Dit inderdaad, het zal misschien ook door de leeftijd komen maar dit is het eerste social medium waar ik bewust niet aan meegedaan heb. Als ik van vrienden hoor wat die daar zoal op doen ben ik ook totaal niet rouwig.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:21 schreef dick_laurent het volgende:
TikTok ...jemig de hoeveelheid aan stomheid en idiocracy dat je daar tegen komt is echt verbijsterend...
quote:
Barbecueën van anderen (lees: je directe buren die er niks van kunnen (rook, rook, rook) maar het wel fantastisch vinden om te doen) heb je wel degelijk last van hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:08 schreef RM-rf het volgende:
wat anderen mensen heel graag zien of veel interesse in hebben, doet mij verder niet zoveel, ik heb daar geen enkele last van, dus waarom zou je je daarover druk maken?
Zag laatst protein tonijn in blik.quote:
Er is zelfs protein water.quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zag laatst protein tonijn in blik.
Man man man, wat ben je dan k*dom zeg.
Is toch gezellig. Lekker even sfeer proeven.quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:58 schreef Solotovski het volgende:
Lekker een terrasje pakken
Van die bomvolle terrassen waar men hutje mutje op elkaar zit
Verschrikkelijk
@ChevyCaprice @Mortaxxquote:Op woensdag 21 mei 2025 18:06 schreef Nagelslak het volgende:
Mensen die bro zeggen of the gym ipv sportschool. Ijskast ipv koelkast
KLB / 'Drukke' terrasbezoekersquote:Op woensdag 21 mei 2025 15:58 schreef Solotovski het volgende:
Lekker een terrasje pakken
Van die bomvolle terrassen waar men hutje mutje op elkaar zit
Verschrikkelijk
Homofilie moet je gewoon uitproberen, ff jezelf eroverheen zetten. Dan heb je gratis seks wanneer je wilquote:Op woensdag 21 mei 2025 15:49 schreef FlippingCoin het volgende:
homofilie
vapen
democratie
woke geneuzel
Seks zonder kut is prut!quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:39 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Homofilie moet je gewoon uitproberen, ff jezelf eroverheen zetten. Dan heb je gratis seks wanneer je wil
Niet lekker, chocolade op zich is zacht en vulling ook. De knak van het breken is er helemaal niet. Zoals men zegt op TikTok. Ik ben wel redelijk verslaafd aan TikTok, niet actief deelnemen, maar gewoon kijken. Ik vind het omhoog scrollen fijn. Nu is de grap zeg maar ‘jouw vriend, jouw huidige vriend’ noemen. De leukste grap vind ik net doen aan de telefoon dat je jouw man aanbiedt om voor noppes te komen helpen met verhuizen of schilderen. De man flipt natuurlijk. Of de Harrods Food Hall reviews, bijvoorbeeld de duurste aardbeien ter wereld. Die gast die het doet kan dat soort dingen enkel doen door zijn TikTok opbrengstenquote:
Flink wat kenmerken van de ideale vrouw, naar mijn mening.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:42 schreef summer2bird het volgende:
Professionele sporten, icl f1
Mode
99% van de tv programmas, met name reality tv, talentenjachten en de zoveelste bner maakt andere bner meer bekend.
Zuipfeesten
Zuipen zowiezo
Barbecue
Motor en brommer rijders die hun geluidsfilter eruit slopen
Veel om mijn uiterlijk geven zoals elke drie maanden naar de kapper, haar verven, mooie kleren, make up, geurtjes enzo
Bners, influencers, en beroemdheden in het algemeen
Het maakt natuurlijk uit wat voor artiesten daar optreden, en in hoeverre er voor de rest nog cultuur omheen zit.quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:19 schreef GerryDV het volgende:
...
Festivals
...
Dus inderdaad dingen voor ‘simpele’ mensen.
Ik heb het over de festivals die soms meerdere dagen duren, met technomuziek en waar men zonder shirt rondloopt met een flesje water.quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:29 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het maakt natuurlijk uit wat voor artiesten daar optreden, en in hoeverre er voor de rest nog cultuur omheen zit.
Maar een variant waar zowat die hele clan populaire jonge volkszangers op komt dagen, hoeft voor mij iig niet.
Waarom maakt onze publieke omroep gebruik van dataverzamelende Chinese en Amerikaanse apps?quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:31 schreef Eightyone het volgende:
TikTok kan ook zinnig zijn, iig zijn er kanalen die het op z'n minst proberen.
https://www.tiktok.com/@:nosop3
Ja, ik heb ook liever dat GenZ gewoon geīnteresseerd raakt in longreads en wat dieper gravende journaals, maar dat zit er in deze tijd niet snel in. Liever dit dan CestMocro of zo.
Ze hebben weinig keus, als ze Gen Z aan zich willen binden. Dit ook met het oog op de langere termijn.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:39 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom maakt onze publieke omroep gebruik van dataverzamelende Chinese en Amerikaanse apps?
Hoog tijd voor een Europees open-source alternatief.
Dit. 100% mee eens. Nog erger: mensen die de levens van die talentloze lui volgen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 06:42 schreef Tommeke het volgende:
Koffie. Smerige, bittere troep met een muffe lucht :f
Verder kijk ik echt nooit meer televisie, dus ik kan ook helemaal niet meepraten over programma’s als Kopen zonder Kijken. Hetzelfde geldt voor al die pseudo BN’ers als Anna Nooshin enzo. Ik ken alleen de namen, maar heb geen flauw idee hoe ze eruitzien of wat ze precies doen.
Ook heb ik helemaal niks met veel hedendaagse muziek, waarin vooral heel veel autotune wordt gebruikt. Zo’n Snelle bijvoorbeeld. Compleet talentloos figuur.
Waar ik ook allergisch voor ben is hoe alle huizen er tegenwoordig uitzien: beige tinten, visgraatvloer en taatsdeuren. VT Wonen eenheidsworst
Ja dit wil je echt niet missen zeg maarquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:13 schreef Mylene het volgende:
[..]
Niet lekker, chocolade op zich is zacht en vulling ook. De knak van het breken is er helemaal niet. Zoals men zegt op TikTok. Ik ben wel redelijk verslaafd aan TikTok, niet actief deelnemen, maar gewoon kijken. Ik vind het omhoog scrollen fijn. Nu is de grap zeg maar ‘jouw vriend, jouw huidige vriend’ noemen. De leukste grap vind ik net doen aan de telefoon dat je jouw man aanbiedt om voor noppes te komen helpen met verhuizen of schilderen. De man flipt natuurlijk. Of de Harrods Food Hall reviews, bijvoorbeeld de duurste aardbeien ter wereld. Die gast die het doet kan dat soort dingen enkel doen door zijn TikTok opbrengsten
[ afbeelding ]
Dit zijn wel echt populaire dingen ja.quote:Op donderdag 22 mei 2025 04:26 schreef Invisibli het volgende:
1. Mensen die in proberen vrienden te worden in het echte leven door gezamelijke kennissen te zoeken.
VB: Oh je komt uit ... nou ken je die dan? Nou ja en die zijn broer is weer mijn oom. Nou, echt waar joh? Nou wat leuk dat we die alle 2 kennen.
Ja he nou zo'n aardige oom, en zijn vrouw he..
Pffff
2. Hele avond bankhangen totdat iemand naar bed gaat
3. Uren wakker worden op de bank in de ochtend
4. Mensen die aan de hand van punten praten. Het punt is, bla bla bla
En idd sporten kijken in plaats van zelf doen
Dat is niet populair hoor, wordt alleen zo geschilderd door de media omdat het linkse satanisten zijn die er profijt bij hebben de wereld naar de klote te helpen.quote:
Dat kan. Mijn moeder zou ook graag willen dat ik wat meer vrouwelijk was. Ben ik niet, nooit geweest ook. Gelukkig val ik niet op mannen en ben ik ook niet op zoek naar een partner die me alleen als mooi ding zietquote:Op donderdag 22 mei 2025 07:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Flink wat kenmerken van de ideale vrouw, naar mijn mening.
Idd. Wtf boeit het wat een of andere import Amsterdammer of Haarlemse yuppie in haar dagelijks leven doet?quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:49 schreef Feola het volgende:
[..]
Dit. 100% mee eens. Nog erger: mensen die de levens van die talentloze lui volgen.
Dat is toch niet meer populair? Vind dat echt iets voor pubers om mee te experimenteren.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:45 schreef junkiesietze het volgende:
Eens met al het bovenstaande.
Gelukkig ziet iedereen wel wat in blowen
is het ookquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:25 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Dat is toch niet meer populair? Vind dat echt iets voor pubers om mee te experimenteren.
Een volwassene die blowt vind ik vooral wat sneu eigenlijk?
Ik heb ook altijd een beetje medelijden met vrouwen die voor mannen vallen, wilde, ongetemde bloeddorstige beesten zijn het.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dat kan. Mijn moeder zou ook graag willen dat ik wat meer vrouwelijk was. Ben ik niet, nooit geweest ook. Gelukkig val ik niet op mannen en ben ik ook niet op zoek naar een partner die me alleen als mooi ding ziet
En hiervoor kan je om de zoveel tijd een andere sporthype invullen, waarvoor het lokale sportpark weer half omgeploegd moet worden of zo. Inmiddels is er weer iets anders, 'pickleball'.quote:
Flodder de serie?quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:10 schreef Irritatie100 het volgende:
-Films en series kijken. Heb ik echt veel te weinig geduld voor. Ik heb geen enkele Rocky-film gezien, geen enkele Godfather, geen Game of Thrones en ga zo maar door. Noem een grote, bekende filmtitel of serie en de kans dat ik het niet gezien heb is 95%
Wat een edgy voorbeelden zeg. Goh. Jij zegt echt wat mensen denken!quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:19 schreef matigeuser het volgende:
Diversiteit.
LGHBTI+ populairiteit
Modern feminisme
Slachtoffergedrag
Klimaatverandering
Het Israel-Palestina conflict
Het kan me allemaal gestolen worden.
Precies hetzelfde hier. Kijk hooguit 2 films per jaar en series sowieso nooitquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:10 schreef Irritatie100 het volgende:
-Films en series kijken. Heb ik echt veel te weinig geduld voor. Ik heb geen enkele Rocky-film gezien, geen enkele Godfather, geen Game of Thrones en ga zo maar door. Noem een grote, bekende filmtitel of serie en de kans dat ik het niet gezien heb is 95%
Jazeker. Zo roll ik.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een edgy voorbeelden zeg. Goh. Jij zegt echt wat mensen denken!
Haha goeie ja.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:30 schreef FlippingCoin het volgende:
Mensen die dwepen met vlaggen van andere hoerenlanden.
Die zijn populair?quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:02 schreef Telefoonvork het volgende:
Gillende kinderen: Afschieten is een goed idee.
Eens. Sommige dingen zouden een stuk prettiger zijn om naar te kijken als presentatoren en/of juryleden wat meer zichzelf zouden zijn, ipv een tig keer uitvergrootte versie van zichzelf. Carlo Boszhard voorop.quote:TV: De laatste jaren neemt de hoeveelheid rommel die op TV te zien is alleen maar toe, wat ten koste gaat van nuttige inhoud.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |