SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ZO nieuwe ronde nieuwe kansenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik zat ook te wachtenquote:maar niemand pakte hem. Dus moest ik zelf maar
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:nieuwe ronde is pas 1 juni.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
En het is weer gedaan met de liefdequote:
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ja ik wil nog wel eens iets nieuws.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja wel fijn dat je het nu weet![]()
Ik hou van redelijk vaste UI's .. en bij iedere verandering die ik deed kwam ik uiteindelijk toch altijd weer uit op deze
Maar ik gebruik geen vaste PI meer, dat heb ik wel geleerd
Dan ook, nu weer een nieuwe topicrondequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 19 mei 2025 13:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik wil nog wel eens iets nieuws.
Maar ik gebruik geen vaste PI meer, dat heb ik wel geleerd![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat is dus iets waar ik nooit naar kijkquote:Op maandag 19 mei 2025 13:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik wil nog wel eens iets nieuws.
Maar ik gebruik geen vaste PI meer, dat heb ik wel geleerdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt nooit?quote:Op maandag 19 mei 2025 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dus iets waar ik nooit naar kijkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
OMG heb je die enge UI weer afgestoft en in gebruikquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik heb net 30 kg kleding binnen, genoeg leuke kledingkeuzequote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ja maar er zijn mensen die het wel doen en als je danquote:Op maandag 19 mei 2025 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dus iets waar ik nooit naar kijkgebruikt terwijl je iemand condoleert, ja dat ziet er toch wat raar uit
Naar een PI dat is toch die smiley die tussen je UI en je bericht staat?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik wel , want ze worden vaak verkeerd gebruiktquote:Op maandag 19 mei 2025 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dus iets waar ik nooit naar kijk
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zou mij niet eens opvallenquote:Op maandag 19 mei 2025 13:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja maar er zijn mensen die het wel doen en als je dangebruikt terwijl je iemand condoleert, ja dat ziet er toch wat raar uit
quote:Op maandag 19 mei 2025 13:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
OMG heb je die enge UI weer afgestoft en in gebruik
Als dit gewoon een foto van @Fogel is, is dit wel een beetje een gemene opmerking
Vind ze niet belangrijk eerlijk gezegdquote:Op maandag 19 mei 2025 13:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik wel , want ze worden vaak verkeerd gebruikt
Heb je daar problemen mee?quote:Op maandag 19 mei 2025 13:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
OMG heb je die enge UI weer afgestoft en in gebruikI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Bij jou ook al. Lov deed ook al zo gemeen tegen me. Zullen wij maar iets beginnen dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dan maar gemeenquote:Op maandag 19 mei 2025 13:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als dit gewoon een foto van @:Fogel is, is dit wel een beetje een gemene opmerking
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ze kunnen een heel verkeerd beeld geven bij een verhaalquote:Op maandag 19 mei 2025 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ze niet belangrijk eerlijk gezegdMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
En jij kent me en weet dat de PI mij zou kunnen zijn als ik een Danny impressie doequote:Op maandag 19 mei 2025 13:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als dit gewoon een foto van @:Fogel is, is dit wel een beetje een gemene opmerking
I'm surrounded by morons!
Oh wacht, eerlijk is natuurlijk het juiste woordquote:
Moest midden in teams keer keihard schijten en per ongeluk cam aangezet, toen keek ik ook als op de UI van @FogelUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
UI bedoel je?quote:Op maandag 19 mei 2025 13:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
En jij kent me en weet dat de PI mij zou kunnen zijn als ik een Danny impressie doe
Ik til er niet zo zwaar aan eerlijk gezegd. ik zie ze 9 van de 10x niet eensquote:Op maandag 19 mei 2025 13:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze kunnen een heel verkeerd beeld geven bij een verhaalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hou wel van eerlijkheidquote:Op maandag 19 mei 2025 13:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh wacht, eerlijk is natuurlijk het juiste woord
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hee, er let iemand op...quote:I'm surrounded by morons!
Heel veel mensen , die PI is er niet zomaarquote:Op maandag 19 mei 2025 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik til er niet zo zwaar aan eerlijk gezegd. ik zie ze 9 van de 10x niet eensMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
En sommige mensen gebruiken ze wel correct. Dan kun je aan de PI soms zien of iets als grap bedoeld isquote:Op maandag 19 mei 2025 13:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze kunnen een heel verkeerd beeld geven bij een verhaalIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Deze is topquote:Op maandag 19 mei 2025 13:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja wel fijn dat je het nu weet![]()
Ik hou van redelijk vaste UI's .. en bij iedere verandering die ik deed kwam ik uiteindelijk toch altijd weer uit op deze
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Magnum, PI.I'm surrounded by morons!
Ja Preciesquote:Op maandag 19 mei 2025 13:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En sommige mensen gebruiken ze wel correct. Dan kun je aan de PI soms zien of iets als grap bedoeld isMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
IK heb standaard dat lijstje staan en kijk er verder niet naar omquote:Op maandag 19 mei 2025 13:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heel veel mensen , die PI is er niet zomaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze PI boeit me nietI'm surrounded by morons!
Haha ik heb ook deze Henry lach als ik ergens om moet lachen maar het voor me moet houdenquote:Op maandag 19 mei 2025 13:19 schreef hemarookworst het volgende:
En zo kijk ik in de cam als ik de woordkunsten van mario lees terwijl ik teams aan heb op andere scherm
[ afbeelding ]Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Woorddiarree zul je bedoelen.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:19 schreef hemarookworst het volgende:
En zo kijk ik in de cam als ik de woordkunsten van mario lees terwijl ik teams aan heb op andere scherm
[ afbeelding ]Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Kudtgatjequote:Op maandag 19 mei 2025 13:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]zijn woordkunsten niet waarderen
JawohlI'm surrounded by morons!
Je wil gewoon aan ballen zittenquote:
Ik ook wel ja.quote:
Maar niet als vrijbrief om mensen te beledigen. Wat sommige mensen ook wel doen en zich dan verschuilen achter "ja maar het is toch ook zo" (niet dat ik dacht dat jij dat nu deed hoor)
quote:
Kloptquote:Op maandag 19 mei 2025 13:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]zijn woordkunsten niet waarderen
Dat zou sowieso nooit de insteek moeten zijn van eerlijkheid en eerlijk handelen.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook wel ja.
Maar niet als vrijbrief om mensen te beledigen. Wat sommige mensen ook wel doen en zich dan verschuilen achter "ja maar het is toch ook zo" (niet dat ik dacht dat jij dat nu deed hoor)
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
gaslighting ....quote:Op maandag 19 mei 2025 13:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook wel ja.
How can I make this topic about me?![]()
Ik heb eigenlijk niet zo'n goed balgevoelquote:
Sad but true, kreeg op de basisschool bijles in gym, omdat ik slecht in balsporten was.
Vast wel de ballen van fogel schijnen in trek te zijnquote:
Zoals op andere plekken op fok dts en zijn users te beschimpen en vervolgens hier lekker vrolijk mee te posten.quote:
Wil jij mijn eitjes zien?quote:Op maandag 19 mei 2025 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel de ballen van fogel schijnen in trek te zijnZe smelten de Paashaas!
Song by Heideroosjes ‧ 1993
Mwah, of gewoon naar mensen verwijzen met die dikke, lelijke, domme en als je dan zegt dat ze ook een naam hebben en je ze niet hoeft te beledigen, dan zeggen van "ja maar het is toch zo?"quote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 13:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar hou ik ook niet van , heel naar is dat.
Oh? Nu is mijn interesse wel gewektquote:Op maandag 19 mei 2025 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel de ballen van fogel schijnen in trek te zijn
Aan wat voor ballen moet ik denken?
Sambaballen, bitterballen, toverballen,...?
Ik moest gaslighting googlen.
Dacht zonder te googlen dat dit met een deo bus spuiten was en dan een vuurtje erbij. Deden we weleens na gymen op de middelbare school
Ik weet dat jij altijd wat moeite hebt met mij .Dat zegt iets over jou , niet over mijquote:My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nou, de bitterballen met rendiervlees die ik soms maak zijn wel populair...quote:Op maandag 19 mei 2025 13:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh? Nu is mijn interesse wel gewekt
Sambaballen, bitterballen, toverballen,...?I'm surrounded by morons!
De Heideroosjes oopoffff heb je niet wat andersquote:Op maandag 19 mei 2025 13:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wil jij mijn eitjes zien?Ze smelten de Paashaas!
Song by Heideroosjes ‧ 1993Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb vooral moeite met dat je exact doet waar je net van zegt niet van te houden.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet dat jij altijd wat moeite hebt met mij .Dat zegt iets over jou , niet over mij
Ik denk lekkere ballenquote:Op maandag 19 mei 2025 13:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh? Nu is mijn interesse wel gewekt
Sambaballen, bitterballen, toverballen,...?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet ook weer eens zoeken op gaslighting, ik ben daar ook wel eens van beschuldigd
🫢quote:Op maandag 19 mei 2025 13:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik moet ook weer eens zoeken op gaslighting, ik ben daar ook wel eens van beschuldigdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 19 mei 2025 13:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik moet ook weer eens zoeken op gaslighting, ik ben daar ook wel eens van beschuldigd
Dat heb ik jou nog nooit zien doen op FOK!quote:Op maandag 19 mei 2025 13:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik moet ook weer eens zoeken op gaslighting, ik ben daar ook wel eens van beschuldigdMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Oooh, suck on my chocolate salty ballsquote:Op maandag 19 mei 2025 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De Heideroosjes oopoffff heb je niet wat anders
Chef's Chocolate Salty Balls
South Park: Season 2, Episode 9
En dan denk ik, misschien weten narcisten wel niet dat ze narcist zijn en ben ik er zelf wel een
Dan weet je dat heel goed te verbergen als dat zo zou zijn. Geen zorgen.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:42 schreef MizzezAmy het volgende:
En dan denk ik, misschien weten narcisten wel niet dat ze narcist zijn en ben ik er zelf wel eenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gelukkig heb ik al >10 jaar geen relatie, dus geen mensen die echt zouden lijden onder mijn narcisme dan
narcisten weten dat inderdaad niet van zichzelf.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:42 schreef MizzezAmy het volgende:
En dan denk ik, misschien weten narcisten wel niet dat ze narcist zijn en ben ik er zelf wel een
kutvolk is het.How can I make this topic about me?![]()
Oh interessanthttps://vitaalgezond.com/(...)ls%20een%20probleem.quote:Weten narcisten dat ze narcist zijn? Als we het simpel stellen: ja, narcisten weten vaak wel dat ze narcistisch zijn, maar het boeit ze niet genoeg om er echt iets aan te veranderen of om te begrijpen hoe dit voor anderen is. Ze zien hun manier van doen niet als een probleem.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Oh als ik verder leesquote:Op maandag 19 mei 2025 13:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
narcisten weten dat inderdaad niet van zichzelf.
kutvolk is het.quote:Dus, om terug te komen op de vragen: “Weet een narcist dat hij een narcist is?” en “Weet een narcist wat hij doet?”
Het antwoord is ja, maar met een grote ‘maar’. Ze zien hun narcisme niet als een probleem, maar eerder als een reeks kenmerken die hen uniek maakt.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
ja het zijn verschrikkelijke mensen.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh interessant
[..]
https://vitaalgezond.com/(...)ls%20een%20probleem.
[ Bericht 8% gewijzigd door gebrokenglas op 19-05-2025 13:57:27 ]How can I make this topic about me?![]()
Nu vraag ik mij af, zou een politieke voorkeur iets kunnen zeggen over wel of geen narcist?quote:Volgens narcisten is de wereld te simpel en ziet het niet hun ware potentieel. Ze zien zichzelf als overlevenden, perfect uitgerust voor succes.
En ja, dat rechtvaardigt in hun ogen waarom ze mensen die ze als zwakker zien mogen uitbuiten. Het is een ‘hond-eet-hond’ wereld, en zij zijn gewoon beter voorbereid om te overleven.
Als ik dit lees, zullen links georiënteerde personen niet snel narcist zijn.
Ok, ik ga weer aan het werk. Voordat ik mezelf teveel af ga vragen
Excuses voor dit serieuze onderwerp, snel weer terug naar smileys, bier, koffie en seks
Niks mis met serieus , maar ook niks mis met humorquote:Op maandag 19 mei 2025 13:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Excuses voor dit serieuze onderwerp, snel weer terug naar smileys, bier, koffie en seks
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op maandag 19 mei 2025 13:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Excuses voor dit serieuze onderwerp, snel weer terug naar smileys, bier, koffie en seks![]()
![]()
![]()
![]()
oh en die ook nog
oehquote:Op maandag 19 mei 2025 13:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Geen snacks?quote:Op maandag 19 mei 2025 13:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Altijd weer de GG bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had altijd standaard een blije, weet niet meer welke ... dat is in NWS niet altijd even handigquote:Op maandag 19 mei 2025 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik til er niet zo zwaar aan eerlijk gezegd. ik zie ze 9 van de 10x niet eens
Toen had ik maar een boze genomen en dat is als mod in NWS niet altijd even handig
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Van mij krijgt hij iig geen koffie meer.quote:
Sorry
Ik was even door mijn reacties heen dus plaatste ik gewoon een standaard bolkHow can I make this topic about me?![]()
En een tinfoil hoedje danquote:Op maandag 19 mei 2025 14:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik had altijd standaard een blije, weet niet meer welke ... dat is in NWS niet altijd even handig
Toen had ik maar een boze genomen en dat is als mod in NWS niet altijd even handig
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Il ben ook mod in bnwquote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Interestingquote:Op maandag 19 mei 2025 13:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh interessant
[..]
https://vitaalgezond.com/(...)ls%20een%20probleem.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dan weet ik het ook niet meerquote:
lolquote:Op maandag 19 mei 2025 14:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik had altijd standaard een blije, weet niet meer welke ... dat is in NWS niet altijd even handig
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Whutquote:Op maandag 19 mei 2025 14:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Van mij krijgt hij iig geen koffie meer.
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik heb ook überhaupt geen koffie in huis.quote:
whutquote:Op maandag 19 mei 2025 14:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb ook überhaupt geen koffie in huis.![]()
geen koffie in huis hebben?![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-05-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4475 / +0 / +0 / 6851 / 7586
2. aeque / 716 / +57 / +6 / 1348 / 1826
3. KillemWieft / 648 / +31 / +37 / 211 / 372
4. devzero / 624 / +11 / +58 / 449 / 604
5. hemarookworst / 534 / +11 / +11 / 816 / 1170
6. HappyCharly / 508 / +24 / +25 / 402 / 552
7. Lovely / 482 / +94 / +16 / 1428 / 1779
8. gebrokenglas / 474 / +32 / +44 / 1214 / 1649
9. _UserName_ / 459 / +50 / +47 / 338 / 495
10. Harrie / 430 / +5 / +25 / 551 / 732
11. Dr.Mikey / 429 / +17 / +20 / 238 / 372
12. mario390 / 355 / +0 / +49 / 123 / 219
13. KoningWouter / 350 / +61 / +6 / 920 / 1156
14. Rob / 280 / +0 / +0 / 171 / 250
15. Sally / 255 / +0 / +0 / 112 / 177
16. Fogel / 250 / +12 / +10 / 297 / 436
17. StevenHyde / 243 / +6 / +6 / 679 / 855
18. kree / 240 / +64 / +0 / 445 / 606
19. sp3c / 231 / +18 / +46 / 228 / 309
20. MizzezAmy / 184 / +10 / +11 / 940 / 1168SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik drink thuis geen koffie.quote:
Die mogen zelf wat meenemenquote:Op maandag 19 mei 2025 14:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
voor bezoek heb je toch wel wat koffie in huis? ....
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bezoekquote:Op maandag 19 mei 2025 14:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
voor bezoek heb je toch wel wat koffie in huis? ....![]()
en als er wel bezoek komt dan geef ik ze geen koffie.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dit.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bezoek![]()
en als er wel bezoek komt dan geef ik ze geen koffie.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op maandag 19 mei 2025 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bezoek![]()
en als er wel bezoek komt dan geef ik ze geen koffie.
Moet ik schijnbaar ook meer doen.quote:
Morgen hier nog 20 graden volgens mijn app woensdag 17quote:Op maandag 19 mei 2025 14:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
heerlijk hè...
na morgen wordt het al wat minder..."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Je denkt dat ik hier hele dagen zit omdat er zoveel bezoek langs komt?quote:Op maandag 19 mei 2025 14:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
voor bezoek heb je toch wel wat koffie in huis? ....
Is wel gezond, gewoon ff in de schaduw zitten of een ommetje makenquote:
ja hier ook. vrijdag 12 graden en zaterdag kans op regenquote:Op maandag 19 mei 2025 14:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morgen hier nog 20 graden volgens mijn app woensdag 17How can I make this topic about me?![]()
Heerlijk ff wat regenquote:Op maandag 19 mei 2025 14:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja hier ook. vrijdag 12 graden en zaterdag kans op regen
nee, maar áls er dan bezoek komt, dan heeft die koffie.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Je denkt dat ik hier hele dagen zit omdat er zoveel bezoek langs komt?How can I make this topic about me?![]()
Ik ga hier verstandig op reageer met alleen: ach jaquote:Op maandag 19 mei 2025 14:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is wel gezond, gewoon ff in de schaduw zitten of een ommetje makenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Luister maar naar deze wijze vrouwquote:Op maandag 19 mei 2025 14:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga hier verstandig op reageer met alleen: ach ja
Ik denk dat sinds dat ik hier woon (ongeveer 12) jaar er misschien 5x bezoek is geweest. Dus nemen ze het zelf maar mee.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nee, maar áls er dan bezoek komt, dan heeft die koffie.
Ja is ook zo, ik hou ook wel van humorquote:Op maandag 19 mei 2025 13:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niks mis met serieus , maar ook niks mis met humor
![]()
Ik moet hier heel hard om lachen.quote:
Heerlijk, vooral met een dosis zelfspotquote:Op maandag 19 mei 2025 14:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja is ook zo, ik hou ook wel van humor![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ja want na een jaar wordt de koffie wel minder van kwaliteitquote:Op maandag 19 mei 2025 14:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk dat sinds dat ik hier woon (ongeveer 12) jaar er misschien 5x bezoek is geweest. Dus nemen ze het zelf maar mee.How can I make this topic about me?![]()
Een mini-beetje? Omdat je er niet verder naast kunt zitten.quote:
Dat zal hem lerenquote:Op maandag 19 mei 2025 14:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Van mij krijgt hij iig geen koffie meer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig hield je ze zaterdag/zondag wel in. Die paar queefs waren dan wel weer grappig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Daar zou je niks over zeggenquote:Op maandag 19 mei 2025 14:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig hield je ze zaterdag/zondag wel in. Die paar queefs waren dan wel weer grappig.
Is gewoon menselijk hoor, zei ik toen ook al.quote:
Als er lucht ingepompt wordt moet het er ook weer uit.
Zal lucht in jouw pompenquote:Op maandag 19 mei 2025 15:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Is gewoon menselijk hoor, zei ik toen ook al.
Als er lucht ingepompt wordt moet het er ook weer uit.![]()
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb vanmorgen ook nog flink zitten bolken op de troon, komt wel dichtbij zo
Dat is wel te achterhalen hoorquote:![]()
Aan de hand van je cadeautjes kan ik wel wat pinpointen en dan ga ik gewoon rondvragen waar die rare Hollander woont
* devzero haalt snel de grote nederlandse vlag uit de tuinquote:Op maandag 19 mei 2025 15:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is wel te achterhalen hoor![]()
Aan de hand van je cadeautjes kan ik wel wat pinpointen en dan ga ik gewoon rondvragen waar die rare Hollander woont![]()
![]()
Die zou ik sowieso niet meer neer durven zetten, voor je het weet word je het land uitgezetquote:Op maandag 19 mei 2025 15:24 schreef devzero het volgende:
[..]
* devzero haalt snel de grote nederlandse vlag uit de tuinIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Misschien dat sommigen zullen denken dat het een oude zuid-afrikaanse vlag isquote:Op maandag 19 mei 2025 15:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die zou ik sowieso niet meer neer durven zetten, voor je het weet word je het land uitgezet![]()
![]()
Lekker bezig hoorquote:Op maandag 19 mei 2025 15:40 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Zekerheb nu 17.164 stapjes
jij nog gewandeld?![]()
Ik nog niet, vanavond even een ommetje"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gebolkt denk ikquote:Op maandag 19 mei 2025 15:40 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Zekerheb nu 17.164 stapjes
jij nog gewandeld?
Aah heerlijk, altijd lekker wandelenquote:Op maandag 19 mei 2025 15:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lekker bezig hoor![]()
Ik nog niet, vanavond even een ommetje![]()
![]()
Vooral in de avond.. lekker rustigquote:Op maandag 19 mei 2025 15:42 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Aah heerlijk, altijd lekker wandelen
Ja als het hier rustig is bolkt lovely wat afquote:
En minder warm..quote:Op maandag 19 mei 2025 15:44 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dat is altijd fijn als het rustig is.
Oudjes houden van rustquote:Op maandag 19 mei 2025 15:44 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dat is altijd fijn als het rustig is.
Net boodschappen gedaan, maar was wel lekker buiten, niet te warm en niet te koudquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Regen zou wel goed zijn voor de natuur nuquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar voor mij nietquote:Op maandag 19 mei 2025 15:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Regen zou wel goed zijn voor de natuur nu![]()
![]()
vanaf zondagquote:Op maandag 19 mei 2025 15:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Regen zou wel goed zijn voor de natuur nuUw ADH vitamine Worst
Je smelt er gelukkig niet vanquote:
Ja, ik zag het. Gisteren ging het hier regenen, we hebben wel 10 hele druppels gehadquote:
Doe ik ook.. nu de kans er voor..quote:Op maandag 19 mei 2025 15:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon lekker puntjes sprokkelen, niets aantrekken van anderen
OEps, ja dan kan ik mij voorstellen dat je niet van regen houdtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wanneer ging je ook weer naar texel?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O nog 2 weekjes dusquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo best warm heb ik t. Ging ff met de fiets naar de apotheek. Stond bij het stoplicht naast een oudere man (dan ik ben) met een e-bike en dacht ik zet em in de 8e versnelling en ga als een malle fietsen, zodat ik iig niet door hem wordt ingehaald.
Verder gaat het goed met me.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Is altijd mooi op de eilandenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet je je bewijzen tegen over een oudere man, of wil je laten zien dat jij als jongeren sneller ben dan een oudere manquote:Op maandag 19 mei 2025 15:55 schreef StevenHyde het volgende:
Zo best warm heb ik t. Ging ff met de fiets naar de apotheek. Stond bij het stoplicht naast een oudere man (dan ik ben) met een e-bike en dacht ik zet em in de 8e versnelling en ga als een malle fietsen, zodat ik iig niet door hem wordt ingehaald.
Verder gaat het goed met me.
Jij bent gek.. maar is het wel gelukt?quote:Op maandag 19 mei 2025 15:55 schreef StevenHyde het volgende:
Verder gaat het goed met me.
Natuur is ook heel mooi daar altijdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wil niet verliezen van iemand op een e-bike met mijn reguliere stadsfietsquote:Op maandag 19 mei 2025 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je je bewijzen tegen over een oudere man, of wil je laten zien dat jij als jongeren sneller ben dan een oudere manBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Mijn vrouw heeft wel een e-bike en die kan me niet meer triggeren dan wanneer we een heuvel op moeten waar ze dan de turbo aan zet en ik dat bij wil houden en ze dan gaat roepen HUP HUP OUWELUL!Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op maandag 19 mei 2025 15:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik wil niet verliezen van iemand op een e-bike met mijn reguliere stadsfiets
O lekker in de duinenquote:Op maandag 19 mei 2025 15:57 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja, marley gaat mee dus we gaan heerlijk wandelen !Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja wel makkelijk gelukt. Die man had denk ik niet door dat het een wedstrijdje wasquote:![]()
Leuke UI trouwensBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
WIe is nu de ouwe lul, iemand die zelf trapt of iemand die ondersteunen bij het trappen heeftquote:Op maandag 19 mei 2025 15:58 schreef StevenHyde het volgende:
Mijn vrouw heeft wel een e-bike en die kan me niet meer triggeren dan wanneer we een heuvel op moeten waar ze dan de turbo aan zet en ik dat bij wil houden en ze dan gaat roepen HUP HUP OUWELUL!
ik heb die strijd al opgegevenquote:Op maandag 19 mei 2025 15:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik wil niet verliezen van iemand op een e-bike met mijn reguliere stadsfietsUw ADH vitamine Worst
Mijn (liefdes)leven heeft afgelopen week opeens een hééééééle andere wending gekregen onverwachts met een vriendin van mij die ik al heel wat jaren ken. Ik hou mezelf in qua verliefdheid en doe vooral go with the flow, maar jeeeeeezzzuuuss wat is het een fijn mens
Oh ja, en ik ga naar Frankrijk deze week
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ja weet ik maar ze weet gewoon hoe ze me kan plagenquote:Op maandag 19 mei 2025 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIe is nu de ouwe lul, iemand die zelf trapt of iemand die ondersteunen bij het trappen heeftHeb ik ook nog eens mijn dochter vaak achterop mijn fiets.
Of die dacht, wat een gek is dat zeg met dit weer zo snel fietsenquote:Op maandag 19 mei 2025 15:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja wel makkelijk gelukt. Die man had denk ik niet door dat het een wedstrijdje was![]()
Leuke UI trouwens
Gemaakt met chatgpt
Fijn voor je man! Wat maakt haar zo leuk voor je?quote:Op maandag 19 mei 2025 16:00 schreef Grotetijd het volgende:
Mijn (liefdes)leven heeft afgelopen week opeens een hééééééle andere wending gekregen onverwachts met een vriendin van mij die ik al heel wat jaren ken. Ik hou mezelf in qua verliefdheid en doe vooral go with the flow, maar jeeeeeezzzuuuss wat is het een fijn mens
Oh ja, en ik ga naar Frankrijk deze weekBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Mag je daar je hond uitlaten?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga je met haar naar Frankrijk?quote:Op maandag 19 mei 2025 16:00 schreef Grotetijd het volgende:
Oh ja, en ik ga naar Frankrijk deze week![]()
![]()
Wat leuk GT gefeliciteerdquote:Op maandag 19 mei 2025 16:00 schreef Grotetijd het volgende:
Ga je alleen naar Frankrijk?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah je hebt nu een vriendin? Wat leukquote:Op maandag 19 mei 2025 16:00 schreef Grotetijd het volgende:
We liggen heel erg op een lijn, hebben héél veel raakvlakken. Raken ook niet uitgepraat. Denken veel hetzelfde, maken elkaars zinnen af.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Fijn voor je man! Wat maakt haar zo leuk voor je?
En zowel zij kan echt d'r zelf zijn bij mij (wat ze amper kon bij anderen) en ik kan mezelf echt zijn bij haar
Well, life can be a riot
neeeeeee helaasquote:Word ff 4 dagen Afkicken.
Met mutti.Well, life can be a riot
Super fijn om te horenquote:Op maandag 19 mei 2025 16:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
We liggen heel erg op een lijn, hebben héél veel raakvlakken. Raken ook niet uitgepraat. Denken veel hetzelfde, maken elkaars zinnen af.
En zowel zij kan echt d'r zelf zijn bij mij (wat ze amper kon bij anderen) en ik kan mezelf echt zijn bij haar![]()
![]()
Aah leuk!quote:Op maandag 19 mei 2025 16:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
neeeeeee helaasWord ff 4 dagen Afkicken.
Met mutti.lekker van genieten, en die 4 dagen worden wel weer ingehaald
![]()
![]()
Hahaha neeeeeeeeeeeeeee. We zijn nu vooral rustig aan aan 't doen omdat we beide niks willen overhaasten en het willen laten slagen so to speak.quote:Well, life can be a riot
O das dan weer niet fris als ze daar hun behoefte doen op het strandquote:
Mijn logehondje is vanmorgen opgehaald. Het is nu best stil in huis.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ruim het altijd opquote:Op maandag 19 mei 2025 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das dan weer niet fris als ze daar hun behoefte doen op het strand
Mijn logehondje is vanmorgen opgehaald. Het is nu best stil in huis.
Aah dat zal best jaheel anders dan ineens he
![]()
Dat is wel heel belangrijk idd. Mooi man, blij voor jequote:Op maandag 19 mei 2025 16:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
We liggen heel erg op een lijn, hebben héél veel raakvlakken. Raken ook niet uitgepraat. Denken veel hetzelfde, maken elkaars zinnen af.
En zowel zij kan echt d'r zelf zijn bij mij (wat ze amper kon bij anderen) en ik kan mezelf echt zijn bij haar
Ah nou als jullie het maar fijn hebben tochquote:Op maandag 19 mei 2025 16:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hahaha neeeeeeeeeeeeeee. We zijn nu vooral rustig aan aan 't doen omdat we beide niks willen overhaasten en het willen laten slagen so to speak.
Ja onbewust kijk je steeds wat hij aan het doen is en als ik mij maar verplaatste hoorde je trippel trippel Dat is nu stilquote:Op maandag 19 mei 2025 16:05 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik ruim het altijd op
Aah dat zal best jaheel anders dan ineens he
Grappig is dat he dat ze dan steeds achter je aan gaanquote:Op maandag 19 mei 2025 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja onbewust kijk je steeds wat hij aan het doen is en als ik mij maar verplaatste hoorde je trippel trippel Dat is nu stil![]()
Aan de ene kant leuk, aan de andere kant zenuwslopendquote:Op maandag 19 mei 2025 16:08 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Grappig is dat he dat ze dan steeds achter je aan gaan
quote:Op maandag 19 mei 2025 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aan de ene kant leuk, aan de andere kant zenuwslopenddat ook ja
![]()
Vooral als ik veel met de trippelstoel rol. Ben altijd bang over zijn pootjes te rijdenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kleine hondjes kan je ook sneller over struikelen als je even niet op let.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Of katten die voor je voeten gaan liggen als je de trap af looptquote:Op maandag 19 mei 2025 16:11 schreef Lovely het volgende:
Kleine hondjes kan je ook sneller over struikelen als je even niet op let..![]()
![]()
Lopen die ook wel eens voor je voeten?quote:Op maandag 19 mei 2025 16:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Of katten die voor je voeten gaan liggen als je de trap af loopt
Je kan ook over grote honden struikelen hoor, die vormen steeds soort van verkeersdrempelsTrotste mama van Ambar
Sta je ergens stil, ligt er een verkeersdrempel achter jequote:Op maandag 19 mei 2025 16:16 schreef Lovely het volgende:
Maar minder snel dan van die kleine mormelsTrotste mama van Ambar
Daarom zeg ik altijd piep piep piep als ik achteruit besluit te gaan lopenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Sta je per ongeluk op de staartquote:Op maandag 19 mei 2025 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sta je ergens stil, ligt er een verkeersdrempel achter je
Maar als je lang genoeg kleine mormels in huis hebt, dan wen je er vanzelf aanTrotste mama van Ambar
Nou dat zoiezo!quote:Op maandag 19 mei 2025 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kan ook over grote honden struikelen hoor, die vormen steeds soort van verkeersdrempels![]()
Gaat het nou over honden of @JustinK ?quote:Op maandag 19 mei 2025 16:16 schreef Lovely het volgende:
Maar minder snel dan van die kleine mormelsAh, daar is mijn antwoordquote:![]()
Nee dat went nooit, tenzij de vent een hond/kat/overige dier isquote:Trotste mama van Ambar
Ja en die hebben van die dunne pootjesquote:Op maandag 19 mei 2025 16:11 schreef Lovely het volgende:
Kleine hondjes kan je ook sneller over struikelen als je even niet op let..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je daar ervaring meequote:
Je had toch dacht ik een keer een foto van het hondje hier gepost?quote:Op maandag 19 mei 2025 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en die hebben van die dunne pootjes"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Geen idee dat moet dan al wel lang geleden zijn want het is wel een paar jaar terug dat ik hem hier had voor dit keerquote:Op maandag 19 mei 2025 16:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je had toch dacht ik een keer een foto van het hondje hier gepost?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou het went, maar verveelt ook weer snel.quote:
Denk het wel ja..quote:Op maandag 19 mei 2025 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee dat moet dan al wel lang geleden zijn want het is wel een paar jaar terug dat ik hem hier had voor dit keer"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gelukkig heb jij alleen in het weekend eenquote:Op maandag 19 mei 2025 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou het went, maar verveelt ook weer snel.
En dat is soms al te veelquote:Op maandag 19 mei 2025 16:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij alleen in het weekend een
![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: