Dit... Socios, alsjeblieft...quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:50 schreef Rezania het volgende:
TS die klaagt over mensen die normaal zijn.
Toch wel van thuis meegebrachte karnemelk? Scheelt namelijk enorm in de prijs en de gebruikerservaring is hetzelfde als bij 'cafe' karnemelk. Hetzelfde geldt trouwens voor volkoren boterhammen met kaas.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:52 schreef Mortaxx het volgende:
Ik bezoek dan ook louter terrassen die aan spoor gelegen zijn. Kladblokje in de aanslag en een glas karnemelk met een rietje. Genieten
TS is zelf ook een terrasganger. De hypocriet!quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:47 schreef Socios het volgende:
Zat net op een terrasje sociaal te lunchen. Andere mensen op het terras flink aan het roken. Zo ook naast mij. (Dat is eigenlijk al een klacht opzich) Maar goed, hebben ze hun sigaretten eindelijk op, ligt die asbak vol met as, komt er ineens een windvlaag die al dat as via de lucht op m´n eten blaast.
Dag lekkere sandwich.
Heb de helft een beetje schoon kunnen maken en nog op kunnen eten, maar ja... Daarna ben ik maar zo snel mogelijk naar huis gegaan. Nu weer lekker binnen.
Dat was vele jaren voor jouw registratiedatum.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:55 schreef LookAtMe het volgende:
volgens mij heb je deze klacht al eerder gepost TS
Nee.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
TS is zelf ook een terrasganger. De hypocriet!
Aandachtshoer.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee.
Dat was een verzonnen topic met misleidende TT n.a.v. alle aswolken door een vulkaanuitbarsting op IJsland.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:50 schreef Rezania het volgende:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:50 schreef Rezania het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |