SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hey Marc
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lang leven het voetbal
Veertien agenten zijn zondag gewond geraakt bij ongeregeldheden tijdens het kampioensfeest van PSV. Een groep relschoppers gooide met stenen, glazen, verkeersborden en zwaar vuurwerk. De politie verrichte 22 aanhoudingen.
https://www.nu.nl/binnenl(...)pioensfeest-psv.htmlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lang niet gezien, alles goed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Meh. Nog steeds rommelen met die CIDP.quote:
Morgen evaluatie van de corticosteroïden.
En bij jou? Ging ook weleens niet makkelijk, las ik tussen de regels door?![]()
Dit is ook zo wat, bah bah bah
Brief leidt tot vrees voor leven kinderen
We vrezen voor het leven van de kinderen omdat er aanwijzingen zijn dat hun vader zichzelf en de kinderen van het leven wil beroven. Dat vermoeden we onder meer omdat er een brief is gevonden die door de verdachte is geschreven. Deze brief geeft aanleiding om te denken dat de kinderen in levensgevaar verkeren. Daarom zijn we met heel veel mensen naar Jeffrey en Emma op zoek. Dat doen we voor en achter de schermen, met een groot rechercheteam. Hierin werken we samen met het Veteranen Search Team (VST) en particuliere zoekteams die onder regie van de politie helpen zoeken.
https://www.politie.nl/ni(...)et-aangetroffen.htmlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O vervelend Marcquote:Op maandag 19 mei 2025 17:30 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Meh. Nog steeds rommelen met die CIDP.
Morgen evaluatie van de corticosteroïden.
En bij jou? Ging ook weleens niet makkelijk, las ik tussen de regels door?![]()
Ja hier gaat het ook wel eens niet lekker en dan weer wel
Het is net het weer het kan alle kanten op
Komt omdat je het merendeel alleen bent en dan ben je zo gewend je eigen ding te doen.quote:
Als er iemand b ij je is hou je er toch rekening mee.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Rob
Hoe is die daar, en met je hernia? Heb je die al kunnen verbannen uit je rugquote:
Same.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vervelend Marc![]()
Ja hier gaat het ook wel eens niet lekker en dan weer wel
Het is net het weer het kan alle kanten op
Vorige week had ik een paar goede dagen.
Een paar nachten geleden had ik erg veel last van mijn benen.
De laatste nachten viel het wel mee.![]()
Zenuwpijn is ook erg, dat wil je niet.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Same.
Vorige week had ik een paar goede dagen.
Een paar nachten geleden had ik erg veel last van mijn benen.
De laatste nachten viel het wel mee.
Het is te behandelen las ik, hopelijjk vinden ze de juiste behandeling voor jouWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig, is ook geen pretjequote:Op maandag 19 mei 2025 17:35 schreef Rob het volgende:
Hij zit er nog maar op het moment geen last van
klop klop op hout
Sal je je zelf nu voor je kop ( daar zat toch een dikke balk voor)
lang geleden dat ik een "houten kop" heb gehadquote:Op maandag 19 mei 2025 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig, is ook geen pretje
Sal je je zelf nu voor je kop ( daar zat toch een dikke balk voor)![]()
Dan kan je daar niet tegen aan timmerenquote:Op maandag 19 mei 2025 17:38 schreef Rob het volgende:
[..]
lang geleden dat ik een "houten kop" heb gehad
Ik ben nog steeds voorzichtig positief over de cortico's.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zenuwpijn is ook erg, dat wil je niet.
Het is te behandelen las ik, hopelijjk vinden ze de juiste behandeling voor jou
Brengen wat rust in mijn lijf, zodat het kan herstellen, ipv vechten.
Volgende stap zou Prednison zijn.![]()
Ik zal straks wel even naar buiten lopen een om op een boom kloppen want alles in huis is van ijzer, kunststof, nephout of gelakt hout.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je daar niet tegen aan timmeren![]()
Daar zit je denk ik ook niet op te wachtenquote:Op maandag 19 mei 2025 17:40 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voorzichtig positief over de cortico's.
Brengen wat rust in mijn lijf, zodat het kan herstellen, ipv vechten.
Volgende stap zou Prednison zijn.
ALhoewel mijn schoonzoon injecties krijgt voor de reumapijnen Het helpt hem wel goed
Al met al ben je er mooi zoet mee Marc, het is geen lolletjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
rennuhhhhhhhhquote:Op maandag 19 mei 2025 17:40 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik zal straks wel even naar buiten lopen een om op een boom kloppen want alles in huis is van ijzer, kunststof, nephout of gelakt hout.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Da ge 't wettequote:Op maandag 19 mei 2025 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zit je denk ik ook niet op te wachten
ALhoewel mijn schoonzoon injecties krijgt voor de reumapijnen Het helpt hem wel goed
Al met al ben je er mooi zoet mee Marc, het is geen lolletje![]()
Ik b3n alvast grotendeels van de krampende bovenbenen af.
De grootste makke zit nu vanaf de knieen naar beneden.
En ik kan weer zonder steuntje van de grond komen.![]()
Is ook zo..quote:Op maandag 19 mei 2025 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt omdat je het merendeel alleen bent en dan ben je zo gewend je eigen ding te doen.
Als er iemand b ij je is hou je er toch rekening mee.
Ik ga even een ommetje nu.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Scheelt je weer een run naar de boomquote:Op maandag 19 mei 2025 17:44 schreef Rob het volgende:
[..]
gelukkig... houten pollepel gevonden in de keukenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig wel iets een verbetering, dat is fijnquote:Op maandag 19 mei 2025 17:45 schreef marc0871 het volgende:
Ik b3n alvast grotendeels van de krampende bovenbenen af.
De grootste makke zit nu vanaf de knieen naar beneden.
En ik kan weer zonder steuntje van de grond komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 19 mei 2025 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig wel iets een verbetering, dat is fijn
Positief nieuws mag ook gemeld worden![]()
![]()
Zeker, dat is alleen maar fijn te lezen.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:49 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Positief nieuws mag ook gemeld wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
niet met al die cafeïne in mijn lijfquote:Op maandag 19 mei 2025 17:57 schreef hemarookworst het volgende:
is de natuur ook blij als je nu buiten gaat pissen?![]()
Jou benen ook vast, dat je die run niet hoefde te makenquote:Op maandag 19 mei 2025 17:56 schreef Rob het volgende:
[..]
De boom is blij..
Die herinnerde de laatste keer
O jij ook al niet.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:03 schreef marc0871 het volgende:
De vriezer begint hier al lekker te ontvriezen.
Ik kon al niet meer in de bovenste 2 laden komen
Gisteren @KoningWouter gisteren ook al niet. Is het nog gelukt KW?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou willen zeggen.. lang leve de relschoppers.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:12 schreef Dotteke het volgende:
Lang leven het voetbal
Veertien agenten zijn zondag gewond geraakt bij ongeregeldheden tijdens het kampioensfeest van PSV. Een groep relschoppers gooide met stenen, glazen, verkeersborden en zwaar vuurwerk. De politie verrichte 22 aanhoudingen.
https://www.nu.nl/binnenl(...)pioensfeest-psv.html
Die zijn het échte probleem.
Bij PSV (en Eindhoven) zelf is meestal weinig aan de hand......Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Als er geen voetbal was waren er ook geen rellenquote:Op maandag 19 mei 2025 18:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen.. lang leve de relschoppers.
Die zijn het échte probleem.
Bij PSV (en Eindhoven) zelf is meestal weinig aan de hand......
Fijne avond Rob
Sport verbroederd, zeggen ze dan.
Maar Voetbal maakt meer kapot dan je lief is.
Het zou verboden moeten worden.![]()
#rotteappelsquote:Op maandag 19 mei 2025 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als er geen voetbal was waren er ook geen rellen![]()
Maar... op het veld zelf is het soms niet veel beter!![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
relschoppers zoeken van alles wel om te rellen, een post op social media is al voldoende, zoals Scheveningen laatstquote:Op maandag 19 mei 2025 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als er geen voetbal was waren er ook geen rellenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Mee eens hoor. Kost de b elasting betaler kapitalen.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:07 schreef marc0871 het volgende:
Sport verbroederd, zeggen ze dan.
Maar Voetbal maakt meer kapot dan je lief is.
Het zou verboden moeten worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb al vaker gezegd, afschaffen dat voetbal, heeft totaal geen toegevoegde waarde. Kijk eens wat die lui verdienen niet normaa. Mensen in de zorg, die er wel toe doen verdienen te weinigquote:Op maandag 19 mei 2025 18:09 schreef marc0871 het volgende:
Weer een bewijs dat voetbal geen sport is.
Het is een spelletje.
Daarbij kosten veel wedstrijden klauwen met geld door al die rellen waar veel agenten voor uit moeten rukkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Inderdaad. Als er geen voetbal zou zijn, dan vinden ze wel iets anders om te gaan rellen.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
relschoppers zoeken van alles wel om te rellen, een post op social media is al voldoende, zoals Scheveningen laatst![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik heb al vaker gezegd; relschopper bij elkaar drijven, hek er omheen, camera's erop en de rechten verkopen.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb al vaker gezegd, afschaffen dat voetbal, heeft totaal geen toegevoegde waarde. Kijk eens wat die lui verdienen niet normaa. Mensen in de zorg, die er wel toe doen verdienen te weinig
Daarbij kosten veel wedstrijden klauwen met geld door al die rellen waar veel agenten voor uit moeten rukken
Laat ze het dan maar uitvechten, tot er nog maar één staat.![]()
Alle hooligans opeens in DTS om te rellen als er geen voetbal meer is...I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Beter dan omgekeerd. Dat alle DTSers gaan voetballen als deze reeks weer eens gesloten wordtquote:Op maandag 19 mei 2025 18:18 schreef Fogel het volgende:
Alle hooligans opeens in DTS om te rellen als er geen voetbal meer is...![]()
Dat is wel heel rigoreusquote:Op maandag 19 mei 2025 18:17 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb al vaker gezegd; relschopper bij elkaar drijven, hek er omheen, camera's erop en de rechten verkopen.
Laat ze het dan maar uitvechten, tot er nog maar één staat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nja dat lijkt me inderdaad niks.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Beter dan omgekeerd. Dat alle DTSers gaan voetballen als deze reeks weer eens gesloten wordtI'm surrounded by morons!
Zo hard genieten van muziek dat ik niet op e-learning kan concentreren
Uw ADH vitamine Worst
Kunnen ze in ieder geval niemand verwonden en is goed koper een paar mods er op te zetten dan een ween heel peleton agentenquote:Op maandag 19 mei 2025 18:18 schreef Fogel het volgende:
Alle hooligans opeens in DTS om te rellen als er geen voetbal meer is...
Een set van Tiesto gisteren die al zijn oude muziek speelt
Uw ADH vitamine Worst
Waarom? Zij willen vechten.quote:
Laat ze dat dan lekker doen waar een ander daar geen last van heeft.
En als dat dan een grijpstuiver oplevert, kan dat mooi aan de schade gespendeerd worden![]()
dat gebeurt al, dat hooligans ergens op een terrein met elkaar vechtenUw ADH vitamine Worst
Ja ben het gedeeltelijk met je eens hoor. En dat moeten ze met al die lui doen.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:24 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Waarom? Zij willen vechten.
Laat ze dat dan lekker doen waar een ander daar geen last van heeft.
En als dat dan een grijpstuiver oplevert, kan dat mooi aan de schade gespendeerd wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moe?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Kreequote:
Dat is heftigquote:kan ik iets voor je doen klim maar in DM
Alles goed met Kree?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nahquote:Op maandag 19 mei 2025 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is heftigkan ik iets voor je doen klim maar in DM
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:het hoeft ook niet
Mooi zo. Hier ook. Een dag is zo voorbij hequote:Op maandag 19 mei 2025 18:58 schreef kree het volgende:
[..]
ja hoor, de maandag weer doorgekomen
met jou?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja was ie niet heel inspirerend qua werkzaamheden. maar heb me wel weer vermaakt.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo. Hier ook. Een dag is zo voorbij he
Was nu nog mooi dagje Scheveningen, morgen en overmorgen weer naar Bergambacht.Do what you love, love what you do!![]()
Zit jij door heel Nederland?quote:Op maandag 19 mei 2025 19:00 schreef kree het volgende:
[..]
ja was ie niet heel inspirerend qua werkzaamheden. maar heb me wel weer vermaakt.
Was nu nog mooi dagje Scheveningen, morgen en overmorgen weer naar Bergambacht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee de dunea locaties. dus min of meer Brakel - Bergambacht - Monster - Scheveningen - Katwijk. en alles wat daar tussen in zit.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Kan je zo een avondje strand erachter aan doen als je in Monster of Scheveningen bentquote:Op maandag 19 mei 2025 19:06 schreef kree het volgende:
[..]
nee de dunea locaties. dus min of meer Brakel - Bergambacht - Monster - Scheveningen - Katwijk. en alles wat daar tussen in zit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
haha ja maar weet dat strand niet zo onwijs bijzonder is voor mij, woon me hele leven in Katwijk al, of nouja nu Rijnsburg, maar alsnog gemeente katwijkquote:Op maandag 19 mei 2025 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je zo een avondje strand erachter aan doen als je in Monster of Scheveningen bent
moet zeggen de duinen zijn wel weer op zijn mooist nu
Do what you love, love what you do!![]()
Ja duinen zijn altijd mooiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ben blij dat ik daar ooit solliciteerde, nu kon ik iets hoger in salaris op dat moment. en ben beetje teruggegaan naar werktuigbouw, wat niet mijn opleiding is en schaal lager.quote:
Maar de vacature sprak me aan. Na jaar toch weer naar elektra dus wel schaal hoger.
Maar heb er tot nu toe geen spijt van gehad, denk je kunt het slechter treffen als werkgever.
Altijd het top salaris is ook niet waar het uiteindelijk om gaat
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: