This didn't age well.quote:
Naja, dit ging helemaal nergens over. 0,3 seconden achter gestaan, bedankt Mark, JDub en Chet.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:05 schreef RipCity het volgende:
Op z’n Ajax weggeven. Ongelofelijk @:gotenssj
Naja, beter de eerste dan de laatstequote:Op zaterdag 7 juni 2025 01:48 schreef 3rr0r het volgende:
Had Thunder in 5 of 6 voorspeld dus Pacers konden een keer winnen, maar niet deze eerste en op deze manier
Dat is toch juist mooi. Een record dat nooit meer zal worden gebroken. Daarom hoopte ik vorig seizoen dat Ajax zou degraderen. Is toch uniek.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:29 schreef GotenSSJ het volgende:
Ben er wel nog steeds pissig over, 47 minuten en 59 seconden voorstaan, man man man
Valt wel mee volgens mij, soms 'moeten' ze het ook een beetje oneens zijn zodat de een wat uit kan leggen of wat context kan geven etc.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:54 schreef tong80 het volgende:
Het kan aan mij liggen, Amerikanen spreken vaak hard, maar de commentatoren/analisten lijken altijd ruzie te hebben op ESPN. Het zullen vast kenners zijn, maar ik vind het niet prettig om naar te kijken en luisteren.
Ja, nee, liever nietquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is toch juist mooi. Een record dat nooit meer zal worden gebroken. Daarom hoopte ik vorig seizoen dat Ajax zou degraderen. Is toch uniek.
Begrijp ik, dat hoort om een leuk programma te krijgen. Maar waarom zo agressief en schreeuwen ?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Valt wel mee volgens mij, soms 'moeten' ze het ook een beetje oneens zijn zodat de een wat uit kan leggen of wat context kan geven etc.
Natuurlijk, ik zit in de Ajax-mode. Ha ha ha. Dan ben je gewend om kampioen te worden.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, nee, liever nietIk wil graag een kampioenschap zien.
Dat schreeuwen is wel een beetje Amerikaans ja, maar ik vind het niet echt agressief eigenlijk. Maar misschien vat iedereen dat een beetje anders op.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Begrijp ik, dat hoort om een leuk programma te krijgen. Maar waarom zo agressief en schreeuwen ?
Dat is wel heel slecht als ze ernaar gekeken hebbenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[ afbeelding ]
Foutje bedankt weer. Nu stond er 14 seconden ipv shotclock off in de laatste 22 seconden van de wedstrijd, waardoor OKC een play moest maken ipv waarschijnlijk gratis FTs te krijgen omdat Indiana moest foulen.
Kale flikker heeft het weer prima voor elkaar met z'n incompetente scheidsrechters. Die play werd nota bene gereviewed.
Opeens weer 13 voor slechts dus zeker niet gespeeld.quote:Op maandag 9 juni 2025 03:01 schreef superniger het volgende:
Dit is gespeeld.
Halftime show meepakken en daarna pitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |