Dat kan. Mijn moeder zou ook graag willen dat ik wat meer vrouwelijk was. Ben ik niet, nooit geweest ook. Gelukkig val ik niet op mannen en ben ik ook niet op zoek naar een partner die me alleen als mooi ding zietquote:Op donderdag 22 mei 2025 07:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Flink wat kenmerken van de ideale vrouw, naar mijn mening.
Idd. Wtf boeit het wat een of andere import Amsterdammer of Haarlemse yuppie in haar dagelijks leven doet?quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:49 schreef Feola het volgende:
[..]
Dit. 100% mee eens. Nog erger: mensen die de levens van die talentloze lui volgen.
Dat is toch niet meer populair? Vind dat echt iets voor pubers om mee te experimenteren.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:45 schreef junkiesietze het volgende:
Eens met al het bovenstaande.
Gelukkig ziet iedereen wel wat in blowen
is het ookquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:25 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Dat is toch niet meer populair? Vind dat echt iets voor pubers om mee te experimenteren.
Een volwassene die blowt vind ik vooral wat sneu eigenlijk?
Ik heb ook altijd een beetje medelijden met vrouwen die voor mannen vallen, wilde, ongetemde bloeddorstige beesten zijn het.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dat kan. Mijn moeder zou ook graag willen dat ik wat meer vrouwelijk was. Ben ik niet, nooit geweest ook. Gelukkig val ik niet op mannen en ben ik ook niet op zoek naar een partner die me alleen als mooi ding ziet
En hiervoor kan je om de zoveel tijd een andere sporthype invullen, waarvoor het lokale sportpark weer half omgeploegd moet worden of zo. Inmiddels is er weer iets anders, 'pickleball'.quote:
Flodder de serie?quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:10 schreef Irritatie100 het volgende:
-Films en series kijken. Heb ik echt veel te weinig geduld voor. Ik heb geen enkele Rocky-film gezien, geen enkele Godfather, geen Game of Thrones en ga zo maar door. Noem een grote, bekende filmtitel of serie en de kans dat ik het niet gezien heb is 95%
Wat een edgy voorbeelden zeg. Goh. Jij zegt echt wat mensen denken!quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:19 schreef matigeuser het volgende:
Diversiteit.
LGHBTI+ populairiteit
Modern feminisme
Slachtoffergedrag
Klimaatverandering
Het Israel-Palestina conflict
Het kan me allemaal gestolen worden.
Precies hetzelfde hier. Kijk hooguit 2 films per jaar en series sowieso nooitquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:10 schreef Irritatie100 het volgende:
-Films en series kijken. Heb ik echt veel te weinig geduld voor. Ik heb geen enkele Rocky-film gezien, geen enkele Godfather, geen Game of Thrones en ga zo maar door. Noem een grote, bekende filmtitel of serie en de kans dat ik het niet gezien heb is 95%
Jazeker. Zo roll ik.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een edgy voorbeelden zeg. Goh. Jij zegt echt wat mensen denken!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |