SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 mei 2025 23:25 schreef 3rr0r het volgende:
Wallace dacht even dat hij met Wemby speelde bij de alleyoop poging
Denk dat iedereen die OKC geen warm hart toe draagt, en dat zijn er best veel aan Reddit te zien bijv, rustig kan slapen.quote:Op zondag 18 mei 2025 23:39 schreef BlaZ het volgende:
Timberwolves - OKC dan.
Dat gaan ook interessante potjes worden.
Voor Denver is het zaak om Porter en Murray voor wat constantere spelers te traden.
Easy champ nu OKC. Nu Boston eruit is rode loper voor de titel. Ik vond dit meer de finale.quote:Op zondag 18 mei 2025 23:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Denk dat iedereen die OKC geen warm hart toe draagt, en dat zijn er best veel aan Reddit te zien bijv, rustig kan slapen.
Als je ziet hoeveel moeite OKC al had tegen de lengte van Jokic+Gordon dan gaat Gobert+Randle+Reid een groot probleem worden.
Ik denk dat Minnesota sterker is dan Denver hoor, die zijn ook 7-8 diep met prima spelers.quote:Op zondag 18 mei 2025 23:48 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Easy champ nu OKC. Nu Boston eruit is rode loper voor de titel. Ik vond dit meer de finale.
Precies, de zwakte van OKC zit hem toch wel in het rebounden. Zelfs in deze pot waar de Nuggets 30 punten achter staan is het aantal rebounds bijna gelijk.quote:Op zondag 18 mei 2025 23:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Denk dat iedereen die OKC geen warm hart toe draagt, en dat zijn er best veel aan Reddit te zien bijv, rustig kan slapen.
Als je ziet hoeveel moeite OKC al had tegen de lengte van Jokic+Gordon dan gaat Gobert+Randle+Reid een groot probleem worden.
Denk dat z'n eerdere off seasons niet anders waren als hij dat zo zegtquote:Op maandag 19 mei 2025 13:49 schreef Hathor het volgende:
Wat een kerel die Jokic.![]()
Op de vraag hoe de komende dagen/weken er voor hem gaan uitzien, antwoord hij doodleuk "bier drinken, heel veel bier". Die krijg je volgend seizoen 20 kilo te zwaar in je trainingskamp.
Ik hoor nog steeds (jarenlang inmiddels) in vele stadions in de NBA dat Spaanstalige liedje met catchy deuntje waar men zingt over pillen en water tegen de dorst (XTC) maar dat is verder geen probleem volgens meneer Silver.quote:Thunder's Jalen Williams fined $25K for profanity on shirt
The shirt in question had the words "F--- art lets dance" written across the chest.
Oei, ja een ‘Fuck’, dat moeten we niet hebben.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik hoor nog steeds (jarenlang inmiddels) in vele stadions in de NBA dat Spaanstalige liedje met catchy deuntje waar men zingt over pillen en water tegen de dorst (XTC) maar dat is verder geen probleem volgens meneer Silver.
20 punten bij de rust, 5/6 3PTquote:Op maandag 19 mei 2025 00:36 schreef 3rr0r het volgende:
Vooral Randle moeten ze zien in te dammen, die was op dreef
quote:It's time: The NBA will unveil this season's Most Valuable Player on Wednesday night.
The winner will be Oklahoma City's Shai Gilgeous-Alexander, Denver's Nikola Jokic or Milwaukee's Giannis Antetokounmpo. It'll be the seventh consecutive time that a player born outside of the U.S. has won the award.
Mwah, OKC schoot toevallig 50% vanaf de driepuntlijn terwijl de Timberwolves op een algemeen FG% van 34.9% bleven steken, dan wordt het niks.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:42 schreef danusz1986 het volgende:
Zei toch. Wordt een eentonige serie. Ik zie OKC sowieso al zijn thuispotjes winnen en 1 van de 2 uit potten.
Op die percentages afgaan kan je alleen wat doen als het veel open schoten waren. Dat de Wolves er weinig inschoten was te danken aan de verdedigingsdruk van OKC.quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:02 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Mwah, OKC schoot toevallig 50% vanaf de driepuntlijn terwijl de Timberwolves op een algemeen FG% van 34.9% bleven steken, dan wordt het niks.
Ik denk dat de Timberwolves eigenlijk teveel op driepunters focussen terwijl ze met de lengte toch ook wat onder ring zouden moeten kunnen klaarspelen.
Dat kan, maar dan nog gaat OKC de hele serie geen 50% driepunters schieten. Belangrijk is ook of de Wolves meer punten onder de ring kunnen gaan maken, anders wordt het erg lastig.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Op die percentages afgaan kan je alleen wat doen als het veel open schoten waren. Dat de Wolves er weinig inschoten was te danken aan de verdedigingsdruk van OKC.
Divicenzo en Reid bleven maar 3tjes knallen, dan schiet je jezelf ook wel uit de wedstrijd.quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:02 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Mwah, OKC schoot toevallig 50% vanaf de driepuntlijn terwijl de Timberwolves op een algemeen FG% van 34.9% bleven steken, dan wordt het niks.
Ik denk dat de Timberwolves eigenlijk teveel op driepunters focussen terwijl ze met de lengte toch ook wat onder ring zouden moeten kunnen klaarspelen.
Never give up kidsquote:Op donderdag 22 mei 2025 05:13 schreef superniger het volgende:
[..]
Correctie: 1-0 Pacers.
14 point lead choke.
Wat een mooi begin van de finales
14 punten voor nog met zo’n 2:40 te spelen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 05:13 schreef superniger het volgende:
[..]
Correctie: 1-0 Pacers.
14 point lead choke.
Wat een mooi begin van de finales
quote:Op donderdag 22 mei 2025 05:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
14 punten voor nog met zo’n 2:40 te spelen.
Die stuiter ook voor hij erin gaat, recht omhoog zo'n beetje en best hoog. Bizarre dingen gebeuren er toch soms.quote:
Hij speelt vanaf vanavond als MVP, dat brengt extra status met zich mee dus komt goed.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Je kunt er onderhand vergif op innemen dat SGA vannacht geen FTs gaat krijgen, het gaat echt helemaal nergens over online en in de talkshows op het moment. Als je niet beter wist dacht je dat SGA in game 1 een stuk of 30 onterechte FTs heeft gekregen.
Iedere ster krijgt meer FTs dan een roleplayer (wat opzich achterlijk is), SGA is toevallig degene die de meeste drives heeft en het vaakst in de positie komt waar ze fouls maken. Ongetwijfeld dat er 2 of 3 fouls tussen zaten die licht waren, maar dat soort calls krijgen de Jokic'en, Doncic'en en Edwards'en van deze wereld ook gewoon. Toen Jokic 9 FTs oid in het 1ste kwart van game 7 kreeg hoorde je vrij weinig mensen.
Zo ver is het nu dus al gekomen, we gaan gewoon mensen naar de grond duwen omdat we het vervelend vinden dat we hem niet kunnen guarden. Complete gek deze McDaniels.quote:Jaden McDaniels on his flagrant foul where he shoved SGA: "I just wanted to foul him. I wasn't even mad, I just had fouls to use"
quote:Amerikaanse basketballegende stopt live interview om scheidsrechters op explosieve wijze de les te spellen
“Doe verdorie beter!”. Die woorden riep WNBA-ster Brittney Griner tijdens een live interview in de rust naar een van de scheidsrechters. De Amerikaanse vond het niet kunnen dat ze fouten tegen kreeg en legde dat op nogal explosieve wijze uit.
De 34-jarige Griner is een legende in de VS. Ze werd in 2014 kampioen, was al tien keer een All-Star, won twee keer de ‘scoring title’ en driemaal olympisch goud. In 2022 zat ze maandenlang vast in Rusland - waar ze uitkwam voor UMMC Ekaterinburg aan de zijde van Emma Meesseman - op verdenking van drugsmokkel. Ze werd na een veroordeling tot negen jaar cel uiteindelijk vrijgelaten in ruil voor wapenhandelaar Viktor Bout.
Griner ruilde dit seizoen Phoenix Mercury voor Atlanta Dream. Daarmee speelde ze dit weekend tegen de Dallas Wings van toptalent Paige Bueckers. Met succes want Atlanta won met 83-75. Bij de rust liet Griner echter haar mening de vrije loop. Ze zou geïnterviewd worden door CBS, maar sprak de refs aan terwijl de camera liep. “Doe verdorie beter”, riep ze nog achterna. “Sorry daarvoor”, klonk het meteen daarna.
Griner kwam eerder deze week ook al in het nieuws. De Amerikaanse moest met foutenlast naar de kant in de clash met het Indiana van fenomeen Caitlin Clark. Die noemde Griner op de bank vervolgens een ‘f*cking white girl’.
Genant. @Zipportal en ik zouden het prima gevonden hebben als die racistische junk voorgoed in Siberie was gedumptquote:Op zondag 25 mei 2025 21:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ x ]
[ x ]
Had hem maar in Rusland gelaten.
Ik zou hier zoveel op kunnen zeggen, maar laten we dat maar niet doen.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ x ]
[ x ]
Had hem maar in Rusland gelaten.
Op het moment dat ik die post plaatste stonden ze nog achter.quote:Op maandag 26 mei 2025 05:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]![]()
Geinig wel, dat degene die 20 achter staat steeds wint. Towns ging eindelijk wat los.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 25 mei 2025 10:11 schreef Zipportal het volgende:
NOS sportjournaal zendt ergens tussen 19:00-20:00 een reportage uit over Post.
Ja, nee, daar zou ik niet op hopen eerlijk gezegd.quote:The Milwaukee Bucks hope that Doc Rivers’ presence will help convince Giannis Antetokounmpo to stay long term
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zorgt die ervoor dat Silver eruit wordt gesmeten door falende kijkcijfers. GENOT.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 03:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Zijn vrijwel altijd terechte foul calls, ze kunnen hem gewoon niet verdedigen. Snap niet waarom men die onzin blijft rondbazuinen, zure verliezers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zorgt die ervoor dat Silver eruit wordt gesmeten door falende kijkcijfers. GENOT.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 03:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Nu ook de keren laten zien dat die wel degelijk geraakt is en geen FTs krijgt. Media en de fans hebben het er een beetje moeilijk mee dat SGA de grote witte hoop er uit heeft geknikkerd geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zorgt die ervoor dat Silver eruit wordt gesmeten door falende kijkcijfers. GENOT.![]()
Overigens hebben de Wolves ook niets te klagen over hun eigen hoeveelheid FTs voor minimaal contact, met Anthony 'AAAAAAYYYYEEEEEEEEEEEEEEE' Edwards.
Heerlijke win, nu hopelijk thuis afmaken.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
Zit ook al te zoeken op die shady streams.quote:Op woensdag 28 mei 2025 02:16 schreef superniger het volgende:
Waarom is game 4 niet te zien op het open kanaal van ESPN?
Vreemd toch ook wel, het klikt echt heel goed bij de Pacers deze playoffs ineens lijkt het.quote:Op woensdag 28 mei 2025 04:46 schreef 3rr0r het volgende:
Jammer voor de serie, nu mag men gaan hopen op een wonder
Spelen weer als toen ze het lekker deden met de NBA Cup paar seizoenen terug. Iedereen draagt bij.quote:Op woensdag 28 mei 2025 07:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vreemd toch ook wel, het klikt echt heel goed bij de Pacers deze playoffs ineens lijkt het.
Veel minuten en punten van de bank ook.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Spelen weer als toen ze het lekker deden met de NBA Cup paar seizoenen terug. Iedereen draagt bij.
Wat denk je van de Kings? Fox gekozen over Haliburton, en dan Fox traden voor DeRozan..quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:33 schreef Hathor het volgende:
Zat die Haliburton niet in dezelfde draft als Wiseman? Wat hebben er een hoop zitten slapen dan zeg.
Volgens mij deed Fox het net zo goed als Haliburton toch? Omdat je nu Haliburton ziet (en die speelt in een wat beter team) lijkt het wellicht alsof Haliburton veel beter is.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat denk je van de Kings? Fox gekozen over Haliburton, en dan Fox traden voor DeRozan..
Wel Sabonis terug gekregen natuurlijk, maar Fox over Haliburton was geen gelukkige keuze in hindsight.
Volgens mij waren veel Kings fans niet blij destijds omdat Haliburton veel potentieel liet zien, en behoorlijk wat jonger was. Volgens mij was het een beetje om het even, Fox de betere scorer en Haliburton de betere passer, schutter en verdediger.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Volgens mij deed Fox het net zo goed als Haliburton toch? Omdat je nu Haliburton ziet (en die speelt in een wat beter team) lijkt het wellicht alsof Haliburton veel beter is.
Ja ik ben toch bezig op de laptop tegelijkertijd. We hebben flinke en gekke comebacks gezien, maar werkelijk niks lijkt daar naar te hinten nu.quote:
32-67 momenteel, dat wordt niks meer.quote:Op donderdag 29 mei 2025 03:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja ik ben toch bezig op de laptop tegelijkertijd. We hebben flinke en gekke comebacks gezien, maar werkelijk niks lijkt daar naar te hinten nu.
Nee klopt. Western Conference champs viering hopelijk wel leukquote:
De finale was OKC tegen Denver als je zag hoe het ging in het oosten (Boston & Cleveland). Ben nog steeds overtuigd met Curry dat we GS had gewonnen van Minnesota. Ik had dit soort serie wel verwacht en in de finale verwacht ik ook wel een 4-1.quote:Op donderdag 29 mei 2025 06:07 schreef BlaZ het volgende:
Ik had toch wel wat meer verwacht van de Wolves.
Tot dat over 2 jaar de big 3 een dik contract hebben en we niet 10 role-players kunnen betalen. Dat valt wel mee denk ik, zeker als je ook ziet wat de Spurs aan het bouwen zijn met hun constante geluk in draftpicks.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:53 schreef Mykonos het volgende:
Ant met z'n grote bek altijd, maar op het moment dat hij er moet staan geeft hij niet thuis. Finch is ook niet de coach die er het maximale uithaalt. Ben benieuwd wie we volgend jaar terugzien bij dit team.
Dit was de laatste kans voor de Wolves, OKC zal alleen maar beter worden, daar is de komende jaren niets aan te doen. Respect voor hoe goed ze nu al zijn, wat een team.
Wellicht omdat de Nuggets juist altijd specifiek heel veel moeite met de Wolves hebben.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:12 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
De finale was OKC tegen Denver als je zag hoe het ging in het oosten (Boston & Cleveland). Ben nog steeds overtuigd met Curry dat we GS had gewonnen van Minnesota. Ik had dit soort serie wel verwacht en in de finale verwacht ik ook wel een 4-1.
Het is vooral zaak Shai, Caruso en Dort aan boord te houden. Het is vooral uitkijken om Williams en Holmgren te grote contracten te geven aangezien je dan in dezelfde valkuil als de Nuggets bij Murray en MPJ loopt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tot dat over 2 jaar de big 3 een dik contract hebben en we niet 10 role-players kunnen betalen. Dat valt wel mee denk ik, zeker als je ook ziet wat de Spurs aan het bouwen zijn met hun constante geluk in draftpicks.
Dort is binnen nu en 2 jaar weg denk ik, Cason Wallace is nagenoeg net zo goed defensief maar veel beter offensief. Die gaat zijn plek overnemen vrees ik, want wat je nu kunt doen met Dort, Wallace en Caruso is echt heerlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is vooral zaak Shai, Caruso en Dort aan boord te houden. Het is vooral uitkijken om Williams en Holmgren te grote contracten te geven aangezien je dan in dezelfde valkuil als de Nuggets bij Murray en MPJ loopt.
Ik denk liever de Knicks, OKC geeft veel corner 3's weg in het verdedigen van de tegenstanders topper (Jokic, Edwards). Pacers schieten die raak alsof het free throws zijn, dus ik hoop dat Mark een plan heeft om dat tegen te gaan, want het gaat 95% zeker de Pacers worden natuurlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:17 schreef Salina het volgende:
Tegen wie wil je dat ze in de finale spelen @:GotenSSJ en waarom?
Wat is de beste en wat de slechtste matchup? Indiana of NY?
Het gaat toch echt al gebeuren dit jaar voor OKC. Kan bijna niet anders.
Zo'n Williams zou ik geen max contract geven. De Nuggets hebben toendertijd de fout gemaakt om MPJ te behouden en Green, Caldwell-Pope en Brown te laten gaan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dort is binnen nu en 2 jaar weg denk ik, Cason Wallace is nagenoeg net zo goed defensief maar veel beter offensief. Die gaat zijn plek overnemen vrees ik, want wat je nu kunt doen met Dort, Wallace en Caruso is echt heerlijk.
Holmgren is ook zeker van zijn nieuwe contract, buiten Wemby (en Embiid?) is er geen betere verdedigende center dan hem. Williams kan een probleem worden, tegen Denver was buiten game 7 helemaal niets, maar sindsdien speelt die weer fenomenaal. Ik hoop stiekem dat ze alle 3, en zeker Shai, een kleine discount nemen op hun volgende contract om de groep zoveel mogelijk bij elkaar te houden. Het lijkt erop dat ze graag met elkaar spelen, en Shai heeft zelfs z'n zaakwaarnemer gedumpt, dus wie weet.
21/5/5 is dan ook wel een flink klapje beter dan 17/5/1. Buiten dat is Williams een jaar jonger dan MPJ destijds, een betere verdediger, en minder blessuregevoelig (even afkloppen).quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:10 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zo'n Williams zou ik geen max contract geven. De Nuggets hebben toendertijd de fout gemaakt om MPJ te behouden en Green, Caldwell-Pope en Brown te laten gaan.
Ik denk dat de truc is maximaal twee max contracten te hebben om zo de selectie breed te kunnen houden.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
21/5/5 is dan ook wel een flink klapje beter dan 17/5/1. Buiten dat is Williams een jaar jonger dan MPJ destijds, een betere verdediger, en minder blessuregevoelig (even afkloppen).
Zeker met 1 van hen met een supermax. Daarom hoop ik ook dat vooral Shai slim is en met minder genoegen neemt. Gozer heeft al een dik contract gehad, al z'n sponsors etc.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:41 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik denk dat de truc is maximaal twee max contracten te hebben om zo de selectie breed te kunnen houden.
Denk dat je gelijk hebt en dat je liever de Knicks wil dan de Pacers.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik denk liever de Knicks, OKC geeft veel corner 3's weg in het verdedigen van de tegenstanders topper (Jokic, Edwards). Pacers schieten die raak alsof het free throws zijn, dus ik hoop dat Mark een plan heeft om dat tegen te gaan, want het gaat 95% zeker de Pacers worden natuurlijk.
Pacers spelen ook veel meer team basketball, en dat kan beide richtingen op gaan. Defensief is OKC erg goed in een Dort/Wallace/Caruso op een bepaalde speler te zetten. Daarentegen zijn ze ook erg goed in het vinden van steals en deflections als de bal heen en weer gaat. Als je Dort op Brunson zet krijg je een zelfde effect als Edwards had deze serie, bij Haliburton heb ik dat vertrouwen een stuk minder.
Nou hebben ze wel tegen de gemankeerde Bucks, Cleveland met blessures en de Knicks gespeeld. Ben erg benieuwd of ze tegen een goed defensief team hetzelfde kunnen spelen. Tot nu toe weet OKC elke sterspeler z'n spel te ontwrichten in een series, in principe zou je dan denken dat ook een Haliburton problemen gaat hebben met Caruso en co. Schat Haliburton niet per se hoger in dan Morant, Jokic en Edwards.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:39 schreef Salina het volgende:
[..]
Denk dat je gelijk hebt en dat je liever de Knicks wil dan de Pacers.
Heb ze zien spelen deze playoffs en daar staat echt bijna geen maat op. Ze spelen hard (op een faire manier), snel en erg teamgericht. Alleen qua lengte zijn ze wellicht kwetsbaar ten opzichte van OKC, zeker in de front out.
Nog steeds geef ik OKC wel het voordeel hoor. 4-2 ofzo.
Al kijk ik in dit knotsgekke seizoen ook nergens meer van op.
Ze schieten ook vooral een heel hoog percentage van 3 geloof ik. Zo'n Nembhard (of Nesmith, 1 van de 2quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:39 schreef Salina het volgende:
[..]
Denk dat je gelijk hebt en dat je liever de Knicks wil dan de Pacers.
Heb ze zien spelen deze playoffs en daar staat echt bijna geen maat op. Ze spelen hard (op een faire manier), snel en erg teamgericht. De backcourt van de Pacers is erg gericht op steald, deflections, continu fel op de bal met Nesmith, Nembhard en ook oldie TJ McConnell. Die gasten moet je echt drie keer voorbij voordat je er van af bent. Vooral de rol van Nesmith zal wel interessant worden. Die gast heeft me verbaasd, echt een soort Lu Dortz on steroïds ofzo.
Alleen qua lengte zijn ze wellicht kwetsbaar ten opzichte van OKC, zeker in de front out. Daar heeft OKC echt wel winst met Holmgren en Hartenstein.
Uiteindelijk geef ik nog steeds OKC wel het voordeel hoor. 4-2 ofzo.
Al kijk ik in dit knotsgekke seizoen ook nergens meer van op.
Nog wat edits gedaan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou hebben ze wel tegen de gemankeerde Bucks, Cleveland met blessures en de Knicks gespeeld. Ben erg benieuwd of ze tegen een goed defensief team hetzelfde kunnen spelen. Tot nu toe weet OKC elke sterspeler z'n spel te ontwrichten in een series, in principe zou je dan denken dat ook een Haliburton problemen gaat hebben met Caruso en co. Schat Haliburton niet per se hoger in dan Morant, Jokic en Edwards.
Zag het jaquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:48 schreef Salina het volgende:
[..]
Nog wat edits gedaan.
Ik schat OKC ook hoger in hoor. Voor de neutralere toeschouwer zou een 4-2 of 4-3 toch wat leuker zijn.
Hoop op een mooie finale.
quote:Chris Finch today when talking about things Ant needs to work on for next year: "Foul drawing, you see right now in the league, you see what gets rewarded. You need to kind of lean into that a little bit, even though it's not necessarily how he likes to play, but it seems to be effective."
Beetje makkelijk om de coach in dit geval de boeman te maken. Ja, hij speelde een beperkt groepje spelers teveel waardoor ze wellicht wat crashten, maar niet zijn schuld dat het team gewoon minder 'deep' was dan de Pacers. Nesmith en Nembhard hebben gewoon een goede prestatie geleverd door Brunson wat aan banden te leggen. Knicks waren zo gewend en rekenden op een bijdrage van 30, 40, 50 punten. Die game 1 verliezen kan je nog wel ook hem flink aanrekenen als je dat niet weet te voorkomen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Tweede keer dat homofiele center voor zijn ontslag zorgt.
2 keer ook boven de 50+ overwinningen en die ECF met Thibs wat heel zeldzaam is daar . Maar ik las al dat die achterlijke eigenaar bij die besprekingen was .quote:Op woensdag 4 juni 2025 01:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Beetje makkelijk om de coach in dit geval de boeman te maken. Ja, hij speelde een beperkt groepje spelers teveel waardoor ze wellicht wat crashten, maar niet zijn schuld dat het team gewoon minder 'deep' was dan de Pacers. Nesmith en Nembhard hebben gewoon een goede prestatie geleverd door Brunson wat aan banden te leggen. Knicks waren zo gewend en rekenden op een bijdrage van 30, 40, 50 punten. Die game 1 verliezen kan je nog wel ook hem flink aanrekenen als je dat niet weet te voorkomen.
Zag de NBA show gisteren bij ESPN en iedereen (Perkins, Stephen A Smith enz) vond het vreemd en niet fair. Men had het er ook over dat ze zoeken naar een magic wand die opeens alles goed laat vallen ipv gewoon verder werken aan de opbouw. Knicks directie doet alsof het Dream Team net gefaald heeft goud te pakken op de OS. Men had ook kritiek op hoe ze veel (teveel) picks hadden weggeven voor Bridges terwijl die maar heel wisselvallig presteert. En iemand werd een lafaard genoemd omdat hij nooit z'n beslissingen voor de camera komt motiveren.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
2 keer ook boven de 50+ overwinningen en die ECF met Thibs wat heel zeldzaam is daar . Maar ik las al dat die achterlijke eigenaar bij die besprekingen was .
Bekijk deze YouTube-video
Leuke samenvatting hoe verrot het is daar sinds die het overnam.
Die directie is slechts 1 man , namelijk het nepo kindje die overeind blijft omdat die Madison Square bezit.quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zag de NBA show gisteren bij ESPN en iedereen (Perkins, Stephen A Smith enz) vond het vreemd en niet fair. Men had het er ook over dat ze zoeken naar een magic wand die opeens alles goed laat vallen ipv gewoon verder werken aan de opbouw. Knicks directie doet alsof het Dream Team net gefaald heeft goud te pakken op de OS. Men had ook kritiek op hoe ze veel (teveel) picks hadden weggeven voor Bridges terwijl die maar heel wisselvallig presteert. En iemand werd een lafaard genoemd omdat hij nooit z'n beslissingen voor de camera komt motiveren.
quote:Opnieuw verandering in de NBA: All-Star Game wordt in 2026 “een soort wedstrijd” tussen VS en rest van de wereld
De All-Star Game van 2026 in de Noord-Amerikaanse basketcompetitie NBA, die in Los Angeles plaatsvindt, zal “een soort wedstrijd” worden tussen een team van Amerikaanse spelers en een team van spelers uit de rest van de wereld. Dat heeft NBA-topman Adam Silver woensdag (lokale tijd) verklaard.
Adam was te gast in het programma ‘Breakfast Ball’ van televisiezender FS1 en kreeg hierin een vraag over het format van de All-Star Game in 2026, die halverwege het seizoen voorzien is op 15 februari. “Volgend jaar zal de All-Star Game, als onderdeel van de nieuwe televisiedeal, op NBC te zien zijn tijdens de Winterspelen”, zei hij zonder diep in detail te treden. “Er is geen beter moment om een soort van wedstrijd aan te bieden tussen de Verenigde Staten en de rest van de wereld. Ik weet nog niet helemaal zeker wat het format zal zijn.”
De NBA broedt al lang op een soortgelijk format dat past in de evolutie van de competitie, die steeds meer niet-Amerikaanse sterren telt, zoals drie van de laatste vier MVP’s (de Canadees Shai Gilgeous-Alexander, Serviër Nikola Jokic en Griek Giannis Antetokounmpo). In februari 2025 probeerde de NBA het evenement nieuw leven in te blazen met een nieuw format, een minitoernooi met vier teams. “Maar dat werkte niet”, gaf Silver destijds toe.
De All-Star Game, van oudsher een ontmoeting tussen twee selecties uit de Eastern en Western Conference, veranderde tussen 2018 en 2023 in een duel tussen twee teams geleid door twee absolute NBA-sterren (‘Team LeBron’ versus ‘Team Giannis’). Na enkele slaapverwekkende edities zoekt het NBA-bestuur evenwel naar een nieuw elan.
Silver verklaarde ook nog dat hij “zorgvuldig” de keuze van het Noord-Amerikaanse ijshockeykampioenschap NHL had opgevolgd, waar dit jaar een toernooi tussen teams uit vier landen (Verenigde Staten, Canada, Finland en Zweden) de All-Star Game verving.
quote:Na 25 jaar zonder NBA-finale weet Pacers-icoon Rik Smits: 'Zijn graag de underdog'
quote:
Oeiquote:Op vrijdag 6 juni 2025 04:35 schreef DeeBee het volgende:
Pacers kwamen af en toe een beetje terug, maar OKC weer 15 voor na een paar minuten in Q4, dit is gespeeld.
This didn't age well.quote:
Naja, dit ging helemaal nergens over. 0,3 seconden achter gestaan, bedankt Mark, JDub en Chet.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:05 schreef RipCity het volgende:
Op z’n Ajax weggeven. Ongelofelijk @:gotenssj
Naja, beter de eerste dan de laatstequote:Op zaterdag 7 juni 2025 01:48 schreef 3rr0r het volgende:
Had Thunder in 5 of 6 voorspeld dus Pacers konden een keer winnen, maar niet deze eerste en op deze manier
Dat is toch juist mooi. Een record dat nooit meer zal worden gebroken. Daarom hoopte ik vorig seizoen dat Ajax zou degraderen. Is toch uniek.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:29 schreef GotenSSJ het volgende:
Ben er wel nog steeds pissig over, 47 minuten en 59 seconden voorstaan, man man man
Valt wel mee volgens mij, soms 'moeten' ze het ook een beetje oneens zijn zodat de een wat uit kan leggen of wat context kan geven etc.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:54 schreef tong80 het volgende:
Het kan aan mij liggen, Amerikanen spreken vaak hard, maar de commentatoren/analisten lijken altijd ruzie te hebben op ESPN. Het zullen vast kenners zijn, maar ik vind het niet prettig om naar te kijken en luisteren.
Ja, nee, liever nietquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is toch juist mooi. Een record dat nooit meer zal worden gebroken. Daarom hoopte ik vorig seizoen dat Ajax zou degraderen. Is toch uniek.
Begrijp ik, dat hoort om een leuk programma te krijgen. Maar waarom zo agressief en schreeuwen ?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Valt wel mee volgens mij, soms 'moeten' ze het ook een beetje oneens zijn zodat de een wat uit kan leggen of wat context kan geven etc.
Natuurlijk, ik zit in de Ajax-mode. Ha ha ha. Dan ben je gewend om kampioen te worden.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, nee, liever nietIk wil graag een kampioenschap zien.
Dat schreeuwen is wel een beetje Amerikaans ja, maar ik vind het niet echt agressief eigenlijk. Maar misschien vat iedereen dat een beetje anders op.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Begrijp ik, dat hoort om een leuk programma te krijgen. Maar waarom zo agressief en schreeuwen ?
Dat is wel heel slecht als ze ernaar gekeken hebbenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[ afbeelding ]
Foutje bedankt weer. Nu stond er 14 seconden ipv shotclock off in de laatste 22 seconden van de wedstrijd, waardoor OKC een play moest maken ipv waarschijnlijk gratis FTs te krijgen omdat Indiana moest foulen.
Kale flikker heeft het weer prima voor elkaar met z'n incompetente scheidsrechters. Die play werd nota bene gereviewed.
Opeens weer 13 voor slechts dus zeker niet gespeeld.quote:Op maandag 9 juni 2025 03:01 schreef superniger het volgende:
Dit is gespeeld.
Halftime show meepakken en daarna pitten.
Scoobygod. Die acts worden wel voor erg veel keren ingehuurd, niet veel variatie. Chinees op de eenwieler, opa acrobaat, Scooby hond met acrobaat.quote:Op maandag 9 juni 2025 03:12 schreef superniger het volgende:
Godverdomme weer die acrobaat met zijn hond.
Weinig aanbod in Oklahoma.quote:Op maandag 9 juni 2025 03:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Scoobygod. Die acts worden wel voor erg veel keren ingehuurd, niet veel variatie. Chinees op de eenwieler, opa acrobaat, Scooby hond met acrobaat.
Scheidsrechters waren weer rampzalig, maar deze actie was wel echt het toppunt ja.quote:Op maandag 9 juni 2025 03:58 schreef 3rr0r het volgende:
Bryant blokt van binnen in de ring en scheidsen zien het niet
Nee die acts worden door de NBA geregeld, niet de teams individueel. Je ziet ze door het hele land gedurende het seizoen. Degene die ik noemde dan, andere 'one time' entertainers kunnen wel door het team zelf zijn geregeld.quote:
Zoveel dagen tussen wedstrijden is onwijs kut. Hele flow en smaak zit eruit. Dat het even duurde eer de finals begonnen is nog te begrijpen want men moest rekening houden met een eventuele game 7 in de Conference Finals, maar nu zelfs tussen finals wedstrijden als men niet reist. Zijn ze bang dat anders sterspelers uitvallen door oververmoeidheid en/of blessures? Voor de kijker is het in ieder geval niet fijn.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Minst bekeken spelletje 2/finals sinds de Mickey Mouse cup in 2020.
Silver dit ontzettend gegegegund.
Stiekem weten we wel de ware reden waarom mensen niet kijken. Mede geconditioneerd door de landelijke stadse media.quote:Op donderdag 12 juni 2025 00:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zoveel dagen tussen wedstrijden is onwijs kut. Hele flow en smaak zit eruit. Dat het even duurde eer de finals begonnen is nog te begrijpen want men moest rekening houden met een eventuele game 7 in de Conference Finals, maar nu zelfs tussen finals wedstrijden als men niet reist. Zijn ze bang dat anders sterspelers uitvallen door oververmoeidheid en/of blessures? Voor de kijker is het in ieder geval niet fijn.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 02:15 schreef 3rr0r het volgende:
Lol, Silver is zelfs aangeschoven nu in de voorbeschouwing om over de ratings te praten en er een positieve draai aan te geven
Caruso niet meer laten inbounden denk ik.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Kansloze vertoning weer. Dit is wel gespeeld, OKC gaat geen game winnen in Indiana. Dat je game 1 zo weggegeven hebt gaat je behoorlijk opbreken.
Wallace ook niet, 3x in 1 wedstrijd. Denk niet dat ik dat ooit heb gezien.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:09 schreef Salina het volgende:
[..]
Caruso niet meer laten inbounden denk ik.![]()
![]()
McConnell GOAT.
Kom kom, niet zo negatief. Na game 1 was je ook meteen zo negatief, 'ik zie het zo 4-0 voor de Pacers worden'. Misschien de teleurstelling en de waan van de dag.quote:Op donderdag 12 juni 2025 23:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wallace ook niet, 3x in 1 wedstrijd. Denk niet dat ik dat ooit heb gezien.![]()
Nee het is echt jammer, want het reguliere seizoen en de playoffs waren goed tot nu toe met hier en daar een stinker. Maar de Pacers hebben het momentum en geluk gewoon mee nu, game 1 Toppin met 5/6 van 3, nu weer Mathurin met 27 punten etc. Daar valt gewoon weinig aan te doen, die variatie valt nu Pacers’ kant op.
Vrees dat game 4 ook Pacers gaat worden, en dan is het zeker klaar. Tuurlijk kan OKC game 4 prima winnen, maar dan moet het simpelweg een stuk beter dan wat ze nu laten zien.
Niet helemaal, als OKC game 2 niet had gewonnen zag ik het wel 4-0 worden. In game 2 kwamen ze met intensiteit het veld op en gaven ze Indiana het idee dat er niets te halen viel. Game 3 begonnen ze ook zo, maar na 15-6 was het niet goed meer, allerlei domme fouten (zoals die 3 turnovers van het inbounden) en geen defensieve mentaliteit die ze eigenlijk het hele seizoen al laten zien. Echt zonde, want Indiana is niet beter dan OKC imo, ze lijken er simpelweg harder voor te willen strijden en vechten. Beetje cliche, maar OKC lijkt iedere keer te denken dat het wel goed komt omdat ze meer talent hebben.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:01 schreef Salina het volgende:
[..]
Kom kom, niet zo negatief. Na game 1 was je ook meteen zo negatief, 'ik zie het zo 4-0 voor de Pacers worden'. Misschien de teleurstelling en de waan van de dag.
Wel is het zo dat de Pacers op dit moment gewoon met meer urgentie en focus lijken te spelen. Alsof ze echt de Finals spelen. Thunder lijkt bij vlagen wat overrompeld en laks te zijn, misschien uit een soort jeugdigheid ofzo. Pacers spelen met het mes op de keel, alsof ze niets te verliezen hebben. En gezien de odds hebben ze dat ook niet (de Thunder zou volgens de kenners wel even winnen met 4-0 of 4-1. Kan me voorstellen dat dat na een 68-14 seizoen ook extra druk geeft als jonge speler).
Je ziet aan spelers als Nembhard, Nesmith en McConnell echt dat ze meer dan 100% geven en volop druk zetten. Erg knap. Ook doordat ze zo rouleren en een 'diepe bank' hebben (lees: bankspelers durven inzetten) kunnen ze dat zowat de hele 48 minuten volhouden.
Zeg maar het Thunder-spelletje, wat Indiana nu zelf uitvoert tegen de Thunder.
Verder wel een verademing om eens te zien dat het inzetten van je bankspelers (buiten de reguliere eerste en tweede reserve) ook wel eens nuttig kan zijn (@:TomThibadeau lees je mee?). Misschien is dit wel de toekomst en stapt men eindelijk eens af van dat spelen met 6-7 spelers die elke game 40-42 minuten maken in de playoffs. Meer (minuten) is niet altijd beter. Zowel de Pacers als de Thunder zetten met een diepere bank de hele game volop druk op de tegenstander. Leuk om te zien.
Deze playoffs en deze finale zijn op dit moment erg leuk en passen geheel bij dit crazy seizoen. Als Indiana het flikt...kudos. Maar de Thunder zijn nog niet begraven hé.
Al is het wel handig dat bijvoorbeeld de meest ervaren speler (en reeds kampioen met de Lakers) voortaan iets minder laks is met de inbound.![]()
Voor de rest is het voor dat jonge grut vooral even door de spanning (?) heen bijten en keihard 120% geven vanaf nu.
Jij gelooft er sowieso bijna nooit in toch?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:55 schreef GotenSSJ het volgende:
Fucking hell, deze wedstrijden zijn slecht voor je hart man![]()
Nadat Indiana een run had en 8 of 9 voor stond geloofde ik er niet echt meer in. Eindelijk stopte de zwarte magie een beetje in het 4de kwart
Nee joh, bij teams en sporters die ik support gebeuren zo vaak de gekste dingen en zit het ook vaak tegen. Daar ben ik in de loop der jaren behoorlijk pessimistisch door geworden als het om sport gaatquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij gelooft er sowieso bijna nooit in toch?
Shit load aan picks erbij inderdaad zeg, hij is oke maar geen ster tochquote:Op zondag 15 juni 2025 17:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Seizoen nog niet eens over en ze maken al dealtjes
Zoveel picks voor T-rex armpjes
Compensatie misschien voor het nemen van KCP's contract . En ze gaan misschien tanken.quote:Op maandag 16 juni 2025 02:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Shit load aan picks erbij inderdaad zeg, hij is oke maar geen ster toch
Hotdogs naar 100 dollar.quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[ x ]
End of an Era.
Kost 10 miljard blijkbaar, de tandjes
En blijkbaar ook een hele gewillige voorstander van veel geld uitgeven aan spelers , zie de Dodgers met die Jap.quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[ x ]
End of an Era.
Kost 10 miljard blijkbaar, de tandjes
Omdat er in baseball geen salary cap is, weet ook niet precies hoe het zit met Ohtani z'n contract maar het zal vast helpen dat hij nu maar 2 miljoen per jaar krijgt ipv 70, die 68 miljoen kunnen ze in zijn prime aan andere geven. Dat kan in de NBA ook niet natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En blijkbaar ook een hele gewillige voorstander van veel geld uitgeven aan spelers , zie de Dodgers met die Jap.
Ja, nee, laat ze vanavond maar gewoon winnen. Vieren ze het maar tijdens de parade hoorquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:51 schreef Salina het volgende:
Hup Pacers dan maar. Zou leuk zijn mocht er een game 7 komen, voor de neutrale toeschouwer althans.
Dan kan/mag OKC het thuis afmaken. Iedereen blij en tevreden. Toch @:GotenSSJ
Alleen morgen niet vergeten om NIET op Reddit te kijken. Vorige game ging het daar mis.![]()
Eigenlijk überhaupt geen nieuws, voor de zekerheid. Zal nog lastig worden.
Ah kom op, je kunt toch wel tegen een klein beetje spanning?quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, nee, laat ze vanavond maar gewoon winnen. Vieren ze het maar tijdens de parade hoorGame 7 heb ik echt geen zin in, teveel spanning
![]()
Morgen ga ik ook zero dark thirty tot ik klaar ben met werken en kan kijken. Ik heb nog een klein idee om de wekker te zetten, maar dat is me een beetje te gek met een volledige werkdag
Oh jawel, maar als her wat makkelijker kan mag dat ook. Als je mij garanties geeft dat we game 7 winnen mag het zoquote:Op donderdag 19 juni 2025 22:46 schreef Salina het volgende:
[..]
Ah kom op, je kunt toch wel tegen een klein beetje spanning?
Daar wordt de winst alleen maar mooier van. Winst in game 7 geeft toch nóg meer voldoening dan winst in 6.
Zie het een beetje als uitgesteld klaarkomen ofzo.![]()
Des te beter.
Anyway succes en geniet ze morgen.
2016; Warriors Cavsquote:Op vrijdag 20 juni 2025 06:51 schreef Zwansen het volgende:
Eerste keer Finals met een game 7 sinds Spurs - Heat in 2013?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |