-Koffie
-Kookeilanden.
-Open keukens/woonkeukens. In de keuken ben ik aan het koken. Dat betekent dat het een tyfusbende wordt, er geuren vandaan komen, er geluiden vandaan komen (oven/afzuiger/etc) en noem het allemaal maar op. Laat mijn keuken alsjeblieft een afgesloten ruimte zijn zodat mijn leefruimtes fris ruiken, opgeruimd ogen en je gewoon met elkaar kunt praten of de tv kunt zien ipv dat je keihard moet schreeuwen om boven de afzuiger uit te komen
-Films en series kijken. Heb ik echt veel te weinig geduld voor. Ik heb geen enkele Rocky-film gezien, geen enkele Godfather, geen Game of Thrones en ga zo maar door. Noem een grote, bekende filmtitel of serie en de kans dat ik het niet gezien heb is 95%
-Me druk maken om het feit dat bedrijven als Google een profiel van mij hebben. Het maakt me geen fuck uit dat ze weten waar ik werk of waar ik naartoe rij. Alsof er bij Google een mannetje de gangen van Irritatie100 van het FOK-forum na zit te gaan. Zelfde geldt voor bijvoorbeeld mijn bank of andere grote techbedrijven als Meta. Lekker boeiend dat de bank kan achterhalen dat ik bij de Lidl mijn boodschappen doe en lekker boeiend dat Meta aan de hand van mijn WhatsApp-conversaties kan achterhalen dat mijn vrouw een bloemkool op het boodschappenlijstje moet gaan zetten.
Overigens heb ik al mijn data en accounts wel goed beveiligd met wachtwoorden, 2FA en dat soort dingen maar dat vind ik iets wezenlijk anders dan me druk maken om mijn digitale privacy. En ook ben ik natuurlijk voorzichtig genoeg om mijn info niet te delen op sites als
www.koophiervoorweinigeenferrari.zimbabwe