Die snoeppot is van de afdeling en ik pak er het meest uit (vul hem ook het meest hoor)quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke maar als dit het is valt het mee, gaat die snoeppot op?
[..]god mag jou niet
gewoon in het plantsoen gooienquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twee dode kuikens op m'n balkon liggenMoet nog bedenken waar ik die ga laten.
whut, hoe komen die daar. En wat naarquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twee dode kuikens op m'n balkon liggenMoet nog bedenken waar ik die ga laten.
waarom zou je die in het plantsoen gooien en niet gewoon in de prullenbak?quote:
@EttovanBelgiequote:
Denk uit een nest geroofd door een grotere vogel.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
whut, hoe komen die daar. En wat naar
Heb je een nest op je dak?quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Uhquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Die is opzoek naar een ledlampjequote:Op donderdag 22 mei 2025 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit hier al sinds ik op kantoor ben een vlinder op het verwarmingsding. Geen idee of ie nog leeft eigenlijk.
Ik denk dat ik een keer gezegd had dat ik die lekker vond toen ik hem een dextro zag etenquote:
quote:De uitdrukking schuifkaas werd tijdens de hongerwinter in 1944 en vlak daarna gebruikt voor het eten van een droge boterham met de illusie van kaas.[1] Tijdens het eten werd een stukje kaas steeds opgeschoven, zodat het niet meegegeten maar alleen geroken werd.[2] Als de boterham op was, ging de kaas naar een ander gezinslid of werd het weggelegd om nog een keer gebruikt te kunnen worden.
Oh die manna ken ik niet. Ik bedoeldequote:Op donderdag 22 mei 2025 11:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
interesting
ik ging manna opzoeken en nu zit ik in de wikipediapagnia over hongerwinter in nederland want mannas > manna uit de bijbel > operatie manna > hongerwinter
en hierover moest ik lachen:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja vroeger waren sigaretten een soort 1e levensbehoefte, maar die chocolade is ook wel leuk. Denkbdat als ik echt honger heb, ik toch liever iets voedzamers in mn pakket heb
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else
dat laatste snoepje kan soms weken blijven liggenquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Die snoeppot is van de afdeling en ik pak er het meest uit (vul hem ook het meest hoor)
Maar ik pak nooit de laatste
hoezo niet? Tis allemaal genieten
Bleh, en stom dat zo'n beestje nu voor niks is gestorvenquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk uit een nest geroofd door een grotere vogel.
Dankje ik ben een beeld denker.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Helemaal ingedroogd door de zon. Moest even goed kijken wat het precies was.
Beetje luguber.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:35 schreef rival het volgende:
Over dode dingen gesproken.
Ik kwam gisteren botten tegen toen ik in de tuin aan het graven was. Ik denk een hond of kat oid.
Zodat andere dieren de lijkjes op kunnen eten? Mieren en andere insecten zullen er misschien wel blij mee zijn. Maar ik zou het ook in de container gooienquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom zou je die in het plantsoen gooien en niet gewoon in de prullenbak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |