ier schijnt de zon. Nogal uitbundig eigenlijk. Wel frips.quote:
ohhhh, dat is wel een makkelijke, ook om te legen!quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht aan zo'n prullebak![]()
[ afbeelding ]
samequote:Op donderdag 22 mei 2025 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Maar ik doe het niet, want ik wil niet gezien worden met een hand vol fruit. Dan ben ik er ook eentje
ja blij dat het dekentje nog werkt. misschien haal ik nog de grillplaat te voorschijnquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ier schijnt de zon. Nogal uitbundig eigenlijk. Wel frips.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhhh, dat is wel een makkelijke, ook om te legen!
@:cherrylips je moet ze even inscannen
Bitterballen doen het niet goed op de grillplaatquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja blij dat het dekentje nog werkt. misschien haal ik nog de grillplaat te voorschijn
jawel , lekker warm. dan zijn ze het gelukkigstquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bitterballen doen het niet goed op de grillplaat
En laatst al Limp Bizkit. Sinds wanneer begint onze muzieksmaak op elkaar te lijken?quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
even flexen
Bekijk deze YouTube-video
yes yes y'all...
quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:04 schreef Ama het volgende:
[..]
En laatst al Limp Bizkit. Sinds wanneer begint onze muzieksmaak op elkaar te lijken?
wes borlandquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:04 schreef Ama het volgende:
[..]
En laatst al Limp Bizkit. Sinds wanneer begint onze muzieksmaak op elkaar te lijken?
quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:53 schreef Crack_ het volgende:
Het is weer tijd voor kerstborreluitnodigingen![]()
Ben je zo populair dat ze je nu al uitnodigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoor hier ook dat het blijkbaar vrij normaal is om dat in de tuin te begraven. Ook zodat kinderen afscheid kunnen nemen. Dat werkt toch anders als je ze door het toilet spoelt.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:55 schreef Crack_ het volgende:
Hmm, lieve gedachtegangmaar als diegene dat mee zou zitten had ie 'm maar mee moeten nemen
![]()
Ik vind het niet echt egoīstisch maar kan misschien ook komen omdat wij dit thuis ook altijd deden en het daardoor normaal vind?weet niet hoe ik het zou vinden als ik ineens botten zou vinden
of misschien wel egoīstisch maar niet vervelend, kan dat?
een hond of kat door de wc spoelen is ook wel wat lastig... moet je eerst bezig me een scherp mes enzo om er stukjes van te maken, alles onder het bloed. Kinderen janken...quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoor hier ook dat het blijkbaar vrij normaal is om dat in de tuin te begraven. Ook zodat kinderen afscheid kunnen nemen. Dat werkt toch anders als je ze door het toilet spoelt.
Maja dat waren mijn gedachtes. Wat jij zegt kan natuurlijk ook. Reageren we allemaal anders op
Kan je het poepmes toch voor gebruikenquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
een hond of kat door de wc spoelen is ook wel wat lastig... moet je eerst bezig me een scherp mes enzo om er stukjes van te maken, alles onder het bloed. Kinderen janken...
quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
een hond of kat door de wc spoelen is ook wel wat lastig... moet je eerst bezig me een scherp mes enzo om er stukjes van te maken, alles onder het bloed. Kinderen janken...
hij begon over door de plee spoelen. niet ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |