Die zaten gewoon in T-shirt waarschijnlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
vond het gister avond zo koud buiten, kwam ik thuis zag ik dat die vissers er met die min 10 nog zaten. Ze hebben er tot 0100 gezeten
ja zomerjasje aanquote:Op donderdag 22 mei 2025 09:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Die zaten gewoon in T-shirt waarschijnlijk.
Kun je na gaan wat een hele bui doet!quote:Op donderdag 22 mei 2025 09:38 schreef Donna het volgende:
2 druppen gehad vanochtend. Was wel even lekker, de geur ook!
Hopelijk vanavond en morgenavond even droog als ik moet helpen bij de avondvierdaagse.
Te lang.quote:Op donderdag 22 mei 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
hoe lang heeft het hier nou niet geregend?
Sinds maart ofzo?quote:Op donderdag 22 mei 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
Hier net.quote:
Verdampt al in de luchtquote:Op donderdag 22 mei 2025 09:52 schreef essnhills het volgende:
Er was in april ofzo een dagje dat het op veel plekken best lang regende
Maar dat ging hier ook grotendeels langs. Het was de hele dag "over 30 minuten gaat het langere tijd regenen" en dan kwam er niks
Wij hebben begin mei een dag gehad dat ik in een hagelbui zat en mijn vriendin appte die hemelsbreed 600meter verderop woont en daar was het hartstikke droog. En daarna helemaal niks meer, ook geen spetters.quote:Op donderdag 22 mei 2025 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
Het was ook echt een buitje van niets, paar spetters.
Oeps!quote:CHONGJIN - De tewaterlating door de Noord-Koreaanse marine van een nieuwe torpedobootjager is woensdag helemaal misgegaan, meldt het Zuid-Koreaanse staatspersbureau Yonhap. Het schip gleed scheef van de helling, waardoor de achtersteven de bodem raakte en zware schade opliep, terwijl de voorsteven aan land bleef.
De plechtigheid in de haven van Chongjin, aan de Japanse Zee, werd bijgewoond door de Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un. Hij sprak na afloop van een „misdaad, veroorzaakt door ongelofelijke roekeloosheid, onverantwoordelijkheid en een onwetenschappelijk empirisme dat de grenzen van het denkbare overschrijdt en niet kan worden getolereerd.”
Ja, lijkt me wel. Executie door mortiergranaten of zo.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
worden weer een paar voor vermoord zeker
quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, lijkt me wel. Executie door mortiergranaten of zo.
Hoelang ben je nu weg?quote:Op donderdag 22 mei 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wel goed voor de planten dat ze weer even terug is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |