abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 mei 2025 @ 12:28:29 #176
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_217696796
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 12:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ja, dus? Dat is toch het resultaat van het feit dat de Palestijnen zelf geen scheiding aanbrengen tussen burger en strijder. Of ben jij echt van mening dat het gebruik van burgers als menselijk schild gestimuleerd en beloond moet worden? Als er pakweg tien burgers rond een paar terroristen zitten, dan moet het Isralische leger maar zeggen: 'Ach, die laten we gewoon gaan ..'.

Ook de onnodige burgerslachtoffers komt door hoe de Palestijnen zelf vechten, niet door Isral.
'De Palestijnen' is niet hetzelfde als Hamas. Wat jij zegt, dat is wat Hamas doet. Dat weet je vast zelf ook wel. Maar ik begrijp dat jij een voorstander bent van collectief straffen?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  dinsdag 20 mei 2025 @ 12:36:17 #177
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217696871
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 12:28 schreef Strani het volgende:

[..]
'De Palestijnen' is niet hetzelfde als Hamas. Wat jij zegt, dat is wat Hamas doet. Dat weet je vast zelf ook wel. Maar ik begrijp dat jij een voorstander bent van collectief straffen?
Hamas is een Palestijnse terreurbeweging, die bestaat dus uit Palestijnen. Er we hebben tijdens de aanslagen van 7 oktober 2023 ook weer kunnen zien dat ze luid worden toegejuicht door deze zelfde Palestijnen. Er zijn zelfs Isralische gijzelaars van Palestijnse familie naar Palestijnse familie geplaatst. Je moet dus of wel heel erg naef of gewoon doelbewust wegkijken als je denkt dat Hamas iets heel anders is dan de Palestijnen.

En een recent onderzoek van het Palestinian Center for Policy and Survey Research, laat ook zien dat een overweldigende meerderheid van de Palestijnen tegen het ontwapenen van Hamas is en ook tegen de verbanning van Hamas kopstukken.

(Bron p. 9)
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 20 mei 2025 @ 12:39:58 #178
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_217696914
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 12:36 schreef HowardRoark het volgende:
Je moet dus of wel heel erg naef of gewoon doelbewust wegkijken als je denkt
Oh dat er in Palestina veel steun is voor Hamas hoor je mij niet ontkennen hoor. Wat de rdenen voor die steun zijn laat ik even in het midden.

Maar dat jij vanuit je luie stoel dit met droge ogen allemaal kunt schrijven terwijl daar kinderen die nog niet eens weten wat politiek s worden vermoord, dat vind ik schokkend.
  dinsdag 20 mei 2025 @ 12:54:17 #179
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217697065
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 12:39 schreef Strani het volgende:

[..]
Oh dat er in Palestina veel steun is voor Hamas hoor je mij niet ontkennen hoor. Wat de rdenen voor die steun zijn laat ik even in het midden.
Dan moet je dus ook niet stellen dat de Palestijnen niet hetzelfde zijn als Hamas. En de redenen voor die steun zijn dezelfde redenen die helaas al meer dan een eeuw in deze regio voor geweld en haat jegens Joden zorgen: moslimfundamentalisme, antisemitisme en gevoelens van etnische en religieuze suprematie.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 12:39 schreef Strani het volgende:

[..]
Maar dat jij vanuit je luie stoel dit met droge ogen allemaal kunt schrijven terwijl daar kinderen die nog niet eens weten wat politiek s worden vermoord, dat vind ik schokkend.
Er worden geen kinderen 'vermoord'. Er komen kinderen om het leven omdat de Palestijnen geen verschil aanbrengen in hun samenleving tussen strijder en burger zoals de Geneefse Conventies verplichten. Dit niet doen is een oorlogsmisdaad.

Er zijn honderden kilometers aan tunnelstelsels onder de Gazastrook. Waarom wordt daar beschutting geboden aan vrouwen en kinderen? We zien zelfs het tegenovergestelde: de tunnels dienen om de terroristen te beschermen onder de burgers.

En vervolgens wijst men naar Isral dat er onnodig veel slachtoffers vallen, dan begrijp je niets wil en wil je dat ook niet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 20 mei 2025 @ 12:58:23 #180
117098 Hathor
Effe niet
pi_217697109
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 11:06 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Voor iemand die honger lijdt heeft hij een aardig gevuld tonnetje. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 20 mei 2025 @ 12:58:26 #181
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_217697110
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 12:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dan moet je dus ook niet stellen dat de Palestijnen niet hetzelfde zijn als Hamas. En de redenen voor die steun zijn dezelfde redenen die helaas al meer dan een eeuw in deze regio voor geweld en haat jegens Joden zorgen: moslimfundamentalisme, antisemitisme en gevoelens van etnische en religieuze suprematie.
[..]
Er worden geen kinderen 'vermoord'. Er komen kinderen om het leven omdat de Palestijnen geen verschil aanbrengen in hun samenleving tussen strijder en burger zoals de Geneefse Conventies verplichten. Dit niet doen is een oorlogsmisdaad.

Er zijn honderden kilometers aan tunnelstelsels onder de Gazastrook. Waarom wordt daar beschutting geboden aan vrouwen en kinderen? We zien zelfs het tegenovergestelde: de tunnels dienen om de terroristen te beschermen onder de burgers.

En vervolgens wijst men naar Isral dat er onnodig veel slachtoffers vallen, dan begrijp je niets wil en wil je dat ook niet.
Ik laat het hier weer bij verder, want jij en ik zitten qua manier van denken z ver van elkaar af dat we het nooit eens gaan worden.
pi_217697308
Bekijk deze YouTube-video

Best bijzonder grappig dat men constant bezig is met zeuren over de geweldadige pro-Palestina demonstraties. Maar vervolgens zie je toch niemand bezig met het veroordelen van de geweldadige demonstratie tegen Palestina betogers. Dat wordt zelfs aangemoedigd door de politicus van de grootste partij. Bijna alsof pro-Israel hun hersens uitzet zodra hun kant geweld gebruikt.

Van de andere kant te verwachten uiteraard,als men constant bezig is met twitter posts het ongelijk proberen te bewijzen van alle internationale media die spreken van hongersnood. Of doen alsof onschuldige slachtoffers vanzelfsprekend was. Misschien had Israel meer scheiding tussen strijder en burger moeten toepassen op 7 oktober of niet Howard?
  dinsdag 20 mei 2025 @ 13:21:51 #183
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_217697320
Raar dat men geweld tegen een vijandige groep terroristenaanhangers met Hamasvlaggen niet veroordelen wil, heel raar.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 20 mei 2025 @ 13:22:31 #184
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_217697328
Beide kanten zijn kut en Israel begint me nu ook langzaam meer te irriteren, ze doen ook echt wel heel erg hun best om maar meer internationale kritiek te krijgen.
pi_217697366
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 13:56 schreef Perrin het volgende:

[..]
Nee natuurlijk niet. Het idee dat geloof een eigendomsakte is, is belachelijk.
Fijn om dit eens te lezen van anderen, dat je zo'n statement moet verdedigen uberhaupt vind ik al echt bruggen te ver en belachelijk.

Maar het kan nog gekker, zie hier Trump: Bekijk deze YouTube-video

Dus de machtigste man ter wereld, met macht&middelen in handen waar je eng van wordt.. staat daar te bazelen dat de dood en wederopstanding van een MYTHISCH figuur de "meest monumentale gebeurtenis is in de geschiedenis van de mensheid" :N :N

Misschien dat dit even moet inzinken bij sommigen, zulke teksten zijn als Vla, het is zo weggeslikt.. maar in die Vla zitten uitwerpselen.

Ik kan moeilijk de woorden vinden om uit te drukken hoe ziek, manipulatief en gevaarlijk dit is. Dat mensen op dat level gewoon wegkomen met grove leugens, en Mythische zaken als feiten presenteren. Bijbelse verhalen, waar hij hoogstvermoedelijk zelf geen ZAK van gelooft!

En om die reden, kan het dus net zo goed (ook) zijn.. dat de meest gehate man ter wereld A.H... eveneens geen ZAK meende of geloofde van wat hij zei. Moet je daar eens goed over nadenken wat de implicaties daarvan zijn. Dat zou A.H. nog erger maken eigenlijk, dan al wat al over hem is gezegd (kan dat? kan het nog erger? JA <-- als hij er niets van meende en bewust misleidde)

Tipje van de sluier: Dat zou betekenen, dat hij juist de Duitsers moedwillig de nek om heeft gedraaid.. mwoah, kleine plot-twist maakt niet uit verder :') En zo kijk ik ook naar Trump die eveneens vet misbruik maakt van Reli-Manipulatie, ik vind het mensonterend, ziek, monsterlijk. Dat geloof blijkt keer op keer instrumenteel, en is imho levensgevaarlijk. Ook A.H. maakte veelvuldig gebruik van hun "technieken", denk aan de hoge gordijnen, de donderende speeches, de handgebaren, de muziek, etc.. allemaal 'geleend' van de Kerk, onthoud dat!!

Welkom in de clown-wereld van religie :r

[ Bericht 4% gewijzigd door Buikbrein op 20-05-2025 13:31:56 ]
  dinsdag 20 mei 2025 @ 13:27:20 #186
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_217697383
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 13:22 schreef Zoddie het volgende:
Beide kanten zijn kut en Israel begint me nu ook langzaam meer te irriteren, ze doen ook echt wel heel erg hun best om maar meer internationale kritiek te krijgen.
Prima, niets mis mee. Maar zodra men hier gaat rellen en slopen en agenten gaat aanvallen met zuur is het wel klaar met sympathie.

En dat is voor 10000% maar van 1 kant gekomen.
Get woke, go broke!
pi_217697425
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 13:21 schreef HeatWave het volgende:
Raar dat men geweld tegen een vijandige groep terroristenaanhangers met Hamasvlaggen niet veroordelen wil, heel raar.
Ja dat probeerde je gisteren ook al, iedereen die enige kritiek heeft op het genocidale beleid van Israel een terroristenaanhanger of Hamas ondersteuner noemen.Dat viel toen nogal plat, het is nu geen sterker argument geworden. Je ziet juist dus dat pro-Israel gewelddadig is en dat jij dat geweld verdedigt. Die stomme geweldloze pro-Palestina lui moeten hun bek maar houden. Wat dat betreft ben je zelf een terroristenaanhanger, je steunt het terroristische Israel en je vergoeilijkt terroristisch geweld tegen vreedzame demonstranten.

Je bent vooral heel boos op wat je in de spiegel ziet geloof ik.
  dinsdag 20 mei 2025 @ 13:33:28 #188
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_217697452
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 13:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ja dat probeerde je gisteren ook al, iedereen die enige kritiek heeft op het genocidale beleid van Israel een terroristenaanhanger of Hamas ondersteuner noemen.Dat viel toen nogal plat, het is nu geen sterker argument geworden. Je ziet juist dus dat pro-Israel gewelddadig is en dat jij dat geweld verdedigt. Die stomme geweldloze pro-Palestina lui moeten hun bek maar houden. Wat dat betreft ben je zelf een terroristenaanhanger, je steunt het terroristische Israel en je vergoeilijkt terroristisch geweld tegen vreedzame demonstranten.

Je bent vooral heel boos op wat je in de spiegel ziet geloof ik.
Nee sjappemans, ik steun nergens Israel, heb al vaker gezegd dat ook "de joden" me niet zo veel kunnen boeien verder.

Wel zie ik maar van 1 kant de steun voor Hamas en het geweld dat daarmee gepaard gaat, in Nederland, in mijn stad.
Get woke, go broke!
  dinsdag 20 mei 2025 @ 13:34:33 #189
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_217697462
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 13:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Prima, niets mis mee. Maar zodra men hier gaat rellen en slopen en agenten gaat aanvallen met zuur is het wel klaar met sympathie.

En dat is voor 10000% maar van 1 kant gekomen.
Wat hier gebeurt heeft verder weinig met Gaza te maken, deze mensen boeit het eigenlijk niet echt wat er in gaza gebeurt als het maar lekker Wij tegen Zij is.

Het is hier een strijd tegen het Westen waar arabieren en sociale wetenschappenkutjes maar al te graag op haten.
  dinsdag 20 mei 2025 @ 13:35:15 #190
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_217697475
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 13:34 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Wat hier gebeurt heeft verder weinig met Gaza te maken, deze mensen boeit het eigenlijk niet echt wat er in gaza gebeurt als het maar lekker Wij tegen Zij is.

Het is hier een strijd tegen het Westen waar arabieren en sociale wetenschappenkutjes maar al te graag op haten.
Dat dus, het is gewoon islamitisch machtsvertoon in westerse straten.
Get woke, go broke!
pi_217697694
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 13:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nee sjappemans, ik steun nergens Israel, heb al vaker gezegd dat ook "de joden" me niet zo veel kunnen boeien verder.

Wel zie ik maar van 1 kant de steun voor Hamas en het geweld dat daarmee gepaard gaat, in Nederland, in mijn stad.
De knokploeg in Katwijk gemist? Die Greetje toejuichte. https://nos.nl/artikel/25(...)palestijnse-betogers
  dinsdag 20 mei 2025 @ 13:51:55 #192
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217697702
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 12:58 schreef Strani het volgende:

[..]
Ik laat het hier weer bij verder, want jij en ik zitten qua manier van denken z ver van elkaar af dat we het nooit eens gaan worden.
Het lijkt er vooral op dat jouw perspectief over dit conflict op wensdenken is gebaseerd en dat van mij op feiten.
pi_217697787
quote:
“Israel is on the path to becoming a pariah among nations, like South Africa once was, if it doesn’t return to acting like a sane state,” said Golan. “A sane state does not wage war against civilians, does not kill babies as a hobby, and does not set goals of population expulsion for itself.”
Nethanyahu niet blij hiermee want het is koren op de molen voor antisemitisme. Maakt zich geen zorgen om de inhoud.
pi_217697802
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 13:34 schreef Zoddie het volgende:

[..]

Totale onzin natuurlijk. Protest tegen Israel omdat het genocide pleegt is uiteraard geen strijd tegen het westen. Het gaat juist om de onschuldige slachtoffers. Nogal dommig om te stellen dat iets waar het totaal niet over gaat eigenlijk het daadwerkelijke probleem is. Ja het protest is ook tegen idioot westers gedrag waar we genocide steunen en ervan wegkijken. Zoals je hier perfect weergeeft met je post. Die dus volledig het probleem ontkent en een verzonnen probleem verheft.
  dinsdag 20 mei 2025 @ 14:07:07 #195
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217697827
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 14:02 schreef Chadi het volgende:

[..]
Nethanyahu niet blij hiermee want het is koren op de molen voor antisemitisme. Maakt zich geen zorgen om de inhoud.
Zulke verzinsels van de linkse Yair Golan gaan in elk geval geen oplossing brengen. Toegeven aan Islamitische terroristen is geen optie meer. Daarmee wordt het terrorisme alleen maar verder gestimuleerd en is het wachten tot er een weer Isralische burgers ten prooi vallen aan het Palestijnse barbarisme.
pi_217697843
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 14:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Zulke verzinsels van de linkse Yair Golan gaan in elk geval geen oplossing brengen. Toegeven aan Islamitische terroristen is geen optie meer. Daarmee wordt het terrorisme alleen maar verder gestimuleerd en is het wachten tot er een weer Isralische burgers ten prooi vallen aan het Palestijnse barbarisme.
Alles wat niet uitkomt om het ideale plaatje van Isral hoog te houden wordt afgedaan als een verzinsel. Dat is nu wel bekend.
  dinsdag 20 mei 2025 @ 14:09:26 #197
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217697853
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 14:04 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Totale onzin natuurlijk. Protest tegen Israel omdat het genocide pleegt is uiteraard geen strijd tegen het westen. Het gaat juist om de onschuldige slachtoffers. Nogal dommig om te stellen dat iets waar het totaal niet over gaat eigenlijk het daadwerkelijke probleem is. Ja het protest is ook tegen idioot westers gedrag waar we genocide steunen en ervan wegkijken. Zoals je hier perfect weergeeft met je post. Die dus volledig het probleem ontkent en een verzonnen probleem verheft.
Isral pleegt helemaal geen genocide en mensen die staan te juichen in de straten als er (dood)gemartelde Isralische burgers doorheen worden gereden in pick-up trucks of zelfs dolenthousiast helpen met het martelen en gijzelen (terrorisme wat jij als 'terecht' hebt omschreven), zijn niet onschuldig maar medeplichtig.
  dinsdag 20 mei 2025 @ 14:14:50 #198
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217697900
En hier hebben we weer drie voorbeelden van 'onschuldige' burgers. Dit zijn dan de mensen waar aanzienlijke delen van de Islamitische gemeenschappen en progressief links in het Westen vinden dat we medelijden mee moeten hebben. Isral moet ophouden met het bombarderen en ommantelen van de Palestijnse terroristen en dienst infrastructuur en met zulke mensen gaan 'onderhandelen', zo is men van mening.

twitter

twitter

twitter
pi_217697925
twitter

twitter

twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 20 mei 2025 @ 14:19:10 #200
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217697933
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 14:17 schreef Aether het volgende:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Prima, maar had natuurlijk veel eerder mogen gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')