Dit... Socios, alsjeblieft...quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:50 schreef Rezania het volgende:
TS die klaagt over mensen die normaal zijn.
Toch wel van thuis meegebrachte karnemelk? Scheelt namelijk enorm in de prijs en de gebruikerservaring is hetzelfde als bij 'cafe' karnemelk. Hetzelfde geldt trouwens voor volkoren boterhammen met kaas.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:52 schreef Mortaxx het volgende:
Ik bezoek dan ook louter terrassen die aan spoor gelegen zijn. Kladblokje in de aanslag en een glas karnemelk met een rietje. Genieten
TS is zelf ook een terrasganger. De hypocriet!quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:47 schreef Socios het volgende:
Zat net op een terrasje sociaal te lunchen. Andere mensen op het terras flink aan het roken. Zo ook naast mij. (Dat is eigenlijk al een klacht opzich) Maar goed, hebben ze hun sigaretten eindelijk op, ligt die asbak vol met as, komt er ineens een windvlaag die al dat as via de lucht op m´n eten blaast.
Dag lekkere sandwich.
Heb de helft een beetje schoon kunnen maken en nog op kunnen eten, maar ja... Daarna ben ik maar zo snel mogelijk naar huis gegaan. Nu weer lekker binnen.
Dat was vele jaren voor jouw registratiedatum.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:55 schreef LookAtMe het volgende:
volgens mij heb je deze klacht al eerder gepost TS
Nee.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
TS is zelf ook een terrasganger. De hypocriet!
Aandachtshoer.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee.
Dat was een verzonnen topic met misleidende TT n.a.v. alle aswolken door een vulkaanuitbarsting op IJsland.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:50 schreef Rezania het volgende:
Alsof je niet gewoon oprecht op een terras kan zitten. GTFOquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:01 schreef harrievankempen het volgende:
Zeer terechte klacht. Komt allemaal zo nep en geforceerd over.
Dit. Ze hebben gewoon zelf niemand om op een terrasje mee te zitten en reageren hun frustratie maar zo af.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:25 schreef Zapato het volgende:
[..]
Alsof je niet gewoon oprecht op een terras kan zitten. GTFO
Zullen we meeten? Zorg ik voor de rietjesquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:52 schreef Mortaxx het volgende:
Ik bezoek dan ook louter terrassen die aan spoor gelegen zijn. Kladblokje in de aanslag en een glas karnemelk met een rietje. Genieten
Blankenburger erbij?quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:52 schreef Mortaxx het volgende:
Nee, dat is mooi kut. Net als dat ze die karretjes weg hebben gedaan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:17 schreef Pharkus het volgende:
Gelukkig heeft de NS geen restauratiewagons meer.
Een poging kan je niet verwerpen, idioot.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:51 schreef Socios het volgende:
Alle pogingen tot backfire zijn bij deze mislukt dan wel verworpen.
Nonsensquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:53 schreef blek het volgende:
[..]
Een poging kan je niet verwerpen, idioot.
Natuurlijk voornamelijk omdat je de werknemers van de horecagelegenheid niet kan vertrouwen op hygiëne.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:54 schreef Rectum het volgende:
[..]
Toch wel van thuis meegebrachte karnemelk? Scheelt namelijk enorm in de prijs en de gebruikerservaring is hetzelfde als bij 'cafe' karnemelk. Hetzelfde geldt trouwens voor volkoren boterhammen met kaas.
Ik verklaar deze uitspraak nietigquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:51 schreef Socios het volgende:
Alle pogingen tot backfire zijn bij deze mislukt dan wel verworpen.
Deze en hierop volgende reacties zijn onherroepelijk ongeldig. Eerdere statements dienen inhoudelijk van kritiek te worden voorzien.quote:
Uitgesproken door een onbevoegde; uitspraak heeft nooit bestaanquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze en hierop volgende reacties zijn onherroepelijk ongeldig. Eerdere statements dienen inhoudelijk van kritiek te worden voorzien.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Toch wel op instagram vereeuwigd mag ik hopen?quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:43 schreef quirina het volgende:
Heerlijk gezeten op t terras met m'n dinnies. Tapasje prosecco'tje heerlijk!
Love it!
TS is gewoon een chagrijnige azijnzuiperd
Toedels
woon je nog steeds in Leeuwarden??quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:11 schreef Socios het volgende:
Conclusie: op een terras gaan zitten is niets anders dan een strijdperk van statuswedijver.
Mijn geheugen is dus beter dan ik dacht.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:55 schreef LookAtMe het volgende:
volgens mij heb je deze klacht al eerder gepost TS
Het hoeft niet per se chiller te zijn. Het heeft beiden z'n voor- en nadelen en waarom zou je altijd hetzelfde moeten doen?quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:16 schreef Catdog het volgende:
Mensen die TS autist noemen zijn duidelijk bang om zelf autist te worden genoemd, daarom zullen ze inderdaad ook wel op een terrasje gaan zitten > want dat doen alleen niet-autisten, dus terechte klacht.
En leg anders maar ff uit waarom op zo'n terrasje zitten chiller is dan in de tuin met een volle koelkast bier en een bbq.
dat ligt aan waar je zin in hebt. Soms heb je zin om in de tuin te zitten en soms op een terrasje.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:16 schreef Catdog het volgende:
Mensen die TS autist noemen zijn duidelijk bang om zelf autist te worden genoemd, daarom zullen ze inderdaad ook wel op een terrasje gaan zitten > want dat doen alleen niet-autisten, dus terechte klacht.
En leg anders maar ff uit waarom op zo'n terrasje zitten chiller is dan in de tuin met een volle koelkast bier en een bbq.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:16 schreef Catdog het volgende:
Dat is omdat je waarschijnlijk als een echte fokker in je marktkleding in je eentje rondloopt altijd, ipv met vrienden.quote:Op zondag 6 april 2014 01:20 schreef Kola het volgende:
Terrasje zitters staren je aan. Het maakt me kwaad.
Dat is waar. Ik ben geen type om met de girls te shoppen en ik snak niet naar aandacht van mannen dus heb geen vrienden. Maar Lucky Luke was ook alleen, van stad tot stad, in zijn ouwe kloffie. Niemand noemde hem een fokker, niemand beledigde zijn kleding of zijn status als lonesome cowboy. Dus spreek niet over mij! Imbiciel!quote:Op zondag 6 april 2014 13:07 schreef Qi1 het volgende:
[..]
Dat is omdat je waarschijnlijk als een echte fokker in je marktkleding in je eentje rondloopt altijd, ipv met vrienden.
Welke treinen heb je gespot dan dit weekend?quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:52 schreef Mortaxx het volgende:
Mooi dat jij en nog een aantal anderen wèl precies snappen wat de klacht is.quote:Op zondag 6 april 2014 12:58 schreef Sapstengel het volgende:
Terechte klacht.
Van die studentes die heel hip met de telefoon in de hand en een pakje sigaretten op tafel een maaltijdsalade of een panini eten met een wijntje erbij. En ondertussen een beetje hip praten en zich een ware kosmopoliet voelen omdat ze op een terrasje in een of andere middelgrote stad in Nederland zitten.
Wat vind je van mensen die een kroketje eten op een terras?quote:Op zondag 6 april 2014 13:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Mooi dat jij en nog een aantal anderen wèl precies snappen wat de klacht is.
Op een terras zitten geeft men geen enkel recht om zich verheven te voelen boven anderen. Ook al predenteert men 'gezellig' en 'sociaal' bezig te zijn, het tegendeel is waar.
waarom denk je dat ze zich verheven voelen boven anderen?quote:Op zondag 6 april 2014 13:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Op een terras zitten geeft men geen enkel recht om zich verheven te voelen boven anderen. Ook al predenteert men 'gezellig' en 'sociaal' bezig te zijn, het tegendeel is waar.
Dat men zich verheven voelt is jouw interpretatie, jij bent degene met de complexen en de twisted mind.quote:Op zondag 6 april 2014 13:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Jij met je domme aannames.quote:Op zondag 6 april 2014 13:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat straalt ervanaf.quote:Op zondag 6 april 2014 14:23 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
waarom denk je dat ze zich verheven voelen boven anderen?
Neequote:Op zondag 6 april 2014 14:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat men zich verheven voelt is jouw interpretatie, jij bent degene met de complexen en de twisted mind.
TS is verheven boven dat alles. Hij is de enige die de waarheid ziet, en toch zo bescheiden ....quote:
Nee,door de gemeenschappelijke stoornis in jullie hersenen snappen jullie elkaar, maar je snapt niet hoe het zit.quote:Op zondag 6 april 2014 13:59 schreef Socios het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook wel apart.quote:Op zondag 6 april 2014 16:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
TS is verheven boven dat alles. Hij is de enige die de waarheid ziet, en toch zo bescheiden ....
Volgens mij voelt iemand zich aangesproken, ff de foto's van jouw met je gezellige vrienden die bestemd waren voor facebook (zodat ook zij weten dat je geen autist bent) ook hier posten en dan weet iedereen dat het toch best wel een terechte klacht is.quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:51 schreef Rectum het volgende:
Terrasbezoekers dienen zich te alle tijden te conformeren aan langslopende autisten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |