarom ga je niet even naar het tankstation?
quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die pleur kost geld. En de kans dat godinnetje er überhaupt staat, laat staan in luchtige zomerkledij, is nul.
Welke siroop?quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een nieuwe fiets![]()
![]()
en siroop, die ga ik nu proberen
Melk koken en in de koffiequote:
EN je blendertje?quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een nieuwe fiets![]()
![]()
en siroop, die ga ik nu proberen
nee die vanmiddag tussen 17.00 en 18.00, maar ook vandaag ja! Feestmaandquote:
Ook lekker, verschillende heerlijke smaakjes hier in huisquote:
Oh heerlijk, dat is m'n favoriet!quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zelfgemaakte vlierbloesemsiroophet is goedgekeurd
Die stevenen af op de doodstraf ja.quote:
Nou ja kielhalen wordt alweer lastigquote:Op donderdag 22 mei 2025 10:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die stevenen af op de doodstraf ja.
Half door het natte en half door het drogequote:Op donderdag 22 mei 2025 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja kielhalen wordt alweer lastig
ja zag het. dat is nieuw want ben daar ook geweest maar toen was dit er nog niet.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:41 schreef CherryLips het volgende:
@:Bitterbal
https://www.instagram.com/reel/DJ50p6mJ0Uy/
Dit lijkt me wel een leuk idee voor jouquote:Op donderdag 22 mei 2025 10:41 schreef CherryLips het volgende:
@:Bitterbal
https://www.instagram.com/reel/DJ50p6mJ0Uy/
kaneelstokkenquote:Op donderdag 22 mei 2025 10:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga zo even met de kleine naar de winkel, even een snoepje halen.
Wat is jullie favoriete snoep?
Honingdrop.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Chocola.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik eeh weet niet of ik ze allemaal zou doen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel een leuk idee voor jou
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo klaar met nakijken. Beter dan de vorige poging van ze. Met een beetje mazzel mogen er straks een paar naar een andere klas omdat ze het duidelijk niet kunnen.
quote:
Wat?quote:
jaquote:Op donderdag 22 mei 2025 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik kom even melden dat deze echt teringlekker zijn.
https://www.ah.nl/product(...)tes-wafels-chocolade
Dat weet iedereen.quote:
Genoteerd!quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik kom even melden dat deze echt teringlekker zijn.
https://www.ah.nl/product(...)tes-wafels-chocolade
Meer voor mijquote:Op donderdag 22 mei 2025 10:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn smaak is anderswat heel handig is
Twix, Lion, tumtum, mentos aardbei, fruitella, rollo, fudge caramel, spekjes, colaflesjes, kikkertjes, banaantjes, gesuikerde perzikken, katja biggetjes, Cadillacs van autodrop.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:
Regenquote:
Heksenhyl drop.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:51 schreef Crack_ het volgende:
Weet niet of ik uberhaupt ooit mensen heb horen zeggen dat een dropje hun favoriete soort snoep is eigenlijk
Klinkt alsof je een lekkere bollie bent.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
Twix, Lion, tumtum, mentos aardbei, fruitella, rollo, fudge caramel, spekjes, colaflesjes, kikkertjes, banaantjes, gesuikerde perzikken, katja biggetjes, Cadillacs van autodrop.
Mja dat zijn er een paar die ik zo kan noemen... mis vast nog een hoop.
Acquired tastequote:
Rivol.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een lekkere bollie bent.
Mijn eetpatroon zou dat zeker beamen maar 1:80, 80-85 kilo.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een lekkere bollie bent.
mja, wie nietquote:Op donderdag 22 mei 2025 10:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meer voor mij
Al moet ik uit blijven kijken.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
Twix, Lion, tumtum, mentos aardbei, fruitella, rollo, fudge caramel, spekjes, colaflesjes, kikkertjes, banaantjes, gesuikerde perzikken, katja biggetjes, Cadillacs van autodrop.
Mja dat zijn er een paar die ik zo kan noemen... mis vast nog een hoop.
echt?quote:
in mijn brein is chocolade en snoep iets anders? Bij jullie niet?quote:
dat zijn die hele zachte toch, of zijn er meerdere soortenquote:
quote:
dit vind ik ook een aparte snoepsmaak, griotten what thequote:Op donderdag 22 mei 2025 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor mezelf haal ik altijd die groene erwten, kaneelstokjes, griotten of die groene menthol snoepjes.
Dochter heeft graag de haaien.
Ja van die lange salmiak achtige staafjes met van dat suiker erom.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat zijn die hele zachte toch, of zijn er meerdere soorten
[..]!
O dan hou ik niet zo van snoep. Misschien kaneelkussentjes of kaneelstokjes?quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt?jaloers
[..]
in mijn brein is chocolade en snoep iets anders? Bij jullie niet?
Ohhhh die zijn ook zo lekker. Net als die witte 'dropjes' met suiker erom. Geen idee wat daar de naam van is.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit vind ik ook een aparte snoepsmaak, griotten what thehoor je ook niet vaak
double lollies?quote:
Ja maar voor nu is het ook weer gestopt.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt?jaloers
[..]
in mijn brein is chocolade en snoep iets anders? Bij jullie niet?
Oh dat is zeker netjes.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn eetpatroon zou dat zeker beamen maar 1:80, 80-85 kilo.
Niet dat ik andere dingen niet lekker vindt, maar als ik vrij mag kiezen...quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Chocolaquote:Op donderdag 22 mei 2025 10:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vind ik wel lekker maar meer als ik dan zo'n zak met snoep schep want ik hoef daar niet een hele zak van te hebben.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zijn dat niet die roze met gele 'droge' lollies waar je meteen je gehemelte van open hebt liggen?quote:
Candybar noemen ze dat.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
Waaronder valt een twix of een lion.
Het is meer dan chocola.
Candybars.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
Waaronder valt een twix of een lion.
Het is meer dan chocola.
Een reep snoep.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:05 schreef Ama het volgende:
Snoepreep klinkt zo lame dus dat zegt niemand.
Oohhh die! Die vind ik ook wel lekker. Had andere in mn hoofd, harlekeintjes. Dat vind ik persoonlijk niksquote:Op donderdag 22 mei 2025 10:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja van die lange salmiak achtige staafjes met van dat suiker erom.
ik ook niet zo. Eet het wel maar koop het zelden en als er een pot snoep naast me zou staan zou ik die prima kunnen weerstaan, met ander eten is dat niet zoquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dan hou ik niet zo van snoep. Misschien kaneelkussentjes of kaneelstokjes?
quote:
Jaah!quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Zijn dat niet die roze met gele 'droge' lollies waar je meteen je gehemelte van open hebt liggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else
Maar ik snoep chocolaquote:
Zo andersquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:00 schreef Donna het volgende:
[..]
Ohhhh die zijn ook zo lekker. Net als die witte 'dropjes' met suiker erom. Geen idee wat daar de naam van is.
Maar ik haal nooit snoep in huis eigenlijk. Ja voor de meiden; muizen, kikkers, kersjes enzo. Die eet ik zelf niet op.
gisteren was ook al zo fribsquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Jaah!
Deze dus:Nostalgie, die heb ik sinds de jaren 80 niet meer gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:02 schreef Ama het volgende:
Qua snoep is de laatste maanden die Red Band aardbeien mijn verslaving.
de echte zoethoekquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:03 schreef Ama het volgende:
En ik vind die perzikringen ook altijd wel lekker.
Vind je hartig minder lekker?quote:
Als de snoeppot op werk gevuld is en ik kom om half 8 binnen, dan heb ik om half 8 een snoepje.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:09 schreef Crack_ het volgende:
ik ook niet zo. Eet het wel maar koop het zelden en als er een pot snoep naast me zou staan zou ik die prima kunnen weerstaan, met ander eten is dat niet zo
oh kom maar doorquote:
ook al zo'n dropliefhebber!quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Anders dan chocolade: zoute drop en katja farmmix.
[..]
[..]
Jaah!
Deze dus:Die fabriek zit hier letterlijk in de buurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
[..]
[..]
Jaah!
Deze dus:Die vond ik nooit lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:
quote:
Like Hell we doquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
precies, het land waar iedereen engels spreekt
Fakking Hel.quote:
Ik noem het beestje gewoon bij de merknaam.quote:
Ja, ik koop echt alleen snoep voor de kinderen wat ik zelf niet op eet haha.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo anderswel chill dat ze iets anders lekkers vinden, lijkt me anders nog best lastig om je altijd in te moeten houden
[..]
gisteren was ook al zo fribs
Twix valt zowel onder chocolade als snoep. Het is een chocoladereep die bestaat uit een koekje met andere zoetwaren, zoals karamel en melkchocolade. De term 'snoep' kan ook op de reep toegepast worden, omdat het een zoet goedje is.quote:
ChatGPT?quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
Twix valt zowel onder chocolade als snoep. Het is een chocoladereep die bestaat uit een koekje met andere zoetwaren, zoals karamel en melkchocolade. De term 'snoep' kan ook op de reep toegepast worden, omdat het een zoet goedje is.
Toelichting:
Chocolade: Twix heeft een chocolade coating en is daarom een chocoladeproduct.
Snoep: De reep is een zoet goedje en wordt in de winkels vaak in de snoep afdeling geplaatst, waardoor het ook onder snoep valt.
Gecombineerd: Twix kan dus beschouwd worden als een chocolade snoep.
Ik kan weer slapen vannacht.
Meer voor mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ook die gepofte rijst met suikerlaagje, mannas
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else
quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Meer voor mij
Ik vind alle dextrose dingen wel lekker, ook bv snipits en die rollen druivesuikerDie waren ook lekker jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ook die gepofte rijst met suikerlaagje, mannas
"Omae wa mou shindeiru."
quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:FlippingCoin er zitten 2 kleine vossen op mijn beemdkroon!
En m&'m kan ook als snoepchocola doorgaanquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
Twix valt zowel onder chocolade als snoep. Het is een chocoladereep die bestaat uit een koekje met andere zoetwaren, zoals karamel en melkchocolade. De term 'snoep' kan ook op de reep toegepast worden, omdat het een zoet goedje is.
Toelichting:
Chocolade: Twix heeft een chocolade coating en is daarom een chocoladeproduct.
Snoep: De reep is een zoet goedje en wordt in de winkels vaak in de snoep afdeling geplaatst, waardoor het ook onder snoep valt.
Gecombineerd: Twix kan dus beschouwd worden als een chocolade snoep.
Ik kan weer slapen vannacht.
De smulrol van het suikerparadijs.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:05 schreef Ama het volgende:
Snoepreep klinkt zo lame dus dat zegt niemand.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:20 schreef FlippingCoin het volgende:
wij hadden vroeger wel eens Dextro als snoep
moet er nu niet meer aan denken
Ohw.quote:
Goed tegen een afterlunchdip. Om vervolgens in slaap te vallenquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:20 schreef FlippingCoin het volgende:
wij hadden vroeger wel eens Dextro als snoep
moet er nu niet meer aan denken
Hoezo dat?quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik kreeg vroeger vaak dextro van mn wiskundeleraar
oke maar als dit het is valt het mee, gaat die snoeppot op?quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
Als de snoeppot op werk gevuld is en ik kom om half 8 binnen, dan heb ik om half 8 een snoepje.
quote:
Tik 'm aan.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit hier al sinds ik op kantoor ben een vlinder op het verwarmingsding. Geen idee of ie nog leeft eigenlijk.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Meer voor mij
Ik vind alle dextrose dingen wel lekker, ook bv snipits en die rollen druivesuikerinterestingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ook die gepofte rijst met suikerlaagje, mannas
ik ging manna opzoeken en nu zit ik in de wikipediapagnia over hongerwinter in nederland want mannas > manna uit de bijbel > operatie manna > hongerwinter
en hierover moest ik lachen:
quote:De inhoud van de voedselpakketten bestond uit: zakken meel, blikken scheepsbeschuit, legerrantsoenen, thee, eipoeder, bonen, Spam (nu bekend als Smac), sigaretten, chocolade en margarine.Baby darling doll face honey
Is het geen nachtvlinder?quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit hier al sinds ik op kantoor ben een vlinder op het verwarmingsding. Geen idee of ie nog leeft eigenlijk.
sushiquote:Op donderdag 22 mei 2025 10:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die snoeppot is van de afdeling en ik pak er het meest uit (vul hem ook het meest hoor)quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke maar als dit het is valt het mee, gaat die snoeppot op?
[..]god mag jou niet
gewoon in het plantsoen gooienquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twee dode kuikens op m'n balkon liggenMoet nog bedenken waar ik die ga laten.
whut, hoe komen die daar. En wat naarquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twee dode kuikens op m'n balkon liggenMoet nog bedenken waar ik die ga laten.
waarom zou je die in het plantsoen gooien en niet gewoon in de prullenbak?quote:
@EttovanBelgiequote:
Denk uit een nest geroofd door een grotere vogel.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
whut, hoe komen die daar. En wat naar
Heb je een nest op je dak?quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Uhquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Die is opzoek naar een ledlampjequote:Op donderdag 22 mei 2025 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik een keer gezegd had dat ik die lekker vond toen ik hem een dextro zag etenquote:
quote:De uitdrukking schuifkaas werd tijdens de hongerwinter in 1944 en vlak daarna gebruikt voor het eten van een droge boterham met de illusie van kaas.[1] Tijdens het eten werd een stukje kaas steeds opgeschoven, zodat het niet meegegeten maar alleen geroken werd.[2] Als de boterham op was, ging de kaas naar een ander gezinslid of werd het weggelegd om nog een keer gebruikt te kunnen worden.
Oh die manna ken ik niet. Ik bedoeldequote:Op donderdag 22 mei 2025 11:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
interesting
ik ging manna opzoeken en nu zit ik in de wikipediapagnia over hongerwinter in nederland want mannas > manna uit de bijbel > operatie manna > hongerwinter
en hierover moest ik lachen:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja vroeger waren sigaretten een soort 1e levensbehoefte, maar die chocolade is ook wel leuk. Denkbdat als ik echt honger heb, ik toch liever iets voedzamers in mn pakket heb
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else
dat laatste snoepje kan soms weken blijven liggenquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Die snoeppot is van de afdeling en ik pak er het meest uit (vul hem ook het meest hoor)
Maar ik pak nooit de laatste
hoezo niet? Tis allemaal genieten
Bleh, en stom dat zo'n beestje nu voor niks is gestorvenquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk uit een nest geroofd door een grotere vogel.
Dankje ik ben een beeld denker.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Helemaal ingedroogd door de zon. Moest even goed kijken wat het precies was.
Beetje luguber.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:35 schreef rival het volgende:
Over dode dingen gesproken.
Ik kwam gisteren botten tegen toen ik in de tuin aan het graven was. Ik denk een hond of kat oid.
Zodat andere dieren de lijkjes op kunnen eten? Mieren en andere insecten zullen er misschien wel blij mee zijn. Maar ik zou het ook in de container gooienquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom zou je die in het plantsoen gooien en niet gewoon in de prullenbak?
Of een dino.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:35 schreef rival het volgende:
Ik kwam gisteren botten tegen toen ik in de tuin aan het graven was. Ik denk een hond of kat oid.
ik zou me kapot schrikken maar ergens ook wel cool?quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:35 schreef rival het volgende:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh die manna ken ik niet. Ik bedoeldedie kwam ik als eerste tegen inderdaad, doet mij denken aan de kermisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja vroeger waren sigaretten een soort 1e levensbehoefte, maar die chocolade is ook wel leuk. Denkbdat als ik echt honger heb, ik toch liever iets voedzamers in mn pakket heb. Die snoepjes zitten vaak in van die kermisspeeltjes
En chocola wordt volgens mij best vaak gegeven omdat het makkelijk is en super veel energie bevat. Oke ik wil dit nu niet gaan googlen voordat ik nog verder ben afgeleid maar dacht dat het ook werd uitgedeeld in het leger om die redenen
En ook vet kut, er werden op begeven moment voedselpakketen gedropt met het vliegtuig maar:quote:Met alleen voedseldroppings was men er niet, want men had bijvoorbeeld in de bij Rotterdam gelegen dropzone Terbregge al 4000 man nodig om de voedselpakketten van de velden af te halen.
Baby darling doll face honey
Nou ja in het plantsoen kan de natuur er dingen mee doen en in de prullenbak gaat het maar stinken.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom zou je die in het plantsoen gooien en niet gewoon in de prullenbak?
Energieker dan misschien. Ik kreeg het altijd voor een voetbalwedstrijd. Lagen er wat pakjes.quote:
DOPINGDOPINGDOPINGquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Energieker dan misschien. Ik kreeg het altijd voor een voetbalwedstrijd. Lagen er wat pakjes.
Ohja, dat zou best kunnen inderdaad. Zo'n beest is ook relatief snel weggewerkt in de zomerquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zodat andere dieren de lijkjes op kunnen eten? Mieren en andere insecten zullen er misschien wel blij mee zijn. Maar ik zou het ook in de container gooien
gft prullenbak dan hequote:Op donderdag 22 mei 2025 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja in het plantsoen kan de natuur er dingen mee doen en in de prullenbak gaat het maar stinken.
👀quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een foto voor je maken.
Ik ga ze niet in m'n eigen prullenbak gooien nee.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja in het plantsoen kan de natuur er dingen mee doen en in de prullenbak gaat het maar stinken.
Hier op werk gaat die schaal ook in 1 dag leeg. Volgens mij nemen mensen dat mee naar huis ofzo. Gierebakken.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat laatste snoepje kan soms weken blijven liggenbij ons begint men nu te leren dat er iedere week gratis fruit ligt dus je hoeft niet meteen vijf stuks te pakken zodat die bak na een uur alweer leeg is
![]()
En ja daaromals je het niet lekker vond dan is het ook geen gemis dat je minder geniet van bepaalde dingen maar is wel makkelijker, denk ik
quote:Een dode vogel in de tuin kun je niet bij de GFT-bak gooien, maar wel begraven of in een zak bij het restafval.
oh, ja dat bedoel ik. Nee eigenlijk niet hahatjesquote:
jup, hier ookquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
Hier op werk gaat die schaal ook in 1 dag leeg. Volgens mij nemen mensen dat mee naar huis ofzo. Gierebakken.
Ja oke, het zou beter zijn als ik dol was op allemaal gezonde dingen
mijn hamster heb ik ook ergens random begraven in een parkjequote:Op donderdag 22 mei 2025 11:46 schreef Ama het volgende:
Toen één van mijn ratten ineens was overleden op een zaterdagavond in de zomer heb ik hem ook bij de bosjes hier in de straat begraven.
Klopt dit mag ook niet maar had weinig zin om dat beestje in de koelkast te leggen en het was warm buiten dus ik wou er eigenlijk ook gewoon vanaf hoe hard het ook klinkt.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn hamster heb ik ook ergens random begraven in een parkjedat mag volgens mij helemaal niet
![]()
Ik vond het ook niet prettig.quote:
Ik denk dat ik daarvoor nog niet diep genoeg zat. (niet dat ik daar verstand van heb ofzo)quote:
Vond het vervelend dat ik met iemands dode huisdier bezig was. En ik vond het egoïstisch van de degene die het daar begraven heeft.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zou me kapot schrikken maar ergens ook wel cool?
Ik dacht aan zo'n prullebakquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, dat zou best kunnen inderdaad. Zo'n beest is ook relatief snel weggewerkt in de zomer
[..]
gft prullenbak dan heal weet ik niet hoe die van jullie er uit zien, als die niet ondergronds zijn dan zou ik dat ook weer niet zo snel doen
Maar ik doe het niet, want ik wil niet gezien worden met een hand vol fruit. Dan ben ik er ook eentjequote:Op donderdag 22 mei 2025 11:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jup, hier ook
echt schijtirritant want daardoor heb ik af en toe de gedachtengang dat ik dat ook moet doen 'anders heb ik niks'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
ik wil dat beest niet langer bewaren dan nodig, dood is doodquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Klopt dit mag ook niet maar had weinig zin om dat beestje in de koelkast te leggen en het was warm buiten dus ik wou er eigenlijk ook gewoon vanaf hoe hard het ook klinkt.
zou ik ook doen, wat is eigenlijk de bedoeling? Dat je al die beestjes echt weggaat brengen naar de dierenarts ofzo?quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Mijn vee ligt allemaal bij m'n ouders in de tuin
Hmm, lieve gedachtegangquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet prettig.
[..]
Ik denk dat ik daarvoor nog niet diep genoeg zat. (niet dat ik daar verstand van heb ofzo)
[..]
Vond het vervelend dat ik met iemands dode huisdier bezig was. En ik vond het egoïstisch van de degene die het daar begraven heeft.
ier schijnt de zon. Nogal uitbundig eigenlijk. Wel frips.quote:
ohhhh, dat is wel een makkelijke, ook om te legen!quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht aan zo'n prullebak![]()
[ afbeelding ]
samequote:Op donderdag 22 mei 2025 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Maar ik doe het niet, want ik wil niet gezien worden met een hand vol fruit. Dan ben ik er ook eentje
ja blij dat het dekentje nog werkt. misschien haal ik nog de grillplaat te voorschijnquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ier schijnt de zon. Nogal uitbundig eigenlijk. Wel frips.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhhh, dat is wel een makkelijke, ook om te legen!
@:cherrylips je moet ze even inscannen
Bitterballen doen het niet goed op de grillplaatquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja blij dat het dekentje nog werkt. misschien haal ik nog de grillplaat te voorschijn
jawel , lekker warm. dan zijn ze het gelukkigstquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bitterballen doen het niet goed op de grillplaat
En laatst al Limp Bizkit. Sinds wanneer begint onze muzieksmaak op elkaar te lijken?quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
even flexen
Bekijk deze YouTube-video
yes yes y'all...
quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:04 schreef Ama het volgende:
[..]
En laatst al Limp Bizkit. Sinds wanneer begint onze muzieksmaak op elkaar te lijken?
wes borlandquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:04 schreef Ama het volgende:
[..]
En laatst al Limp Bizkit. Sinds wanneer begint onze muzieksmaak op elkaar te lijken?
quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:53 schreef Crack_ het volgende:
Het is weer tijd voor kerstborreluitnodigingen![]()
Ben je zo populair dat ze je nu al uitnodigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoor hier ook dat het blijkbaar vrij normaal is om dat in de tuin te begraven. Ook zodat kinderen afscheid kunnen nemen. Dat werkt toch anders als je ze door het toilet spoelt.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:55 schreef Crack_ het volgende:
Hmm, lieve gedachtegangmaar als diegene dat mee zou zitten had ie 'm maar mee moeten nemen
![]()
Ik vind het niet echt egoïstisch maar kan misschien ook komen omdat wij dit thuis ook altijd deden en het daardoor normaal vind?weet niet hoe ik het zou vinden als ik ineens botten zou vinden
of misschien wel egoïstisch maar niet vervelend, kan dat?
een hond of kat door de wc spoelen is ook wel wat lastig... moet je eerst bezig me een scherp mes enzo om er stukjes van te maken, alles onder het bloed. Kinderen janken...quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoor hier ook dat het blijkbaar vrij normaal is om dat in de tuin te begraven. Ook zodat kinderen afscheid kunnen nemen. Dat werkt toch anders als je ze door het toilet spoelt.
Maja dat waren mijn gedachtes. Wat jij zegt kan natuurlijk ook. Reageren we allemaal anders op
Kan je het poepmes toch voor gebruikenquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
een hond of kat door de wc spoelen is ook wel wat lastig... moet je eerst bezig me een scherp mes enzo om er stukjes van te maken, alles onder het bloed. Kinderen janken...
quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
een hond of kat door de wc spoelen is ook wel wat lastig... moet je eerst bezig me een scherp mes enzo om er stukjes van te maken, alles onder het bloed. Kinderen janken...
hij begon over door de plee spoelen. niet ikquote:
Dan zou ik die collega even aanraden naar de dokter te gaan.quote:
puddingbuksquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan zou ik die collega even aanraden naar de dokter te gaan.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok. Ik zie je zo. Er is genoeg.
Als bitterbal komt niet meerquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok. Ik zie je zo. Er is genoeg.
jij snapt hemquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ben je zo populair dat ze je nu al uitnodigen
harige beesten door het wc?quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoor hier ook dat het blijkbaar vrij normaal is om dat in de tuin te begraven. Ook zodat kinderen afscheid kunnen nemen. Dat werkt toch anders als je ze door het toilet spoelt.
Maja dat waren mijn gedachtes. Wat jij zegt kan natuurlijk ook. Reageren we allemaal anders op
wat is het poepmesquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:12 schreef rival het volgende:
[..]
Kan je het poepmes toch voor gebruiken
is er iemand die zegt dat je geen ijsje mag?quote:
Zo is mijn hamster gegaanquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij begon over door de plee spoelen. niet ik
en het is na 10u
door de plee?quote:
Ballie blijkbaar.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
is er iemand die zegt dat je geen ijsje mag?
die gaat toch weet terug naar taaitaailand dus daar hoeft ze zich niets van aan te trekkenquote:
ja ballie maar hoe is dit relevant precies?quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
is er iemand die zegt dat je geen ijsje mag?
quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ballie maar hoe is dit relevant precies?
dan pak je een ijsje. als alleen ballie zegt dat het niet magquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ballie maar hoe is dit relevant precies?
Zou fijner zijn als het er niet wasquote:
hahahaahahahquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:28 schreef rival het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)8skw/the_poop_knife/
Neequote:Op donderdag 22 mei 2025 12:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou fijner zijn als het er niet washaal 't weg!
[..]
hahahaahahah
zie je. het houd haar toch tegen:Dquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan pak je een ijsje. als alleen ballie zegt dat het niet mag
Goede invloed heb je.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie je. het houd haar toch tegen:D
Oh, nee stop! Ik wil helemaal geen ijsjes kopen vandaagquote:
tjong kutkind ben jequote:Op donderdag 22 mei 2025 12:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nee stop! Ik wil helemaal geen ijsjes kopen vandaagdus ja, boeiend dat ik iets niet mag wat ik niet van plan was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |