SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hey Marc
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lang leven het voetbal
Veertien agenten zijn zondag gewond geraakt bij ongeregeldheden tijdens het kampioensfeest van PSV. Een groep relschoppers gooide met stenen, glazen, verkeersborden en zwaar vuurwerk. De politie verrichte 22 aanhoudingen.
https://www.nu.nl/binnenl(...)pioensfeest-psv.htmlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lang niet gezien, alles goed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Meh. Nog steeds rommelen met die CIDP.quote:
Morgen evaluatie van de corticosteroïden.
En bij jou? Ging ook weleens niet makkelijk, las ik tussen de regels door?![]()
Dit is ook zo wat, bah bah bah
Brief leidt tot vrees voor leven kinderen
We vrezen voor het leven van de kinderen omdat er aanwijzingen zijn dat hun vader zichzelf en de kinderen van het leven wil beroven. Dat vermoeden we onder meer omdat er een brief is gevonden die door de verdachte is geschreven. Deze brief geeft aanleiding om te denken dat de kinderen in levensgevaar verkeren. Daarom zijn we met heel veel mensen naar Jeffrey en Emma op zoek. Dat doen we voor en achter de schermen, met een groot rechercheteam. Hierin werken we samen met het Veteranen Search Team (VST) en particuliere zoekteams die onder regie van de politie helpen zoeken.
https://www.politie.nl/ni(...)et-aangetroffen.htmlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O vervelend Marcquote:Op maandag 19 mei 2025 17:30 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Meh. Nog steeds rommelen met die CIDP.
Morgen evaluatie van de corticosteroïden.
En bij jou? Ging ook weleens niet makkelijk, las ik tussen de regels door?![]()
Ja hier gaat het ook wel eens niet lekker en dan weer wel
Het is net het weer het kan alle kanten op
Komt omdat je het merendeel alleen bent en dan ben je zo gewend je eigen ding te doen.quote:
Als er iemand b ij je is hou je er toch rekening mee.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Rob
Hoe is die daar, en met je hernia? Heb je die al kunnen verbannen uit je rugquote:
Same.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vervelend Marc![]()
Ja hier gaat het ook wel eens niet lekker en dan weer wel
Het is net het weer het kan alle kanten op
Vorige week had ik een paar goede dagen.
Een paar nachten geleden had ik erg veel last van mijn benen.
De laatste nachten viel het wel mee.![]()
Zenuwpijn is ook erg, dat wil je niet.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Same.
Vorige week had ik een paar goede dagen.
Een paar nachten geleden had ik erg veel last van mijn benen.
De laatste nachten viel het wel mee.
Het is te behandelen las ik, hopelijjk vinden ze de juiste behandeling voor jouWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig, is ook geen pretjequote:Op maandag 19 mei 2025 17:35 schreef Rob het volgende:
Hij zit er nog maar op het moment geen last van
klop klop op hout
Sal je je zelf nu voor je kop ( daar zat toch een dikke balk voor)
lang geleden dat ik een "houten kop" heb gehadquote:Op maandag 19 mei 2025 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig, is ook geen pretje
Sal je je zelf nu voor je kop ( daar zat toch een dikke balk voor)![]()
Dan kan je daar niet tegen aan timmerenquote:Op maandag 19 mei 2025 17:38 schreef Rob het volgende:
[..]
lang geleden dat ik een "houten kop" heb gehad
Ik ben nog steeds voorzichtig positief over de cortico's.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zenuwpijn is ook erg, dat wil je niet.
Het is te behandelen las ik, hopelijjk vinden ze de juiste behandeling voor jou
Brengen wat rust in mijn lijf, zodat het kan herstellen, ipv vechten.
Volgende stap zou Prednison zijn.![]()
Ik zal straks wel even naar buiten lopen een om op een boom kloppen want alles in huis is van ijzer, kunststof, nephout of gelakt hout.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je daar niet tegen aan timmeren![]()
Daar zit je denk ik ook niet op te wachtenquote:Op maandag 19 mei 2025 17:40 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voorzichtig positief over de cortico's.
Brengen wat rust in mijn lijf, zodat het kan herstellen, ipv vechten.
Volgende stap zou Prednison zijn.
ALhoewel mijn schoonzoon injecties krijgt voor de reumapijnen Het helpt hem wel goed
Al met al ben je er mooi zoet mee Marc, het is geen lolletjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
rennuhhhhhhhhquote:Op maandag 19 mei 2025 17:40 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik zal straks wel even naar buiten lopen een om op een boom kloppen want alles in huis is van ijzer, kunststof, nephout of gelakt hout.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Da ge 't wettequote:Op maandag 19 mei 2025 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zit je denk ik ook niet op te wachten
ALhoewel mijn schoonzoon injecties krijgt voor de reumapijnen Het helpt hem wel goed
Al met al ben je er mooi zoet mee Marc, het is geen lolletje![]()
Ik b3n alvast grotendeels van de krampende bovenbenen af.
De grootste makke zit nu vanaf de knieen naar beneden.
En ik kan weer zonder steuntje van de grond komen.![]()
Is ook zo..quote:Op maandag 19 mei 2025 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt omdat je het merendeel alleen bent en dan ben je zo gewend je eigen ding te doen.
Als er iemand b ij je is hou je er toch rekening mee.
Ik ga even een ommetje nu.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Scheelt je weer een run naar de boomquote:Op maandag 19 mei 2025 17:44 schreef Rob het volgende:
[..]
gelukkig... houten pollepel gevonden in de keukenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig wel iets een verbetering, dat is fijnquote:Op maandag 19 mei 2025 17:45 schreef marc0871 het volgende:
Ik b3n alvast grotendeels van de krampende bovenbenen af.
De grootste makke zit nu vanaf de knieen naar beneden.
En ik kan weer zonder steuntje van de grond komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 19 mei 2025 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig wel iets een verbetering, dat is fijn
Positief nieuws mag ook gemeld worden![]()
![]()
Zeker, dat is alleen maar fijn te lezen.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:49 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Positief nieuws mag ook gemeld wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
niet met al die cafeïne in mijn lijfquote:Op maandag 19 mei 2025 17:57 schreef hemarookworst het volgende:
is de natuur ook blij als je nu buiten gaat pissen?![]()
Jou benen ook vast, dat je die run niet hoefde te makenquote:Op maandag 19 mei 2025 17:56 schreef Rob het volgende:
[..]
De boom is blij..
Die herinnerde de laatste keer
O jij ook al niet.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:03 schreef marc0871 het volgende:
De vriezer begint hier al lekker te ontvriezen.
Ik kon al niet meer in de bovenste 2 laden komen
Gisteren @KoningWouter gisteren ook al niet. Is het nog gelukt KW?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou willen zeggen.. lang leve de relschoppers.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:12 schreef Dotteke het volgende:
Lang leven het voetbal
Veertien agenten zijn zondag gewond geraakt bij ongeregeldheden tijdens het kampioensfeest van PSV. Een groep relschoppers gooide met stenen, glazen, verkeersborden en zwaar vuurwerk. De politie verrichte 22 aanhoudingen.
https://www.nu.nl/binnenl(...)pioensfeest-psv.html
Die zijn het échte probleem.
Bij PSV (en Eindhoven) zelf is meestal weinig aan de hand......Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Als er geen voetbal was waren er ook geen rellenquote:Op maandag 19 mei 2025 18:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen.. lang leve de relschoppers.
Die zijn het échte probleem.
Bij PSV (en Eindhoven) zelf is meestal weinig aan de hand......
Fijne avond Rob
Sport verbroederd, zeggen ze dan.
Maar Voetbal maakt meer kapot dan je lief is.
Het zou verboden moeten worden.![]()
#rotteappelsquote:Op maandag 19 mei 2025 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als er geen voetbal was waren er ook geen rellen![]()
Maar... op het veld zelf is het soms niet veel beter!![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
relschoppers zoeken van alles wel om te rellen, een post op social media is al voldoende, zoals Scheveningen laatstquote:Op maandag 19 mei 2025 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als er geen voetbal was waren er ook geen rellenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Mee eens hoor. Kost de b elasting betaler kapitalen.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:07 schreef marc0871 het volgende:
Sport verbroederd, zeggen ze dan.
Maar Voetbal maakt meer kapot dan je lief is.
Het zou verboden moeten worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb al vaker gezegd, afschaffen dat voetbal, heeft totaal geen toegevoegde waarde. Kijk eens wat die lui verdienen niet normaa. Mensen in de zorg, die er wel toe doen verdienen te weinigquote:Op maandag 19 mei 2025 18:09 schreef marc0871 het volgende:
Weer een bewijs dat voetbal geen sport is.
Het is een spelletje.
Daarbij kosten veel wedstrijden klauwen met geld door al die rellen waar veel agenten voor uit moeten rukkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Inderdaad. Als er geen voetbal zou zijn, dan vinden ze wel iets anders om te gaan rellen.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
relschoppers zoeken van alles wel om te rellen, een post op social media is al voldoende, zoals Scheveningen laatst![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik heb al vaker gezegd; relschopper bij elkaar drijven, hek er omheen, camera's erop en de rechten verkopen.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb al vaker gezegd, afschaffen dat voetbal, heeft totaal geen toegevoegde waarde. Kijk eens wat die lui verdienen niet normaa. Mensen in de zorg, die er wel toe doen verdienen te weinig
Daarbij kosten veel wedstrijden klauwen met geld door al die rellen waar veel agenten voor uit moeten rukken
Laat ze het dan maar uitvechten, tot er nog maar één staat.![]()
Alle hooligans opeens in DTS om te rellen als er geen voetbal meer is...I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Beter dan omgekeerd. Dat alle DTSers gaan voetballen als deze reeks weer eens gesloten wordtquote:Op maandag 19 mei 2025 18:18 schreef Fogel het volgende:
Alle hooligans opeens in DTS om te rellen als er geen voetbal meer is...![]()
Dat is wel heel rigoreusquote:Op maandag 19 mei 2025 18:17 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb al vaker gezegd; relschopper bij elkaar drijven, hek er omheen, camera's erop en de rechten verkopen.
Laat ze het dan maar uitvechten, tot er nog maar één staat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nja dat lijkt me inderdaad niks.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Beter dan omgekeerd. Dat alle DTSers gaan voetballen als deze reeks weer eens gesloten wordtI'm surrounded by morons!
Zo hard genieten van muziek dat ik niet op e-learning kan concentreren
Uw ADH vitamine Worst
Kunnen ze in ieder geval niemand verwonden en is goed koper een paar mods er op te zetten dan een ween heel peleton agentenquote:Op maandag 19 mei 2025 18:18 schreef Fogel het volgende:
Alle hooligans opeens in DTS om te rellen als er geen voetbal meer is...
Een set van Tiesto gisteren die al zijn oude muziek speelt
Uw ADH vitamine Worst
Waarom? Zij willen vechten.quote:
Laat ze dat dan lekker doen waar een ander daar geen last van heeft.
En als dat dan een grijpstuiver oplevert, kan dat mooi aan de schade gespendeerd worden![]()
dat gebeurt al, dat hooligans ergens op een terrein met elkaar vechtenUw ADH vitamine Worst
Ja ben het gedeeltelijk met je eens hoor. En dat moeten ze met al die lui doen.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:24 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Waarom? Zij willen vechten.
Laat ze dat dan lekker doen waar een ander daar geen last van heeft.
En als dat dan een grijpstuiver oplevert, kan dat mooi aan de schade gespendeerd wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moe?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Kreequote:
Dat is heftigquote:kan ik iets voor je doen klim maar in DM
Alles goed met Kree?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nahquote:Op maandag 19 mei 2025 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is heftigkan ik iets voor je doen klim maar in DM
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:het hoeft ook niet
Mooi zo. Hier ook. Een dag is zo voorbij hequote:Op maandag 19 mei 2025 18:58 schreef kree het volgende:
[..]
ja hoor, de maandag weer doorgekomen
met jou?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja was ie niet heel inspirerend qua werkzaamheden. maar heb me wel weer vermaakt.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo. Hier ook. Een dag is zo voorbij he
Was nu nog mooi dagje Scheveningen, morgen en overmorgen weer naar Bergambacht.Do what you love, love what you do!![]()
Zit jij door heel Nederland?quote:Op maandag 19 mei 2025 19:00 schreef kree het volgende:
[..]
ja was ie niet heel inspirerend qua werkzaamheden. maar heb me wel weer vermaakt.
Was nu nog mooi dagje Scheveningen, morgen en overmorgen weer naar Bergambacht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee de dunea locaties. dus min of meer Brakel - Bergambacht - Monster - Scheveningen - Katwijk. en alles wat daar tussen in zit.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Kan je zo een avondje strand erachter aan doen als je in Monster of Scheveningen bentquote:Op maandag 19 mei 2025 19:06 schreef kree het volgende:
[..]
nee de dunea locaties. dus min of meer Brakel - Bergambacht - Monster - Scheveningen - Katwijk. en alles wat daar tussen in zit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
haha ja maar weet dat strand niet zo onwijs bijzonder is voor mij, woon me hele leven in Katwijk al, of nouja nu Rijnsburg, maar alsnog gemeente katwijkquote:Op maandag 19 mei 2025 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je zo een avondje strand erachter aan doen als je in Monster of Scheveningen bent
moet zeggen de duinen zijn wel weer op zijn mooist nu
Do what you love, love what you do!![]()
Ja duinen zijn altijd mooiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ben blij dat ik daar ooit solliciteerde, nu kon ik iets hoger in salaris op dat moment. en ben beetje teruggegaan naar werktuigbouw, wat niet mijn opleiding is en schaal lager.quote:
Maar de vacature sprak me aan. Na jaar toch weer naar elektra dus wel schaal hoger.
Maar heb er tot nu toe geen spijt van gehad, denk je kunt het slechter treffen als werkgever.
Altijd het top salaris is ook niet waar het uiteindelijk om gaat
Do what you love, love what you do!![]()
andere kant toen, kwam van werkeloos en bijstands uitkering. LOL
dus was allang al blij
maar beetje mijn hart gevolgd en iets gezocht wat me gewoon ook leuk leek. Werkte wel oke uit want werk er nu alweer 3 jaar.Do what you love, love what you do!![]()
@greysbones hier wat van meegekregen?
Lichaam gevonden in de IJssel bij Brummen: ‘Onderzoek kan nog enige tijd duren’
Lichaam gevonden in de IJssel bij Brummen: ‘Onderzoek kan nog enige tijd duren
J
Krijg de link niet hier. Staat in de StentorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Duinen, strand, zee, krijsende meeuwen....quote:![]()
Genieten van koffiein een strandpaviljoen met het uitzicht op de ondergaande zon
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op maandag 19 mei 2025 19:24 schreef Dotteke het volgende:
@:Greysbones hier wat van meegekregen?
J
Krijg de link niet hier. Staat in de Stentor![]()
![]()
Of de woeste golven van de zeequote:Op maandag 19 mei 2025 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Duinen, strand, zee, krijsende meeuwen....![]()
Genieten van koffiein een strandpaviljoen met het uitzicht op de ondergaande zon
https://www.destentor.nl/(...)tijd-duren~ac3aa484/quote:Op maandag 19 mei 2025 19:24 schreef Dotteke het volgende:
J
Krijg de link niet hier. Staat in de Stentor
Die link zit wel achter zo'n inlog.How can I make this topic about me?![]()
Bijna ga ik dit doenquote:Op maandag 19 mei 2025 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Duinen, strand, zee, krijsende meeuwen....![]()
![]()
![]()
![]()
https://112nederland.nl/2(...)rzoekt-doodsoorzaak/quote:Op maandag 19 mei 2025 19:24 schreef Dotteke het volgende:
J
Krijg de link niet hier. Staat in de Stentor"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik leef nogquote:Op maandag 19 mei 2025 19:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
https://112nederland.nl/2(...)rzoekt-doodsoorzaak/![]()
![]()
De website heet dan ook geen 911usa.comquote:
Thnx. Ik was aan het pielen op mijn mobiel lukte mij nietquote:Op maandag 19 mei 2025 19:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
https://www.destentor.nl/(...)tijd-duren~ac3aa484/
Die link zit wel achter zo'n inlog.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, op een computer is het wat makkelijker kopiëren en plakken.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx. Ik was aan het pielen op mijn mobiel lukte mij nietHow can I make this topic about me?![]()
Een link op mobiel kopiëren en plakken is niet zo moeilijk, even op de link drukken tot ie blauw wordt en er kopiëren inbeeld komt te staan
Tja als je geen computer hebt zit er weinig anders op.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind het maar gedoe, FOK!ken op een mobiel.
Maar jij bent (net als @MizzezAmy) gewoon erg slimquote:Op maandag 19 mei 2025 19:34 schreef Lovely het volgende:
Een link op mobiel kopiëren en plakken is niet zo moeilijk, even op de link drukken tot ie blauw wordt en er kopiëren inbeeld komt te staanEr is eigenlijk maar 1 ding (naast refresh) wat ik mobiel mis: "preview" van een post zodat je kan zien dat een plaatje niet goed laadtquote:Op maandag 19 mei 2025 19:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind het maar gedoe, FOK!ken op een mobiel.![]()
![]()
Maar ik zag een link kopiëren. Maar goed jij hebt hem gevonden en Lovely ook 👍quote:Op maandag 19 mei 2025 19:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, op een computer is het wat makkelijker kopiëren en plakken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik ben er ook geen held inquote:Op maandag 19 mei 2025 19:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind het maar gedoe, FOK!ken op een mobiel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zellufquote:Op maandag 19 mei 2025 19:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind het maar gedoe, FOK!ken op een mobiel.
Bedanktquote:Op maandag 19 mei 2025 19:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar jij bent (net als @:mizzezamy) gewoon erg slim
[..]
Er is eigenlijk maar 1 ding (naast refresh) wat ik mobiel mis: "preview" van een post zodat je kan zien dat een plaatje niet goed laadt![]()
het verbaasd me btw nog dat het in katwijk relatief rustig is gebleven met Palestina aanhangers. mss dachten ze toch ook een beetje, we kunnen beter niet naar katwijk gaan, LOL halve dorp gemobiliseerd om ze weg te jagen.
Ik snap ze aan de ene kant trouwens wel, maar oke hier in katwijk zit je dan niet echt op de goeie plek en is het ook beetje verstoren van denk ik dan.Do what you love, love what you do!![]()
Da's waar.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Tja als je geen computer hebt zit er weinig anders op.
@Harrie , kun je mij taggen ? nee zeker
Ik ben de enige echte vent, ik ben een bink ! , ik ben MR. PORNO !!!!!!
------------>Mijn geheim ! <-----------![]()
Mr. Porno !!! , the un-taggeble !!! ofzoietsIk ben de enige echte vent, ik ben een bink ! , ik ben MR. PORNO !!!!!!
Hij heeft ook een spatie in z'n username. Dat verneukt mijn puntenteller
Hij is dan ook een echte Bink!!!quote:Op maandag 19 mei 2025 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Hij heeft ook een spatie in z'n username. Dat verneukt mijn puntenteller![]()
* Mr PornoIk ben de enige echte vent, ik ben een bink ! , ik ben MR. PORNO !!!!!!
dat zeg ik tochquote:Ik ben de enige echte vent, ik ben een bink ! , ik ben MR. PORNO !!!!!!
Error parsing date: Porno zondag 18 mei 2025 @ 18:23:26. Error: 'porno'quote:How can I make this topic about me?![]()
Zelfs jouw script vindt het een achterlijke username.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Error parsing date: Porno zondag 18 mei 2025 @ 18:23:26. Error: 'porno'![]()
Nope, moet eerst het brood opeten voordat ik de vriezer kan laten ontdooien.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jij ook al niet.
Gisteren @:Koningwouter gisteren ook al niet. Is het nog gelukt KW?![]()
![]()
bijnaquote:Op maandag 19 mei 2025 19:50 schreef Harrie het volgende:
* Mr Porno!!! Heeft zijn fles bier bijna leegIk ben de enige echte vent, ik ben een bink ! , ik ben MR. PORNO !!!!!!
Dat is een zelfgeschreven Python script die de DTS topics parsed op post metadata in die info in MySQL en sqlite databases importeert.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:50 schreef Harrie het volgende:
* Harrie weet niet wat voor puntentellertool GG gebruiktHow can I make this topic about me?![]()
oke en wat kun je daar dan mee? Volgens mij heeft Bondage dat allemaal al lang gemaakt tochquote:Op maandag 19 mei 2025 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is een zelfgeschreven Python script die de DTS topics parsed op post metadata in die info in MySQL en sqlite databases importeert.![]()
![]()
Dat klopt. Toen Bondage aangaf ermee te willen stoppen, dacht ik van zou het mogelijk zijn zelf een puntenteller te bouwen? Nou, met even een opstartje van devzero kreeg ik de smaak te pakken en heb er nu ook eentje draaien.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
oke en wat kun je daar dan mee? Volgens mij heeft Bondage dat allemaal al lang gemaakt toch
Die van Bondage is stukken beter en uitgebreider. Ik doe alleen maar DTS en heb ook geen gave grafieken en statistieken.How can I make this topic about me?![]()
Lukte het ook niet door iets warms op dat rek te zetten?quote:Op maandag 19 mei 2025 19:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, moet eerst het brood opeten voordat ik de vriezer kan laten ontdooien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog niet geprobeerd, maar volgens mij zitten er koelelementen in dat rekje dus weet niet of dat zo slim is.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lukte het ook niet door iets warms op dat rek te zetten?![]()
Hey KW Harrie en Mr Porno
en geen toegang tot de DBquote:Op maandag 19 mei 2025 19:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klopt. Toen Bondage aangaf ermee te willen stoppen, dacht ik van zou het mogelijk zijn zelf een puntenteller te bouwen? Nou, met even een opstartje van devzero kreeg ik de smaak te pakken en heb er nu ook eentje draaien.
Die van Bondage is stukken beter en uitgebreider. Ik doe alleen maar DTS en heb ook geen gave grafieken en statistieken.![]()
![]()
Maar Harrie, omdat die piano weg is dan maar verzamelen bij de gahaktstaven automaat ?Ik ben de enige echte vent, ik ben een bink ! , ik ben MR. PORNO !!!!!!
O dat weet ik ook nietquote:Op maandag 19 mei 2025 19:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd, maar volgens mij zitten er koelelementen in dat rekje dus weet niet of dat zo slim is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja tegenover de vetluikjesquote:Op maandag 19 mei 2025 19:57 schreef Mr Porno het volgende:
Maar Harrie, omdat die piano weg is dan maar verzamelen bij de gahaktstaven automaat ?![]()
![]()
Hoi Hoiquote:
Niet tot de database van FOK zelf nee. Ik schraap de webpagina's als een browser.quote:How can I make this topic about me?![]()
ja dan zijn spaties wel een uitdagingquote:Op maandag 19 mei 2025 19:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet tot de database van FOK zelf nee. Ik schraap de webpagina's als een browser.![]()
![]()
Ja, ik moet dat anders aanpakken. Maar wie verwacht nu spaties in usernames? Ik dacht dat niet toegestaan was?quote:
File "/usr/lib/python/_strptime.py", line 568, in _strptime_datetime
tt, fraction, gmtoff_fraction = _strptime(data_string, format)
File "/usr/lib/python/_strptime.py", line 349, in _strptime
raise ValueError("time data %r does not match format %r" %
ValueError: time data 'Porno Tuesday 29 April 2025 @' does not match format '%A %d %B %Y @ %H:%M:%S'How can I make this topic about me?![]()
daar kwamen ze later pas achterquote:Op maandag 19 mei 2025 20:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik moet dat anders aanpakken. Maar wie verwacht nu spaties in usernames? Ik dacht dat niet toegestaan was?
ValueError: time data 'Porno Tuesday 29 April 2025 @' does not match format '%A %d %B %Y @ %H:%M:%S'![]()
![]()
![]()
sorry, ik was er optijd bij vroeger toen dat nog wel konquote:Op maandag 19 mei 2025 20:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik moet dat anders aanpakken. Maar wie verwacht nu spaties in usernames? Ik dacht dat niet toegestaan was?
File "/usr/lib/python3.9/_strptime.py", line 568, in _strptime_datetime
File "/usr/lib/python3.9/_strptime.py", line 349, in _strptime
ValueError: time data 'Porno Tuesday 29 April 2025 @' does not match format '%A %d %B %Y @ %H:%M:%S'
die ken ik !quote:Ik ben de enige echte vent, ik ben een bink ! , ik ben MR. PORNO !!!!!!
Ik kan het ook bij de bron aanpakken en Mr Porno vragen een namechange aan te vragen, een username zonder spatie.
Dat scheelt mij weer, hoef ik mijn code niet aan te passen.
Gaat ie niet doen niequote:Op maandag 19 mei 2025 20:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik kan het ook bij de bron aanpakken en Mr Porno vragen een namechange aan te vragen, een username zonder spatie.
Dat scheelt mij weer, hoef ik mijn code niet aan te passen.![]()
![]()
een beetje icteejer moet dat toch wel lukken, spatie meer of minder....quote:Op maandag 19 mei 2025 20:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat scheelt mij weer, hoef ik mijn code niet aan te passen.Ik ben de enige echte vent, ik ben een bink ! , ik ben MR. PORNO !!!!!!
Misschien als je de 31ste heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeel Bier!!!!!!!! voor hem mee brengt dat hij uiteindelijk ja zal zeggen maar ik denk van niet niequote:Op maandag 19 mei 2025 20:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat scheelt mij weer, hoef ik mijn code niet aan te passen.![]()
![]()
Dit overzicht is de score zoals die was op tijdstip 14:30 uur.
Het getal onder kolom ratio is score / totaal. Hoe hoger dat getal, hoe effectiever de bolks zijn geweest. Dat is vooral 's nachts of in de vroege ochtend het geval, wanneer het niet druk is.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
nr user score gisteren vandaag totaal ratio
-- ----------------- ----- -------- ------- ------ -----
1 JustinK 4611 0 0 7490 0.62
2 aeque 727 49 19 1798 0.40
3 KillemWieft 648 31 37 372 1.74
4 devzero 625 7 59 596 1.05
5 hemarookworst 529 11 11 1147 0.46
6 HappyCharly 510 25 23 511 1.00
7 Lovely 497 94 31 1786 0.28
8 gebrokenglas 471 32 49 1645 0.29
9 _UserName_ 461 50 47 495 0.93
10 Harrie 432 30 0 730 0.59
11 Dr.Mikey 429 19 18 364 1.18
12 mario390 355 0 49 219 1.62
13 KoningWouter 342 61 6 1114 0.31
14 Rob 280 0 0 250 1.12
15 Sally 255 0 0 177 1.44
16 Fogel 250 4 10 435 0.57
17 kree 240 55 0 606 0.40
18 StevenHyde 237 1 6 851 0.28
19 sp3c 231 18 46 310 0.75
20 MizzezAmy 187 10 13 1173 0.16SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
Daar heb je gelijk in. Dat kan ook wel, maar het moet alleen even gebeuren.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:05 schreef Mr Porno het volgende:
[..]
een beetje icteejer moet dat toch wel lukken, spatie meer of minder....
OllekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik ben #TeamFriet dus ik hoop voor je dat het smaakt
En ik vind dat je Frituren gewoon in Frietvet moet doen en niet in een airfryer![]()
![]()
Maar het is toch gewoon een string attribute van een of andere class, dus een spatie in de naam maakt niet uit? Of gebruik je geen quotes als je alles in een database gooit?quote:Op maandag 19 mei 2025 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is een zelfgeschreven Python script die de DTS topics parsed op post metadata in die info in MySQL en sqlite databases importeert.![]()
Oh, dus je parst de html elements niet goed. Kijk je wel naar de juiste tags?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ValueError: time data 'Porno Tuesday 29 April 2025 @' does not match format '%A %d %B %Y @ %H:%M:%S'![]()
Dit is wel makkelijk zo. Even wat patat (frieten) in die bak gooien, 20 minuten airfryen (is dat een werkwoord?), en smullen maar.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:23 schreef Harrie het volgende:
ik ben #TeamFriet dus ik hoop voor je dat het smaakt
En ik vind dat je Frituren gewoon in Frietvet moet doen en niet in een airfryer
werkt dat bij een Mention ook zo simpelquote:Op maandag 19 mei 2025 20:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar het is toch gewoon een string attribute van een of andere class, dus een spatie in de naam maakt niet uit? Of gebruik je geen quotes als je alles in een database gooit?want enkele of dubbele ' " werken niet nie
![]()
![]()
Bij mention werkt dat niet. Danny nam waarschijnlijk aan dat de 5 accounts met een spatie in hun naam, niet meer actief zijn op FOK! Kennelijk is er 1 uitzonderingquote:Op maandag 19 mei 2025 20:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
werkt dat bij een Mention ook zo simpelwant enkele of dubbele ' " werken niet nie
![]()
![]()
@gebrokenglas
1
2
3
4<div class="post userid hidden opacity0 uid3546" id="217691907"
data-thumbsup="0" data-postid="217691907" data-teller="169"
data-user="3546" data-member="Mr Porno"
style="overflow: hidden; opacity: 1; display: block;">
Gebruik je dat data-member attribute? Sla je users met userid op of username?![]()
zijn er dat maar 5quote:Op maandag 19 mei 2025 20:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Bij mention werkt dat niet. Danny nam waarschijnlijk aan dat de 5 accounts met een spatie in hun naam, niet meer actief zijn op FOK! Kennelijk is er 1 uitzondering
Ik ken er persoonlijk 2 namelijk Mr Porno en Guus Muisarm![]()
![]()
Jij kent bijna de helft van alle FOK! users met een spatie in hun naam!quote:Op maandag 19 mei 2025 20:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
zijn er dat maar 5
Ik ken er persoonlijk 2 namelijk Mr Porno en Guus Muisarm
En overdrijven is natuurlijk ook een vak, het kunnen er ook 6 of 7 zijn![]()
![]()
Ik schraap alle topic pagina's op de post metadata en zet dat per topic in een tekstbestand, met de volgende velden, gescheiden door spaties:
formatted_output = f"{topicid} {post_postid} {post_user} {post_member} {post_time_text}{post_sec} {epoch_timestamp}\n"
dus, als ik mezelf pak is zo'n regel:
2736919 217688495 134103 gebrokenglas maandag 19 mei 2025 @ 14:41:22 1747658482
Dus ik heb allemaal tekstbestanden per topic met daarin per tekstbestand 301 regels. Per post 1 regel met informatie.
Die tekstbestanden concateneer ik naar een groot tekst bestand en dat is dan de basis waarmee ik een staging tabel in een MySQL en SQLite database vul.
En dan ga ik daarmee de hoofdtabel verder updaten.
Ik kan dus databases van scratch opnieuw opbouwen met alle info van alle topics van het afgelopen half jaar want ik heb alle topic tekstbestanden nog.
Maar ja, ik heb dus door spaties gescheiden velden, ik gebruik helaas geen quotes. Ik dacht dat dat niet nodig was.
Dat moet ik dus veranderen.How can I make this topic about me?![]()
Ik pak beide per post: zowel username als userid neem ik mee.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:31 schreef devzero het volgende:
@:gebrokenglas
[ code verwijderd ]
Gebruik je dat data-member attribute? Sla je users met userid op of username?How can I make this topic about me?![]()
jij neemt de username en de id mee en dan pakt @JustinK de meeste punckten meequote:Op maandag 19 mei 2025 20:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik pak beide per post: zowel username als userid neem ik mee.![]()
![]()
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BollekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hey GG dollekequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beter om of quotes om velden te doen, of te scheiden met een teken wat je zeker weet dat niet gebruikt wordt. Ik weet niet of een komma gebruikt wordt, maar dan kun je dat gebruiken en gewoon de split functie gebruiken met een kommaquote:Op maandag 19 mei 2025 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar ja, ik heb dus door spaties gescheiden velden, ik gebruik helaas geen quotes. Ik dacht dat dat niet nodig was.![]()
Maar je slaat het niet op in een database maar een tekst bestand.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik pak beide per post: zowel username als userid neem ik mee.![]()
Ja, ik kan beter quotes om de velden gebruiken. Dat is wel even ombatterijen dan.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Beter om of quotes om velden te doen, of te scheiden met een teken wat je zeker weet dat niet gebruikt wordt. Ik weet niet of een komma gebruikt wordt, maar dan kun je dat gebruiken en gewoon de split functie gebruiken met een kommaHow can I make this topic about me?![]()
Proostquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De volledige user name is dan ook "justink maandag 19 mei 2020" en daarom beeft hij zoveel puntenquote:Op maandag 19 mei 2025 20:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij neemt de username en de id mee en dan pakt @:JustinK de meeste punckten mee![]()
Dat klopt. Alles gaat eerst tekstbestanden in.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar je slaat het niet op in een database maar een tekst bestand.
Als ik alles heb dan pomp ik alles een database in, en daar doe ik dan al mijn queries.How can I make this topic about me?![]()
Bolk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gebruik een komma of "|". Dan kun je gewoon split gebruiken bij het lezen. En die tijd zou ik ook omschrijven naar een unix timestamp in UTC zodat je geen zorgen hoeft te maken over zomer/wintertijd.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik kan beter quotes om de velden gebruiken. Dat is wel even ombatterijen dan.![]()
bol kWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat moet ik ook nog fixen, die zomertijd wintertijd.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Gebruik een komma of "|". Dan kun je gewoon split gebruiken bij het lezen. En die tijd zou ik ook omschrijven naar een unix timestamp in UTC zodat je geen zorgen hoeft te maken over zomer/wintertijd.
Maar ook daarvoor geldt: ik heb alle info dus ik kan alles helemaal opnieuw genereren.How can I make this topic about me?![]()
Het hoeft niet. Je wilt het zelf 🤣Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je bent gewoon goed bezig en dat zijn de laatste kleine dingen die nog opgelost moeten wordenquote:Op maandag 19 mei 2025 20:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog fixen, die zomertijd wintertijd.![]()
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
Kan je mooi je tijd mee dodenquote:Op maandag 19 mei 2025 21:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik wil het zelf. Ik vind het leuk om te doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Fogelquote:
Thanks.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bent gewoon goed bezig en dat zijn de laatste kleine dingen die nog opgelost moeten wordenHow can I make this topic about me?![]()
Hmja ik moet echt even zin maken om ermee bezig te gaan. En de motivatie ontbreekt momenteel een beetje.quote:How can I make this topic about me?![]()
Het hoeft ook niet vandaag toch. Lekker doen wanneer je er zin in hebt.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hmja ik moet echt even zin maken om ermee bezig te gaan. En de motivatie ontbreekt momenteel een beetje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een van de dingen die bondage niet bijhoudt is wanneer iemand wel of niet in de stats staat; dat is eigenlijk ook te veel werk en het gaat maar om een paar users, bv haags en aloa. Maar als je naar die link in de OP gaat en per maand kijkt wie de "winnaar" was, dan zie je dat haags meer dan een jaar op een rij telkens op 1 staat. Maar dat is niet zo in de officiële lijst van winnaars omdat hij een hele tijd niet meetelde.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik wil het zelf. Ik vind het leuk om te doen.
Achteraf is het dus lastig om te bepalen wie welke maand gewonnen heeft. Dus ook al heb je alle topics opgeslagen op je computer, als je niet weet wie welke maand wel of niet meedeed, dan weet je eigenlijk niets. Want in december 2017 won Dr.Mikey, maar die DTS stats pagina laat haags zien als winnaar. Maar de maand ervoor had haags wel gewonnen, want toen telde hij nog mee![]()
B.olkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat moet dan handmatig bijgehouden worden in een aparte tabel en daar een join mee doen. Hmm.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Een van de dingen die bondage niet bijhoudt is wanneer iemand wel of niet in de stats staat; dat is eigenlijk ook te veel werk en het gaat maar om een paar users, bv haags en aloa. Maar als je naar die link in de OP gaat en per maand kijkt wie de "winnaar" was, dan zie je dat haags meer dan een jaar op een rij telkens op 1 staat. Maar dat is niet zo in de officiële lijst van winnaars omdat hij een hele tijd niet meetelde.
Achteraf is het dus lastig om te bepalen wie welke maand gewonnen heeft. Dus ook al heb je alle topics opgeslagen op je computer, als je niet weet wie welke maand wel of niet meedeed, dan weet je eigenlijk niets. Want in december 2017 won Dr.Mikey, maar die DTS stats pagina laat haags zien als winnaar. Maar de maand ervoor had haags wel gewonnen, want toen telde hij nog meeHow can I make this topic about me?![]()
Bolk die Harrie 🤣Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
I am happy Harriequote:jij ook?
Te veel werk.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat moet dan handmatig bijgehouden worden in een aparte tabel en daar een join mee doen. Hmm.![]()
Nee ik zwaai Hoi naar jouquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zolang was ik ook niet weg.quote:
Oké zal niet meer zwaaienquote:
Je zit nog in een rouwverwerking maar fijn dat het goed gaat alleen maar mooi.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als ik nu ja zeg dan komt dat heel erg verrot over maar het gaat boven verwachtingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou nee, daar zit ik dus niet inquote:Op maandag 19 mei 2025 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zit nog in een rouwverwerking maar fijn dat het goed gaat alleen maar mooi.sprak gisteren mijn zus nog aan de telefoon of dat ik de enige was
nee dus.
Heb heel de dienst en alles met haar doorgenomen, het is klaar, ik voel er niks bij, dus met mijn gaat het gewoon goed ondanks dat er wel serieus wat is gebeurd recentelijk.![]()
Dat kan ook. Zal wel een reden hebben. Ik ben verder niet op de hoogte, ik weet alleen dat je vader is overleden. Maar als je er zo inzit alleen maar goed toch.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nou nee, daar zit ik dus niet insprak gisteren mijn zus nog aan de telefoon of dat ik de enige was
nee dus.
Heb heel de dienst en alles met haar doorgenomen, het is klaar, ik voel er niks bij, dus met mijn gaat het gewoon goed ondanks dat er wel serieus wat is gebeurd recentelijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel fijn dat je er met je zus over kan praten en jullie er beide hetzelfde in staanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-05-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4475 / +0 / +0 / 6851 / 7586
2. aeque / 732 / +57 / +22 / 1364 / 1850
3. KillemWieft / 648 / +31 / +37 / 211 / 372
4. devzero / 636 / +11 / +70 / 463 / 630
5. hemarookworst / 551 / +11 / +28 / 820 / 1179
6. Lovely / 512 / +94 / +46 / 1474 / 1850
7. HappyCharly / 508 / +24 / +25 / 402 / 552
8. gebrokenglas / 499 / +32 / +69 / 1242 / 1694
9. _UserName_ / 459 / +50 / +47 / 338 / 495
10. Harrie / 451 / +5 / +46 / 567 / 758
11. Dr.Mikey / 429 / +17 / +20 / 238 / 372
12. mario390 / 355 / +0 / +49 / 123 / 219
13. KoningWouter / 350 / +61 / +6 / 924 / 1160
14. Rob / 285 / +0 / +5 / 177 / 260
15. Sally / 255 / +0 / +0 / 113 / 179
16. Fogel / 251 / +12 / +11 / 300 / 441
17. kree / 251 / +64 / +11 / 451 / 615
18. StevenHyde / 246 / +6 / +9 / 689 / 868
19. sp3c / 231 / +18 / +46 / 228 / 309
20. marc0871 / 193 / +6 / +15 / 37 / 99SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dat is wel wat ik me af vraag... Of dat wel goed isquote:Op maandag 19 mei 2025 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ook. Zal wel een reden hebben. Ik ben verder niet op de hoogte, ik weet alleen dat je vader is overleden. Maar als je er zo inzit alleen maar goed toch.ik denk van niet maar tevens denk ik dat dat nooit meer zal veranderen want ik had meer met mijn vader dan met mijn moeder (die leeft nog wel)
![]()
Je kan je gevoel niet veranderen. Ik weet niet of hij ziek was en je misschien vrede hebt dat hij nu van de pijn af is. Als je zus er net zo in staat als jij. En jullie beiden weten of vermoeden waardoor kan je er in ieder geval samen over praten.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat is wel wat ik me af vraag... Of dat wel goed isik denk van niet maar tevens denk ik dat dat nooit meer zal veranderen want ik had meer met mijn vader dan met mijn moeder (die leeft nog wel)
Ook goed tochquote:
Alsnog gecondoleerd @HarrieI'm surrounded by morons!
Heer Fogel
Hoi Dot
I'm surrounded by morons!
Gesprek was boeiend.
Mettertijd meer begeleid werk en minder dagbesteding.
Tenzij ik zelf betaal voor dagbesteding.
Budget wordt herzien.Werewolf![]()
Vind je dat erg?quote:Op maandag 19 mei 2025 21:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
Gesprek was boeiend.
Mettertijd meer begeleid werk en minder dagbesteding.
Tenzij ik zelf betaal voor dagbesteding.
Budget wordt herzien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bolckOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: