Dit inderdaad, het zal misschien ook door de leeftijd komen maar dit is het eerste social medium waar ik bewust niet aan meegedaan heb. Als ik van vrienden hoor wat die daar zoal op doen ben ik ook totaal niet rouwig.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:21 schreef dick_laurent het volgende:
TikTok ...jemig de hoeveelheid aan stomheid en idiocracy dat je daar tegen komt is echt verbijsterend...
quote:
Barbecueën van anderen (lees: je directe buren die er niks van kunnen (rook, rook, rook) maar het wel fantastisch vinden om te doen) heb je wel degelijk last van hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:08 schreef RM-rf het volgende:
wat anderen mensen heel graag zien of veel interesse in hebben, doet mij verder niet zoveel, ik heb daar geen enkele last van, dus waarom zou je je daarover druk maken?
Zag laatst protein tonijn in blik.quote:
Er is zelfs protein water.quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zag laatst protein tonijn in blik.
Man man man, wat ben je dan k*dom zeg.
Is toch gezellig. Lekker even sfeer proeven.quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:58 schreef Solotovski het volgende:
Lekker een terrasje pakken
Van die bomvolle terrassen waar men hutje mutje op elkaar zit
Verschrikkelijk
@ChevyCaprice @Mortaxxquote:Op woensdag 21 mei 2025 18:06 schreef Nagelslak het volgende:
Mensen die bro zeggen of the gym ipv sportschool. Ijskast ipv koelkast
KLB / 'Drukke' terrasbezoekersquote:Op woensdag 21 mei 2025 15:58 schreef Solotovski het volgende:
Lekker een terrasje pakken
Van die bomvolle terrassen waar men hutje mutje op elkaar zit
Verschrikkelijk
Homofilie moet je gewoon uitproberen, ff jezelf eroverheen zetten. Dan heb je gratis seks wanneer je wilquote:Op woensdag 21 mei 2025 15:49 schreef FlippingCoin het volgende:
homofilie
vapen
democratie
woke geneuzel
Seks zonder kut is prut!quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:39 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Homofilie moet je gewoon uitproberen, ff jezelf eroverheen zetten. Dan heb je gratis seks wanneer je wil
Niet lekker, chocolade op zich is zacht en vulling ook. De knak van het breken is er helemaal niet. Zoals men zegt op TikTok. Ik ben wel redelijk verslaafd aan TikTok, niet actief deelnemen, maar gewoon kijken. Ik vind het omhoog scrollen fijn. Nu is de grap zeg maar ‘jouw vriend, jouw huidige vriend’ noemen. De leukste grap vind ik net doen aan de telefoon dat je jouw man aanbiedt om voor noppes te komen helpen met verhuizen of schilderen. De man flipt natuurlijk. Of de Harrods Food Hall reviews, bijvoorbeeld de duurste aardbeien ter wereld. Die gast die het doet kan dat soort dingen enkel doen door zijn TikTok opbrengstenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |