Ik verklaar deze uitspraak nietigquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:51 schreef Socios het volgende:
Alle pogingen tot backfire zijn bij deze mislukt dan wel verworpen.
Deze en hierop volgende reacties zijn onherroepelijk ongeldig. Eerdere statements dienen inhoudelijk van kritiek te worden voorzien.quote:
Uitgesproken door een onbevoegde; uitspraak heeft nooit bestaanquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze en hierop volgende reacties zijn onherroepelijk ongeldig. Eerdere statements dienen inhoudelijk van kritiek te worden voorzien.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Toch wel op instagram vereeuwigd mag ik hopen?quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:43 schreef quirina het volgende:
Heerlijk gezeten op t terras met m'n dinnies. Tapasje prosecco'tje heerlijk!
Love it!
TS is gewoon een chagrijnige azijnzuiperd
Toedels
woon je nog steeds in Leeuwarden??quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:11 schreef Socios het volgende:
Conclusie: op een terras gaan zitten is niets anders dan een strijdperk van statuswedijver.
Mijn geheugen is dus beter dan ik dacht.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:55 schreef LookAtMe het volgende:
volgens mij heb je deze klacht al eerder gepost TS
Het hoeft niet per se chiller te zijn. Het heeft beiden z'n voor- en nadelen en waarom zou je altijd hetzelfde moeten doen?quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:16 schreef Catdog het volgende:
Mensen die TS autist noemen zijn duidelijk bang om zelf autist te worden genoemd, daarom zullen ze inderdaad ook wel op een terrasje gaan zitten > want dat doen alleen niet-autisten, dus terechte klacht.
En leg anders maar ff uit waarom op zo'n terrasje zitten chiller is dan in de tuin met een volle koelkast bier en een bbq.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:50 schreef Rezania het volgende:
TS die klaagt over mensen die normaal zijn.
dat ligt aan waar je zin in hebt. Soms heb je zin om in de tuin te zitten en soms op een terrasje.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:16 schreef Catdog het volgende:
Mensen die TS autist noemen zijn duidelijk bang om zelf autist te worden genoemd, daarom zullen ze inderdaad ook wel op een terrasje gaan zitten > want dat doen alleen niet-autisten, dus terechte klacht.
En leg anders maar ff uit waarom op zo'n terrasje zitten chiller is dan in de tuin met een volle koelkast bier en een bbq.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:16 schreef Catdog het volgende:
Dat is omdat je waarschijnlijk als een echte fokker in je marktkleding in je eentje rondloopt altijd, ipv met vrienden.quote:Op zondag 6 april 2014 01:20 schreef Kola het volgende:
Terrasje zitters staren je aan. Het maakt me kwaad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |