SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ZO nieuwe ronde nieuwe kansenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik zat ook te wachtenquote:maar niemand pakte hem. Dus moest ik zelf maar
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:nieuwe ronde is pas 1 juni.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ja ik wil nog wel eens iets nieuws.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja wel fijn dat je het nu weet![]()
Ik hou van redelijk vaste UI's .. en bij iedere verandering die ik deed kwam ik uiteindelijk toch altijd weer uit op deze
Maar ik gebruik geen vaste PI meer, dat heb ik wel geleerd
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Dan ook, nu weer een nieuwe topicrondequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 19 mei 2025 13:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik wil nog wel eens iets nieuws.
Maar ik gebruik geen vaste PI meer, dat heb ik wel geleerd![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat is dus iets waar ik nooit naar kijkquote:Op maandag 19 mei 2025 13:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik wil nog wel eens iets nieuws.
Maar ik gebruik geen vaste PI meer, dat heb ik wel geleerdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt nooit?quote:Op maandag 19 mei 2025 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dus iets waar ik nooit naar kijkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
OMG heb je die enge UI weer afgestoft en in gebruikquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik heb net 30 kg kleding binnen, genoeg leuke kledingkeuzequote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ja maar er zijn mensen die het wel doen en als je danquote:Op maandag 19 mei 2025 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dus iets waar ik nooit naar kijkgebruikt terwijl je iemand condoleert, ja dat ziet er toch wat raar uit
Naar een PI dat is toch die smiley die tussen je UI en je bericht staat?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik wel , want ze worden vaak verkeerd gebruiktquote:Op maandag 19 mei 2025 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dus iets waar ik nooit naar kijk
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zou mij niet eens opvallenquote:Op maandag 19 mei 2025 13:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja maar er zijn mensen die het wel doen en als je dangebruikt terwijl je iemand condoleert, ja dat ziet er toch wat raar uit
quote:Op maandag 19 mei 2025 13:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
OMG heb je die enge UI weer afgestoft en in gebruik
Als dit gewoon een foto van @Fogel is, is dit wel een beetje een gemene opmerking
Vind ze niet belangrijk eerlijk gezegdquote:Op maandag 19 mei 2025 13:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik wel , want ze worden vaak verkeerd gebruikt
Heb je daar problemen mee?quote:Op maandag 19 mei 2025 13:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
OMG heb je die enge UI weer afgestoft en in gebruikI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Bij jou ook al. Lov deed ook al zo gemeen tegen me. Zullen wij maar iets beginnen dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dan maar gemeenquote:Op maandag 19 mei 2025 13:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als dit gewoon een foto van @:Fogel is, is dit wel een beetje een gemene opmerking
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ze kunnen een heel verkeerd beeld geven bij een verhaalquote:Op maandag 19 mei 2025 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ze niet belangrijk eerlijk gezegdMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
En jij kent me en weet dat de PI mij zou kunnen zijn als ik een Danny impressie doequote:Op maandag 19 mei 2025 13:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als dit gewoon een foto van @:Fogel is, is dit wel een beetje een gemene opmerking
I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: