Alsof je niet gewoon oprecht op een terras kan zitten. GTFOquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:01 schreef harrievankempen het volgende:
Zeer terechte klacht. Komt allemaal zo nep en geforceerd over.
Dit. Ze hebben gewoon zelf niemand om op een terrasje mee te zitten en reageren hun frustratie maar zo af.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:25 schreef Zapato het volgende:
[..]
Alsof je niet gewoon oprecht op een terras kan zitten. GTFO
Zullen we meeten? Zorg ik voor de rietjesquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:52 schreef Mortaxx het volgende:
Ik bezoek dan ook louter terrassen die aan spoor gelegen zijn. Kladblokje in de aanslag en een glas karnemelk met een rietje. Genieten
Blankenburger erbij?quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:52 schreef Mortaxx het volgende:
Ik bezoek dan ook louter terrassen die aan spoor gelegen zijn. Kladblokje in de aanslag en een glas karnemelk met een rietje. Genieten
quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:50 schreef Rezania het volgende:
TS die klaagt over mensen die normaal zijn.
Nee, dat is mooi kut. Net als dat ze die karretjes weg hebben gedaan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:17 schreef Pharkus het volgende:
Gelukkig heeft de NS geen restauratiewagons meer.
Een poging kan je niet verwerpen, idioot.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:51 schreef Socios het volgende:
Alle pogingen tot backfire zijn bij deze mislukt dan wel verworpen.
Nonsensquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:53 schreef blek het volgende:
[..]
Een poging kan je niet verwerpen, idioot.
Natuurlijk voornamelijk omdat je de werknemers van de horecagelegenheid niet kan vertrouwen op hygiëne.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:54 schreef Rectum het volgende:
[..]
Toch wel van thuis meegebrachte karnemelk? Scheelt namelijk enorm in de prijs en de gebruikerservaring is hetzelfde als bij 'cafe' karnemelk. Hetzelfde geldt trouwens voor volkoren boterhammen met kaas.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |