Mijn eetpatroon zou dat zeker beamen maar 1:80, 80-85 kilo.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een lekkere bollie bent.
mja, wie nietquote:Op donderdag 22 mei 2025 10:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meer voor mij
Al moet ik uit blijven kijken.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
Twix, Lion, tumtum, mentos aardbei, fruitella, rollo, fudge caramel, spekjes, colaflesjes, kikkertjes, banaantjes, gesuikerde perzikken, katja biggetjes, Cadillacs van autodrop.
Mja dat zijn er een paar die ik zo kan noemen... mis vast nog een hoop.
echt?quote:
in mijn brein is chocolade en snoep iets anders? Bij jullie niet?quote:
dat zijn die hele zachte toch, of zijn er meerdere soortenquote:
quote:
dit vind ik ook een aparte snoepsmaak, griotten what thequote:Op donderdag 22 mei 2025 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor mezelf haal ik altijd die groene erwten, kaneelstokjes, griotten of die groene menthol snoepjes.
Dochter heeft graag de haaien.
Ja van die lange salmiak achtige staafjes met van dat suiker erom.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat zijn die hele zachte toch, of zijn er meerdere soorten
[..]!
O dan hou ik niet zo van snoep. Misschien kaneelkussentjes of kaneelstokjes?quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt?jaloers
[..]
in mijn brein is chocolade en snoep iets anders? Bij jullie niet?
Ohhhh die zijn ook zo lekker. Net als die witte 'dropjes' met suiker erom. Geen idee wat daar de naam van is.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit vind ik ook een aparte snoepsmaak, griotten what thehoor je ook niet vaak
double lollies?quote:
Ja maar voor nu is het ook weer gestopt.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt?jaloers
[..]
in mijn brein is chocolade en snoep iets anders? Bij jullie niet?
Oh dat is zeker netjes.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn eetpatroon zou dat zeker beamen maar 1:80, 80-85 kilo.
Niet dat ik andere dingen niet lekker vindt, maar als ik vrij mag kiezen...quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Chocolaquote:Op donderdag 22 mei 2025 10:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga zo even met de kleine naar de winkel, even een snoepje halen.
Wat is jullie favoriete snoep?
Vind ik wel lekker maar meer als ik dan zo'n zak met snoep schep want ik hoef daar niet een hele zak van te hebben.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zijn dat niet die roze met gele 'droge' lollies waar je meteen je gehemelte van open hebt liggen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |