abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 25 mei 2025 @ 22:52:47 #251
862 Arcee
Look closer
pi_217753675
Waaaat trouwen? :o Jemig, dat gaat wel weer heel snel, maar mooi voor ze. :)

quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2025 21:26 schreef S_E het volgende:
Kweet niet, maar Deedry en Roy staan er beide wel een beetje doods bij
Inderdaad, die zijn in die 4 maanden niks opgeschoten, zo te zien.

Roel over Karin: "Ik viel als een blok voor haar." Dat heeft-ie dan goed verborgen weten te houden. :{

John zou tegen Eileen kunnen zeggen dat hij haar superleuk vindt, maar in plaats daarvan zegt hij dat Eileen niet veel eigenschappen heeft waar veel aan gesleuteld hoeft te worden. :{ Liefde maakt blind, maar Eileen mag blij zijn dat ze van hem af is.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_217753684
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 21:58 schreef kikkerrrtje het volgende:

[..]
Sorry, maar ik denk dat dit vooral je eigen afhankelijkheid van bepaalde uiterlijkheden weergeeft, bij het inleven van mensen.
Toch is het wel waar dat als ik zo'n gast als Julius zie ik inderdaad ook aan het VMBO van 2005 moet denken (hoewel ik geen VMBO heb gedaan en ook niet in 2005). Of misschien zelfs het VMBO van 1999. Zulke gasten hadden wij vroeger ook wel op school. De meeste daarvan zijn prima opgedroogd ... alleen Julius ziet er nog steeds zo wereldvreemd uit.

Het lijkt me oprecht een hele gevoelige aardige gast. Maar als hij wat aan zijn uiterlijk zou doen en wat sneller de stoute schoenen aan zou trekken, zou het allemaal wat makkelijker verlopen. Gewoon eens wat beter kleden scheelt al heel wat.
Mja
pi_217753760
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 22:53 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Toch is het wel waar dat als ik zo'n gast als Julius zie ik inderdaad ook aan het VMBO van 2005 moet denken (hoewel ik geen VMBO heb gedaan en ook niet in 2005). Of misschien zelfs het VMBO van 1999. Zulke gasten hadden wij vroeger ook wel op school. De meeste daarvan zijn prima opgedroogd ... alleen Julius ziet er nog steeds zo wereldvreemd uit.

Het lijkt me oprecht een hele gevoelige aardige gast. Maar als hij wat aan zijn uiterlijk zou doen en wat sneller de stoute schoenen aan zou trekken, zou het allemaal wat makkelijker verlopen. Gewoon eens wat beter kleden scheelt al heel wat.
Ik zou het als een heel goede ontwikkeling zien als mensen zichzelf kunnen zijn, authentiek, en dat ze niet tegen een maatschappelijke mal worden gehouden, van hoe ze er wenselijk uit zouden moeten zien of hoe ze zich precies zouden moeten gedragen. Geeft een veel leukere samenleving. Het probleem zit dan imo bij de (inflexibele) kijker/ontvanger ipv de betreffende persoon.
pi_217753779
Maarreeeh..... hebben we al ooit eerder een verloofd stel op een reünie gehad of hadden we vanavond een primeur??? *O* ^)
Somebody that I used to know
pi_217753780
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 23:05 schreef kikkerrrtje het volgende:

[..]
Ik zou het als een heel goede ontwikkeling zien als mensen zichzelf kunnen zijn, authentiek, en dat ze niet tegen een maatschappelijke mal worden gehouden, van hoe ze er wenselijk uit zouden moeten zien of hoe ze zich precies zouden moeten gedragen. Geeft een veel leukere samenleving. Het probleem zit dat imo bij de (inflexibele) kijker/ontvanger ipv de betreffende persoon.
Het probleem zit ten eerste imo bij de persoon zelf en ten tweede bij de productie, die feilloos die eigenschappen vergroten.
pi_217753782
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 22:53 schreef TAmaru het volgende:

[..]

Wat is er mis met het uiterlijk van Julius? :? Die ketting?

En ja wat meer begeleiding zou ik meer boeren gunnen. Niet Yvon elke dag op je erf. Maar wel meer dan nu.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_217753790
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 23:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wat is er mis met het uiterlijk van Julius? :? Die ketting?

En ja wat meer begeleiding zou ik bij meer boeren gunnen. Niet Yvon elke dag op je erf. Maar wel meer dan nu.
Die ketting zei mij niks, wel zijn enorme dooie blik en passiviteit.
pi_217753799
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 22:42 schreef Firuze60 het volgende:
John heeft liefde voor het product dat uit een kip rolt, voor de kip niks, net als voor vrouwen.
_O_
pi_217753806
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 23:09 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Die ketting zei mij niks, wel zijn enorme dooie blik en passiviteit.
Sommige mensen hebben niet een enorm expressief gezicht.

Ik vond hem juist vanaf de reis veel sprekender. Ook qua mimiek. Ook in het gesprek met Yvon. :)

En passief, hij doet niet voor niks mee met dit programma. En had op het eind 2 huilende vrouwen die niet meer wilden. :')
pi_217753811
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 23:05 schreef kikkerrrtje het volgende:

[..]
Ik zou het als een heel goede ontwikkeling zien als mensen zichzelf kunnen zijn, authentiek, en dat ze niet tegen een maatschappelijke mal worden gehouden, van hoe ze er wenselijk uit zouden moeten zien of hoe ze zich precies zouden moeten gedragen. Geeft een veel leukere samenleving. Het probleem zit dan imo bij de (inflexibele) kijker/ontvanger ipv de betreffende persoon.
Mee eens. Zo is Boer zoekt vrouw altijd geweest: wereldvreemde boeren zonder modegevoel zoeken een vrouw die daar doorheen kijkt. Breng ze niet op ideeën om een concept met coaching en make-overs te lanceren.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_217753817
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2025 23:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Sommige mensen hebben niet een enorm expressief gezicht.

Ik vond hem juist vanaf de reis veel sprekender. Ook qua mimiek. Ook in het gesprek met Yvon. :)
Precies dat! Ik zag ineens die oogjes een beetje spreken in het gesprek met Yvon, daarvoor was het echt ellende.
pi_217753836
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 23:14 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Precies dat! Ik zag ineens die oogjes een beetje spreken in het gesprek met Yvon, daarvoor was het echt ellende.
Met Kylie en Myrthe die huilden en naar huis wilden zou ik ook een hoopje ellende worden.
Moet je nagaan dat mensen bij jou logeren en je niet meer willen. Zal je ook niet veel goed doen. :)
  zondag 25 mei 2025 @ 23:18:12 #263
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_217753840
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 22:37 schreef kikkerrrtje het volgende:
Ik vind dat John hier te weinig liefde krijgt van BvZ de kijker.
Is dat alleen voorbehouden aan de emotionele boer/kandidaat waarop je makkelijk je eigen zaken kunt projecteren, niet een introverte, rationele, perfectionistische boer? Krijgt die alleen wantrouwen?
Ik heb bij John simpelweg niets gezien wat hem sympathiek maakt.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_217753847
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2025 23:17 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Met Kylie en Myrthe die huilden en naar huis wilden zou ik ook een hoopje ellende worden.
Moet je nagaan dat mensen bij jou logeren en je niet meer willen. Zal je ook niet veel goed doen. :)
Ook dat, dus best zielig. Hoop oprecht dat hij brieven of appjes krijgt van fries sprekende vrouwen die begrijpen dat hij al 15 jaar in zijn eentje een boerderij runt.
pi_217753870
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 23:08 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Het probleem zit ten eerste imo bij de persoon zelf en ten tweede bij de productie, die feilloos die eigenschappen vergroten.
Oké, Hierboven erken je dat je vemogen tot inleven in andere personen afhankelijk is van je eigen afhankelijkheid van bepaalde uiterlijkheden; maar vervolgens leg de oorzaak van het probleem bij de andere persoon. Verwacht je een samenleving die is ingericht op deze afhankelijkheden en beperkingen van jou (ten koste van de mogelijkheid van mensen om zichzelf te kunnen zijn)?
pi_217753884
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 23:23 schreef kikkerrrtje het volgende:

[..]
Oké, Hierboven erken je dat je vemogen tot inleven in andere personen afhankelijk is van je eigen afhankelijkheid van bepaalde uiterlijkheden; maar vervolgens leg de oorzaak van het probleem bij de andere persoon. Verwacht je een samenleving die is ingericht op deze afhankelijkheden en beperkingen van jou (ten koste van de mogelijkheid van mensen om zichzelf te kunnen zijn)?
Haha, ik verwacht helemaal niks. BZV is vermaak en als er mensen gelukkig van worden is dat prima. Wat wil jij er nu van maken? Een motie in de tweede kamer? :D
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 25 mei 2025 @ 23:26:30 #267
862 Arcee
Look closer
pi_217753888
Julius en Kylie waren na de citytrip blijkbaar toch nog redelijk close geworden, maar uiteindelijk toch ook weer helemaal niet.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_217753893
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 23:25 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Haha, ik verwacht helemaal niks. BZV is vermaak en als er mensen gelukkig van worden is dat prima. Wat wil jij er nu van maken? Een motie in de tweede kamer? :D
BzV is slechts een voorbeeld, dit gaat over hoe mensen met elkaar omgaan en hoe een samenleving leefbaar of onleefbaar wordt gemaakt door hoe mensen omgaan met hun verwachtingen

[ Bericht 0% gewijzigd door kikkerrrtje op 26-05-2025 12:34:18 ]
pi_217753894
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2025 23:17 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Myrthe huilde door onzekerheid, niet omdat ze het niet (meer) wilde. Kijk maar naar de terugblik-video op de website.
pi_217753897
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 23:26 schreef kikkerrrtje het volgende:

[..]
BzV is slechts een voorbeeld, dit gaat over hoe mensen met elkaar omgaan en hoe een samenleving leefbnaar of onleefbaar wordt gemakt door hoe mensen omgaan met hun verwachtingen
Jesus, man, start een nieuwe partij op.
  maandag 26 mei 2025 @ 09:06:09 #272
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217755618
quote:
Zo zie je maar @Pisces29 , je moet voorbij de onderbuik-op-het-eerste-gezicht kijken en de klik zoeken :P
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_217756194
Martijn en Ciska zijn een leuk stel. Die passen prima bij elkaar. Vraag me wel af hoe een keerkkracht even 3 maanden vrij kan nemen voor een backpack vakantie. Je mag al blij zijn met 12 weken schoolvakantie per jaar. Daarbuiten vrij nemen wordt niet gewaardeerd.

Kylie en Julius logisch einde. Op de citytrip wilde Kylie al "een stapje terug doen", terwijl ze nog geen stapje verder waren gekomen. Gedoemd om te mislukken. Je zag geen enkele toenadering naar de ander.

John en Eileen leken goed te matchen, maar ik denk toch dat meneer John een grote twijfelkont is met een iets te lang lijstje van eisen. Eileen wilde wel begreep ik.

Jan en Dorien gaan ineens trouwen. Zo dan. Die zag niemand aankomen. Beetje kinderlijk enthousiasme als je het mij vraagt. Van wegsturen naar terugkomen naar trouwen in 3 maanden gaat wel erg snel.

Deedry en Roy komt ook wel goed, al gaat het bij haar allemaal wel erg stapvoets qua snelheid.

Roel en Simone had geen enkele kans. Simone is het meisje dat geen nee durft te zeggen. Tot haar grote schrik zag ze de andere 2 dames tijdens de logeerweek zelf vertrekken zodat ze over bleef met Roel. En daarna durfde ze nog steeds niet uit te spreken dat het met haar ook niks ging worden. Ook toen ze elkaar we zagen bij Simone thuis ging het zo: Roel gaf aan dat het goed voelde en Simone zei alleen maar "uhuh". Zeg dan "zo voel ik het niet". Roel zei constant dingen waar Simone van dacht "zeg dat nou alsjeblieft niet, want daar denk ik heel anders over maar dat durf ik niet te zeggen".

[ Bericht 12% gewijzigd door JanGroen op 26-05-2025 10:55:15 ]
pi_217756203
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 09:58 schreef JanGroen het volgende:
Martijn en Ciska zijn een leuk stel. Die passen prima bij elkaar. Vraag me wel af hoe een keerkkracht even 3 maanden vrij kan nemen voor een backpack vakantie. Je mag al blij zijn met 12 weken schoolvakantie per jaar. Daarbuiten vrij nemen wordt niet gewaardeerd.
Invaljuf of zzp-er?
pi_217756394
quote:

Misschien heeft ze een sabbatical genomen? Ik vind via Google dat ze vorig schooljaar gewerkt heeft voor de klas, maar van dit jaar vind ik niets.
  Vis een optie? maandag 26 mei 2025 @ 10:44:53 #276
70532 loveli
N
pi_217756684
Bij John en Eileen had ik het idee dat haar brief en vooral foto de doorslag hebben gegeven. En John maar hopen dat ze op het beeld dat hij gemaakt had ging lijken.

Maar ik kan ernaast zitten, heb niet alle afleveringen gezien en ik vond Eileen vervelend.
crap in = crap out
  maandag 26 mei 2025 @ 10:50:50 #277
38496 Perrin
pi_217756745
John had heel veel brieven, kiest daar de leukste handvol uit en kan daar dan weer rustig de leukste uit kiezen.

Die wordt dan verliefd op hem en dat is hem toch niet goed genoeg. John weet niet wat hij wil.
pi_217756775
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 23:26 schreef Arcee het volgende:
Julius en Kylie waren na de citytrip blijkbaar toch nog redelijk close geworden, maar uiteindelijk toch ook weer helemaal niet.
Ik vraag me af of ze elkaar in de periode überhaupt hebben aangeraakt, behalve een knuffel misschien. Neuken geloof ik niks van in ieder geval ;)

Maar goed, die Julius is wel een aardige kerel volgens mij en ziet er ook best redelijk uit. Hij vindt denk ik nog wel iemand na deze deelname, gewoon een leuke niet al te gecompliceerde meid ergens uit een dorp.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 26 mei 2025 @ 11:09:21 #279
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_217756922
Julius had gewoon Myrthe moeten kiezen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 26 mei 2025 @ 11:19:52 #280
30919 mitt
Michael Corleone
pi_217757016
Paar jaar overgeslagen maar het was geen best seizoen zeg.

Boeren waren niet heel interessant, opzet niet goed en het werd nergens spannend.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_217757018
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 10:53 schreef Ronald het volgende:

[..]
Ik vraag me af of ze elkaar in de periode überhaupt hebben aangeraakt, behalve een knuffel misschien. Neuken geloof ik niks van in ieder geval ;)

Maar goed, die Julius is wel een aardige kerel volgens mij en ziet er ook best redelijk uit. Hij vindt denk ik nog wel iemand na deze deelname, gewoon een leuke niet al te gecompliceerde meid ergens uit een dorp.
Julius heeft Kylie zo hard gepakt dat ze nu nog steeds in een rolstoel zit :')

Lekker speculeren allemaal. 8)7 o|O
pi_217757887
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 21:05 schreef InstortendeSter het volgende:
Zouden Jan en Dorien seks hebben? Ik zie dat echt niet gebeuren.
Dan leggen ze eerst zo'n tafelzeil op het bed.
  maandag 26 mei 2025 @ 12:54:55 #283
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217757920
Ik gun die twee hun geluk wel. En met wat er wel of niet in de slaapkamers of in het hooi gebeurt, is alleen hun zaak.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 26 mei 2025 @ 13:11:30 #284
38496 Perrin
pi_217758036
quote:
12s.gif Op maandag 26 mei 2025 11:19 schreef mitt het volgende:
Paar jaar overgeslagen maar het was geen best seizoen zeg.

Boeren waren niet heel interessant, opzet niet goed en het werd nergens spannend.
  maandag 26 mei 2025 @ 13:22:04 #285
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217758106
Dit schreef ik voor de laatste twee afleveringen.

quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 09:22 schreef Lienekien het volgende:
Bij zoiets als BZV kan ik pas echt oordelen als het is afgelopen. Als er straks toch nog ergens de vonken afspringen, dan geeft dat alsnog wel bepaalde glans aan dit seizoen.
Nou en of de vonken eraf springen bij Ciska en Martijn. Ik was al op slag fan van Ciska in de eerste aflevering. #genieten

Voor Jan vond ik het zo sneu. En gisteren zagen we hoe het kan verkeren: twee gelukkige mensen.
  maandag 26 mei 2025 @ 14:20:10 #286
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_217758572
quote:

Kylie en Julius logisch einde. Op de citytrip wilde Kylie al "een stapje terug doen", terwijl ze nog geen stapje verder waren gekomen. Gedoemd om te mislukken. Je zag geen enkele toenadering naar de ander.

John en Eileen leken goed te matchen, maar ik denk toch dat meneer John een grote twijfelkont is met een iets te lang lijstje van eisen. Eileen wilde wel begreep ik.

Jan en Dorien gaan ineens trouwen. Zo dan. Die zag niemand aankomen. Beetje kinderlijk enthousiasme als je het mij vraagt. Van wegsturen naar terugkomen naar trouwen in 3 maanden gaat wel erg snel.

Deedry en Roy komt ook wel goed, al gaat het bij haar allemaal wel erg stapvoets qua snelheid.

Roel en Simone had geen enkele kans. Simone is het meisje dat geen nee durft te zeggen. Tot haar grote schrik zag ze de andere 2 dames tijdens de logeerweek zelf vertrekken zodat ze over bleef met Roel. En daarna durfde ze nog steeds niet uit te spreken dat het met haar ook niks ging worden. Ook toen ze elkaar we zagen bij Simone thuis ging het zo: Roel gaf aan dat het goed voelde en Simone zei alleen maar "uhuh". Zeg dan "zo voel ik het niet". Roel zei constant dingen waar Simone van dacht "zeg dat nou alsjeblieft niet, want daar denk ik heel anders over maar dat durf ik niet te zeggen".
Dat is al lang niet meer, m'n zus zit in het onderwijs en die klaagt daar steevast over. Het is niet meer zo dat er 1 docent voor een klas staat maar rustig 3 verschillende docenten want ze willen allemaal parttime werken en af en toe zit er inderdaad zo'n figuur tussen die zegt ben even 7 maanden weg voor een wereldreis en de rest moet dan maar uitzoeken hoe je dat gaat oplossen.

De luxe van een enorm leraren tekort i guess, kunnen zo weer ergens anders aan de bak dus loyaliteit is soms ver te zoeken.
pi_217758601
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 14:20 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Dat is al lang niet meer, m'n zus zit in het onderwijs en die klaagt daar steevast over. Het is niet meer zo dat er 1 docent voor een klas staat maar rustig 3 verschillende docenten want ze willen allemaal parttime werken en af en toe zit er inderdaad zo'n figuur tussen die zegt ben even 7 maanden weg voor een wereldreis en de rest moet dan maar uitzoeken hoe je dat gaat oplossen.

De luxe van een enorm leraren tekort i guess, kunnen zo weer ergens anders aan de bak dus loyaliteit is soms ver te zoeken.
Ze hoeven toch geen vaste kracht te zijn, maar kunnen ook werken in een pool van vervangers. Dus zwangerschapsverlof vervanging of langdurig ziek zijn.

En dan kun je er wel een paar maanden tussenuit.
  maandag 26 mei 2025 @ 14:31:40 #288
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_217758679
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 14:22 schreef Verida het volgende:

[..]
Ze hoeven toch geen vaste kracht te zijn, maar kunnen ook werken in een pool van vervangers. Dus zwangerschapsverlof vervanging of langdurig ziek zijn.

En dan kun je er wel een paar maanden tussenuit.
Zou ook kunnen, ken haar omstandigheden verder niet.
pi_217759729
Een voormalig docent die ik ken heeft gewoon haar baan opgezegd.

Die gaat weer solliciteren zodra ze terug is.
  maandag 26 mei 2025 @ 16:33:53 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_217759814
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 14:31 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Zou ook kunnen, ken haar omstandigheden verder niet.
Ja, dat zou idd ook kunnen.
Dus waarom dat snelle (ver)oordelen?
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 26 mei 2025 @ 16:40:11 #291
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_217759914
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 16:33 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja, dat zou idd ook kunnen.
Dus waarom dat snelle (ver)oordelen?
Waar in mijn posts heb ik haar veroordeelt?
  maandag 26 mei 2025 @ 16:57:08 #292
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_217760093
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 16:40 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Als we 't toch over het onderwijs hebben: ten eerste is 't 'veroordeeld'. Ten tweede, echt neutraal waren je opmerkingen niet te noemen.

quote:
"af en toe zit er inderdaad zo'n figuur tussen die zegt ben even 7 maanden weg voor een wereldreis en de rest moet dan maar uitzoeken hoe je dat gaat oplossen."

"loyaliteit is soms ver te zoeken."
in de haak.
pi_217760102
Jongens jongens jongens..

Tot volgend jaar
pi_217760113
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 20:50 schreef XSbig het volgende:
Kylie wiltwil Julius melken.
pi_217760158
Mensen toch :D
  maandag 26 mei 2025 @ 17:07:13 #296
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_217760165
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 16:40 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Waar je miept over "zo'n figuur dat er 7 maanden tussenuit gaat" en waar je zeurt dat "de loyaliteit soms ver te zoeken is".

Je impliceert min of meer dat beide voor Ciska zouden gelden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 26 mei 2025 @ 17:21:46 #297
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217760241
  maandag 26 mei 2025 @ 17:21:57 #298
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_217760243
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 16:57 schreef trui het volgende:

[..]
Als we 't toch over het onderwijs hebben: ten eerste is 't 'veroordeeld'. Ten tweede, echt neutraal waren je opmerkingen niet te noemen.
[..]

quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2025 17:07 schreef Leandra het volgende:

[..]
Waar je miept over "zo'n figuur dat er 7 maanden tussenuit gaat" en waar je zeurt dat "de loyaliteit soms ver te zoeken is".

Je impliceert min of meer dat beide voor Ciska zouden gelden.
Het is een algemene opmerking en geen persoonlijke, anders had ik haar wel bij naam genoemd. Hij geeft de realiteit weer waarin mijn zus haar werk moet uitvoeren want helaas lopen daar inderdaad figuren rond die zonder overleg aangeven over 2 weken 7 maanden op reis te gaan. Daar mag ik mijn mening over hebben en nee, die is niet neutraal.

Wat jullie daar verder in lezen met betrekking tot Ciska is aan jullie.
pi_217760541
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 16:59 schreef vrijgevochten het volgende:
Jongens jongens jongens..

Tot volgend jaar
Meestal zijn de BzV's om de anderhalf jaar, niet?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 mei 2025 @ 17:57:03 #300
862 Arcee
Look closer
pi_217760566
En nu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')