SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zo dan weer een nieuweWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
bolkquote:Op maandag 19 mei 2025 09:23 schreef Lovely het volgende:
Kijken hoe lang het duurt voor dit topic weer vol isHow can I make this topic about me?![]()
O no, voor straf in de hoekquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
@Dotteke even lief aankijken of ze de TT-typefout wil aanpassen.How can I make this topic about me?![]()
Kom vechten dan.quote:Op maandag 19 mei 2025 08:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb wel wat anders voor jouw prullenbak
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Bolk mee
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Lieve Dot wil jij het woord zonnig naar zonnige veranderen?quote:Op maandag 19 mei 2025 09:24 schreef gebrokenglas het volgende:
@:Dotteke even lief aankijken of ze de TT-typefout wil aanpassen.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Het zal je een kop koffie kosten, maar goed.quote:Op maandag 19 mei 2025 09:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lieve Dot wil jij het woord zonnig naar zonnige veranderen?
How can I make this topic about me?![]()
Dat word 450 miljoen miljard puntjes in mindering!quote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Met een koekje bij denk ikquote:Op maandag 19 mei 2025 09:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zal je een kop koffie kosten, maar goed.
Donequote:Op maandag 19 mei 2025 09:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lieve Dot wil jij het woord zonnig naar zonnige veranderen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zoveelquote:Op maandag 19 mei 2025 09:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat word 450 miljoen miljard puntjes in mindering!![]()
80 palletjes pakken koffie, 8 nieuwe bugatti's, 12 villa's van 450.000.000m2 per stuk, 3 jachten van 4.000m lang en 4 privé jets met wit leer, marmer en bladgoud als interieurquote:Op maandag 19 mei 2025 09:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zal je een kop koffie kosten, maar goed.
Kaninchennnnnquote:Op maandag 19 mei 2025 09:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat word 450 miljoen miljard puntjes in mindering!
hoe gaat het?
Heb je het overleefd gisteren?
kijken naar F 1Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Verstappen gisteren gewonnen las ik? Dus jij hebt een top zondag gehad
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
het was voor de verandering een heerlijke racequote:Op maandag 19 mei 2025 09:32 schreef StevenHyde het volgende:
Verstappen gisteren gewonnen las ik? Dus jij hebt een top zondag gehad
veel actie
Max wint zijn 65ste GP
de 400ste GP voor RBR
en Max favo club is landskampioen( en daar zul jij heeeeeel blij mee zijn)
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja maar misschien valt t mee, maar we hebben wel regen nodig..quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ik heb sproeiersquote:Op maandag 19 mei 2025 09:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja maar misschien valt t mee, maar we hebben wel regen nodig..
65 race is wel echt veel al op die leeftijd. Hoeveel moet hij er ongeveer nog winnen om bijv Schumacher te evenaren?quote:Op maandag 19 mei 2025 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
het was voor de verandering een heerlijke race
veel actie
Max wint zijn 65ste GP
de 400ste GP voor RBR
en Max favo club is landskampioen( en daar zul jij heeeeeel blij mee zijn)
Dat laatste heb ik ook meegekregen ja. Maar doe mijn best om weer positief vooruit te denken naar volgend seizoen
Nee, ik heb er nog decenia aan zware therapie aan overgehoudenquote:Op maandag 19 mei 2025 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kaninchennnnn
hoe gaat het?
kijken naar F 1
Schumi had er 91quote:Op maandag 19 mei 2025 09:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
65 race is wel echt veel al op die leeftijd. Hoeveel moet hij er ongeveer nog winnen om bijv Schumacher te evenaren?
Dat laatste heb ik ook meegekregen ja. Maar doe mijn best om weer positief vooruit te denken naar volgend seizoen
Delulu 105Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
There Their They'requote:Op maandag 19 mei 2025 09:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, ik heb er nog decenia aan zware therapie aan overgehouden
@mailyThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Even vergeten dat Schumi zijn langste seizoen evenveel wedstrijden had als Max zijn korste seizoenquote:
Andere vraag.
Waarom zijn er eigenlijk (bijna?) geen vrouwelijke glazenwassers? Nu kunnen vooral vrouwen dagdromen en cola cola drinkenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ik kan er ook niks aan doenquote:Op maandag 19 mei 2025 09:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Even vergeten dat Schumi zijn langste seizoen evenveel wedstrijden had als Max zijn korste seizoenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Iets met een glazen ruit die ze tegenhoud denk ikquote:Op maandag 19 mei 2025 09:41 schreef StevenHyde het volgende:
Andere vraag.
Waarom zijn er eigenlijk (bijna?) geen vrouwelijke glazenwassers? Nu kunnen vooral vrouwen dagdromen en cola cola drinken
Statestieken heb je weinig aan in autosport. Lauda had 24 overwinningen nodig voor 3 WK titels. Max had daar meer overwinningen voor nodigquote:
1 omdat het k..werk isquote:Op maandag 19 mei 2025 09:41 schreef StevenHyde het volgende:
Andere vraag.
Waarom zijn er eigenlijk (bijna?) geen vrouwelijke glazenwassers? Nu kunnen vooral vrouwen dagdromen en cola cola drinken
2 ik denk omdat de verdiensten niet heel hoog zijn( ongeveer gelijk aan interieurverzorgster, waarbij je meestal binnen bezig bent , niet op een ladder hoeft te staan etc )Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
en wat zeg je dan van de statistische 4de plek van Delulu gisteren?quote:Op maandag 19 mei 2025 09:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Statestieken heb je weinig aan in autosport. Lauda had 24 overwinningen nodig voor 3 WK titels. Max had daar meer overwinningen voor nodigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lag puur aan de wagen dat Jankerstront zo dicht bij het podium kon komen.quote:Op maandag 19 mei 2025 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
en wat zeg je dan van de statistische 4de plek van Delulu gisteren?
Charlie werd door de SC en de VSC geneukt. Anders had die iedereen op 5 rondjes gereden.![]()
Owja goede punten jaquote:Op maandag 19 mei 2025 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 omdat het k..werk is
2 ik denk omdat de verdiensten niet heel hoog zijn( ongeveer gelijk aan interieurverzorgster, waarbij je meestal binnen bezig bent , niet op een ladder hoeft te staan etc )
quote:Op maandag 19 mei 2025 09:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lag puur aan de wagen dat Jankerstront zo dicht bij het podium kon komen.
Charlie werd door de SC en de VSC geneukt. Anders had die iedereen op 5 rondjes gereden.![]()
![]()
![]()
@DerRabbit wat vind je van de NFI dan bij Leclerc ?
Vind je dat hij uberhaupt een 5 sec penalty verdiende
en werd de plek niet te laat weer terug gegeven ?>Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tijd voor een gerichte actie om de ongelijke man/vrouw verdeling van glazenwassers aan te pakken! Dat kan toch niet zo langer?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op maandag 19 mei 2025 09:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat word 450 miljoen miljard puntjes in mindering!Hey Konijntje en greysquote:Op maandag 19 mei 2025 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kaninchennnnn
hoe gaat het?
kijken naar F 1
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:hello
![]()
bolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hello fogelquote:
BolkkieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar is @Kissingbird gebleven, alles goed met haar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
alive and kickingquote:Op maandag 19 mei 2025 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar is @:kissingbird gebleven, alles goed met haar?
Je gaat toch niet zeggen dat ze een leven heeft gekregen hequote:
Fluitend de dag doorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
RedelijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had ze alquote:Op maandag 19 mei 2025 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat ze een leven heeft gekregen he
Dat doet ze dan goedquote:
Hey aequequote:
Hier nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh zo is het dus. Uit het oog uit het hart.quote:quote:
Ik ga weer verder kleien want de liefde van mijn leven doet toch gemeen tegen me.
Helemaal niet..quote:Op maandag 19 mei 2025 10:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh zo is het dus. Uit het oog uit het hart.
[..]
Ik ga weer verder kleien want de liefde van mijn leven doet toch gemeen tegen me.
Ben je anders gewend dan, was gisteren ook al zo.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh zo is het dus. Uit het oog uit het hart.
[..]
maar dat ik aardig en lief doe naar gisteren is dus niet genoeg om jou hier te houden. Ik zal het onthouden
quote:Op maandag 19 mei 2025 10:15 schreef StevenHyde het volgende:
Kleien op de wc of ga je wat creatiefs maken aeque?![]()
creatief kleien op de wc
BBQ pakket besteld bij een lokale boer.
Check hoe lief hun koeien eruit zien
Dot ik ben visueel ingesteld en zie aeque nu boven de pot staan en bewegen met zijn billen om zo een mooi kunstwerk te makenquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Mooie beesten zijn datquote:Op maandag 19 mei 2025 10:17 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]en
Zeker al kon hij door zijn pony niet zien hoe lief jij eruit zietquote:Op maandag 19 mei 2025 10:17 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Tja wie begon er over ennuhhhh hoe weet jij hoe zijn billen er uit zienquote:Op maandag 19 mei 2025 10:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dot ik ben visueel ingesteld en zie aeque nu boven de pot staan en bewegen met zijn billen om zo een mooi kunstwerk te maken
quote:Op maandag 19 mei 2025 10:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zeker al kon hij door zijn pony niet zien hoe lief jij eruit ziet
quote:Op maandag 19 mei 2025 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja wie begon er over ennuhhhh hoe weet jij hoe zijn billen er uit zien
Door de pony het slachtblok niet meer zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
"De pony laten grazen"quote:Op maandag 19 mei 2025 10:21 schreef Dotteke het volgende:
Door de pony het slachtblok niet meer zien
![]()
De pony van de koe graast moeilijk denk ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
GG bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik probeer het te visualiseren maar dit gaat lastig. Dat kleien ging gek genoeg gemakkelijkBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Je moet niet kleien maar werken
Betaald kleien = beste kleien.quote:I'm surrounded by morons!
Ben ook aan het werruk thuis. Zou alleen graag een muziekje op mijn koptelefoon opzetten, maar de glazenwasser komt langs. Zou er half 10 zijn.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Onder het werken is er geen tijd om te kleienquote:Op maandag 19 mei 2025 10:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er is een tijd om te kleien en een tijd om te werken.![]()
Heb jij nog wat leuks gedaan tijdens je vrije dagenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan heeft hij pech toch 9.30 = 9.30 het is nu een uur laterquote:Op maandag 19 mei 2025 10:36 schreef StevenHyde het volgende:
Ben ook aan het werruk thuis. Zou alleen graag een muziekje op mijn koptelefoon opzetten, maar de glazenwasser komt langs. Zou er half 10 zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
alweer terug
Ja, maar ik wil wel weer naar buiten kunnen kijkenquote:Op maandag 19 mei 2025 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heeft hij pech toch 9.30 = 9.30 het is nu een uur laterBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op maandag 19 mei 2025 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je anders gewend dan, was gisteren ook al zo.
maar dat ik aardig en lief doe naar gisteren is dus niet genoeg om jou hier te houden. Ik zal het onthoudenJajaquote:
Doe je snel hoor heb je alles wel gewassen en gedroogdquote:
O ja dan moet je even wachten met muziekquote:Op maandag 19 mei 2025 10:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil wel weer naar buiten kunnen kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die is dan wel heel erg laat.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:36 schreef StevenHyde het volgende:
Ben ook aan het werruk thuis. Zou alleen graag een muziekje op mijn koptelefoon opzetten, maar de glazenwasser komt langs. Zou er half 10 zijn.How can I make this topic about me?![]()
quote:
Haren gewassenquote:Op maandag 19 mei 2025 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe je snel hoor heb je alles wel gewassen en gedroogd
Daar heb je geen tijd voor, je moet werken.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil wel weer naar buiten kunnen kijken
quote:Op maandag 19 mei 2025 10:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dot ik ben visueel ingesteld en zie aeque nu boven de pot staan en bewegen met zijn billen om zo een mooi kunstwerk te maken
Gewoon met echte handklei
Mijn wasmachine was al klaar toen ik hem kochtquote:Op maandag 19 mei 2025 10:47 schreef gebrokenglas het volgende:
De wasmachine is klaar.
Even de was ophangen en strijken.
Wat ben je aan het maken?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
HoppaaaaaaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom meteen zo agressiefquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dank je wel dat je het met ons deelt. Hoeven we ons daar geen zorgen meer op te makenquote:
En is het een hoek van 90 graden of meer?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ia je pakket al binnen Drakin?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ehhhh ja.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn wasmachine was al klaar toen ik hem kochtHow can I make this topic about me?![]()
Anderhalf uur te laat!quote:
Dit kan niet hoor.![]()
Spreek hem er maar op aan.
Had jij een zelfbouwpakketquote:
Nee, hij werd netjes in elkaar gezet door het bedrijf waar ik de wasmachine kocht. Zelfs helemaal naar zolder gebracht.quote:
Hij werd werkend opgeleverd.
Dat scheelt een hoop gepuzzelquote:Op maandag 19 mei 2025 11:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, hij werd netjes in elkaar gezet door het bedrijf waar ik de wasmachine kocht. Zelfs helemaal naar zolder gebracht.
Hij werd werkend opgeleverd.
Ja, der zit een blok beton inquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
90°quote:Op maandag 19 mei 2025 11:04 schreef drakin het volgende:
[..]
En is het een hoek van 90 graden of meer?
O dat lukt mij nogwel, in een ver verleden ging hij iedere maand aan de kant om er achter schoon te makenquote:Op maandag 19 mei 2025 11:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik krijg de wasmachine amper verschoven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
eendenkwekkers
Minder pas je misschien niet meer tussen.quote:
En de ezelsoren op hoeft tegenwoordig ook niet meerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
EendenwekkersDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Zo k maakt nog wel verschil hequote:
Je wil zeggen dat ik dik ben en ezels oren hebquote:Op maandag 19 mei 2025 11:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Minder pas je misschien niet meer tussen.
En de ezelsoren op hoeft tegenwoordig ook niet meer![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Die dingen zet je op als je domme dingen doet.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat ik dik ben en ezels oren heb
Ik doe nooit domme dingenquote:Op maandag 19 mei 2025 11:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Die dingen zet je op als je domme dingen doet.
Als je geen dingen doe, kan je ook geen domme dingen doen
Je moest net in de hoek voor je taalfoutquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Helemaal niks doen is ook domquote:Op maandag 19 mei 2025 11:19 schreef Dotteke het volgende:
Als je geen dingen doe, kan je ook geen domme dingen doenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Helemaal niks doen kan bijna niet, je doet altijd wel iets. Maar soms kan iets ook niets zijn
Even iets slims doenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Was geen taalfout maar een typfoutquote:Op maandag 19 mei 2025 11:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Je moest net in de hoek voor je taalfout
Te snel willen typen/posten
![]()
even niets doen helpt om weer iets te doen
even iets doen helpt om straks even niets te doenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
En zo doen we allemaal iets, of nietsquote:Op maandag 19 mei 2025 11:22 schreef hemarookworst het volgende:
even niets doen helpt om weer iets te doen
even iets doen helpt om straks even niets te doen
Even niks doen danDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Bolken is niets doen, maar je doet toch iets
Bolk
Ha kijk een drakin bolk
En een smiley bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ho hoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey hey Puzzie
Niks want het is net de recycle bak ingegaan.quote:Omdat het kan.quote:
O, was het niet naar tevredenheid? Of was het kleien om bezig te zijn en dan weer terug de bak in voor de volgende?quote:Op maandag 19 mei 2025 11:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Niks want het is net de recycle bak ingegaan.
[..]
Omdat het kan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet tevreden. Dus nu een ander ontwerp.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, was het niet naar tevredenheid? Of was het kleien om bezig te zijn en dan weer terug de bak in voor de volgende?
Dat mag als eerste de prullenbak inquote:Op maandag 19 mei 2025 11:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Niks want het is net de recycle bak ingegaan.
[..]
Omdat het kan.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dat ookDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Wat voor onderwerp gaat het worden?quote:Op maandag 19 mei 2025 11:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet tevreden. Dus nu een ander ontwerp.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, had ik al gezien. Lekker snel geschakeltquote:
Je agressiequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Die is wisselend.quote:
hoppa keeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Gelukkig zitten we hier in onzin.quote:Wat lach je me uit?quote:
Ze pesten mij Lov, zeg er wat van.quote:
Een R te veel gelezenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik lach je niet uit, vond je opmerking leuk. Je bent met een drakin aan het praten en je gaat een draak maken.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:55 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig zitten we hier in onzin.
[..]
Wat lach je me uit?
Een beetje in jou lijn denkende m oest ik lachen, maar niet uitlachenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is wel vaker, van de week typte iemand hier dikke pens en ik las penisquote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel vaker, van de week typte iemand hier dikke pens en ik las penis![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dottekequote:Op maandag 19 mei 2025 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel vaker, van de week typte iemand hier dikke pens en ik las penis
Ja sorry kon er niet aan doenquote:
Was het de combinatie van pens, en het woord dikke ervoor, dat je dat andere dacht?quote:How can I make this topic about me?![]()
Soms heb je niet eens klinkers nodig om een bericht te lezen.quote:
vnd dt ltd wl hl miWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is toch nog al een verschil puzzie, verder gaat het wel goedquote:
Ik heb geen idee meer, maar ik was niet de enige die het lasquote:Op maandag 19 mei 2025 11:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Was het de combinatie van pens, en het woord dikke ervoor, dat je dat andere dacht?
Juist jaquote:Op maandag 19 mei 2025 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms heb je niet eens klinkers nodig om een bericht te lezen.
vnd dt ltd wl hl mi
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat is knap, een middag wandeling in de avond doenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je iets wil vastpakken moet je het even loslatenquote:
Als je iets wil loslaten moet je het even vastpakkenUw ADH vitamine Worst
Ik keek nu naar de UIquote:Op maandag 19 mei 2025 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is toch nog al een verschil puzzie, verder gaat het wel goed
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Lovely kan dat.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is knap, een middag wandeling in de avond doen
Je bent lekker op dreef vanmorgenquote:Op maandag 19 mei 2025 12:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je iets wil vastpakken moet je het even loslaten
Als je iets wil loslaten moet je het even vastpakken
Een avond wandeling danquote:Op maandag 19 mei 2025 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is knap, een middag wandeling in de avond doen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Als je wil winnen moet je eerst verliezen.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je iets wil vastpakken moet je het even loslaten
Als je iets wil loslaten moet je het even vastpakken
Als je wil verliezen moet je eerst gewonnen hebben.How can I make this topic about me?![]()
O daar ga ik ook vaak de fout mee in. Soms lijken ze zoveel opelkaar dat ik dus ook denk dat het iemand anders isquote:
Mijn UI lijkt toch niet op die van Amy?![]()
We hebben wel hetzelfde boek overigens
Ook al zo waarquote:Op maandag 19 mei 2025 12:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je wil winnen moet je eerst verliezen.
Als je wil verliezen moet je eerst gewonnen hebben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja precies datquote:Op maandag 19 mei 2025 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daar ga ik ook vaak de fout mee in. Soms lijken ze zoveel opelkaar dat ik dus ook denk dat het iemand anders is
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik heb al jaren een vaste UIquote:Op maandag 19 mei 2025 12:04 schreef StevenHyde het volgende:
Mijn UI lijkt toch niet op die van Amy?![]()
We hebben wel hetzelfde boek overigens
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik kijk nooit naar de UI, altijd naar de username. En soms kan ik aan de post zelf zien wie het is die het gepost heeft.How can I make this topic about me?![]()
Ik ook als iemand koffie spuugtquote:Op maandag 19 mei 2025 12:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik kijk nooit naar de UI, altijd naar de username. En soms kan ik aan de post zelf zien wie het is die het gepost heeft.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik doe heel af en toe eens een andere maar ben na twee posten vaak al weer terug bij mijn eigen.quote:
Het voelt een beetje als vreemdgaan ineens een andere UI
Hoe doe je eigenlijk die rode tekst?
Eigenlijk wat je vroegah met irc met het * StevenHyde commando deedBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Maar dat is al dagen geleden!quote:
Jij spuugde vanochtend de koffie uit
Ik had 'vroeger' altijd een bewegend schoentje maar nu al jaren deze UI , maar herkenbaar wat je zegtquote:Op maandag 19 mei 2025 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe heel af en toe eens een andere maar ben na twee posten vaak al weer terug bij mijn eigen.
Het voelt een beetje als vreemdgaan ineens een andere UI
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik type / mequote:Op maandag 19 mei 2025 12:08 schreef StevenHyde het volgende:
Hoe doe je eigenlijk die rode tekst?
Eigenlijk wat je vroegah met irc met het * StevenHyde commando deed
en dan geen spatie na de slash.
Exact zo als met IRC.How can I make this topic about me?![]()
Ja.quote:
Ik heb de tekst gewoon in een tekstbestand staan trouwens, ik typ het nooit meer in.
Het komt te vaak voor.![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de koffieHow can I make this topic about me?![]()
En mijn heerlijke koffie staat ook gewoon klaar in een tekstbestand.
Handig welquote:Op maandag 19 mei 2025 12:12 schreef gebrokenglas het volgende:
En mijn heerlijke koffie staat ook gewoon klaar in een tekstbestand.
[ afbeelding ]
Kopiëren en plakken
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Ik ken allen deze van jequote:Op maandag 19 mei 2025 12:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had 'vroeger' altijd een bewegend schoentje maar nu al jaren deze UI , maar herkenbaar wat je zegtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
als mijn werklaptop op standby gaat word ik uit de cloud gegooid, bij mijn eigen laptop niet
Uw ADH vitamine Worst
terug bolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pakje is er
Zo de hond is ook weer opgehaald, rust in de tentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Verkeerde pakje, dit zijn niet de kratjes die vandaag zouden komen.
Nog steeds daarop wachten dusDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op maandag 19 mei 2025 12:42 schreef Dotteke het volgende:
Zo de hond is ook weer opgehaald, rust in de tentMooie opvolgende berichtenquote:
Voor de duidelijkheid, ik ben geen hond
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ik zeg helemaal niets
aardappelkratjes of fruitkratjesquote:
allemaal leegDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
tegendraads worstjuhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha ik zat er net aan te denkenquote:
Voor een vervolgpoll met de of het kadWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Puzzie dacht dat ik jouw was. Mag ik je complimenteren met je keldingkeuze?quote:Op maandag 19 mei 2025 12:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik zat er net aan te denken
Voor een vervolgpoll met de of het kadBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:
Mijn wat?quote:Op maandag 19 mei 2025 12:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Puzzie dacht dat ik jouw was. Mag ik je complimenteren met je keldingkeuze?
Maar jij ook gecomplimenteerd dan!![]()
Weet ik toch.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lach je niet uit, vond je opmerking leuk. Je bent met een drakin aan het praten en je gaat een draak maken.
Een beetje in jou lijn denkende m oest ik lachen, maar niet uitlachenquote:
Does liefquote:
Wanneer nietquote:
Dacht dat je onder Bb wilde blijven. Ik kan je zeggen is misluktquote:
Zo toe aan pauzequote:Op maandag 19 mei 2025 12:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijn wat?
Kledingkeuze
![]()
KoffieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jij verwisselt ook vaak je UIquote:Op maandag 19 mei 2025 12:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijn wat?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dan maar veel slapenquote:
Oh ik zie hetquote:Op maandag 19 mei 2025 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat je onder Bb wilde blijven. Ik kan je zeggen is mislukt![]()
Naja dan maar weer op zoek naar een nieuw slachtoffer. Of toch proberen plek 17 te halen.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
quote:Op maandag 19 mei 2025 13:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik zie het![]()
Naja dan maar weer op zoek naar een nieuw slachtoffer. Of toch proberen plek 17 te halen.![]()
Ja, ik heb er wel een paar. Ben ook helemaal trots op mezelf dat ik heb uitgevogeld hoe ik de gifjes kan verkleinen, nu mag iedereen meedelen in de resultaten daarvanquote:
quote:quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
GMTAquote:Op maandag 19 mei 2025 12:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik zat er net aan te denken
Voor een vervolgpoll met de of het kad![]()
Ja, is toch een van de mooiste plekken. Naast nummer 11 natuurlijk, want dan ben je gewoon 2x nr 1quote:
Maar nr 11 is te hoog gegrepen voor mij
Nou ja wel fijn dat je het nu weetquote:Op maandag 19 mei 2025 13:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik heb er wel een paar. Ben ook helemaal trots op mezelf dat ik heb uitgevogeld hoe ik de gifjes kan verkleinen, nu mag iedereen meedelen in de resultaten daarvan![]()
Ik hou van redelijk vaste UI's .. en bij iedere verandering die ik deed kwam ik uiteindelijk toch altijd weer uit op deze
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Love you toquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: