https://www.hartvannederl(...)ameling-jeffrey-emmaquote:Op woensdag 21 mei 2025 16:20 schreef Viv het volgende:
[..]
Het is niet eens gezegd dat het geld goed terecht gaat komen.De organisator heeft nergens bewijs geleverd dat ze in contact staat met de familie. En de foto's die erbij staan, komen uit de media.
WABLIEF ?quote:
Ah fijn, dank jequote:Op woensdag 21 mei 2025 16:28 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
https://www.hartvannederl(...)ameling-jeffrey-emma
Vast wel, ga je toch nooit zien en dat moet ook zo blijven.quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:34 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat ik me afvraag of ze al camerabeelden hebben van de omgeving waar die auto te water is geraakt
Ja.quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Bizar
Wat ik me afvraag of ze al camerabeelden hebben van de omgeving waar die auto te water is geraakt
https://www.telegraaf.nl/(...)hijnlijk-verdrinkingquote:We bekijken nu specifiek camerabeelden rond de vindlocatie", geeft ze als inkijkje in het onderzoek.
Als een lichaam al 3-4 dagen in het water ligt ziet het er waarschijnlijk heel wat anders uit. Je kunt wel blijven roeptoeteren, maar gedegen onderzoek is belangrijker dan het van de hoogste toren willen schreeuwen en "de eerste" willen zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat zie je toch meteen. Ik bedoel dat de identificatie al voor de media had gekund toch. Letterlijk de auto met nummerplaat met 3 mensen erin....
Je verwacht t niet.quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:28 schreef yvonne het volgende:
Door verdrinking om het leven gekomen. Godverdegodver.
Jequote:Op woensdag 21 mei 2025 16:28 schreef yvonne het volgende:
Door verdrinking om het leven gekomen. Godverdegodver.
Mevrouw woonde tijdelijk bij haar zus, ze leefden samen met Klaas van zijn AOW.quote:
Uitvaart nog tikkie duurder en kinderen zijn gratis meeverzekerd met ouders.quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mevrouw woonde tijdelijk bij haar zus, ze leefden samen met Klaas van zijn AOW.
Het zal geen vetpot geweest zijn en een uitvaartverzekering is dan duur.
Ja, maar veel mensen denken daar niet over na.quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:44 schreef roos94 het volgende:
[..]
Uitvaart nog tikkie duurder en kinderen zijn gratis meeverzekerd met ouders.
Handig.quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, maar veel mensen denken daar niet over na.
Dat staat er helemaal niet, met je rare conclusies.quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Moet ik hieruit concluderen dat hij tegen zijn vrienden had gezegd dat hij het water in zou rijden????
Daar moet de politie wel onderzoek naar doen vind ik...
Die vrienden hadden zijn banden moeten lek steken......
Klaas is een trol, beter reageer je niet.quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat staat er helemaal niet, met je rare conclusies.
Oh kijk. We hebben een nieuwe richting om met de vinger naar te wijzen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Moet ik hieruit concluderen dat hij tegen zijn vrienden had gezegd dat hij het water in zou rijden????
De politie had vrijdag al actie moeten ondernemen toen ze bij die knaker aan de deur stonden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
in dronken situaties komen vaak emoties naar boven die tot een bepaald soort handelen leidt waar men toe in staat isquote:Op woensdag 21 mei 2025 16:55 schreef vencodark het volgende:
Die vrienden hebben vast de sleutel afgenomen omdat Klaas met z’n (zatte?) kop irrationeel deed of verward was.
Ze hadden niet kunnen gokken dat hij snel een reserve ter beschikking had en zover zou gaan die kinderen erin mee te nemen.
Actie ondernemen op wat? We hebben geen flauw idee wat er gaande was toen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:56 schreef vosss het volgende:
[..]
De politie had vrijdag al actie moeten ondernemen toen ze bij die knaker aan de deur stonden.
Het kan toch nooit dat vrijdag alles pais en vree is en zaterdag iemand zichzelf en zijn kinderen een kopje kleiner wil maken?
Politie heeft hier steken laten vallen lijkt mij.
Je was er bij? Zo niet dan is dit slechts een domme conclusie.quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:56 schreef vosss het volgende:
[..]
De politie had vrijdag al actie moeten ondernemen toen ze bij die knaker aan de deur stonden.
Het kan toch nooit dat vrijdag alles pais en vree is en zaterdag iemand zichzelf en zijn kinderen een kopje kleiner wil maken?
Het was vrijdag niet pais en vree, anders ging de politie niet langs.quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Bizar jaquote:Op woensdag 21 mei 2025 16:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een hersenloos gepost hier, verschrikkelijk.
Politie gaat ergens langs op basis van een melding, niet op basis van de feitelijke situatie. Die zien ze pas ter plekke.quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het was vrijdag niet pais en vree, anders ging de politie niet langs.
Nee, de moeder van de kinderen, omdat ze (als we de krant mogen geloven) rare app-jes had ontvangen van Klaas.quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom ging die politie daar langs
hadden die vrienden die autosleutels mee hadden genomen die ingeschakeld?
misschien zouden die hersencelletjes na een nachtje cel tot bezinning gekomen kunnen zijnquote:Op woensdag 21 mei 2025 17:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
En dan. Dan had de politie hem meegenomen en hem een nachtje op het politiebureau laten brommen. Dan zou hij op zaterdag gewoon weer op vrije voeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |