Maar nevernooitniet 50,000 euro tenzij je alles van goud wil en iedereen dan ook het gouden servies nog mee naar huis wil geven.quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring vertellen dat een uitvaart heel duur is.
Dat wist ik niet, I stand corrected.quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:10 schreef jcdragon het volgende:
Gofundme past automatisch het bedrag aan op basis van de kenmerken en prestaties van de inzamelingsactie.
https://support.gofundme.(...)Je-doelbedrag-kiezen
Dat kan ook. Je kunt dat automatisch aanpassen ook uitzetten, lees ik.quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:07 schreef BE het volgende:
[..]
Maar nevernooitniet 50,000 euro tenzij je alles van goud wil en iedereen dan ook het gouden servies nog mee naar huis wil geven.
Het is ze gegund hoor, daar niet van en het restbedrag zal voor moeder zeer welkom zijn, maar het doelbedrag staat inmiddels op 60,000 euro. Ik snap dat nooit zo goed. Je kunt toch ook zeggen 'hiermee moeten we het kunnen doen, hartelijk dank iedereen'.
Toen ik dat zei stond het nog niet op ¤50.000.quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:07 schreef BE het volgende:
[..]
Maar nevernooitniet 50,000 euro tenzij je alles van goud wil en iedereen dan ook het gouden servies nog mee naar huis wil geven.
Het is ze gegund hoor, daar niet van en het restbedrag zal voor moeder zeer welkom zijn, maar het doelbedrag staat inmiddels op 60,000 euro. Ik snap dat nooit zo goed. Je kunt toch ook zeggen 'hiermee moeten we het kunnen doen, hartelijk dank iedereen'.
[..]
Dat wist ik niet, I stand corrected.
Ik versta de vragen niet.quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Handig dat ze niet in de microfoon praat.
Het is niet eens gezegd dat het geld goed terecht gaat komen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:07 schreef BE het volgende:
[..]
[..]
Dat wist ik niet, I stand corrected.
Geluid bij persconferenties hoort slecht te zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:18 schreef r_one het volgende:
Kan nou werkelijk niet een of andere Handige Harry effe die microfoons fixen?
Het is de ALV van de lokale korfbalvereniging niet .....quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:20 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Geluid bij persconferenties hoort slecht te zijn.
Tradities hebben het al zwaar genoeg, laten we deze traditie behouden.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:20 schreef Viv het volgende:
[..]
Het is niet eens gezegd dat het geld goed terecht gaat komen.De organisator heeft nergens bewijs geleverd dat ze in contact staat met de familie. En de foto's die erbij staan, komen uit de media.
Dat is best makkelijk te achterhalen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:20 schreef Allesreiniger het volgende:
de vraag die gesteld moet worden: wat is er waar van dat belletje naar die vriend in de avond?
Lijkt mij dat hij al heel snel het water in is gereden.
Lijkt mij ook, maar zou wel een gestoord verhaal worden als die vent een grote fantast was die voor tv dit statement gaf.quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:23 schreef Questular het volgende:
[..]
Dat is best makkelijk te achterhalen.
Ik zag dat op Facebook de broer van de kindjes wel het bericht deelde van de go fund me.quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:20 schreef Viv het volgende:
[..]
Het is niet eens gezegd dat het geld goed terecht gaat komen.De organisator heeft nergens bewijs geleverd dat ze in contact staat met de familie. En de foto's die erbij staan, komen uit de media.
Ze heet ook nog Duit van haar achternaamquote:Op woensdag 21 mei 2025 16:20 schreef Viv het volgende:
[..]
Maar als het een fantast was, dan zal de politie dat wel hebben ontdekt en verder dit als irrelevant opzij geschoven.quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:25 schreef Allesreiniger het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, maar zou wel een gestoord verhaal worden als die vent een grote fantast was die voor tv dit statement gaf.
Ik ben ouder hèquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |