Spelen weer als toen ze het lekker deden met de NBA Cup paar seizoenen terug. Iedereen draagt bij.quote:Op woensdag 28 mei 2025 07:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vreemd toch ook wel, het klikt echt heel goed bij de Pacers deze playoffs ineens lijkt het.
Veel minuten en punten van de bank ook.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Spelen weer als toen ze het lekker deden met de NBA Cup paar seizoenen terug. Iedereen draagt bij.
Wat denk je van de Kings? Fox gekozen over Haliburton, en dan Fox traden voor DeRozan..quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:33 schreef Hathor het volgende:
Zat die Haliburton niet in dezelfde draft als Wiseman? Wat hebben er een hoop zitten slapen dan zeg.
Volgens mij deed Fox het net zo goed als Haliburton toch? Omdat je nu Haliburton ziet (en die speelt in een wat beter team) lijkt het wellicht alsof Haliburton veel beter is.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat denk je van de Kings? Fox gekozen over Haliburton, en dan Fox traden voor DeRozan..
Wel Sabonis terug gekregen natuurlijk, maar Fox over Haliburton was geen gelukkige keuze in hindsight.
Volgens mij waren veel Kings fans niet blij destijds omdat Haliburton veel potentieel liet zien, en behoorlijk wat jonger was. Volgens mij was het een beetje om het even, Fox de betere scorer en Haliburton de betere passer, schutter en verdediger.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Volgens mij deed Fox het net zo goed als Haliburton toch? Omdat je nu Haliburton ziet (en die speelt in een wat beter team) lijkt het wellicht alsof Haliburton veel beter is.
Ja ik ben toch bezig op de laptop tegelijkertijd. We hebben flinke en gekke comebacks gezien, maar werkelijk niks lijkt daar naar te hinten nu.quote:
32-67 momenteel, dat wordt niks meer.quote:Op donderdag 29 mei 2025 03:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja ik ben toch bezig op de laptop tegelijkertijd. We hebben flinke en gekke comebacks gezien, maar werkelijk niks lijkt daar naar te hinten nu.
Nee klopt. Western Conference champs viering hopelijk wel leukquote:
De finale was OKC tegen Denver als je zag hoe het ging in het oosten (Boston & Cleveland). Ben nog steeds overtuigd met Curry dat we GS had gewonnen van Minnesota. Ik had dit soort serie wel verwacht en in de finale verwacht ik ook wel een 4-1.quote:Op donderdag 29 mei 2025 06:07 schreef BlaZ het volgende:
Ik had toch wel wat meer verwacht van de Wolves.
Tot dat over 2 jaar de big 3 een dik contract hebben en we niet 10 role-players kunnen betalen. Dat valt wel mee denk ik, zeker als je ook ziet wat de Spurs aan het bouwen zijn met hun constante geluk in draftpicks.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:53 schreef Mykonos het volgende:
Ant met z'n grote bek altijd, maar op het moment dat hij er moet staan geeft hij niet thuis. Finch is ook niet de coach die er het maximale uithaalt. Ben benieuwd wie we volgend jaar terugzien bij dit team.
Dit was de laatste kans voor de Wolves, OKC zal alleen maar beter worden, daar is de komende jaren niets aan te doen. Respect voor hoe goed ze nu al zijn, wat een team.
Wellicht omdat de Nuggets juist altijd specifiek heel veel moeite met de Wolves hebben.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:12 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
De finale was OKC tegen Denver als je zag hoe het ging in het oosten (Boston & Cleveland). Ben nog steeds overtuigd met Curry dat we GS had gewonnen van Minnesota. Ik had dit soort serie wel verwacht en in de finale verwacht ik ook wel een 4-1.
Het is vooral zaak Shai, Caruso en Dort aan boord te houden. Het is vooral uitkijken om Williams en Holmgren te grote contracten te geven aangezien je dan in dezelfde valkuil als de Nuggets bij Murray en MPJ loopt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tot dat over 2 jaar de big 3 een dik contract hebben en we niet 10 role-players kunnen betalen. Dat valt wel mee denk ik, zeker als je ook ziet wat de Spurs aan het bouwen zijn met hun constante geluk in draftpicks.
Dort is binnen nu en 2 jaar weg denk ik, Cason Wallace is nagenoeg net zo goed defensief maar veel beter offensief. Die gaat zijn plek overnemen vrees ik, want wat je nu kunt doen met Dort, Wallace en Caruso is echt heerlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is vooral zaak Shai, Caruso en Dort aan boord te houden. Het is vooral uitkijken om Williams en Holmgren te grote contracten te geven aangezien je dan in dezelfde valkuil als de Nuggets bij Murray en MPJ loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |